Marii operatori de internet ii preseaza pe micii provideri sa-si vanda afacerile. Nu profitul, ci o cota de piata cat mai buna reprezinta resortul intentiilor de cumparare. Ofertele deosebit de tentante de servicii , la care se adauga pachete ce includ calculatoare, gratuitati sau telefoane, sunt principalele arme cu care marii furnizori de internet „sugruma“ retelele de cartier. Inceputa in urma cu cativa ani, vanatoarea de retele de cartier declansata de marii operatori continua si astazi.

„Furnizorii mari de internet ne preseaza prin ofertele de internet pe care le fac, beneficiind de preturi mult mai bune. Ei au forta financiara care le permite sa faca oferte «la pachet», in conditii mai bune si la tarife avantajoase, lucruri aproape imposibile pentru un furnizor mic si mediu de servicii de telecomunicatii“, ne-a declarat Radu Basca, reprezentant al firmei Join Telecom.

Parerea sa este impartasita si de Corneliu Tanasa, unul dintre reprezentantii retelei bucurestene Comtel Supernet. „Ofertele deosebit de tentante de servicii la pachet sunt principalele arme utilizate de cei mari din piata. Evident ca profitabilitatea, deja, este o notiune de mult uitata, insa obtinerea unei cote cat mai mari de piata cu orice pret este strategia aplicata de marii furnizori“, ne-a declarat acesta.

Integral in EvZ.