Primarii in functie si partidele aflate la putere sunt de departe campionii cheltuielilor in campania care se incheie astazi.

Sumele estimate pentru moment sunt insa mai mici decat cele puse la bataie in 2004.

O monitorizare a publicitatii stradale si de presa facuta de Asociatia Pro Democratia (APD), intre 2 si 27 mai, il plaseaza pe candidatul PDL, Vasile Blaga, la Primaria Bucurestiului, pe primul loc in topul candidatilor care au investit cel mai mult in campanie. Potrivit estimarilor preliminare, Blaga a cheltuit intre 1.000.000 si 1.200.000 de lei, de zece ori mai mult fata de principalul sau contracandidat, independentul Sorin Oprescu (50.000-100.000 de lei).

Sume consistente au pus in joc si candidatul PPPS, Dinu Gheorghe (700.000-800.000 lei), liberalul Ludovic Orban (400.000 de lei), PSDistul Cristian Diaconescu (250.000- 300.000 de lei) sau conservatorul Codrin Stefanescu (aproape 200.000 de lei).

Integral in Evenimentul Zilei