Business Report: Soferii vor plati amenzile in functie de salariu - proiect de lege; Topul salariilor executivilor din companiile de productie; Scandalul de la Adevarul, mana cereasca pentru blogurile de media; Citroen Revolte surprins in Paris
Scandalul de la Adevarul, mana cereasca pentru blogurile de media. Inainte sa apara in presa, scandalul demisiilor de la Adevarul Holding a fost acoperit de principalele bloguri de media de la noi, respectiv Reporter Virtual, detinut de Tiberiu Lovin, si Pagina de Media, aflat in posesia lui Petrisor Obae. Astfel, conform datelor furnizate de trafic.ro, unde sunt contorizate cele doua bloguri, numarul de utilizatori unici a explodat in cursul zilei de ieri fata de media zilnica obisnuita, scrie Capital.ro
Soferii vor plati amenzile in functie de salariu: proiect de lege. Nivelul minim al punctului de amenda va fi de 10% din salariul minim brut pe economie daca ai venituri de sub 30.000 de lei pe an. In cazul in care castigi mai mult vei plati cu procente din venitul total. Odata ce ai fost sanctionat, ai doua saptamani la dispozitie sa te prezinti cu fisa fiscala, pe anul anterior, acolo unde iti platesti amenda, scrie Money.ro
Am vazut cum se asambleaza Dacia Duster. Dacia si-a deschis portile uzinei de la Mioveni pentru o scurta vizita. Am putut vedea cu ochii nostri cum prinde forma Dacia Duster precum si celelalte modele ale gamei. Ziua a inceput cu o intalnire matinala la sediul Dacia din cartierul Militari. O ora si ceva mai tarziu eram la poarta uzinei din Mioveni. Am intrat in mini orasul Dacia si dupa cateva ture pe strazile intortocheate din interior ne-am oprit langa departamentul de caroserie, scrie ZF.ro
Cea de‑a doua criza auto sau despre efectul pervers al scaderii vanzarilor de masini noi. In 2009, anul de cosmar al pietei auto, 38 de dealeri de masini noi, in mare showroomuri fara parte de service – asa‑zisele magazine de bloc -, si‑au completat actele de lichidare si‑au inchis. Cel putin asa arata statisticile Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) citate de Brent Valmar, vicepresedintele institutiei si director general al Porsche Romania, cel mai mare importator de pe piata, scrie Money.ro
Culita Tarata a transferat afacerile din agricultura pe numele unuia dintre fii. Deputatul de Neamt Culita Tarata a transferat participatia de 90% pe care o detinea la compania TCE 3 Brazi, cu activitati in agricultura, catre unul dintre cei trei fii, Mihai, in varsta de 25 de ani. Cesiunea a avut loc in luna martie a acestui an. Restul de 10% din actiunile firmei se afla in posesia Elvirei Tarata, sotia deputatului, scrie Mediafax.
Oul de ciocolata, o afacere profitabila, indiferent de nationalitate sau religie. In locul frumoaselor oua incondeiate sau al celor vopsite in fiertura de coji de ceapa, romanii pun in cosulete tot mai multe oua din ciocolata, contribuind astfel la dezvoltarea unei industrii de cateva milioane de euro. Producatorii si analistii se aseapta ca vanzarile de oua din ciocolata sa scada anul acesta, comparativ cu anii precedenti, pe fondul reducerii consumului, ca urmare a crizei financiare. Totusi, oamenii vor continua sa cumpere ciocolata de calitate pentru a face o mica atentie celor dragi, scrie EVZ.ro
Citroen Revolte surprins in Paris. Conceptul Citroen Revolte a fost surprins pe celebrul bulevard Champ Elysees in timpul filmarilor. Citroen Revolte este reincarnarea moderna a celebrului 2CV, model ce a facut istorie la vremea sa. Acesta a fost lansat in 1949 fiind o masina mica si economica pentru cei mai putin instariti. Productia a continuat pana in 1990 existand o serie intreaga de versiuni, inclusiv vehicule militare. Cand au aparut primele imagini cu acest concept se credea ca va prefigura noul C3, dar este destul de clar ca avem in fata noul 2CV, scrie Voom.ro

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
Daca intri pe rosu in intersectie, sarac fiind, e mai putin grav?
Atunci de ce piinea pentru saraci nu e mai ieftina decit pentru cei bogati?
De ce mielul de Pasti nu costa 5 lei/kg pentru saraci si 100 lei/kg pentru bogati?
PS. Sint pensionar simtzit.
De exemplu, VITEZE FOARTE MARI nu pot fi atinse decit decit de masini scumpe ...
treaba asta cu amenda in functie de venit este foarte buna - pe mine ma doare daca gresesc si iau o amenda de 100 lei... pe altu' (nu dau nume ca sunt destule) - 100 lei e prea putin si sa se stearga undeva - deci - logic, poa' sa "greseasca" lejer de fo' cateva mii de amenzi.
de fapt - comparatia intre amenda si pretul mielului de pasti nu e buna, deoarece nu amenda trebuie comparata ci fapta. amenda e consecinta faptei/greselii. de aici intentia (laudabila) de a corela aceasta consecinta cu "puterea" faptasului.
si, apropo, nu e inventie locala - ci e copiata dupa finlanda (parca)
2. Tu ai dreptul sa te indoiesti de starea mea pecuniara.
Dar nu cred ca starea mea are vre-o legatura cu masura supusa dezbaterii; si nici anonimatul nostru.
3. S-a postulat: in functie de salariu (probail in functie de pensie la pensionari).
Dar ce te faci cu cei ce nu au salariu/pensie dar au AVERE MARE (sub orice forma)?
Sau: copiii beizadelelor & interlopilor probabil nu au chiar nimic; pe hirtie.
Dar cu masinile lor (pe care majoritatea nu ni le vom permite niciodata) fac destule rele pe strazi/sosele.
Tot ei vor face cele mai mari accidente si vor plati MINIMUL!!!
Abia aici te rog sa finisezi legea pentru a fi eficienta, PENTRU PREVENIRE, nu ca pe O NOUA SURSA DE VENITURI LA BUGET!
PS. Chiar iti astept (pe acest site) un raspuns logic, documentat si fundamentat la cele scrise mai sus.
O alta prostie este pentru ca e regresiv, cu cat esti mai sarac cu atat platesti mai mult din cat castigi.
Aveam o parere buna despre Urban... ma cam dezamageste cu gandirea asta egala cu 0.
Cand va fi si aici ca in Elvetia si Suedia va fi perfecta noua lege.
Pentru te mir ce greseala o sa trebuiasca sa alergi pe la politie cu fisa fiscala, sa stai la nustiu ce cozi (fisa fiscala care oricum nu a re nici o valoare pentru aia cu Ferrari care au cate un Offshore sau sunt angajati la propriul srl cu salariu minim).
Alternativa este sa-ti ridice carnetul la un nr de puncte asa cum se si face.
Frate, m-am saturat de imbecilii astai care-si spun parlamentari. Sa-i reduca la 41 cate judete sunt ca oricum toaca banii nostri degeaba.
De exemplu, pentru depasirea vitezei, acum se prevad puncte amenda, puncte de penalizare, iar daca s-a depasit cu +50 km/h, suspendarea dreptului de a conduce pe 1-3-9 luni, in functie de cazierul auto...
PROPUNERE pentru "potolirea" celor care platesc, dar nu se linistesc:
- la prima abatere, sanctiunea asa cum este prevazuta acum in lege
- la a doua abatere, sanctiunea inmultita cu 2
- la a treia abatere, sanctiunea inmultita cu 4
- la a patra abatere, sanctiunea inmultita cu 8
- s.a.m.d.
In acest fel, daca depasesti viteza a 6-a oara, amenda va fi inmultita cu 32, ceea ce devine semnificativ pentru 99% din soferii romani.
La fel, suspendarea dreptului de a conduce trebuie sa fie progresiva ca numar de luni, asa incat, dupa ce a stat "pe bara" 12 luni, orice sofer se gandeste de 2 ori daca mai trece pe rosu, stiind ca urmatoarea suspendare va fi de 2 ani...
Astept cu interes argumente contra acestor propuneri...