Romania libera: Svaiter de Ploiesti

de Romulus Cristea     Romania Libera
Joi, 31 ianuarie 2008, 4:34 Revista Presei | Subiectele Zilei


Lucrarile au sase ani de intarziere
Foto: Romania Libera
De multi ani, centura Ploiesti Vest, care face parte din magistrala rutiera Bucuresti-Ploiesti-Campina-Brasov si care leaga capitala tarii de judetele Prahova si Brasov, se afla intr-o stare jalnica, plina de gropi, circulatia desfasurandu-se anevoios, bara la bara. Primul proiect de refacere a acestui important drum dateaza din anul 2002, cand, din lipsa resurselor financiare, s-a renuntat la punerea acestuia in practica.

In prezent, tronsonul de drum de centura este o zona de strangulare a circulatiei rutiere, avand in vedere ca atat inainte, cat si dupa acest tronson drumul national existent are patru benzi de circulatie.Accidentele auto pe acest segment de numai 13 kilometri s-au inmultit de la luna la luna, unele, deosebit de grave, soldandu-se cu morti si raniti. Un raport al politiei atentiona in anul 2007 ca "zona este periculoasa chiar si pe timp de zi, deoarece «valurile» formate si gaurile din carosabil pot arunca pe contrasens chiar si o masina condusa regulamentar".

La sfarsitul anului trecut s-a dat ordinul de incepere a reabilitarii Centurii Ploiesti Vest, dar care nu se va finaliza decat in a doua jumatate a anului 2009. In realitate, lucrarile nu au inceput, tronsonul de drum fiind ca un svaiter. De remarcat este faptul ca nici exproprierile pentru extinderea drumului la patru benzi de circulatie nu au fost terminate. Licitatia pentru modernizarea centurii Ploiesti Vest a fost castigata de firma Pa&Co, detinuta de Costel Casuneanu.

  Portiunea de drum care ar trebui sa asigure descongestionarea circulatiei din municipul Ploiesti prin preluarea traficului de tranzit de pe DN 1 pe directia Bucuresti-Brasov se afla, de ani de zile, intr-o stare jalnica. soferii care aleg sa parcurga aceasta portiune de drum se pot alege cu pagube serioase daca nu incearca sa faca slalom printre gropi, ca sa nu mai vorbim de numeroasele accidente auto inregistrate tot din cauza gaurilor din carosabil.
Integral in Romania libera








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















309 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by