Business Report: Bechtel face 100 de km de autostrada in 4 ani. VEZI unde; Microsoft renunta la Windows si pregateste o bomba pe piata sistemelor de operare; 5 motive pentru care BlackBerry va muri
Cathedral Plaza, o batalie in numele Domnului. Al domnului ban! Povestea Cathedral Plaza e veche (de prin 1999), simpluta si tulburatoare doar prin solutia gasita. Pe scurt, cineva a dat, cineva a luat si apoi n-a mai fost multumit. A vrut mai mult, iar nemultumitului i se ia darul. Atat, scurt pe doi, iar Cathedral Plaza a devenit Satana si trebuie demolata. Dovada ca Dumnezeu da, dar nu baga in traista e faptul ca desi autorizatiile de constructie s-au dat, Willbrook se poate trezi cu imobilul daramat, desi are o oferta de 70 de milioane de euro pentru el de la Carlyle, daca rezolva problemele si mai gaseste si niste chiriasi pentru cei 12.500 mp, ocupati doar in proportie de 30% dupa spusele dezvoltatorului. Integral pe BusinessCover.ro.
5 motive pentru care BlackBerry va muri. Producatorul telefoanelor BlackBerry e intr-o mare incurcatura. Compania pierde clienti in fata Apple si Google, iar dezvoltatorii software nu se inghesuie sa produca aplicatii pentru Blackberry. Ieri erau pe val, astazi nu. Iata cinci motive pentru care telefoanele BlackBerry vor pieri mai curand decat credeti, pe Money.ro.
Bechtel face 100 de km de autostrada in 4 ani. VEZI unde. In cea mai saraca tara din Europa, americanii de la Bechtel au reusit o performanta pe care la noi n-au fost in stare. 103 km de autostrada aproape finalizati in 42 de luni in Kosovo. Lucrarile au inceput anul trecut, iar primul termen de predare a lucrarii autostrazii este anul acesta. Practic, din 9 sectiuni ale intregului proiect, incepute in aprilie 2010, vor fi date in folosita chiar in acest an primele 3. Autostrada va lega zona Morine de Nordul capitalei statului proaspatului stat Kosovo. Astfel, la finalul celor 4 ani, Bechtel si-a propus sa dea in folosinta mai mult de 100 de km de autostrada, in timp ce la noi, in decurs de 7 ani nu a construit decat 52 de km. Integral in Capital.
Moment istoric: Catalin Chelu isi vinde actiunile la SIF-uri pentru a intra pe firme mai mici unde poate obtine controlul. Catalin Chelu, unul dintre cei mai mari investitori persoane fizice de la Bursa din Bucuresti (BVB), spune ca isi vinde cea mai mare parte a actiunilor detinute la SIF-uri pentru a cumpara pachete de actiuni la firme mai mici unde sa obtina controlul si isi poate impune propria strategie. "Mi-am pierdut 5-6 ani din viata cu aceste SIF-uri. Eu am vrut sa ma lupt cu sistemul, dar nu am reusit. Am sa fac placere CNVM-ului, care protejeaza managementul SIF-urilor prin legi abuzive, si imi voi reduce detinerile sub limita de 1%", a declarat Catalin Chelu, citat de EconomicTimes.ro.
Oil Terminal si-a bugetat un profit de 3,14 milioane lei, pentru 2011. Actionarii Oil Terminal Constanta au aprobat, ieri, reconvocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA), dupa reanalizarea in sedinta Consiliului de Administratie a ordinii de zi cu privire la majorarea capitalului social, potrivit informatiilor publicate pe site-ul Bursei de Valori Bucuresti. Tot in AGEA de ieri a fost aprobat si Bugetul de Venituri si Cheltuieli (BVC) aferent anului in curs. Astfel, pentru 2011, compania si-a bugetat un profit de 3,14 milioane de lei, in conditiile in care veniturile sunt estimate la 134,64 milioane de lei si cheltuielile la 131,5 milioane de lei. Valoarea bugetului dedicat investitiilor se cifreaza la 19,45 milioane de lei, scrie Bursa.ro.
Sase mari grupuri bancare au planuri de extindere in Europa. CaixaBank a vrut inca din 2007 sa se extinda, prin achizitii, in Romania. Va reusi in 2011? Nu este niciun secret ca, in vremuri de criza, castigatori sunt cei care dispun de lichiditatile necesare pentru a se extinde si pentru a-si creste valoarea. Iar astfel de exemple ne parvin din toate domeniile si de peste tot din lume. In ceea ce priveste sistemul bancar, cel putin sase grupuri financiare, doua europene si patru asiatice au luat in vizor Europa, inclusiv zona ei emergenta, scrie Financiarul.
COLAS acuza Compania de Autostrazi de furt intelectual. Compania de Autostrazi a fost reclamata de catre constructorul francez COLAS ca aceasta ar fi scos la licitatie lucrari deja facute de francezi si ca i-ar fi folosit ilegal proiectul autostrazii, neplatit de stat. Sansele ca lucrarile la autostrada Cernavoda-Medgidia sa fie reincepute in toamna acestui an, dupa cum a promis ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, sunt minime. Firma franceza COLAS, detinatoarea contractului semnat in 2009 si reziliat in martie 2011, s-a adresat Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) solicitand stoparea licitatiei in curs pentru desemnarea unui nou constructor, scrie Romania Libera.

Ce fac cetățenii din Sectorul 2 cu gunoiul menajer de la 1 martie, cu cine încheie contracte, cât plătesc / Primarul Radu Mihaiu: Licență teritorială la nivelul Sectorului 2 nu are niciun operator
1.205 de doze de vaccin antiCOVID-19 pierdute, cele mai multe în Cluj / Între motive: spargerea flacoanelor sau temperatura inadecvată
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Cine o sa-l cumpere? Ghici ciuperca!