Gandul: 50.000 de romani isi alunga plictiseala intr-un weekend in mall
70% dintre vizitatori fac „cumparaturi de impuls”
Sigur, nu tot puhoiul de lume a venit cu intentia sa si cumpere. Insa 70% dintre oameni tot o fac, ca nu sunt in stare sa tina piept ispitei. Astea se numesc „cumparaturi de impuls”, ne explica un reprezentant Anchor, si sta in firea umana sa le facem toti. De regula, ele depasesc rar 100 de lei de caciula, dupa principiul ca multi cumpara putin si putini cumpara mult.
De asta, mall-ul de Bucuresti aduna personaje care unui ins de provincie i s-ar parea oarecum ciudate: gura-casca venit sa se plimbe prin magazine pana seara, snobul asortat din cap pana-n picioare, tanarul fara chirie pe cap. Si, in masura cea mai mica, omul venit sa cumpere si sa o taie iute.
Integral in Gandul

România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
VIDEO Rusia, o viață în exil: Copiii Gulagului se luptă de 30 de ani pentru a reveni acasă
Sorin Cîmpeanu, invitat în studioul HotNews.ro de la ora 18,00. Realizator - Mona Hera
VIDEOINTERVIU/ Beneficiile pe care le pot acorda firmele angajaților anul acesta, dacă au posibilitatea, explicate de Cristian Rapcencu. De la cei 400 lei din telemuncă, la decontarea concediilor și cei 1.500 lei pentru creșă sau gradiniță/ Cum se poate deduce întregul cost cu casele de marcat