Academia Catavencu a lansat vineri o campanie de alerta publica in legatura cu alegerile europarlamentare de duminica viitoare. Campania vine tarziu, dar o face tocmai pentru a fi in ton cu dezinteresul general. Sunt patru filmulete tari in care patru tampiti vorbesc limbi straine cam la fel cum o fac candidatii romani.

Castingul e furnizat de studiourile casei, adica de personalul auxiliar al redactiei, Vergilica si Maria, la care se adauga inegalabilul Gigi Melody si celebrul springar Perpedos. Cele patru discursuri ating idealurile europene cuprinse in Frere Jacques, Jingle Bells, O Tannenbaum si La donna e mobile.

Campania pune la zid comportamentul "furculision", adica impostura poliglotilor politici care pretind in cv-uri si se balbaie in realitate. Riscam sa trimitem la Bruxelles, in mare, aceiasi ignoranti, oameni care nu stiu limbi straine si care, prin urmare, nu pot face nici un serviciu tarii. Ii trimitem degeaba. Cele patru filmulete umbla pe Realitatea TV, The Money Channel, pe catavencu.ro, cotidianul.ro, realitatea.net, pe bloguri si peste tot pe unde sunt primite. O fac pentru a atrage atentia: ai grija pe cine trimiti la Bruxelles!