Evenimentul Zilei: Cele mai puternice branduri de lux

de Adrian Popa     Evenimentul Zilei
Luni, 12 mai 2008, 23:56 Revista Presei | Business


Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, conform unui studiu intocmit de compania Millward Brown si prezentat de revista „Forbes“.

Acesta valoreaza 25,74 de milioane de dolari, un „chilipir“ daca comparam aceasta suma cu cat echivaleaza cel mai valoros brand din lume, Google - 86,1 miliarde de dolari.

Louis Vuitton a raportat in primul trimestru al anului curent venituri de circa 2,8 miliarde de euro, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Performantele companiei se datoreaza in mare parte cererii venite de pe pietele aflate in plina dezvoltare, precum Rusia, China, India, unde milionarii se inmultesc pe zi ce trece. Avand tot mai multi bani, acestia cumpara produse de lux pentru a-si etala bunastarea, crede un analist de la banca de investitii Gruppo, Levey & Co.

Evenimentul Zilei






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















162 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by