Financiarul: Profilul internautilor romani, creionat de BRAT
„Prin livrarea acestor rezultate, site-urile vor beneficia de rezultate comparabile cu cele ale celorlalte medii: numar de persoane ce au accesat site-ul, in medie pe saptamana, si profilul sociodemografic al acestora. Site-urile web vor trece astfel de la un sistem de masurare exclusiv tehnic, in care se masoara «calculatoarele/browserele» de pe care este accesat un site, catre un sistem de masurare in care persoana, vizitatorul site-ului, este in centrul atentiei”, declara Arina Ureche, directorul general al BRAT. Fondatorul regiei on-line de publicitate AdEvolution, Val Voicu, crede ca aceste date sunt un pas bun pentru industrie, mai ales ca astfel de studii exista in aproape toata Europa Occidentala. „Aceste date nu cred ca vor aduce un plus volumului de publicitate on-line, avand in vedere ca piata oricum are o crestere anuala de aproape suta la suta, dar vor creste cu siguranta increderea si gradul de seriozitate al mediului on-line”, puncteaza Val Voicu.
Integral in Financiarul.

Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență
VIDEO Demonstrație cu un elicopter de atac la București. Elicopterul multirol pe care Airbus îl propune Armatei române: „E ca un briceag elvețian, bun la toate”