Traian Basescu, interviu in Romania Libera: Privatizarea CFR Marfa poate fi un aranjament murdar, de care Victor Ponta nu pare a fi strain si vrea sa atraga si CSAT / Aducerea lui Omar Hayssam, catalizator pentru o noua suspendare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 28 iulie 2013, 19:46 Revista Presei | Politic


Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele Traian Basescu vorbeste, intr-un interviu publicat duminica de Romania Libera, despre suspiciunile sale legate de privatizarea CFR Marfa si motivele care l-au determinat sa il critice pe primul ministru, de ce aducerea lui Omar Hayssam in tara se poate transforma intr-un catalizator pentru o noua suspendare a sefului statului si despre politicienii cu stofa de lider - Monica Macovei, Emil Boc si Mihai Razvan Ungureanu "s-ar califica pentru cursa prezidentiala", in opinia lui Traian Basescu.

  • Despre privatizarea CFR Marfa:

Intrebat daca exista motive pentru ca primul ministru sa se teama sa isi asume privatizarea CFR Marfa, seful statului spune ca: "De ce sa-i fie frica? Am vazut ca a laudat foarte mult atat activitatea fostului ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, cat si modul in care a decurs privatizarea, deci premierul stie foarte bine ca este vorba despre o privatizare de succes. Eu cred insa ca lucrurile trebuie privite cu prudenta: nu doar in ceea ce priveste incheierea formalitatilor pentru semnarea contractului, cat mai ales in ceea ce priveste viitorul CFR Marfa. Sunt doua lucruri esentiale: in primul rand, sa se gaseasca cele 202 milioane de euro pentru plata celor 51 la suta din actiunile companiei si, in al doilea rand, dezvoltarea si modernizarea companiei. Cum si cine poate duce la bun sfarsit acest proiect? In aprobarea data de CSAT se vorbeste despre un investitor strategic.

Chestionat si in privinta suspiciunilor sale legate de Gruia Stoica, Traian Basescu a explicat ca "Are, in momentul de fata, probleme in piata (Gruia Stoica - n.red.); poate ca le rezolva, poate ca nu. Eu doar am atras atentia, nu este asa cum a spus Victor Ponta, ca ar fi vorba despre ceva ce doar eu stiu, iar ceilalti nu: stim amandoi aceleasi lucruri, dle prim-ministru. Poate ca eu, fiind mai experimentat, imi dau seama de anumite evolutii. Daca va avea timp, voi putea discuta cu dumnealui, in special chestiunea modernizarii companiei. Stiu si eu exact ce stie toata lumea din ziare, dar pot vedea dincolo de ceea ce se scrie si incerc sa fiu prudent. Habar nu am care sunt conturile lui Gruia Stoica si nici nu ma intereseaza. Data fiind importanta CFR Marfa, pe mine ma intereseaza ca acest om sa plateasca 51 la suta din actiuni si sa aiba suficienti bani pentru dezvoltarea si modernizarea companiei. (...) CSAT a avizat privatizarea, ceea ce inseamna ca si eu, si intreg CSAT suntem de acord cu privatizarea CFR Marfa cu un investitor strategic. (...) Rolul CSAT este sa ceara companiei sa asigure componenta strategica, indiferent cine este actionarul majoritar, in rest este problema Guvernului."

  • Despre aducerea lui Omar Hayssam in Romania:

Intrebat cand a inceput operatiunea de aducere a lui Hayssam in Romania, Traian Basescu a raspuns ca "Imediat dupa condamnarea lui la 20 de ani de inchisoare in 2008. In acel moment el a devenit o prioritate pentru structurile de securitate, fiindca este condamnat pentru terorism. Toti condamnatii care reusesc sa dispara inainte de condamnare devin o tinta pentru structurile de securitate imediat ce sunt condamnati definitiv, pentru ca indeplinirea actului de justitie este esentiala: sunt vreo 10-15 condamnati adusi in tara."

"Este in primul rand o miza pentru Justitie. Este foarte important ca orice condamnat sa-si ispaseasca pedeapsa. Apoi, pentru mine, de pilda, este o miza sa aflu cum a plecat, incepand cu operatia lui si lipsa mandatului de supraveghere dupa ce a fost eliberat din motive medicale."

Intrebat daca stie cum a plecat Omar Hayssam din Romania: "Stiu, dar pana cand nu exista o constatare a organismelor abilitate, ma abtin sa spun mai mult."

  • Despre o eventuala noua suspendare:


"Dupa aducerea lui Hayssam in tara s-a activat din nou teoria suspendarii presedintelui. Asta-i viata, eu nu puteam renunta la un obiectiv de cinci ani - aducerea lui Hayssam - doar de dragul de a nu supara pe cineva. Trebuie sa vedem ce s-a intamplat cu IPRS Baneasa, Foresta Nehoiu, afacerile imobiliare, cine l-a sprijinit politic sa fie atat de prolific in procesele de privatizare. Sunt lucruri pe care va trebui sa le stim. Hayssam a avut legaturi foarte puternice in interiorul PSD, dar nici PNL nu-i lipsit de legaturi cu Hayssam, nu stiu PDL cum sta la acest capitol, ca daca as sti as spune. Dupa 2004 el a facut un efort de integrare in Alianta DA si-mi aduc aminte pozele cu Dinu Patriciu, cu Dorin Marian, dar nu acestea sunt marile mele asteptari in legatura cu Omar Hayssam, ci sa raspunda in fata justitiei, sa aflam felul in care a fugit si sa plateasca cele 2 milioane de dolari fiecarui ziarist care a fost rapit in Irak, asa cum a hotarat Inalta Curte. Sunt convins ca familia lui are acesti bani. Avem la indemana si procedura confiscarii extinse, cu ajutorul careia putem vedea cand si catre cine a facut transferul de proprietati."

"Va fi treaba procurorilor si a judecatorilor sa afle cum a ajuns Hayssam in procesele-cheie de privatizare din Romania, dar poate ca lucrurile acestea nu mai sunt foarte relevante, mai ales ca pentru unele afaceri a fost deja condamnat, iar altele se afla sub investigatie."

Intrebat cui ii e frica de aducerea lui Omar Hayssam: "Unor politicieni; tot ce stiu este din presa, daca as vrea sa-i enumar pe toti, sigur as omite multi dintre ei. Ce stiu cu certitudine este ca presedintele si premierul Romaniei de dinainte de 2004 au primit 86 de informari mari despre Omar Hayssam. Le-am cerut eu cand au fost rapiti ziaristii, fiindca voiam sa aflu ce stiau statul si cei aflati in fruntea institutiilor despre el. Am primit toate informarile facute de servicii in legatura cu Hayssam. Erau destul de utile: despre legaturi in lumea politica, despre coruptie etc. Deci activitatea lui nu le-a scapat organelor statului."

"Sigur ca nu mi-as dori o noua suspendare, fiindca ar arunca din nou tara in aer, dar venirea lui Omar Hayssam se pare ca e un catalizator pe aceasta directie. Sunt prea multi cei ingrijorati."

"In fond, si el are niste schelete in dulap (Victor Ponta - n. red.), fiindca pe vremea in care prospera Omar Hayssam, el era seful Corpului de Control al premierului Nastase. Avea in atributii inclusiv verificarea privatizarilor. Dincolo de aceste amanunte, acordul de coabitare prezentat la Bruxelles i-a facut pe liderii europeni sa rasufle usurati si sa spere ca se va respecta regula jocului.

  • De ce a reluat criticile la adresa lui Victor Ponta:

"Superficialitatea lui legata de CFR Marfa. Nu stiu ce cadou a vrut sa-i faca lui Relu Fenechiu, dar eu in locul lui as fi fost mult mai prudent, pana cand vedeam ca investitorul declarat castigator are si banii de cumparare, si cei de investitii. Aici insa poate fi un aranjament murdar, de care Victor Ponta nu pare a fi strain si in care si-ar dori cu orice pret sa atraga si CSAT. Mai mult sau mai putin tehnica lui Adrian Nastase, care a reusit sa-si ascunda marile ticalosii in spatele unor legi de tipul celei privind privatizarea Petrom cu tot cu resursele subsolului si cele submarine sau cea legata de Bechtel."

Intrebat daca a avut incredere in premier, dupa ce o perioada a lasat senzatia ca il incurajeaza: "A continuat modul de guvernare al lui Emil Boc." (...) "Mi-a dat senzatia ca poate fi onest." (...) "Nu m-am razgandit, dar am vazut solutiile lui, de exemplu cea de a face cadou kazahilor 400 milioane de euro, sau transferul a 2.800 hectare de teren agricol de la Academie la CJ Braila, sau tacerea lui legata de fraudarea celor 100 de milioane euro la Portul Constanta. Stiu eu, poate acest din urma caz este talcul formarii tandemului Fenechiu-Ponta din ultimele saptamani..."


  • Despre dreapta romaneasca, Miscarea Miscarea Populara si PDL:

Intrebat cine ar putea comasa partidele de dreapta: "Nevoia. Va asigur ca dupa europarlamentarele de anul viitor veti vedea cum se vor strange ca ghioceii intr-un buchet, fiindca ghiocel cu ghiocel s-ar putea sa nu mearga."

"Eu nu vad incompatibilitati fundamentale intre PDL si Miscarea Populara. Avem acum o fundatie civica si un partid, important este ce fel de politicieni intra aici. Poate vor intra si de la PDL, poate vor intra si din alta parte￯ Eu nu am stimulat nici un PDL-ist sa vina spre Miscarea Populara."

"Lucrurile se misca oricum foarte repede, fiindca eu am gandit Fundatia Miscarea Populara in perspectiva alegerilor generale din 2016, nu pentru prezidentialele de anul viitor. Nu astept performante de la Partidul Miscarea Populara acum, desi e posibil sa avem surprize la europarlamentare."

Intrebat daca va intra in partidul Miscarea Populara dupa ce isi va incheia mandatul: Greu de spus, dar cu certitudine voi lucra la Fundatie.


  • Despre politicienii mai tineri cu stofa de lideri si posibilii candidati la prezidentiale:

Intrebat daca intrarea lui Catalin Predoiu in PDL poate schimba imaginea partidului: "Nu. Il stiu destul de bine pe Catalin Predoiu. A incercat sa-si faca propriul partid, Forta Noua, n-a reusit sa stranga semnaturile, a avut si niste discutii cu mine, despre Miscarea Populara - spun aceste lucruri pentru ca el le-a facut publice. Cred ca el vizeaza alegerile prezidentiale din 2014. Trebuie sa ne amintim totusi ca, din punct de vedere al capacitatilor sale electorale, Catalin Predoiu a pierdut in 2008 alegerile parlamentare in fata unui om care a ajuns la puscarie, Marian Ghiveci. Una este sa ai o anumita prezenta si inteligenta si alta e sa ai capacitatea de a aduce voturi: nu sunt sinonime. Si mai este un lucru: capacitate de asumare a actiunilor, iar aici este interesant de urmarit cate din actele normative emise de Guvernul Boc au si semnatura dlui Predoiu. Veti constata ca cele mai multe sunt semnate de secretarii de stat."

Intrebat cine ar putea aduce voturi la Miscarea Populara: "Greu de spus. E abia inceputul. Sunt convins ca in tot spectrul romanesc se pune problema formarii unor echipe. Nu vad un nou Iliescu in tabara socialistilor si nici - scuzati-mi lipsa de modestie -un nou Basescu pe dreapta."

Intrebat daca Victor Ponta are stofa de lider: "Nu. Nu va fi un lider de mare forta."

"Am fost recent pe Muntele Gaina - de la cel putin cinci oameni maturi, trecuti prin viata, am primit aceasta intrebare. Dar ei nu se asteptau sa le dau nume, ei nu vedeau cine ar putea fi. Ei nu-i vedeau nici pe Crin Antonescu, nici pe Victor Ponta ca fiind solutii."

Despre discipolii sai: "Am incercat cu multi, de la Sulfina Barbu, Roberta Anastase, Anca Boagiu, Monica Macovei pana la Elena Udrea, dar si o foarte lunga lista de barbati tineri, bine pregatiti, pe care i-am sustinut, fie ca este vorba de Emil Boc, Daniel Funeriu, Eugen Tomac sau de grupul intelectualilor - Cristi Preda, Paleologu, Sever Voinescu - si multi altii. Nu stiu daca vreunul dintre ei va adopta felul meu de a face politica, dar nu acest lucru este important. Important este sa creada in ce fac. Cinstit vorbind, inteligenti sunt toti, pregatiti in profesiile lor sunt toti, buni politicieni sunt toti, dar daca printre ei este cineva foarte puternic, aceea e Elena Udrea, oricat nu v-ar placea. Privesc cu mare atentie si la Adrian Papahagi, care si el pare a fi un om puternic, rezistent la presiunea politica si mediatica."

Despre sansele Elenei Udrea la prezidentiale: "Cred ca nici nu se gandeste la asa ceva. E prea tanara. Ea trebuie sa se mai rodeze in Executiv, in Parlament sau ca opozant convingator. Mai degraba, in acest moment, Monica Macovei, daca discutam despre femei-candidat."

Despre Monica Macovei: "Cred ca e profilata pentru functia de presedinte si prin varsta si prin abordarile extrem de pragmatice cand vine vorba despre stat, despre functionarea justitiei. Dar asta daca ramanem strict in zona femeilor, pentru ca altfel ar exista si destui barbati care s-ar califica pentru cursa prezidentiala si ma refer in primul rand la Emil Boc sau la MRU. Poate ca in timp se mai ridica si altii. Altfel, insa, ramanun politician cu multa incredere in capacitatea profesionala si in rezistenta la presiuni de orice natura a femeilor. Priviti doar la ICCJ sau la Parchetele mari. Dupa ce am numit in fruntea acestor institutii femei, a inceput sa functioneze mai bine si justitia. Sigur, Daniel Morar si Codrut Olaru nu sunt femei, dar Codruta Kovesi, Lidia Stanciu, Gabriela Popa, Alina Bica sunt femei si au facut o treaba foarte buna."






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















10911 vizualizari

  • -52 (66 voturi)    
    Bai nea Caisa (Duminică, 28 iulie 2013, 20:31)

    xrogo [utilizator]

    daca tu stiai ceva suspect despre privatizarea CFR,de ce nu i-ai convocat pe Ponta si Fenechiu INAINTE de licitatie si sa-i atentionezi,
    Nu,tu esti acel presedinte pe care nu-l intereseaza Romania si CFR-ul,te intereseaza sa-i rupi gatul lui Ponta si sa-ti faci capital politic.
    Cat despre Omar,poate ca a facut afaceri cu PSD,dar aminteste-ti pe vremea cui a fugit din tara,cine stia toate informarile de la serviciile secrete si cine putea sa-l opreasca ,poate de asta vorbesti de o noua suspendare,te simti cu musca pe chelie.
    • +33 (39 voturi)    
      "sa-ti faci capital politic" (Duminică, 28 iulie 2013, 20:49)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Păi?!? Candidează din nou? Aş vrea eu!
      • -11 (19 voturi)    
        nu candideaza, nici partid nu si-a facut (Luni, 29 iulie 2013, 0:48)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        nu candideaza basescu si nici partid nu si-a facut, nu ai vazut ca vrea sa faca "rocada ruseasca" ?
    • +45 (47 voturi)    
      Ponta sa-si rupa gatul! YES, HE CAN! (Duminică, 28 iulie 2013, 20:55)

      Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      CSAT s-a pronuntat pe strategia de privatizare, nu doar Base. Ce s-a intamplat in timpul procedurii de privatizare este treaba Guvernului, nu a CSAT-ului. Sa-si asume raspunderea pentru ceea ce fac, nu sa continue sa dea vina pe altii!
      • -11 (17 voturi)    
        pai daca i se pare ceva necurat sa discute in csat (Luni, 29 iulie 2013, 0:49)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

        daca i se pare ceva necurat sa se lamureasca in csat si sa decida ce e de facut
        • +1 (1 vot)    
          Basescu nu are de ce sa faca asta.. (Luni, 29 iulie 2013, 20:01)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Poanta sa convoace CSAT-ul sa-si discute el succesele privatizarii. Are dreptul si posibilitatea sa convoace CSAT-ul. S-o faca si sa continue ilegalitatile incepute.
    • +45 (51 voturi)    
      Bai nea caisa... (Duminică, 28 iulie 2013, 21:13)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      1 - daca Basescu spunea ceva inainte de a se anunta castigatori licitatiei, Poanta si ai lui, inclusivi oameni de bine ca tine, ar fi sarit imediat cu gura ca Basescu nu ne lasa sa privatizam, ca ce se baga el ca nu e treaba lui, nu e treaba presedintelui, ca noi nu suntem slugi ca Boc etc etc...

      2 - acum ca Basescu ii cere lui Poanta sa isi asume responsabilitatea pe ceea ce a laudat ca fiind ceva de succes, iarasi sariti cu gurita ca nu si nu, Basescu e de vina.. cumva!

      3 - da, pe Basescu nu-l intereseaza Romania ca nu i-a atentionat inainte pe cei care trucheaza licitatii! Bravo bai! Pe cei care trucheaza licitatii ii doare de Romania. Bun asa!

      4 - "Cat despre Omar,poate ca a facut afaceri cu PSD,..." Ca de obicei: "Nascase POATE a furat", "Fenechiu POATE a furat.."..etc.. Toti de la USL cand sunt prinsi "POATE" au facut ceva magarii... Nu e sigur. Ce este SIGUR e ca Basescu domnule, Basescu l-a ajutat sa fuga pe OH. Aici nu exista dubiu. E ceva SIGUR!! Da, OH POATE a facut avere pe vremea PSD, cat a fost membru de partid PSD. Poate... Nu stim domnule.. E ceva asa si asa... mai vedem noi.. POATE

      5 - Basescu s-a chinuit sa-l aduca in tara pe OH sigur ca sa-si bata niste cuie in talpa. Sigur! Nu exista POATE aici.

      6 - esti fenomefantastic! SIGUR, nu POATE!
    • +33 (35 voturi)    
      nea caisa (Duminică, 28 iulie 2013, 21:17)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Discursul lui Ponta nu-mi inspira sinceritate, iar modul cum s-a facut privatizarea indica clar Gruia castigator fara sa aiba bani sau plan de modernizare, toate astea cu suportul guvernului , un ministru al transp infractor ..
      Cat despre servicii , s-a schimbat diresctia dar nu si cadrele, care au avut stranse legaturi cu Haysam.
    • +35 (39 voturi)    
      Sa-i convoace? (Duminică, 28 iulie 2013, 21:20)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pai asta nu se numea amestec flagrant in procedura de licitatie daca le cerea descalificarea unui ofertant pe baza informatiilor secrete?
      Bai nea pruna de xrogo, CSAT a aprobat "privatizarea catre un investitor strategic". Gruia Stoica arata si are bani ca un "investitor strategic"? De unde cand toti banii lui sunt facuti fie din fier vechi fie din capusarea companiei pe care vrea sa o cumpere acum?

      Ma mir cum aveti tupeul sa-i luati apararea lui Ponta cand e clar ca vinde CFR-ul unuia care nu are nici banii de downpayment, nu mai vorbesc de vreo investitie, locuri de munca si alte alea.
    • +24 (28 voturi)    
      ? (Duminică, 28 iulie 2013, 23:05)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ponta si fenechiu s-au laudat ca este o privatizare de succes !, daca este una de succes de ce mai cere avizul CSAT ?
    • +1 (7 voturi)    
      hello dle. manipulator (Luni, 29 iulie 2013, 8:38)

      ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      presedintele a iesit si a spus-o inainte ca privatizarea sa se finalizeze pe cine incerci sa zapacesti?
    • +3 (5 voturi)    
      Nea Caisa...!!! (Luni, 29 iulie 2013, 10:59)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Citeste bre cu atentie:

      " Stiu si eu exact ce stie toata lumea din ziare, dar pot vedea dincolo de ceea ce se scrie si incerc sa fiu prudent."
      "Eu doar am atras atentia, nu este asa cum a spus Victor Ponta, ca ar fi vorba despre ceva ce doar eu stiu, iar ceilalti nu: stim amandoi aceleasi lucruri, dle prim-ministru."

      Ponta nu citeste ziarele? Atunci sa fie sanatos!!

      PS: Despre Gruia Stoica stiu si eu aceleasi lucruri de mai mult timp, pentru ca am citit ziarele vremii.
      Tu stiai? Sau ai aflat despre el abia dupa declaratiile lui Basescu?
    • +3 (5 voturi)    
      Presupunand (Luni, 29 iulie 2013, 11:16)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ca ar sti mai mult decat ponta - si ar trebui sa-i fie rusine lui ponta sa recunoasca ca habar nu are - , si i-ar fi chemat sa le spuna, crezi ca l-ar fi ascultat cineva?
      Hai sa fim seriosi, prostul daca nu-i fudul, atunci nu e prost destul.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce putea spune inainte sa se aleaga castigatorul (Luni, 29 iulie 2013, 11:34)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      despre PJ GFR sau despre PF Gruia?!
      E ca si cum ar fi spus despre mine - o alta persoana fara vreo calitate in proces - ca mi-am platit facturile cu intarziere...
  • -25 (35 voturi)    
    :) (Duminică, 28 iulie 2013, 20:37)

    bgd [utilizator]

    Basescu asta....

    E o placere sa-l vezi pe scena politica cum arunca palme in stanga si in dreapta....fara nici un stres, cu o lejeritate deosebita.
    I-a servit la inceput in fata Europei...cu riscul de a ramane fara functie, acum ii serveste in fata poporului...dar fara acel risc, din contra...
    Ii merge mintea la marinar...a vazut ca poporul nu-l prea vrea, a stat linistit, a coabitat aparent ....lasandu-i pe baieti sa-si sape groapa, sa-i dea armament. Apoi incet, incet...a inceput sa iasa in fata. Ba o baie de multime, ba o critica...inca o baie, inca o palma si tot asa. Isi ia avant baiatu....Pe de o parte el, pe cealalta DNA-ul.
    Probabil ca la anul pe vremea asta USL-ul va fi undeva pe la 25%.

    Ingrijorator e altceva totusi.... bun, in momentul asta interesele sale coincid cu cele ale poporului. Insa dupa ce ii va da pe astia la o parte, sunt sigur ca va aparea, din nou, vechea problema, motivul pentru care si-a pierdut sustinatorii...Udrea si compania...ceilalti hoti adica.

    Ce facem atunci?
    • +23 (27 voturi)    
      fani ilici (Duminică, 28 iulie 2013, 22:50)

      lucis [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      ramineti la copy-paste , cu cel mai curat, uscat si cinstit guvern; cind veti fi la ananghie veti scoate impotriva lui Base alesii cu 75%, "soldata universala" a lui Dragnea. poate-l face pe Base si sucombanti si voi linistiti ca tzara are directie: la groapa usl ; Nastase la lopata (prin juniorul sau de geniu ca el s-a expirat cica)
      • +1 (1 vot)    
        fan/a Udrea (Luni, 29 iulie 2013, 19:36)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui lucis

        Daca citeai mai atent/a ti-ai fi dat seama ca de fapt ii admiram calitatile de om politic si ca il sustin in ceea ce face.

        Probabil insa ca esti un/o fan/a Udrea, cu un IQ format din 2 cifre, si te-ai suparat cand am pus-o in aceeasi oala cu actualii guvernanti.
        Sorry...da acolo ii este locul. In toti anii in care a fost in Guvern, nu a dat nici o secunda impresia ca ar urmari interesele Romaniei, interesele poporului roman. Nici ea si nici apropiatii sai...de fapt, daca ii scoatem din PDL pe Boc, Funeriu, Macovei si Predoiu ... nu ramane nici un politician cat de cat curat si bine intentionat in partid.

        Asta-i greseala cea mai mare a lui Basescu...anturajul din jurul lui. Probabil ca vor mai trece multi ani pana cand vom mai avea un lider politic de talia lui, insa sustinut de oameni corecti si cu bun simt.
        • 0 (0 voturi)    
          lipsa bun simt (Marţi, 30 iulie 2013, 13:44)

          lucis [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          daca esti posesor autodeclarat de IQ de multe cifre ai avea si bun simt; cum nu-l ai (bunul simt) ramine sa cinti la alta masa, cea la care miine ii vei lua apararea si lui Ceasca' , ca l-au spoliat colaboratorii. Ca ai o problema (probabil de libodou) cu Udrea este treaba ta. Ca sa intelegi si tu, posesor de IQ nelimitat, nimeni, din cei care au comentat pina la tine, pro Base, nu sint automat yesmen-ii lui. si nu apara greselile lui, de la fata cu succesuri pina la furaciosii din domeniu. Tu isinuezi ca pina la ordinarii acoperiti de Base am avut imaculatii lui Ilici, si iarasi este viziunea ta corelata la IQ-ul personal si este alta treaba; iar ce apreciaza cei ce citesc comentariile acestea iti spune clar ca esti un neinteles chiar si pt tine.
          succesuri Ilici's child with high underground IQ
    • +14 (16 voturi)    
      la atatia (Luni, 29 iulie 2013, 0:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      obraji murdari, ar trebui cineva cu pumni zdraveni, nu palmele lui base.

      pe dreapta, boc, sau cristian diaconescu.
      l'as vota pe oricare din ei. dar si pe monica macovei.

      mru ar trebui sa fie p.m. pentru ca, cred ca n'a fost lasat sa faca lucruri bune.
      i'ar mai trebui o sansa.
  • -21 (31 voturi)    
    Daca jurnalistul nu intreaba, intreaba cetateanul. (Duminică, 28 iulie 2013, 21:02)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    1. "[...] pot vedea dincolo de ce ceea se scrie si incerc sa fiu prudent."

    A. Ce vedeti "dincolo"?
    B. Sunteti de-acord sa impartasiti natiunii ce vedeti "dincolo", alaturi de premier, intr-o emisiune televizata la o ora de maxima audienta pe oricare canal TV la alegerea domniei voastre?
    C. Ce inseamna "sa fiu prudent" din tot ce ati declarat/ facut de cand ati initiat aceasta tema a privatizarii CFR?

    2. "[...] sa aiba suficienti bani pentru dezvoltarea si modernizarea companiei (n.m. Gruia Stoica)."

    A. Ce sursa de informatii cu privire la follow-up-ul contractului de privatizare aveti la dispozitie afara de insusi contractul de privatizare?
    B. Pe ce va puteti fundamenta interesul pentru buna gestionare a modernizarii CFR Marfa afara de documentele intrinseci procesului de privatizare?
    C. In conditiile intrebarilor A. si B. de la punctul 2, sunteti de-acord sa studiati documentele si sa exprimati o pozitie publica?

    3. "Aici insa poate fi un aranjament murdar, de care Victor Ponta nu pare a fi strain si in care si-ar dori cu orice pret sa atraga si CSAT."

    A. Folositi verbe de probabilitate: "poate", "pare", "si-ar dori". In cazul in care afirmatiile domniei voastre se dovedesc false, ele sunt probe pentru ca domnia voastra sa raspundeti acuzatiilor de ultraj si calomnie, pedepsite penal. Cum comentati?
    B. Un subiect aflat in dezbatere si avizare la un for ramane de interes pentru acel for pana la lichidarea sa. Mai mult, etic vorbind, fiind vorba de CSAT, natiunea fara de tagada va nota favorabil ca un for de o asa inalta calitate prin componenta lui se ingrijeste cu aplecare de buna gestionare a companiilor strategice in mod cap-coada, fara scapari. Care este motivatia pe baza careia refuzati sa mai dezbateti in CSAT o afacere strategica despre o companie strategica si in trecut, dar si in viitor (fapt consemnat tot prin documentele CSAT)?
    C. Fiin parte din puterea executiva, constitutional vorbind, alaturi de premier si intregul guvern, sunteti de-acord cu convocarea unui referendum pentru intrebarea: "Sunteti de-acord cu infiintarea unui Consiliu de Co-responsabilitate, alcatuit din presedinte si premier (alaturi de ministrii de resort), in care, in urma aplicarii mecanismelor de dezbatere si avizare prin unanimitate, presedintele si premierul (alaturi de ministrii de resort) sa fie wgal de responsabili pentru orice decizie si avizare, produse in acest consiliu?".
    • +23 (25 voturi)    
      Ceva raspunsuri se intrezaresc din interviu (Duminică, 28 iulie 2013, 22:51)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      A. "dincolo" se vede un risc in privinta viitorului companiei.

      B. cred ca dl. premier ar avea nevoie de doua-trei emisiuni in paralel: una pentru public, una pentru partenerii europeni, iar alta pentru aliatii politici. E arhi-cunoscut ca opiniile domniei sale difera radical in functie de cui se adreseaza. Chiar ma intreb daca a intrat deja in DEX cuvantul "triplicitar".

      3A. Nu e lipsit de insemnatate faptul ca cei considerati a fi intemeietorii oratoriei moderne - grecii - sunt creditati si cu structurarea logicii moderne.
      Din punct de vedere logic, falsitatea afirmatiei "poate" implica valoarea de adevar a negatiei sale: "nu poate". In asemenea conditii, acuzatia care l-ar chema in fata tribunalului ar sustine ca aceste riscuri nu exista. Acest lucru nu mai este crezut nici macar de primul ministru, care refuza sa finalizeze licitatia, realizand ca poate fi tras la raspundere, ca oricare parlit de functionar, inginer sau manger.

      3B. Subiectul nu este in dezbatere in CSAT.

      3C. Acest lucru nu ar putea fi acceptat de prim ministru. Domnia sa chiar a insistat ca nu vrea ca presedintele sa-si intersecteze activitatea cu a guvernului. In cazul de fata, ar fi un lucru bun, experienta prezidentiala ar putea contribui la intreptarea unor gafe, cu conditia acceptarii de catre palatul Victoria a colaborarii. Formularea ar trebui facuta cu grija, pentru a respecta Constitutia, dar e posibila.
      • -18 (22 voturi)    
        elogiul logicii. (Luni, 29 iulie 2013, 0:29)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        In compania in care lucrez, raportez direct unuia dintre directorii din executive board. Sunt raspunzator de 400 de oameni, un buget de aproximativ 2 milioane de euro anual si cel putin 10 proiecte anuale sau multianuale.

        Daca in vreunul din stiring committee-uri, as rosti ca "dincolo se vede un risc" nu numai ca as intra in ridicol, dar as isca indoieli cu privire la competenta mea.

        Dle, pentru numele lui Dumnezeu! Cum adica exista "un risc"?!

        1. Care risc? Specific, care risc?!
        2. Care sunt probele pentru fundamentarea acelui risc?
        3. Ce mitigation plan avem pentru acel risc?
        4. Care sunt consecintele aapritiei lui?
        5. Etc.

        Mi se pare incredibil ca in Romania anului 2013 ar mai putea exista oameni care sa asculte la tot felul de insi care" vad riscuri dincolo". Si totul doar pentru ca el se numeste... Traian Basescu.

        Nu vi se pare ca zeul domniei voastre, dle, si al multora de pe aici nu mai este logica, pragmatismul, obiectivatatea, ci... Traian Basescu?!

        Asemenea om a condus aceasta tara?! Omul care "vede riscuri dincolo"?
        • +10 (14 voturi)    
          Mai convins (Luni, 29 iulie 2013, 2:11)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          Habar nu ai ce se discuta în "steering committee" (pt ca asa se scrie) .. Te-ai gândit ca suna bine pe aici, dar ești pe lângă subiect...
          Sigur ai participat la așa ceva?
          • -3 (5 voturi)    
            multumesc pentru atentie, domule. (Luni, 29 iulie 2013, 6:36)

            contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Asa este, corect este "Steering committee". La fel cum corect este "M-ai convins." ca e verb cu pronume, nu adverb.

            In rest, nu prea am ce comenta vizavi de comentariul domniei voastre. Doar ca va multumesc inca o data pentru atentia cu care ati citit.
            • +1 (7 voturi)    
              pe vremea (Luni, 29 iulie 2013, 12:55)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

              boierilor adevarati, se utiliza apostroful pentru inlocuirea unor litere lipsa.

              trasura de unire, ca d'aia se numeste de unire, se folosea pentru unirea a doua cuvinte, din care nu lipeau literea, dar care se citesc ca un singur cuvant.
              ex. n'ai plecat degeaba de-acasa.
              boierii rosii au schimbat ortografia, gramatica, pe intelesul lor.

              dl. spunea, poate, ca l'ai convins, inca, din mai :)

              si nu in ultimul rand, un nobil n'arata cu deshtu, nu se incurca cu nimicuri, care nu modifica intelesul ziselor interlocutorului ..domniei voastre :

              adieu, musiu le comte.

              si sa nu uitam: jos basescu ! :))
              • 0 (0 voturi)    
                hahaha (Luni, 29 iulie 2013, 17:46)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                am luat minusuri pentru jos basescu !
                lol, de multa minte e nevoie !
                • 0 (0 voturi)    
                  poate ca uneori... (Marţi, 30 iulie 2013, 18:39)

                  Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                  ...suntem prea seriosi, in incrancenarea noastra.
        • +11 (15 voturi)    
          Sefu' care aveti enorme raspunderi.. (Luni, 29 iulie 2013, 2:16)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          Cineva, nu stiu cine, trebuie totusi sa va invete ca intotdeauna exista un risc sau mai multe riscuri. In afara de moarte, nimic nu este sigur pe acest pamant. Si cu toata modestia ta, sunt convins ca nu ai capacitatea de a vedea toate riscurile posibile si "imposibile". De exemplu: te-ai dus vreodata la vreunul din "staring" committees alea si sa le spui ca exista un risc, mic, foarte mic, dar totusi un risc, ca a doua zi sa fie un cutremur de 8 grade si sa le strice lor toate jucariile si toate planurile? Cred ca nu le-ai spus...

          Pe de alta parte, aia cu contingency plan, sa i-o spuneti lui Poanta, ca el este cel care trebuie sa se ocupe de astfel de plan. Matale esti Poanta in firma la care lucrezi, nu Basescu. Cam incurci functiile. Nu Basescu raspunde de planurile privatizarii lui Poanta si Fenechiu, ca sa vina cu planuri de rezerva. Ei trebuie sa analizeze si sa vina cu astfel de alternative la un posibil esec, anuntat ca un foarte mare succes. Mai ales ca au avut si precedentul Oltchim.

          Problema e ca zeul tau Poanta (stiuuuuu, tu nu-l sustii pe Poanta, da ii iei apararea mereu lovind in Basescu, de parca numai Basescu are defecte) nu numai ca nu e in stare de astfel de analize (dovada stau rapoartele cu UE, scrisoarea adresata revistei Nature etc), dar nici nu vrea, pentru ca el stie bine de ce s-a ajuns si cum a facut sa se ajunga la castigarea licitatiei de catre cel care a castigat-o.
        • +1 (3 voturi)    
          1. Riscul a fost descris de presedinte (Luni, 29 iulie 2013, 9:10)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          E adevarat ca managerul nu are timp sa analizeze el insusi situatia, si cere detalii de la cei pe care ii coordoneaza. Totusi, ca si comentatori, nu ne aflam in aceleasi relatii. Ma astept ca fiecare sa poata citi articolul pentru el insusi.

          2., 3., 4. Sunt intrebari pe care le-a si subinteles seful statului in luarile sale de pozitie. Nefiind direct insarcinat cu privatizarea, a presupus ca guvernul are deja raspunsurile, de aceea a cerut ca raspunderea sa ramana la nivel guvernamental.

          Ar fi ciudat ca Romania sa fie condusa de oameni care nu vad nici un risc, nicaieri.

          Despre zei, sfinti si mucenici in politica se vorbeste in ultima parte a interviului, unde se face o analiza sumara a tinerilor ce vin din urma.
        • +1 (1 vot)    
          pai... (Luni, 29 iulie 2013, 10:30)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          un risk assessment nu faceti...? ar merge mai repede...
        • +3 (5 voturi)    
          dle sef (Luni, 29 iulie 2013, 12:43)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          jos palaria !
          logica economistului de fier !

          numai ca, intrebarea mea este nu despre basescu, care, sa zicem, e pe dinafara.

          mai draga dle comite, dar, atunci, alde dottore, p.m. al tzarii, dece nu conchide, dece nu finalizeaza ?
          daca contractual este cusher, daca investitorul este cu bonitate si de perspeciva, inclusive strategic, conf. aprobarii csat, atunci ce mai tura vura, sa finalizeze si sa'l lase pe base in plata lui !

          deci, suntem de accord, nu ?! :)
      • -2 (4 voturi)    
        nu ati raspuns la nicio intrebare (Luni, 29 iulie 2013, 10:44)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        acest raspuns evaziv si inutil ar putea fi acceptat cu aplauze doar de HN, B1TV si EVZ.
        • -1 (1 vot)    
          Asa este, nu eu am raspuns (Luni, 29 iulie 2013, 16:59)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Raspunsurile s-au dat deja in articol.
          La fel de bine as putea ca intrebarile puse doar de dragul de a intreba sunt perfecte pentru Antena 3.
          • 0 (0 voturi)    
            "As putea spune" (Luni, 29 iulie 2013, 17:46)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

            am mancat un cuvant
  • -27 (33 voturi)    
    Doamne, pe ce lume traieste omul asta? (Duminică, 28 iulie 2013, 21:29)

    finutza [utilizator]

    Cum poate s-o propuna si s-o sustina la infinit pe Elena Udrea? Cum poate sa vorbeasca pozitiv despre nulitati ca Papahagi, Anastase sau Funeriu? De unde l-a scos pe Tomac asta?
    Se pare ca sinte ca-i fuge pamantul de sub picioare, simte ca popularitatea lui nu creste deloc, simte ca cei din jurul lui bat pasul pe loc, nu fac opozitie in Parlament, lumea e inca bucuroasa ca a scapat de ei, chiar daca nu cade pe spate de admiratie pentru astia noi...
    Iar ce a aparut asta-seara despre Hayssam, chiar de la sursa, din Siria, nu prea e magulitor pentru d-l Basescu, ba pot spune ca ii va crea mari probleme...
    • +21 (27 voturi)    
      Sa fim atenti putin la nuante (Duminică, 28 iulie 2013, 22:30)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      Presedintele a spus deja ca politicienii tineri mai au de lucru pana sa ajunga la performanta. De aici, insa, si pana la a folosi cuvantul "nulitati" pentru un ministru al Educatiei al carui nume e sinonim cu reforma, si unul al Turismului, care a avut perfomante net sueperioare celor care-l critica, e o distanta destul de mare.
      Ce ma mira este ca l-ati uitat pe MRU.
      In privinta problemelor create de dezvaluirile pe subiectul Hayssam, ma indoiesc ca au creat ingrijorare la Cotroceni: presedintele e unul din, poate, putinii politicieni care chiar au capacitatea de a rezolva problemele si de a raspunde la intrebari.
      • -1 (1 vot)    
        Ai dreptate, cu mici diferente (Luni, 29 iulie 2013, 11:39)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        Sinonimia Funeriu-reforma este doar un titlu de ziar sau o stampila care n-are de-a face cu "geniul" respectivului. Reforma, asa cum este ea, nu este rezultatul muncii lui, contributia lui tinzand cu voiosie spre zero, doar ca a avut norocul sa fie acolo la momentul respectiv.
        Ministrul Turismului s-a remarcat prin foarte multe "nuci in perete", vezi telescaun printre balarii.
        Iar pe MRU, da, eu nu l-am uitat fiindca am facut un efort de a-l tine minte, dar in constientul colectiv, lumea nici nu mai stie ce-a fost: o naluca? un meteorit? sau, mai pe romaneste, cine-a fost asta, maica?
        Subiectul Hayssam este la inceput, si daca nu intervine o chestie brusca si inexplicabila, vor avea de suferit multi, din toate partile.
        • 0 (0 voturi)    
          Ceea ce ma bucura este... (Luni, 29 iulie 2013, 17:18)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          ...ca nu contestati reforma Educatiei si necesitatea ei, asa cum au facut cei care au urmat la conducerea Ministerului, cu riscul de a o desfiinta. Cu siguranta, multi din cei care au lucrat la ea vor ramane anonimi. Cine sa-si ridice statuie nu e o prioritate. Sunt sigur ca fostul ministru se poate prezenta singur.

          In privinta Turismului, cu sau fara telegondole, mi se par relevante performantele in accesarea fondurilor europene. Haosul post-Udrea nu da prea multe motive de lauda urmasilor ei.

          Ca raspuns la constatarea despre MRU, pot sa il citesc pe Andrei Plesu, care la randul sau scrie despre un alt eseist celebru: "Adam Michnik spunea odată că marea lui speranţă după schimbările din 1989 a fost speranţa ca Polonia să ajungă o ţară „plicticoasă”>>. Imi inchipui ca asta va deranjeaza la fostul premier, faptul ca nu s-a remarcat printr-o prezenta spectaculoasa. In cazul acesta, probabil ca actuala putere executiva va da toate motivele de satisfactie.

          Sunt de acord ca Omar Hayssam poate tulbura multe ape. Pana atunci, pot numai sa constat balbaielile emise de la Palatul Victoria, ale carui mesaje se contrazic unele pe altele.
          Ca o paranteza, un cititor si-a amintit bine un citat mai vechi: "...la inceput, m-au batut sa vorbesc. Pe urma, ma bateau ca sa tac..."
    • +19 (25 voturi)    
      ? (Duminică, 28 iulie 2013, 23:09)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      zau, nu vezi ce popularitate are basescu ?ce bai de multimi face !, ponta si antonescu au curajul sa faca bai de multimi ?, ponta la raliul sibiului a fost tinut departe de public de catre organizatori si spp, ca sa nu-l fluiera si sa-l huduiasca !, iar afacerile dubioase a lui haysam a inflorit cand era ponta seful corpului de control in guvernul nastase !
      • -3 (3 voturi)    
        Asta cu baile de multime... (Luni, 29 iulie 2013, 11:42)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        ... este o meteahna autentic comunista. Cine-a mai facut d-astea? Iliescu si cei de dinaintea lui. Iar in lume, doar in lagarul socialist. Deci, cucu orientare de dreapta! Obama nu face asa ceva, doar da mana cu oamenii aliniati dupa un cordon (asta daca ai fi vrut sa-l dai ca exemplu).
        • +1 (1 vot)    
          ? (Luni, 29 iulie 2013, 13:08)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          daca citesti bine, am spus bai de multimi, nu sa salute oamenii sau altceva, iar chestia cu obama este aiurea !
          • -1 (1 vot)    
            Extraordinaire !!! (Luni, 29 iulie 2013, 14:26)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            Iata de ce nu comentam eu exact la subiect! Ai zis de "multimi" si nu de "multime". Explica tu diferenta... Acelasi lucru il spuneam si eu, ma refeream tot la bai. Sau imi vei raspunde ca una e "bai de multimi" si alta e... Baile Herculane!
            • 0 (0 voturi)    
              ? (Luni, 29 iulie 2013, 17:20)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              esti tare in gramatica, nu in argumente !
            • 0 (0 voturi)    
              Poate nu e momentul sa ne tinem de bancuri... (Luni, 29 iulie 2013, 17:20)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              ...dar cred ca si dl. Nastase a facut ... o multime de bai.
    • +14 (20 voturi)    
      Pai (Luni, 29 iulie 2013, 0:05)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      de doua ori a fost ales presedinte. A rezistat la doua tentative jenante (vorba ta) de suspendare. Se pare ca traieste in lumea reala cu oameni cinstiti, cu hoti, cu oameni muncitori, cu mincinosi, cu performeri, cu escroci . . . .
      • -2 (2 voturi)    
        Cu mici diferente... (Luni, 29 iulie 2013, 11:48)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Prima data a fost ales prin niste promisiuni repede uitate si prin adeversitatea electoratului fata de PSD si Nastase. A doua oara a fost ales prin frauda (ex. 80.000 de voturi din diaspora - aminteste-ti de votul in cadenta de mitraliera de la Paris).
        Iar in ce priveste suspendarile, prima a fost ceruta de cca 70% din cei care compun Parlamentul (alesii poporului), iar a doua oara... ce sa mai vorbim...? Rezultatele recensamantului confirma ca trebuia de mult sa fie "fost".
        • 0 (2 voturi)    
          Simple amanunte (Luni, 29 iulie 2013, 15:04)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          mai mult sau mai putin corecte a unor nefericiti.
          • 0 (0 voturi)    
            Imi permit sa deviez putin discutia (Luni, 29 iulie 2013, 17:29)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Acum multi ani, un coleg de-al meu se revoltase impotriva studierii gramaticii.

            - Ce, a intrebat el, cand ma voi angaja ma va intreba cineva care cuvant e atribut si care complement?

            Luci, daca printr-un miracol citesti acest site, iata raspunsul tau in fraza lui Ty.

            Fara nici un resentiment
            • 0 (0 voturi)    
              Imi permit sa deviez putin discutia (Luni, 29 iulie 2013, 22:01)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

              Puteai sa-i scrii direct lui Luci. Puteai sa-i dai o gramada de raspunsuri.
              • 0 (0 voturi)    
                Asa este, Ty (Marţi, 30 iulie 2013, 18:37)

                Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ty

                N-am facut efortul sa-l caut pe Facebook. In schimb, am scris pentru toti cei care au purtat aceeasi discutie, la un moment dat.
                Multumesc pentru ca nu ai obiectat impotriva folosirii comentariului.
                Imi imaginez ca a fost scris in graba.
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Luni, 29 iulie 2013, 17:19)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          ca sa suspenzi si sa demiti un presedinte trebuie sa fie motive constitutionale !,in primul rand !, ai iutat de cele 3 milioane de voturi furate ?, anul trecut in vara au votat 7,5 milioane (zic unii), iar in decembrie 2012, cand s-a votat cu usl, 70 %, au votat 4,5 milioane, unde este diferenta de cele 3 milioane de voturi ?, iar cu datele electorale au fost in curtea usl, la ministerul de interne !
    • +19 (23 voturi)    
      Funeriu (Luni, 29 iulie 2013, 0:38)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      Este un exemplu extrem de nefericit de intelectual rasat , elegant, distrus de propaganda asta nenorocita anti-valori dusa de trompetele lui Voiculescu si tutarii USL.
      Ar fi de apreciat daca ne-am limita la " the usual suspects " - videanu, udrea etc etc. Acolo ar fi multe de reprosat.
      • -2 (2 voturi)    
        Bine, fac o concesie... (Luni, 29 iulie 2013, 11:51)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        ... fata de propunerea ta, dar imi rezerv in continuare dreptul de a avea retinerile mele fata de Funeriu. Dar apreciez faptul ca imi dai dreptate in privinta altora din siajul d-lui Basescu
  • -17 (21 voturi)    
    La Parchet sau DNA (Duminică, 28 iulie 2013, 21:49)

    Koczka [utilizator]

    Sesizarile penale se fac la DNA sau Parchet nu in mass media. Avand in vedere situatia sa personala pare mai degraba o campanie de reincalzire a circului mediatic si crestere a perceptiei publicului de catalizator al luptei anticoruptie. Cam tarziu totusi pe aceasta tema pt ca in perceptia publica toate marile privatizari sunt considerate tunuri ale cercurilor de influenta si putere postaderare din Europa.
    • +2 (4 voturi)    
      Imi pare rau ca trebuie sa te CONTRAZIC! (Luni, 29 iulie 2013, 13:12)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Nu nene, nu altii sunt devina ca noi suntem hoti, mincinosi si neprofesionisti!
      Privatizarea CFR Marfa e un exemplu de joc, al catelea, in care se schimba regulile in plina desfasurare a lui. In cazul acesta pentru a elimina concurenta externa. Unde naiba s-a mai pomenit sa vinzi din activele firmei de privatizat in timpul desfasurarii procesului de privatizare???!!!
      Daca personajul care a castigat licitatia declara public ca nu are banii necesari platii, ce avem voie sa ne inchipuim noi, contribuabilii? Ca totul e un succes si clasa muncitoare merge in paradis!
      Generatia acestor politicieni verosi are pe constiinta transformarea intregii economii romanesti intr-un morman de fiare vechi, cu ajutorul neprecupetit al sindicatelor, din pacate.
      De ce n-au iesit in strada CFR-istii cand a inceput capusarea CFR Marfa? Atunci as fi apreciat ca inteleg ce li se intampla.
      Alt exemplu cu privire la jocurile murdare de pe malul Dambovitei - situatia de le TAROM.
      Cum s-au vazut in frunte cu un manager care a redus din pierderi cum au dat cu el de pamant.
      In concluzie, de putut se poate, mai trebuie sa si gandesti si muncesti!
  • -2 (16 voturi)    
    "ARANJAMENTUL MURDAR" (Duminică, 28 iulie 2013, 21:50)

    father nicky [utilizator]

    Despre care Presedintele Basescu nu pomeneste nimic, inca, ar putea fi:
    OmniTRAX, Inc este una dintre cele mai mari societati private din America de Nord, care detine societăți de administrare de transport cu interese în căi ferate, porturi și terminale, imobiliare industriale. OmniTRAX operează o rețea de 17 căi ferate, care acoperă 11 de state din SUA și 3 provincii din Canada. Printre caile ferate gestionate de Omnireax se numără:
    Alabama & Tennessee River Railway, L.L.C.
    Alliance Terminal Railroad, L.L.C.
    Carlton Trail Railway Company
    Chicago Rail Link, L.L.C.
    Fulton County Railway, L.L.C.
    Georgia & Florida Railway, Inc.
    Georgia Woodlands Railroad, L.L.C.
    Great Western Railway of Colorado, L.L.C.
    Hudson Bay Railway Company
    Illinois Railway, Inc.
    Kettle Falls International Railway, L.L.C.
    Manufacturers' Junction Railway, L.L.C.
    Nebraska Kansas Colorado Railway, Inc.
    Newburgh & South Shore Railroad, L.L.C.
    Northern Ohio & Western Railway, L.L.C.
    Panhandle Northern Railway, L.L.C.
    Stockton Terminal and Eastern Railroad
    OmniTRAX a fost eliminata, prin hotarare judecatoreasca, din procesul de privatizare a CFR Marfa, pe motivede dosar incomplet, inexistenta unei oferte ferme si depasirea intervalului de timp stabilit pentru depunerea documentatiei cerute fiecarui ofertant. S-ar putea ca "marele licurici" sa nu fie multumit....!
    • +8 (12 voturi)    
      Care (Duminică, 28 iulie 2013, 22:50)

      Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      hotararare judecatoreasca? Ce instanta a pronuntat-o?
      • -2 (8 voturi)    
        hotararea prin care (Luni, 29 iulie 2013, 1:29)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

        a fost respinsa ca nefondata contestatia depusa!
    • +12 (14 voturi)    
      E o teorie ce revine in atentia... (Duminică, 28 iulie 2013, 22:55)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      ...opiniei publice, de cand cu "Atlas Shrugged".
      Caile ferate, cu profit sau fara, au o importanta strategica, nu numai pentru noi.
      E posibil ca unele cercuri de afaceri sa fi fost deranjate.
      Asta insa are prea putin de a face cu ezitarile de azi ale premierului, atat de generos in aprecieri acum cateva saptamani.
    • +3 (5 voturi)    
      E o teorie ce revine in atentia... (Duminică, 28 iulie 2013, 22:55)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      ...opiniei publice, de cand cu "Atlas Shrugged".
      Caile ferate, cu profit sau fara, au o importanta strategica, nu numai pentru noi.
      E posibil ca unele cercuri de afaceri sa fi fost deranjate.
      Asta insa are prea putin de a face cu ezitarile de azi ale premierului, atat de generos in aprecieri acum cateva saptamani.
      • -1 (1 vot)    
        nu e nici o "teorie" (Luni, 29 iulie 2013, 7:26)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        E o "realitate" destul de incurcata in care apare si un anume domn Phillip Bloom, care prin ultimul deceniu al secolului trecu a oferit consultanta(a se citi "intermediere") guvernului roman pentru diferite privatizari cu cantec! Sediul firmei sale de consultanta se afla la Ministerul Transporturilor, al caui ministru era pe atunci..."ghici ghicitoarea mea"? Dupa ce a fost condamnat vreo 4 ani in SUA, pentru deturnare de fonduri, domnul Phillip Bloom a revenit in RO in calitate de reprezentant al firmei americane OmniTRAX, una din firmele care a vrut sa participe la privatizarea CFR Marfa. La data depunerii ofertelor, domnul Bloom a depus un plic gol, pretextand ca in intervalul de timp anuntat in prealabil, nu ar fi putut sa atudieze toata documentatia! In consecinta OmniTRAX a fost eliminata din procesul de privatizare si a incercat sa blocheze actiunea inceputa de guvern deschizand o actiune de contestare in justitie...! Privatizarea a continuat, s-a retras din competitie si al doilea ofertant si astfel a castigat GFR-ul domnului Gruia Stoica! Cineva nu pare multumit de acest rezultat, nu stiu de ce, ca nu spune ceva clar, dar de in ultima saptamana se arunca tot felul de "bombe" dinspre Cotroceni spre Palatul Victoria si viceversa! Intre timp castigatorul fara bani Gruia Stoica a mai castigat o licitatie asemanatoare si in Croatia, tara proaspat intrata in UE, unde nimeni nu a pus la indoiala bonitatea domnului Gruia Stoica! SE pare ca e ceva e putred in...Danemarca!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Ce s-a spus de la Cotroceni... (Luni, 29 iulie 2013, 17:44)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          ...este ca aceasta privatizare implica responsabilitate.
          Aparent, cand au auzit de asa ceva, guvernantii au inceput sa dea din colt in colt.
          Mesajul e corect, daca e sa ne amintim de istoriile anterioare. La ultima privatizare trantita, guvernul s-a impiedicat tocmai de bonitatea castigatorului.
          Despre OmniTRAX, pot sa constat ca a fost primita cu bratele deschise si chiar -a calificat in semi-finala, de unde nu a fost exclusa, ci s-a auto-eliminat invocand erori de procedura. Prin urmare, nu pot sa laud selectia facuta de organizatori. In schimb, consider ca schimbarea regulilor in timpul joculuie principial ceva suspect.
  • -13 (21 voturi)    
    Ghioceii de dreapta (Duminică, 28 iulie 2013, 22:21)

    evoque [utilizator]

    in sfarsit poate inteleg cei ce spun ca formeaza miscarea "de dreapta" cam ce vrea presedintele de la ei.
    Pozitia ghiocelului baieti asa va vrea presedintele.
    • +15 (21 voturi)    
      Mincinosi de stanga (Duminică, 28 iulie 2013, 23:36)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      isi varsa iar laturile.
      • -11 (17 voturi)    
        ghiocel (Luni, 29 iulie 2013, 0:42)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ai o problema sa fii ghiocelul presedintelui?
        • +3 (5 voturi)    
          Esti tare...!!! (Luni, 29 iulie 2013, 11:19)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Habar n-am cum sunt ghioceii presedintelui, dar se vede cu ochiul liber cum au ajuns sa fie ghioceii lui Ponta, printre care te numeri si tu insuti!
          Pai daca tu admiti ca CFR Marfa sa fie vanduta la fier vechi doar pentru ca sa-i dai satisfactie tatucului tau, daca tu admiti ca borfasi de teapa lui Fenechiu, Nastase sau Dragnea nu trebuiesc niciodata judecati si condamnati pentru furturile lor, daca tu sustii ca hotia si necinstea sa devina politica de stat in Romania, daca tu sustii ca justitia trebuie exterminata prin orice mijloc, daca tu sustii ca teroristi ca Omar Hayssam sa fie facuti scapati de justitie...!!!
          Intrebare: sustii ceva onest, legal si corect in tara asta? Ca m-am saturat sa vad cum tii partea borfasilor si a hotilor. Daca cineva incearca sa se ia la tranta cu coruptia si hotia, esti primul care se impotriveste. Nu cumva faci si tu parte din familia lor?
          • -1 (3 voturi)    
            cine face vorbire de cfr? (Luni, 29 iulie 2013, 12:32)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            am spus eu ceva de cfr?NU.
            Deci esti ca musca in lapte.
            Vrei sa se schimbe ceva in tara asta? Solutia nu este nici basescu, nici ponta si nici vreun aplaudac ai celor de mai sus si a tot ce reprezinta ei.
            Romania are nevoie de o alta clasa politica sau nu mai are nevoie de politicieni. De 20 de ani in tara asta nu se aude decat hotii, ba din stanga, ba din dreapta in functie de cum sunt la putere.
            Unul ca tine care sustine fatis un presedinte provenit din randul comunistilor nu are dreptul sa vorbeasca, mai terminati cu perversiunile acestea, vai fura ponta si nastase. Da fura la fel de mult cum fura basescu, videanu, etc.
            Care este diferenta? Prin urmare vezi din ce famile faci parte tu si apoi vezi din ce familie fac parte altii. Ai curajul sa ridici piatra dreptatii, eu cred ca nu.
        • 0 (2 voturi)    
          Te roade rau Basescu (Luni, 29 iulie 2013, 15:07)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ce ai de pierdut?
          • -1 (3 voturi)    
            NIMIC (Luni, 29 iulie 2013, 15:36)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Nu am nimic cu basescu "pa' persoana fizica", este chiar o persoana, cel putin, simpatica. Daca am ceva, am cu sistemul lui basescu, o dihonie a comunismului mascata in democratie si la orice dihonie trebuie sa ii retezi capul. La fel este sau a fost cu iliescu, la fel si cu voiculescu. Insa cel mai mare rau pentru romania in acest moment este sistemul lui basescu urmat de sistemul lui ponta.
            • 0 (0 voturi)    
              As putea sa te cred (Marţi, 30 iulie 2013, 22:38)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              daca as vedea ca si impotiva "sistemul lui ponta" ai depune un minim efort. Cum nu vad treaba asta nu pot sa cred o iota din cea ce ai scris mai sus. Altceva te roade.
    • +13 (15 voturi)    
      he he (Luni, 29 iulie 2013, 0:38)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      democratia originala a lui Ilici sau comunism cu fata umana..se strange latul cumva:?
      • -8 (12 voturi)    
        inca un ghiocel (Luni, 29 iulie 2013, 0:45)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        in comunism se practica pozitia ghiocelului, probabil esti prea tanar si din cauza asta credeti tot ce va spune un presedinte scolit de comunisti. Ca sa conduci prostimea trebuie adusa in pozitia ghiocelului.
    • +5 (9 voturi)    
      Cum e sa fii trandafir (Luni, 29 iulie 2013, 1:06)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      in fundul pinguinului?
    • +4 (8 voturi)    
      Pisule.. (Luni, 29 iulie 2013, 2:22)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Arata-ne partidul in care pozitia ghiocelului nu este practicata de membri si ceruta de mai marii partidelor (fie ca sunt sefi de partide, fie ca este vorba de cei inclusi in categoria ""moguli", "baroni" etc).

      Hai curaj...
      • 0 (2 voturi)    
        In Partidul Miscarea Populara! (Luni, 29 iulie 2013, 10:36)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Acolo nu sta nimeni in pozitia ghiocelului, ci in pozitia de lotus.

        Pana va intra o blonda focoasa in partid si atunci se vor diversifica pozitile: misionar, 69, 66, capra...
        • 0 (2 voturi)    
          Wow! (Luni, 29 iulie 2013, 14:42)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Ce gluma buna!!!

          Ar trebui sa te faci stand up comedian, serios...

          Pana una alta, pozitiile descrise de tine s-au practicat la tineretul PSD-ist, alea cu Negoita si tinerele sperante pesediste. Avand in vedere ce succes a avut numitul Negoita la alegeri in randul celor ca tine, putem spune fara sa gresim ca Miscarea Populara va avea un succes mare.

          Mai da-ne niste glumite din astea tari, te rugam!!!!
          • -1 (3 voturi)    
            @alius (Luni, 29 iulie 2013, 16:05)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            amice, sustii tot ce urmeaza calea lui basescu, pana nu de mult rupeai tastatura cu laude la adresa pdl, apoi ai trecut la ungureanu, acum la miscarea populara.
            Nu crezi ca esti cel putin inconsecvent, asta o spun asa cu decenta, toti astia au avut un mare succes din pacate negativ. Toate miscarile astea din jurul presedintelui (create si sprijinite de acesta) sunt dupa cum vezi destinate pierzaniei. Reprezentantii acestora au fost alesi prost. Boc, mic de statura, capul mare, multa vorbarie fara sens si cel mai rau slugarnic. Ungureanu a preluat slugarnicia lui Boc insa nu era in stare sa faca nimic din cauza mesajelor pline de ura viscerala fata de adversari si mai ales fata de cetateni, in consecinta presedintele a renuntat subit la el. Urmeaza acum miscarea populara cu Preda in frunte, un om fara imagine cu "gura de peste"(exprima rautate fapt care da prost la popor) care ne aduce aminte de capul mafiei lui nastase, slugarnicia fata de presedinte se citeste si pe fata lui, insotit de o gajca care nu au demonstrat nimic, singurul lor merit este ca au stiut sa stea cu capul plecat si au spus "da sefu". Ce urmeaza pentru ei? acelai succes repurtat de boc si ungureanu.
            Da Romania ar avea nevoie de o miscare de dreapta, insa nu o miscare de dreapta a comunistilor si a marionetelor acestora dirijate din umbra de anumite servicii.
            • +2 (2 voturi)    
              Care este calea...???!!! (Luni, 29 iulie 2013, 16:54)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Romania nu are nevoie de miscarea dreapta-stanga numita USL!
              Ar fi o intoarcere cu 70 de ani in urma, ar insemna sinuciderea tarii!
              Pozitia pe care se situaeaza Romania in elita europeana este cu cateva trepte mai jos de cand tara este condusa de USL. La sfarsitul lui 2014, dupa ce Traian Basescu isi va incheia mandatul, Romania va cadea pe ultima pozitie din punct de vedere al influentei in cadrul Uniunii Europene. Si aici nu vorbesc despre fondurile banesti, ci despre influenta politica. Niciun politician european, de stanga sau de dreapta nu va sustine vreodata in mod concret o tara condusa de Ponta, Voiculescu si Fenechiu si cu un presdinte analfabet ca si Antonescu.
              Iar asta va avea repercusiuni dramatice in buzunarele fiecarui roman! Daca nu ma credeti, vorbim prin 2015! Numai ca va fi prea tarziu!
              • -1 (1 vot)    
                euj pot (Luni, 29 iulie 2013, 18:21)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                sa accept faptul ca varianta usl nu este buna, poti sa accepti ca varianta basescu este proasta. De aproape opt ani traim un conflict continuu. A generat acest conflict ceva bun pentru societate, pentru cetatean?
                NU.
                Deci calea presedintelui nu este buna, calea usl nu este buna, fa o propunere care sa nu aiba in vedere nimic legat de aceste doua variante.
                Daca nu esti capabil, atunci vorbim dupa 2015.
                • +1 (1 vot)    
                  Pana una alta... (Marţi, 30 iulie 2013, 9:58)

                  ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  Traian Basescu este politicianul roman cel mai apreciat si cel mai influent la UE din ultimii 24 de ani. Este singurul de pana acum care are usile deschise la toate forurile de conducere ale UE si ale carui pareri sunt apreciate si ascultate.
                  Este apreciat deopotriva atat de catre socialisti cat si de catre liberali sau de catre polpulari. Asta pentru ca toti acestia stiu cu ce caracatita mafiota se lupta (indiferent de partid) si stiu ca este unul dintre putinii conducatori romani devotat valorilor democratice ale Europei unite.
                  Stiu de asemenea si ce greu este sa reusesti sa izbandesti in lupta cu mentalitatile si mafia care s-au nascut si s-au dezvoltat in regimurile pre-aderare sub obladuirea unor personaje ca si Iliescu sau Nastase.
                  Continutul postarilor tale le dovedeste acestora cat se poate de clar cat de mare este rezistenta mafiei din Romania la reformele din justitie promovate de catre Basescu.

                  Din pacate pentru tine, Ponta a ratat sansa de a se inscrie pe linia europeana a democratiei in momentul asocierii cu mafia pe care incearca s-o starpeasca Basescu. Este doar un om politic santajat si santajabil, aflat mereu in slujba penalilor Voiculescu si compania.
                  Iar Europa cunoaste toate aceste detalii, te asigur eu!
            • +1 (1 vot)    
              In primul rand.. (Luni, 29 iulie 2013, 20:07)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Eu nu sunt amic cu tine. Nu am astfel de amici.

              In al doilea rand, nu am luat apararea nimenui. Mai citeste inca o data comentariul meu si explica unde am luat apararea. Am spus doar ca in toate partidele se practica aceeasi pozitie "a ghiocelului". E ca si cum as spune: in toate partidele sunt hoti, Dupa mintea ta, inseamna ca iau apararea PDL-ului.

              De aici si pana a lua apararea cuiva, este o mare diferenta. Tu ai ceva de obiectat, esti obsedat, dar daca tot o faci, scoate in evidenta o particularitate anume, nu ceva ce este generalizat. E ca si cum ai spune: Miscarea Popualara este de cacao, pentru ca membrii ei sunt oameni. De parca in celelalte partide sunt martieni,.

              Cam asta e logica ta, pe care o stim si o vedem zi de zi.
              • -1 (1 vot)    
                amice (Luni, 29 iulie 2013, 22:45)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                este o forma de adresare, caragiale stii tipul ala cu mustata de ai aflat de el la scoala, ma rog la scoala scoala nu scoala de vara de partid.
                In sensul in care ai perceput modul meu de adresare, esti convins ca nu exista sanse de amicitie , mai ales cu o persoana care nu face diferenta intre amice si amicitie.
                • +1 (1 vot)    
                  Repet: (Marţi, 30 iulie 2013, 0:53)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  Eu nu sunt amic cu tine. Cu "amice" sa te adresezi mamicii tale.

                  Vorbesti de aceeasi scoala unde ar fi trebuit sa inveti gramatica limbii romane? Este posibil.

                  In rest, ramane cum am stabilit: cand apare cate un condamnat penal de la USL, sa sari iarasi repede sa-i iei apararea, ca te pricepi.
  • +5 (9 voturi)    
    bravo base! (Luni, 29 iulie 2013, 9:21)

    laurentiucat [utilizator]

    sa vezi la toamna ce i-o trage lu ponta...
    astea sunt doar asa, in ...deschidere.
  • -1 (5 voturi)    
    Hayssam un mister cu iz de presedentie (Luni, 29 iulie 2013, 10:38)

    jackalphonse [utilizator]

    fara doar si poate ca relutu impreuna cu victoras si compania vor sa traga o teapa statului cu cfr marfa. nu ma indoiesc ca presedintele are dreptate. pe de alta parte, acelasi presedinte profita din plin pentru a castiga capital politic si a da la gioale pe o problema extrem de serioasa. insa, aducerea lui Hayssam in tara este benefica. aceasta problema trebuie musai lamurita, pentru ca cineva s-a jucat cu noi cu mare nesimtire. sper ca basse sa nu fie bagat in asta (desi ma indoiesc). daca s-a bagat, suspendarea este parfum de trandafiri, puscaria fiind pedeapsa meritorie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by