Recenta campanie de promovare turistica la nivel international a Bulgariei a fost criticata de operatorii de turism pe motiv ca posturile TV internationale alese pentru a promova aceasta tara ca destinatie turistica nu se adreseaza targetului campaniei, ne informeaza Novinite.

Managerul TUI Bulgaria,Valentin Yosifov, a catalogat "nechibzuita" alegerea gamei de canale TV internationale responsabile de promovarea Bulgariei ca o destinatie turistica. Yosifov a declarat postului national de radio din Bulgaria ca majoritatea turistilor care viziteaza aceasta tara provin din Romania, Germania, Marea Britanie si tarile scandinave.

Din acest motiv selectarea unor posturi precum Eurosport, Euronews, National Geographic si Discovery pentru a difuza clipurile publicitare legate de Bulgaria va fi ineficienta, considera managerul TUI.

In plus, Bulgaria este considerata a fi o destinatie de familie, iar in 80% dintre cazuri femeile sunt cele care aleg destinatia de vacanta, iar campania de promovare a Bulgariei nu include in targetul sau sotiile si femeile.

Ministrul adjunct al Economiei responsabil de turism, Ivo Marinov, a precizat ca alegerea posturilor TV menite sa promoveze aceasta campanie turistica a fost efectuala in urma unei cercetari.