Cum vrea PNL sa salveze academia de impostura a lui Gabriel Oprea Propunerea legislativa semnata de patru parlamentari PNL are ca scop modificarea Legii de functionare a Academiei de Stiinte ale Securitatii Nationale (ASSN), institutie fondata de Gabriel Oprea in urma cu trei ani, cu dedicatie pentru politicieni sau persoane care se invart in anturajul acestora. Altfel spus, o "fabrica" ce ofera prestigiu academic, nicidecum cercetare. Concret, initiativa legislativa asumata de liberalii Dragos Luchian, Octavian Motoc, Marius Nicoara si Stefan Baisanu isi propune ca academia lui Oprea sa-si desfasoare activitatea in subordinea Parlamentului, mai exact a Comisiei pentru Aparare si a Comisiei pentru invatamant din Senat si din Camera Deputatilor, la fel cum functioneaza in acest moment TVR, CNA, SRI sau SIE, scrie Adevarul.

Politic ShowFoto: Colaj foto

Iohannis i-a retras lui Tokes ordinul "Steaua Romaniei" "Dupa parerea mea trebuie sa tinem cont de cateva lucruri. Cel care acorda o distinctie vrea sa-i recunoasca un merit. Cel care primeste, accepta, trebuie sa recunoasca Romania si Constitutia Romaniei. Avand in vedere toate caestea am decis sa retrag ordinul Steaua Romaniei dl. Laszlo Tokes", a anuntat Iohannis. Magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie au decis definitiv, pe 26 februarie, retragerea decoratiei "Steaua Romaniei" in ceea ce il priveste pe europarlamentarul Laszlo Tokes, judecatorii confirmand astfel decizia luata de Consiliul National al Ordinului National "Steaua Romaniei", anunta Gandul.

Un nou proiect care aduce privilegii politicienilor Deputatii si senatorii care au exercitat un mandat complet in Parlament si au studii superioare pot deveni functionari publici fara a da concurs, se arata intr-o propunere legislativa inregistrata recent la Senat. Posturile vor putea fi ocupate chiar si de cei care au facut politie politica. Cei 37 de senatori de la PSD, UNPR, PNL, ALDE si independenti, initiatori ai propunerii legislative, considera ca la desemnarea functionarilor publici trebuie luata in calcul si "experienta dobandita pentru a ocupa diferite functii de conducere", integral pe Romania Libera.

Victor Ponta critica declaratiile lui Iohannis cu privire la situatia copiilor din Arges "La peste o luna de cand mor bebelusii intr-o institutie de sanatate a Statului Roman, dl. Iohannis 'urmareste cu ingrijorare' si 'asteapta ca institutiile sa isi faca treaba'! Desi in cazul tragediei de la 'Colectiv' (club 100% privat) domnia sa stia in 48 de ore (fiind pe drum spre o petrecere la Sibiu) cine este vinovat! Atunci 'a fost nevoie sa moara oameni ca dl. Iohannis sa isi puna 'Guvernul Sau'! Acum bietii bebelusi mor degeaba, nu are nevoie dl. Iohannis de ei in planurile sale politice! Credeati ca Basescu a fost cel mai cinic si lipsit de scrupule Presedinte? Cred ca ne-am inselat!", a scris Victor Ponta pe pagina personala de Facebook, conform EVZ.

Dragnea, dupa retragerea lui Oprea: protocolul PSD-UNPR ramane in vigoare Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a afirmat, joi, ca nu a stiut despre decizia lui Gabriel Oprea de a demisiona de la conducerea UNPR, adaugand ca va avea discutii cu Neculai Ontanu, care preia interimar sefia Uniunii, transmite Agerpres. Intrebat despre protocolul semnat de PSD si UNPR, liderul social-democratilor a afirmat ca documentul ramane in vigoare. ''Protocolul este semnat intre doua partide, intre doua entitati politice. Teoretic, daca doua partide semneaza prin semnaturile presedintilor de la acel moment acel document ramane in vigoare. Sigur, o sa discut cu presedintele interimar Ontanu si despre acel protocol'', a adaugat el, anunta Romania Libera.