Capital: Localiada din Capitala: 2,5 milioane de euro
Cele mai scumpe campanii din presa scrisa au fost cea a lui Vasile Blaga, care a investit 480.152 euro, conform monitorizarilor AlfaCont, si cea a lui Razvan Murgeanu, cu 313.051 euro, ambii din partea Partidului Democrat Liberal (PD-L). In publicitatea media, Ludovic Orban (PNL) a investit circa 161.000 de euro, Cristian Diaconescu (PSD) - 117.000 de euro, iar Sorin Oprescu (independent) - circa 38.000 de euro (la rate-card, fara a socoti discounturile).
Si la nivelul formatiunilor politice PD-L conduce in topul cheltuielilor media, cu peste un milion de euro, la rate-card. PNL a cheltuit in campanie pentru publicitatea din presa scrisa circa 600.000 de euro, social-democratii aproape 400.000 de euro, iar conservatorii aproximativ 150.000 de euro, in special in publicatiile trustului Intact.
Integral in Capital.

Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II