Intr-un interviu pentru "Adevarul Live", medicul a declarat ca este posibil sa fi comunicat doar ora de pe telefon, si nu coordonatele geografice, dar nu-si mai aminteste exact.

"Eu sunt un utilizator mediu de electronice. In conditiile date, repet, ale traumatismului, ale traumei efective, in conditiile acelea cred ca am facut tot ceea ce am putut. Este posibil sa le fi dat ora, este foarte probabil. Insa, ceea ce pot sa va spun este ca am stabilit o legatura, am transmis ce am transmis si, ulterior, i-am ajutat pe cei din jurul meu. Eu am suferit un traumatism cranian cu pierderi de cunostinta, o contuzie pulmonara, o impotenta temporara a mainii stangi", a declarat doctorul.

Serviciul de Telecomunicatii Speciale (STS) a transmis luni un comunicat de presa in care "protesteaza ferm fata de afirmatiile potrivit carora doctorul Radu Zamfir ar fi trimis coordonatele geografice prin Sistemul 112". "Dansul a descris doar ce vedea in jurul sau si pe un ecran de telefon mobil, incepand cu ora 19:30, doctorul Zamfir indicand ca si coordonate ora afisata pe telefonul mobil, respectiv: 19,33,20/1 iar peste patru minute 19,37,20/1 care evident nu sunt cooordonate geografice. La solicitarea dispecerilor de a trimite o coordonata care incepe cu 46 a refuzat sa mai dea alte informatii spunand ca a transmis informatiile si ca nu mai da nimic. Dr. Sorin Ianceu nu a sunat la 112", a declarat colonelul Adrian Fulea, purtatorul de cuvant al STS.

Angajatii ROMATSA au primit, in doua randuri, un set de coordonate de la Inspectoratele pentru Situatii de Urgenta (ISU) Alba si Cluj, insa nu au putut sa gestioneze formatul coordonatelor primite: "Au un format care nu ne este familiar noua (...) Nu stiti cum se transforma?". Potrivit raportului realizat de Ministerul Transporturilor, coordonatele comunicate de ISU ar fi fost obtinute prin intermediul "aplicatiilor din telefonul mobil al unui supravietuitor", insa, odata puse pe harta, ele indica un punct aflat la o distanta considerabila (circa 5,5 km) de locul real al accidentului (epava avionului). Coordonatele gresite au fost folosite de ISU cel putin pana la ora 19:00 (aproape 3 ore de la producerea accidentului), potrivit informatiilor oficiale.