Business Report: Cum scapi de masina pe timp de criza; Bancile reduc dobanzile rand pe rand; Pariul pe SIF-uri, castig sigur sau cacealma?; Primele imagini cu BMW X1, versiunea de serie
Bancile reduc dobanzile rand pe rand. Dupa decizia Consiliului de Administratie al BNR de reducere a dobanzii de politica monetara, bancile comerciale au operat deja reduceri ale dobanzilor atat la credite, cat si la depozite. BCR și Intesa Sanpaolo Bank au mutat primele, scrie Capital.
Rasturnare in top audiente TV. Primul semestru din acest an a adus, din punctul de vedere al audientelor TV, pe langa un consum mai mare de televiziune la nivelul intregii piete, si o rasturnare a clasamentului, unele posturi impunandu-se in fata altora care au cazut din top. Realitatea TV si Kanal D sunt posturile care au crescut cel mai mult in clasament in acest interval, primul ajungand de la o medie de audienta de 0,9% si un loc cinci in clasament la o medie de 1,2% in primul semestru din 2009 si un loc trei in clasament, scrie Business Standard.
"EFG Eurobank" emite obligatiuni de 500 milioane euro. Grupul bancar elen "EFG Eurobank Ergasias" SA, actionarul majoritar al "Bancpost" Romania, a obtinut aprobarea actionarilor pentru o emisiune de obligatiuni convertibile a carei valoare poate ajunge la 500 de milioane de euro (703 milioane de dolari). Emisiunea este menita sa majoreze capitalul "EFG Eurobank", anunta Bursa.
Pariul pe SIF-uri, castig sigur sau cacealma? Initiativa legislativa referitoare la eliminarea oricarei limite de detinere de actiuni la SIF-uri constituie un ingredient important ce ar putea sustine un trend ascendent al cotatiilor acestor titluri in urmatoarele luni. Insa investitorii ar face bine sa analizeze atent portofoliiile societatilor de investitii financiare inainte sa se inghesuie la cumparare, citim pe Conso.ro.
10 ani de cand Renault a preluat Dacia. Pe data de 2 iulie se implinesc 10 ani de cand Renault a preluat Dacia. In acest timp, Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro, de aproape 10 ori mai mult decat se angajase initial. Uzina Dacia de la Mioveni a fost restructurata si modernizata, capacitatile de productie a vehiculelor, motoarelor si cutiilor de viteze au fost extinse iar intreaga activitate a fost reorganizata in conformitate cu normele producatorului francez., scrie StiriAuto.ro.
Salonul Auto Bucuresti, versiunea de criza a SIAB-ului, se intoarce in octombrie, dupa opt ani de absenta. Criza financiara readuce pe piata „Salonul Auto de la Bucuresti" - SAB, care va fi organizat in vechea locatie, in cadrul Romaero Baneasa, in conditiile in care la finele anului trecut Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) a decis anularea editiei de anul acesta a Salonului International Auto de la Bucuresti (SIAB), urmatoarea editie urmand sa aiba loc in 2011, anunta Ziarul Financiar.
Primele imagini cu BMW X1, versiunea de serie. Cateva website-uri ale fanilor marcii BMW au publicat deja un set de imagini cu noul X1, ceea ce ne da prilejul sa vedem, in premiera, cum va arata versiunea de serie a acestui SUV compact. Imaginile, foarte probabil extrase din galeria pregatita de constructor pentru prezentarea oficiala, ne dezvaluie un crossover neschimbat la exterior, comparativ cu studiul concept X1, prezentat anul trecut. In comparatie cu X3, BMW X1 va fi cu 110 mm mai scurt, cu 60 mm mai ingust si cu 140 mm mai scund. La interior, bordul preia liniile de la X3, modificari importante fiind doar la consola centrala, scrie 24auto.ro.
Rodipet se intoarce la statul roman. Compania de difuzare a presei Network Press Concept, fostul Rodipet, se va intoarce in ograda statului, dupa sase ani de la privatizare. Decizia a fost luata zilele trecute in instanta, dupa mai multe termene amanate. Mircea Ursache, presedintele AVAS, a declarat inca din luna martie ca Rodipet va reveni in proprietatea statului, din cauza neindeplinirii prevederilor din contractul de privatizare, scrie Evenimentul Zilei.
Creditarea n-a murit, insa atentie la solvabilitate. Conditiile de creditare s-au inasprit, iar dobanzile sunt mari. Totusi, preturile locuintelor au scazut, iar in centrul atentiei a intrat programul Prima Casa. Ar fi riscant, acum, un imprumut, scrie Capital citand mai multi specialisti din domeniul bancar.
Emil Boc: "Am realizat 28 de masuri anticriza in sase luni de guvernare". Premierul Emil Boc a prezentat bilantul Guvernului la sase luni de la investire, sustinand ca 28 din totalul de 32 de masuri anticriza au fost deja realizate, in timp ce patru masuri sunt in curs de implementare. Seful Guvernului a mai aratat ca printre masurile restante se numara neimpozitarea profitului reinvestit, capitalizarea CEC si suplimentarea bugetului pentru cercetare, scrie Business Standard.
Dacia a vandut dublu in Franta in iunie. Producatorul Automobile Dacia si-a dublat in luna iunie vanzarile de autovehicule in Franta, a doua tara de export pentru companie, dupa Germania. Potrivit statisticilor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile, in luna iunie Dacia a comercializat in Franta 6.552 de automobile si autovehicule comerciale usoare, fata de 3.233 de unitati, volumul vandut in aceeasi luna a anului trecut, scrie Ziarul Financiar.
Fonduri de la UE sau de la stat? De multe ori, contributia minima a beneficiarului este de 10% din valoarea proiectului. Daca ai o firma sau o fundatie si nu te incadrezi in conditiile de accesare a banilor europeni, poti apela la finantare de la stat sau la un program transfrontalier. Agentia pentru Strategii Guvernamentale are stabilit un buget de doua milioane de lei aferent anului 2009 pentru programul „Romania Europeana, traditie si identitate“. Solicitantul trebuie sa asigure minimum 10% din valoarea totala a proiectului, scrie Adevarul.

Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
Imaginea de moment a luptei pentru putere în PNL: Liberalii caută un succesor pentru Orban, dar nu vor un blitzkrieg / Un nume, totuși, este vehiculat
In acest caz, in care masina e avariata total, scapi foarte usor, luand mai toti banii de la asigurator pentru dauna totala.
E o varinata sigura, rapida si foarte eficienta.
Ca sa nu mai vorbin de lipsa comisioanelor de vanzare/cumparare, bataia de cap cu intocmirea actelor, radierii/inmatricularii, etc.
Succese!
Problemele cu primitul banilor de la asigurator sunt multiple. De exemplu iti calculeaza valoarea daunei si iti dau banii peste trei luni (chiar dak in contractul de asigurare scrie altceva). Dak euro creste - ghinion. Dvs. primiti lei. Nu va ramane decat sa va judecati cu ei. Primiti cca. 80% din valoarea asigurata (la majoritatea asiguratorilor)
Actele in caz de dauna totala - sunt un cosmar. Nu trebuie facuta numai radierea - aia e ultima faza, cat declaratii la politie, procese verbale, dosarul de constatare la asigurator, transportul masinii (dauna totala - masina nu poate circula - asta inseamna platforma) in vederea constatarii, documentatia de evaluare se accepta la masini mai vechi (6 ani dar nu sunt sigur), numai in sistem audatec, care si aia trebuie platita, etc. Cheltuielile sunt multiple si hartogaria un cosmar.
NU va doresc succes in aplicarea metodei
PS: pentru conformitate - am intrat la dauna totala la inceputul anului - asa ca vorbesc in cunostinta de cauza