Business Standard: Creatia si strategia, pana la 30% din online
Prezent la evenimentul RoNewMedia, organizat saptamana trecuta de revista Money Express, Mugur Patrascu, managing partner al agentiei de marketing digital iLeo, a declarat ca internetul va atrage in acest an circa 15 milioane de euro pentru media si alte 15 milioane pentru strategie si creatie, potrivit estimarilor personale. Procentajul de 50% alocat pentru strategia si creatia online a fost considerat de mai multi specialisti din industrie usor exagerat.
“Mi-as dori ca aceasta sa fie realitatea, dar o estimare optimista arata ca doar circa 20% din bugetul unei campanii online se duc catre strategie si creatie”, sustine Doru Panaitescu, consultant independent pe new media. Panaitescu a explicat ca pe piata romaneasca exista o discrepanta destul de mare intre bugetele alocate creatiei in fiecare campanie, existand situatii de bugete de 20.000-30.000 de euro, din care doar 100 se duc pe creatie.
Integral in Business Standard

Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II