Sistemul buy-back, care presupune acceptarea unui produs vechi ca avans la vanzarea unuia nou, este practicat si de o serie de mari retaileri romani, printre care Metro sau Carrefour. Ei au explicat pentru DailyBusiness care sunt avantajele, dar si punctele slabe ale acestui sistem, patentat de industria auto.

"Am introdus experimental acest sistem (buy back- n.r.) inca din 2005. Pana acum am avut buy back pe frigidere, aspiratoare, sisteme de boxe, televizoare. In viitor vom incerca sa generalizam sistemul pentru toate categoriile de produse electronice sau electrocasnice", a declarat pentru DailyBusiness Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania.

Reprezentantii Metro Cash&Carry sustin la randul lor ca se numara printre primii retaileri care au inceput pe piata din Romania cu acest sistem de vanzare, in 2006."Pana in prezent, am introdus acest sistem la toata gama de aparatura/echipamente (electrocasnice, media TV, echipamente IT)", au precizat reprezentantii retailerului german prezent in Romania.

Integral in DailyBusiness.ro