Cotidianul: ROMATSA cauta vina, dar nu vinovatii in cazul accidentului de pe Otopeni
Odata definitivata ancheta nu inseamna obligatoriu ca vor fi gasiti vinovatii. Aleodor Frincu spune ca nu trebuie „pusa o presiune“ pe controlorii de trafic (cei care asigura comunicarea intre turn si celelalte entitati de pe aeroport). Este posibil ca incidentul care a survenit in conditii de vizibilitate minima sa fi fost cauzat inclusiv de absenta unei proceduri corespunzatoare si nu neaparat de nerespectarea uneia deja stabilite, spune Frincu. „Toate procedurile nu sint ale Romaniei, ci sint proceduri internationale si sint foarte clare. Pina acum nu am motive sa spun ca una dintre acestea nu a fost respectata.“
Cit priveste modalitatea prin care Tarom isi va recupera paguba de ordinul zecilor de milioane de euro cauzata de distrugerea aeronavei, Frincu spune ca, in ipoteza in care ROMATSA ar purta raspunderea, despagubirea companiei aeriene nationale va fi facuta de societatea de asigurare angajata de Regie. „In aviatie, toata lumea e asigurata la companii mari si toate acestea sint reasigurate la rindul lor la alte companii. Noi sintem asigurati pentru orice fel de evenimente si orice fel de scenarii. Aceste asigurari functioneaza ca si cele CASCO pentru autoturisme“, sustine Frincu.
Cotidianul

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Zapada reduce vizibilitatea. Mai ales la curci!
Si cum sa nu te crucesti ca ministrul ORBIT si subordonatul EPRUBETA se ocupa de siguranta a tot ce misca in Romania.
Cel putin este bine ca la Bucurest are grija Ministrul Wandei - Costel David, care poate sa intervina pompieristic in cadrul comandamentului pentru situatii de urgenta.
De retinut ca, saptamanile trecute, ORBIT se grabea la o sedinat a acestui comandament si, Cu ce va are la manainca, tot nu stie daca a acrosat un copil pe trecerea de pietoni. In schimb stie ca a stat 3 ore sa astepte aparitia unui echipaj de politie, care nu pute fi trimis de omul ce-l reprezenta pe David la comandament.
Intrebari pentru ORBIT:
Ce distanta este de la pod Cotoceni la minster si in cat timp se parcurge, pe jos?
Cat timp mai trece pana la demisie?
Cand se va trata de alcoolism?
I
ntrebari pentru ministrii PNL:
De ce-l acoperiti pe ORBIT??? Doar v-a demonstat ce-i poate capul cand este euforic?
De ca C. David s-a antepronuntat in accidentul provocat de ORBIT?
Cine a dispus mobilizarea medicior, duminica dupa amiaza , astfel ca sa i se faca fetei acciodentate 4-5 radoigrafii?
Cu cat va sponsoriza PNL Urdareanu - UTI ca sa iasa din rahat ORBIT - ROMATSA ???