Santaj regizat de Camelia si Dan Voiculescu. Stenogramele din aceasta ancheta dezvaluie ca santajul sefului Antenelor avea girul patronilor: familia Voiculescu. Alexandrescu a fost arestat preventiv si va sta dupa gratii urmatoarele 29 de zile Camelia si Dan Voiculescu stiau despre santajul pe care omul lor de incredere, Sorin Alexandrescu, il practica la adresa unui sef al distribuitorului de cablu RCS&RDS. Aceste detalii apar in stenogramele discutiilor telefonice din aceasta ancheta. Ieri, Alexandrescu a fost arestat preventiv pentru 29 de zile de Judecatoria Sectorului 1. El este acuzat ca l-a santajat pe Ioan Bendei, administratorul RCS&RDS, scrie EVZ.ro

ActualitateFoto: Colaj foto

DW: O dreapta ca stanga stangii. Spectacolul politic romanesc cu tot cu aberante excluderi din partide are toate motivele sa ne determine sa ne frecam la ochi. In Romania, ca si in occident. Fiindca la Bucuresti comunismul e departe de a fi decedat. E, in mod tragic, bine-mersi nu in ultimul rand in partidele care se pretind de dreapta. La aproape un sfert de veac de la prabusirea statului ceausist, formatiunile care s-au ales din masa succesorala PCR-ista in urma acelui de gratie decembrie 89 aplica in corpore metode ce denota supravietuirea celei mai gregare intolerante staliniste fata de orice discurs neobedient., fata de orice spirit critic, scrie Deutsche Welle.

Contracte paguboase pentru bugetul de stat se incheiau si la 1870. "Afacerea Bechtel" a lui Carol I. Contractul semnat in 2003 de Adrian Nastase, in baza caruia Romania a platit peste un miliard de euro pentru o autostrada din care s-au finalizat 54 de kilometri, are un precedent acum peste 140 de ani, la inceputul domniei lui Carol I. Un urias scandal de coruptie legat de contractul pentru construirea cailor ferate in Principatele Romane a fost cat pe ce sa se soldeze cu abdicarea principelui. Asemanarile intre "afacerea Strousberg", din 1868, si genul de contracte practicat de guvernantii Romaniei dupa 1990 sunt uluitoare, iar numitorul comun il constituie "tepele" date bugetului de stat. Scandalul a inceput atunci cand, la recomandarea Prusiei si la presiunile noului suveran al Romaniei, contractul pentru tronsonul Roman - Bucuresti - Varciorova, in lungime de 914,8 kilometri, a fost incredintat consortiului german condus de industriasul evreu Henri Bethel Strousberg, scrie Adevarul.

Locul unde se intalnesc oamenii care conduc lumea: cine se afla pe lista celor 140 de invitati ai Grupului Bilderberg. Contribuabilii britanici vor plati "milioane de lire sterline" pentru organizarea reuniunii grupului exclusivist Bilderberg, eveniment ce va avea loc saptamana viitoare la Hertfordshire, sud estul Angliei, scrie The Telegraph. Mai exact, cetatenii vor acoperi din buzunarele lor costurile legate de asigurarea pazei si sigurantei publice in timpul evenimentului care va atrage cel mai probabil numerosi protestatari. Activistii au acuzat, in repetate randuri, grupul format din elitele politice ale lumii ca in cadrul reuniunilor sunt discutate conspiratii pentru "dominatia globala". Printre participantii la intalnirile Bilderberg s-ar fi numarat si Henry Kissinger, David Rockeffeler, printul Charles, Peter Mandelson, David Cameron si regina Beatrix a Olandei, scrie gandul.

Trenurile lui Fenechiu: O vesnicie plus intarziere, Bucuresti- Constanta si retur! Intarzieri cu sutele de minute, trenuri mai pline cu vanzatori ambulanti si cersetori decat cu turisti, conditii degradante pentru persoanele cu dizabilitati, batrani obligati sa-si faca nevoile in punga, coridoare transformate in fumoar" Acestea sunt conditiile pe care un calator trebuie sa le indure pentru a ajunge pe Litoral, cu trenurile ministrului Fenechiu. Este ora 12.45 si avem o intarziere de peste o ora si 20 de minute." Fix"! La intoarcerea in Bucuresti am fost insa norocosi. Aveam sa facem cu numai 45 de minute mai mult decat ora inscrisa pe bilet! Astfel ca, socotind toate intarzierile si insumand distantele, rezulta ca, pe magistrala 800, Bucuresti " Constanta, unde s-a cheltuit aproape un milliard de euro pentru reabilitari, domnul Fenechiu ne-a dus cu "ametitoarea" viteza medie de 58 km/h. Adica de trei ori mai incet decat viteza (160 Km/h) pentru care este construit tronsonul sa functioneze, scrie EVZ.ro