Business Standard: Olimpiada creste cu 30% tarifele de publicitate in Romania
In orice caz, spune el, Olimpiada nu poate fi comparata, ca incasari din publicitate, cu Euro 2008.
“Euro 2008 a fost un program premium, Olimpiada este doar un program de interes. Este vorba si despre faptul ca, atunci cand au loc evenimentele din cadrul Olimpiadei, oamenii sunt la serviciu, deci avem o problema de fus orar”, a spus el.
Potrivit lui Liviu Boitan, Research&Strategy coordinator al MediaCom Romania, TVR si Splendid Media, regia de publicitate a posturilor publice, vor aplica “taxe” pentru unele emisiuni, peste costurile negociate de fiecare client.
“Din pacate, nu exista, ca in cazul campionatului de fotbal, o oferta clara pentru Jocurile Olimpice”, a spus el. Televiziunea Romana va transmite, pe posturile TVR 1 si TVR 2, peste 320 de ore de la Jocurile Olimpice de la Beijing, la care se vor adauga transmisiuni in reluare, in cazul rezultatelor deosebite ale sportivilor romani, ajungand astfel la o medie de peste 16 ore de olimpiada zilnic.
TVR 1 si TVR 2 vor acoperi, astfel, 20 de discipline, transmise in direct, dintre cele 38 derulate la JO 2008, celelalte sporturi putand fi urmarite in rezumate zilnice. Orele de transmisiuni in direct vor fi acoperite de 11 comentatori si reporteri trimisi la Beijing.
De asemenea, printr-un parteneriat incheiat intre TVR si radioul public, alti sase comentatori din partea Radio Romania Actualitati vor participa la Olimpiada. Pe de alta parte, ca termen de comparatie, NBC, care a platit 900 milioane de dolari pentru drepturile de difuzare a Jocurilor Olimpice, va difuza 3.600 de ore de olimpiada, pe posturile NBC, Telemundo si pe statiile prin cablu, precum si pe online si video on demand (televiziune la cerere).
Reprezentantii de vanzari ai postului de televiziune american NBC Sports anuntasera, cu mai putin de trei saptamani inaintea inceperii Jocurilor, ca reteaua NBCU TV vanduse deja 90% din spatiul publicitar alocat Jocurilor Olimpice, in valoare de 900 milioane de dolari. Potrivit acestora, daca se va vinde spatiu publicitar in valoare de un miliard de dolari, se va depasi recordul anterior, inregistrat de vanzarile media pentru Jocurilor Olimpice.
Business Standard

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online