Ziarul Financiar: De ce nu se termina o autostrada mai repede de sase ani

de Z.     Ziarul Financiar
Miercuri, 30 iulie 2008, 0:12 Revista Presei | Business


O autostrada nu poate fi finalizata mai repede de 5-6 ani, din momentul in care se ia decizia de construire a proiectului pana se livreaza, in conditiile in care exproprierile, devierea utilitatilor si acordul de mediu intarzie procesul de executie, spune ministrul transporturilor, Ludovic Orban, in revista Business Construct.

Licitatiile care vor fi realizate anul acesta vor cuprinde peste 160 de kilometri de autostrada - sectoarele Comarnic-Brasov, Timisoara-Arad, Cernavoda-Constanta, centura Sibiu si centura Arad - vor atrage investitii de peste 1,7 miliarde de euro, insa nu vor putea fi finalizate mai devreme de trei ani.

De altfel, si pregatirea unui proiect pana la finalizarea licitatiei dureaza circa trei ani, pana se face studiul de fezabilitate, se atrage finantarea, se obtine acordul de mediu si se deruleaza proiectarea. Ulterior, executia dureaza in medie inca doi-trei ani, din cauza procesului greoi de expropriere, a descarcarilor arheologice si a devierii utilitatilor, explica Orban.

Ziarul Financiar






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















365 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    cum o fi oare? (Miercuri, 30 iulie 2008, 12:31)

    Dedalus [anonim]

    He, he!

    Sa-i explice asta domnul Orban colegului de la guvernare, domnului ministru Borbely, care a lasat una (una) luna pentru studiile de fezabilitate pentru PHARE CES infrastructura.

    Poate-i explica domnul Borbely cum a ajuns la concluzia aia. Sau invers. Poate-i explica domnu" Orban domnului Borbely cat dureaza pregatirea unui proiect...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by