In campania electorala pentru fotoliul de primar general al Capitalei, respectiv pentru primariile de sector, candidatii au investit aproximativ 2,5 milioane de euro in publicitatea stradala si cea din mass-media. Neconventional. Acesta este cuvantul de ordine al campaniilor electorale pentru scrutinul din aceasta luna. Daca la alegerile din 2000 candidatii se promovau intens in presa si pe posturile de radio si televiziune, iar la cele din 2004 testau impactul internetului, in acest an formele de promovare clasica au cedat locul campaniilor online si intalnirilor directe cu electoratul.

Cele mai scumpe campanii din presa scrisa au fost cea a lui Vasile Blaga, care a investit 480.152 euro, conform monitorizarilor AlfaCont, si cea a lui Razvan Murgeanu, cu 313.051 euro, ambii din partea Partidului Democrat Liberal (PD-L). In publicitatea media, Ludovic Orban (PNL) a investit circa 161.000 de euro, Cristian Diaconescu (PSD) - 117.000 de euro, iar Sorin Oprescu (independent) - circa 38.000 de euro (la rate-card, fara a socoti discounturile).

Si la nivelul formatiunilor politice PD-L conduce in topul cheltuielilor media, cu peste un milion de euro, la rate-card. PNL a cheltuit in campanie pentru publicitatea din presa scrisa circa 600.000 de euro, social-democratii aproape 400.000 de euro, iar conservatorii aproximativ 150.000 de euro, in special in publicatiile trustului Intact.

Integral in Capital.