Parcul de masini e tot mai mare, iar publicitatea outdoor, in plina ascensiune. Firmele apeleaza la orice mijloace pentru a-si face publicitate. In cazul multor companii, a nu avea o reclama aplicata pe autovehiculele proprii e ceva de neconceput. Reclama poate consta in aplicarea pe masina a datelor de contact si a siglei sau chiar in acoperirea totala a vehiculului cu imagini ale produselor ofertate. Cererea este foarte mare, iar inceperea afacerii de inscriptionare necesita investitii minime.

Exista doua mijloace principale de inscriptionare auto. Primul e cu un cutter plotter, pentru litere decupate, care indica datele de contact, sigla si eventual informatii minime necesare despre produsul/serviciul ofertat. A doua metoda e cu imprimanta de format mare, care poate acoperi o parte a vehiculului sau in totalitate si poate incorpora orice informatii plus imagini. Aplicarea cu cutter plotter e o tehnologie veche de taiat contururi cu ajutorul vectorilor. Acestia, spre deosebire de pixeli, pot da imagini care, chiar daca se maresc, isi pastreaza calitatea.

Imbracarea autoturismului cu material publicitar a luat amploare in car-branding, acesta fiind des intalnit in multe campanii de promovare outdoor, un exemplu concludent aici fiind acela al mijloacelor de transport in comun. In strainatate, asemenea afaceri sunt facute de multe familii chiar pentru motivul ca nu necesita investitii mari. Perioadele scurte de pauza sunt acoperite cu alte activitati precum confectionarea de carti de vizita, inscriptionare brichete, agende, calendare sau bannere publicitare, toate acestea fiind apropiate ca profil cu inscriptionarile auto.

Integral in Financiarul