Adevărul: Valentin Ceauşescu cere statut de victimă în Dosarul Revoluţiei. „Mi-au omorât părinţii“

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 18 februarie 2020, 8:23 Revista Presei | Subiectele Zilei


Valentin Ceausescu in 2009
Foto: Wikimedia Commons
Valentin Ceauşescu, ultimul fiu în viaţă al fostului cuplu dictatorial, s-a constituit parte vătămată în Dosarul „Revoluţiei”, cel de pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, scrie Adevărul.

Implicarea lui Valentin Ceauşescu în Dosarul „Revoluţiei” pare a avea legătură cu susţinerile procurorilor, consemnate în rechizitoriu: diversiunile create după 22 decembrie de către Ion Iliescu, Gelu Voican Voiculescu, gen. (r.) Iosif Rus şi Emil „Cico” Dumitrescu (decedat în ianuarie 2019-n.r.) ar fi creat „condiţiile condamnării şi execuţiei cuplului prezidenţial Ceauşescu printr-un proces penal simulat”.

”Când am văzut numele lui Valentin, am spus că e coincidenţă de nume. Dar scrie: succesor al persoanei vătămate Ceauşescu Elena şi Ceauşescu Nicolae. Nu are pretenţii. Dar poate să se constituie parte civilă până la citirea actului de sesizare”, a declarat pentru „Adevărul” o sursă sub protecţia anonimatului.

Dosarul Revoluției, trimis în judecată după aproape 30 de ani

În 8 aprilie 2019, la aproape 30 de ani de la Revoluție, procurorii Secţiei militare din Parchetul General au trimis în judecată dosarul Revoluției din decembrie 1989, în care Ion Iliescu, Gelu Voican Voiculescu, Iosif Rus şi Emil Dumitrescu au fost puși sub acuzare pentru infracţiuni contra umanităţii.

Dosarul cauzei cuprintre 3.330 de volume, dintre care 2.030 au fost instrumentate după 13 iunie 2016.

Ion Iliescu, membru şi preşedinte al C.F.S.N., Gelu Voican Voiculescu, membru C.F.S.N. şi fost viceprim-ministru al Guvernului României, Iosif Rus, fost comandant al Aviaţiei Militare, şi Emil (Cico) Dumitrescu, fost membru CFSN, sunt acuzaţi în dosarul Revoluţiei din decembrie 1989 de infracţiuni contra umanităţii.

Probatoriul administrat, arată Parchetul, a relevat că întreaga forţă militară a României, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul de Interne – Departamentul Securităţii Statului, precum şi Gărzile Patriotice, începând cu data de 22.12.1989, orele 16:00, s-au pus la dispoziţia Consiliului Frontului Salvării Naţionale şi conducerii acestuia. Din acelaşi moment, grupul de decizie politico-militară al C.F.S.N. a luat deciziile importante cu caracter politic şi militar, urmărind accederea la puterea politică a unui grup preconstituit şi legitimarea politică în faţa poporului român. Cercetările vizează faptul că prin instaurarea unei psihoze generalizate a terorismului ar fi fost create numeroase situaţii de foc fratricid, trageri haotice, ordine militare contradictorii etc..

În acest context, în intervalul 22-30.12.1989 au fost trase aproximativ 12.600.000 de cartuşe.

Psihoza teroristă ar fi fost indusă cu intenţie prin diversiuni şi dezinformări şi a provocat, după 22.12.1989, 862 de decese, 2.150 răniri, lipsirea gravă de libertate a sute de persoane, vătămări psihice. Aceste consecinţe tragice au fost mult mai grave decât cele ale represiunii exercitate în intervalul 17-22.12.1989 (orele 12:00), arată procurorii.

Totodată, aceste diversiuni şi dezinformări ar fi creat condiţiile condamnării şi execuţiei cuplului prezidenţial Ceauşescu printr-un proces penal simulat.

Probatoriul administrat relevă că Ion Iliescu şi Gelu Voican Voiculescu ar fi dezinformat în mod direct prin apariţiile televizate şi emiterea de comunicate de presă, contribuind astfel la instaurarea unei psihoze generalizate a terorismului, şi ar fi participat la dezinformarea şi diversiunea exercitate pentru executarea cuplului Ceauşescu şi ar fi acceptat şi asumat politic acte diversioniste comise de unele cadre cu funcţii de conducere din M.Ap.N., fără a interveni pentru stoparea lor, spun procurorii.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12083 vizualizari

  • +37 (41 voturi)    
    calaul a fost iliescu, el a dat ordinele (Marţi, 18 februarie 2020, 8:31)

    qwerasdf [utilizator]

    asa cum ceva vreme mai tarziu tot el a dat ordine sa vina minerii la Bucuresti sa bata studentii, dupa care le-a multumit... (fac aici si o paralela la dragnea care le-a cerut scuze puscariasilor; deci cum sa recunosti o scursura de om - class 101...).

    intotdeauna i-a fost teama ca o sa piarda puterea. A avut o sete de putere absoluta in timp ce se erija in mare democrat al planetei.
    • -24 (28 voturi)    
      fals (Marţi, 18 februarie 2020, 9:16)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Executia de Craciun a fpst ideea paganului Brucan, mesaj anti-cristic catre romani. Toata actiunea Dec.89 a fost gandita de Brucan. Ilici era doar un pion.
      • +22 (26 voturi)    
        Nu a fost chiar pion. (Marţi, 18 februarie 2020, 10:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Iliescu a fost liderul, el a condus mascarada.
        Ai dreptate cand spui ca executia a fost regizata de Gelui Voican Voiculesc, o fi avut si Brucan ,,meritul'' lui, insa cel care a dat aprobarea a fost Ion Iliescu. A fost oarecum fortat de conducerea armatei, gen Victor Atanasie Stanculescu conditionand sprijinul acordat de armata noii puteri de executia sotilor Ceausescu. Ii era teama generalului sa nu se intoarca Ceausescu, ca daca se intorcea ii belea pe toti.
        Uneori parca imi pare rau ca Ceausescu nu a revenit la putere, fie si macar ptr o luna. Ii executa rapid pe Iliescu, Gelu Voican Voiculescu, Petre Roman, Adi Nastare, Adrian Severin si alti ,,afirmati'' de dupa revolutie.
        • -3 (11 voturi)    
          Brucan (Marţi, 18 februarie 2020, 12:25)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          S. Brucan din dec. 1988 (deci cu 1 an inainte) facea naveta Buc-Londra-Wash-Moskva pentru a lua ordine de la globalisti (povestea radio Europa Libera toate astea, desi modul avea cica "domiciliu fortat la Damaroaia").

          Cei sub 40 ani nu stiu de astea.

          Prin noiembrie 1989 organizatia FSN era prezentata romanilor, in mod f. triumfalist, sub numele FRONTUL ELIBERARII NATIONALE, chiar de catre postul “Radio Free Europe” din Munchen. Iar Tov. Iliescu-Ilici, era descris ca mare disident patriot si anti-comunist.
          Deci nu la RADIO MOSCOVA.
          Eu am prins astea.

          NOTA: Ilici in gen. era atunci cunoscut doar celor din jud.TM si IS unde fusese secretar de partid.
          • +10 (10 voturi)    
            nu a zis nimeni ca Silviu Brucan (Marţi, 18 februarie 2020, 14:29)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            nu facea Naveta Buc-Londra Moscova - Washington.
            Eu am spus ca, cu toata naveta lui Brucan, Iliescu a capatat puteri depline incepand cu data de 22 dec 1989. Tot ce s-a intamplat dupa aceea (carnagiul din strada, tinerii militari din Campina morti pe aeroportul Otopeni, revenirea comunistilor la putere) poate fi pus in carca lui Iliescu. El a fost conducatorul de facto al Romaniei, pana a pierdut puterea in 1996, el a luat marile decizii. Primii ministri nu faceau decat sa se duca sa se ploconeasca in fata lui (inclusiv Stolojan si Vacaroiu).
        • -4 (12 voturi)    
          Ceau (Marţi, 18 februarie 2020, 12:30)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Ceausescu, daca in toamna 89 preda frumos Romania cu bogatiile ei globalistilor, cum ii ceruse Gorbi de trei ori (vezi relatarile lui P.N.Mizil), si nu facea talente, noii sefi il faceau sigur senator cu stipendii grase. Si murea de batranete in vila lui. Sau pe la Biarritz, la bai.
          • +9 (9 voturi)    
            stii cum este, (Marţi, 18 februarie 2020, 14:25)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            un om nu le poate avea pe toate. Si Hanibal, dupa ce a zdrobit armata romana la Cannae, s-a dus sa se odihneasca la Capua, in loc sa atace si sa distruga Roma. ,,Nimeni nu le poate avea pe toate, nici macar tu'', i-au spus generalii, cand au auzit ordinul hilar de retragere la Capua.
            la fel a fost si cu Ceausescu, a avut unele calitati, dar nu le-a avut pe toate. Ruperea de realitate, incapatanarea, faptul ca era impulsiv in negocierile cu Gorbaciov, i-au adus sfarsitul. Daca era mai calm si calculat, ar fi negoicat soarta Romaniei cu Gorbaciov si Bush senior.
      • +1 (1 vot)    
        Un pion important. (Miercuri, 19 februarie 2020, 1:45)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Al dracului pion , ca ion ilici ileiscu a fost si rege si regina. Daca a fost el pion de ce a fost presedinte trei mandate.El a fost del capo del tuti.
    • +7 (15 voturi)    
      Trebuie urgent o familie adoptivă. (Marţi, 18 februarie 2020, 10:31)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Iliescu Ion ar fi cel mai nimerit să-l adopte pe Valentin Ceaușescu.
      • +13 (15 voturi)    
        Nope, (Marţi, 18 februarie 2020, 11:59)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        sunt dusmani de moarte. Iliescu i-a omorat parintii lui Valentin, o pace intre ei este exclusa.
        Una peste alta, Valentin a fost un om corect si de onoare. Singurul din familia Ceausescu care a fost respectat de popor. La revolutie colegii de la institut au sarit sa il apere pe Valentin, Iliescu trimisese oameni sa il aresteze (ba mi se pare ca a si stat la zdup o perioada, pana cand l-au eliberat judecatorii din lipsa de probe).
        Ma rog, mie imi pare rau ca Valentin Ceausescu nu s-a implicat in politica si nu a candidat la presidintie. Avea sanse sa il spulbere pe Iliescu la alegerile din anul 2000...si chiar daca nu il spulbera ii sugea mult din electorat ptr ca multi nostalgici comunisti ar fi votat cu Valentin si nu cu Ion Iliescu.
        • 0 (0 voturi)    
          100% corect! (Miercuri, 19 februarie 2020, 8:46)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Nu, nu sunt nostalgic Pingelica, dar cred ca ar fi fost mai bine cu Valentin decat cu ion ilici.

          Si acum are dreptate cu cererea: poate ca Odiosul si Sinistra meritau condamnarea al moarte, dar SIGUR procesul a fost o farsa, au fost lichidati rapid de ion ilici ca sa NU poata sa deschida gura!
  • +15 (35 voturi)    
    mi se pare corect (Marţi, 18 februarie 2020, 8:33)

    cucuveaua mov [utilizator]

    din referatul procurorilor rezulta ca a fost lovitura de stat pentru care Iliescu este acuzat de crime impotriva umanitatii.
    caz in care Ceausescu, omorat pe 25 decembrie in cadrul unei mascarade de proces, a fost o victima.
    • +7 (27 voturi)    
      Nu ii trimitem factura subdezvoltarii tarii? (Marţi, 18 februarie 2020, 9:37)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Adica sub conducerea maretului tacsu am reusit sa stam fara crestere timp de vreo 45 de ani. Eu zic ca ne este dator cu vreo 2 trilioane Euro (prefer cash) si o demografie de rahat.
      • 0 (14 voturi)    
        Oare in numele cui vorbesti? Sigur nu a RO (Marţi, 18 februarie 2020, 10:16)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Pare mai curind ca deplingi lipsa accesului timp de 45 ani la devalizarea Romaniei, asa cum s-a facut dupa lovilutie.

        Lasa, ca si-au scos pirleala. A meritat asteptarea.
        • +3 (5 voturi)    
          Faceam o cerere la fel de absurda ca a lui (Marţi, 18 februarie 2020, 12:09)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Statul nu este dator pentru moartea parintilor lui, deoarece nu statul a apasat tragaciul. Atunci nu era nici un stat, era o revolutie. Mainile sunt curate, legea e lege doar cand exista un stat, in rest e anarhie sau salbaticie.
          La fel nu e normal sa pasezi datoriile sau vina parintilor la copii.
          Doua idei ce reies si se rezolva din aceleasi premise.
          • +1 (1 vot)    
            corect! (Miercuri, 19 februarie 2020, 2:02)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Statul, insa, e obligat sa caute vinovatul ;)
            Pe Ilici, adica - si care-or mai fi ;)
      • -3 (11 voturi)    
        Nu sunt adeptul vremurilor acelea, (Marţi, 18 februarie 2020, 12:12)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        ptr ca am trait prost in anii 1980, dar de data asta vorbesti prostii.
        Dimpotriva, in anii 1965-1979 Romania a cunoscut una din cele mai bune perioade din istoria ei (a mai fost una in perioada 1920-1939). Cresterea economica a fost mare, s-au realizat ample lucrari de infrastructura. Ceausescu a creat economia nationala, Ion Iliescu si Petre Roman au distrus-o.
        E o ineptie sa spui ca am stat fara creste timp de 45 ani. Dimpotriva, fara crestere am fost din 1990 pana prin 2004, cand am intrat in NATO> Ba in anii 1990-2000 am avut scadere, sau crestere de produse pe stoc (le produceai, dar nu le cumpara nimeni).
        Daca Ceausescu a fost impuscat ptr ca a subminat economia nationala, atunci Ion Iliescu si Petre Roman ar trebui jupuiti de vii fix pentru acelasi motiv (marele jaf nu s-a produs pe timpul lui Ceausescu, ci dupa revolutie).
        • -2 (8 voturi)    
          PIB/capita 2000$ in Romania. (Marţi, 18 februarie 2020, 13:49)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Germania in 1990 nu era ea nush ce mare economie inca dar avea un 20000$/capita. Deci ei o duceau de 10 ori mai bine. Avand in vedere ca sa cresti de la 2000 la 20000 cu o crestere de 5% anuala iti ia doar 50 de ani. Tu care crezi ca a fost cresterea reala a Romaniei in timpul Comunist? Restul e gargara.
          • +2 (6 voturi)    
            Germania in 1990 era a treia (Marţi, 18 februarie 2020, 17:11)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            economie a lumii (prima fiind SUA, a doua Japonia). Acum e pe locul IV ptr ca a aparut si China. Noi nu ne-am comaprat niciodata cu Germania, incepand din evul mediu si pana in prezent.
            • 0 (0 voturi)    
              Eu vorbesc de /capita (Miercuri, 19 februarie 2020, 8:47)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Lasa economile in pace.
    • +7 (13 voturi)    
      E foarte corect! (Marţi, 18 februarie 2020, 9:43)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Deci Iliescu scapă necondamnat și Ceaușescu junior va primi despăgubiri, plus pensie specială.
      Asta e Justiția din Romania, cu salarii mari și pensii speciale mai mari ca salariile dau verdicte anapoda, pe care le-ar da corecte și unul cu 4 clase de la țară...
      • +4 (8 voturi)    
        pensie nu are de ce sa primeasca. (Marţi, 18 februarie 2020, 12:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Iar despagubiri nu a cerut. Cererea lui Valentin este una formala, in sensul sa se faca dreptate, dar nu a solicitat despagubiri in bani.
        • +2 (2 voturi)    
          Chiar dacă n-a cerut (Marţi, 18 februarie 2020, 19:28)

          nick24 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          i se va da și din urmă, fix din 25 dec 1989...
        • 0 (2 voturi)    
          Sa se faca dreptate !? (Marţi, 18 februarie 2020, 21:54)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Uitam de mortii de la Timisoara si din celelalte orase pana la fuga ceausestilor !?
          Deja falsificam istoria !? Ce urmeaza, sa-i construim statui ?
          Bai, astuia, lui valentin criminalescu, nu-i este rusine ?
    • +10 (10 voturi)    
      Realitatea este ca (Marţi, 18 februarie 2020, 11:22)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      A fost initial o revolta populara: timisorenii au iesit in strada zile la rand, rezistand represiunii si eliberand orasul, dupa care revolta s-a extins la Bucuresti. Daca nu ieseau oamnii din intreprinderi in numar mare, nu era izgonit Ceausescu din cladirea Comitetului Central. Prin doborarea regimului Ceausescu, revolta a capatat statut de revolutie, dar revolutia a fost confiscata ulterior prin lovitura de stat, asa cum arata foarte corect procurorii. Daca au fost si conspiratii pentru a starni revolta initial, asta nu e ceva neobisnuit. Revolutia franceza a pornit tot in urma unor conspiratii care au dus la revolte ale populatiei, inclusiv izbugnirea care a dus la daramarea Bastiliei. In plus, si revolutia frabceza a fost total confiscata in final de Napoleon, prin lovitura de stat. Dar si mai bun este exemplul revoluiei ruse. In Februarie 2017 a avut loc intr-adevar o revolutie, soldata prin indepartarea tarului, dar revolutia a fost apoi confiscata de bolsevici prin lovitura de stat din octombrie 2017.
  • -26 (26 voturi)    
    Nu e prost cel care cere. (Marţi, 18 februarie 2020, 8:35)

    Lok [utilizator]

    Prost ii ala care publica.
  • -10 (26 voturi)    
    hahaha (Marţi, 18 februarie 2020, 8:51)

    iodixit [utilizator]

    cea mai tare gluma pe ziua asta.
    bai jeg, din cauza lu' tac-tu s-a lu' ma-ta a inceput revolutia. in alte tari s-a facut pasnic, doar cu ceva demonstratii!
    • +6 (24 voturi)    
      Cu observatia (Marţi, 18 februarie 2020, 9:34)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      ca nu a fost revolutie ci lovitura de stat orchestrata de agentii sovietici, iar Ceausescu si Leana au fost ucisi animalic in ziua de Craciun.
      • +1 (13 voturi)    
        Irelevant. Comunismul a cazut. (Marţi, 18 februarie 2020, 9:59)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        Suntem de 100x mai bine acum decat am fi fost subt orice Socialism idiotic.
        • 0 (6 voturi)    
          din pacate unii (Marţi, 18 februarie 2020, 12:15)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          sunt de 100 de ori mai rau decat inainte. Si sunt multi, frate. Noroc ca se mai scot cu munca in strainatate, ca daca nu, era jale ptr ei.
          • -3 (7 voturi)    
            lenesii (Marţi, 18 februarie 2020, 13:48)

            iodixit [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            n-au trait bine nici sub ceausescu si nici acum.
            deci, despre cine vorbim ca o duce de 100 de ori mai rau?
            ce-i muncitori, ca marea majoritate, s-au descurcat. daca n-au gasit de munca in tara, ca sa le convina, au avut posibilitatea sa munceasca afara, chiar pe bani mai multi.
            nimeni n-a zis ca-i usor, dar...
            nicaieri nu sint ciini cu covrigi in coada!
      • +1 (7 voturi)    
        Macar (Marţi, 18 februarie 2020, 11:39)

        yol [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        din compasiune pentru morti, care au fost cei mai multi civili, opreste-te!
        Notiunea de lovitura de stat isi are rostul cand cei implicati, raniti, impuscati, morti nu sunt civili, iar regimul politic ramane in genere neschimbat.

        Pentru foarte multi oameni a parut intr-adevar lovitura de stat, pentru ca partidul care a preluat puterea arata aproape la fel ca pcr-ul lui Ceasca
      • +3 (3 voturi)    
        lovitura a fost (Marţi, 18 februarie 2020, 13:51)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        pentru iliescu si ai lui. aia care au iesit in strada, au facut revolutie.
        iliestu si ai lui, in general, traiesc bine mersi.
        ailaltii, au inobilat caldarimul cu singele varsat.
      • +4 (6 voturi)    
        pana la urma se pare ca s-a stabilit: (Marţi, 18 februarie 2020, 14:36)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        a fost o lovitura de stat cu implicare populara.
        O lovitura de stat inseamna ca armata intervine si da jos conducatorul statului.
        Revolutie inseamna ca poporul se rascoala si da jos conducatorul statului.
        La noi a fost un mixt intre cele 2. Adica armata a dat jos conducatorul, dar nici implicarea maselor nu poate fi negata.
        • 0 (2 voturi)    
          nu s-a stabilit (Marţi, 18 februarie 2020, 19:12)

          radu_ [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Orice schimbare de de regim politic se cheama revolutie.

          Acum nu e comunism in Romania. Cand zici ca a fost revolutie daca nu in 89?
          • +1 (3 voturi)    
            Înainte de 89 a fost comunism în (Marţi, 18 februarie 2020, 20:23)

            nick24 [utilizator] i-a raspuns lui radu_

            Romània?
            Acum e democrație în România?
            Democrație = ce? Ce înseamnă?
            Cine conduce și sunt favorizați acum, prin salarii uriașe și pensii speciale mai mari ca salariu?
            Magistrații, poliția, armata!
            Deci ce fel de republică avem?
            • -1 (1 vot)    
              schimbari (Miercuri, 19 februarie 2020, 10:49)

              radu_ [utilizator] i-a raspuns lui nick24

              Ai impresia ca nu s-a schimbat nimic?

              Mergi pe drum si n-ai observat toate firmele private aparute?

              Au ramas aceeasi oameni la putere dar asta nu inseamna ca nu s-a schimbat tip-ul de regim politic.
  • -12 (22 voturi)    
    cert este ca (Marţi, 18 februarie 2020, 9:17)

    Toni_Romania [utilizator]

    Cert este ca acuma stim de ce globalistii l-au gaurit pe Ceau. Adica stim cine de afara detine azi moca 80% din economie+resurse. Pe 70 de ani.
    • +4 (6 voturi)    
      tragic este ca nu globalistii l-au ucis. (Marţi, 18 februarie 2020, 12:16)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Ai vazut la televizor, Ceausescu a fost impuscat de Ion Iliescu, Gelu Voican Voculescu si g-ral Atanasie Stanculescu.
      Dimpotriva, globalistii (adica americanii) au incercat sa il salveze trimitand un avion care sa il scoata din tara.
  • -1 (11 voturi)    
    99% dintre romani suntem victime ale lovilutiei (Marţi, 18 februarie 2020, 9:37)

    D-or [utilizator]

    Probabil ca 1% s-au imbogatit (majoritatea fiind vuvuzele, nu romani), iar 2-3% se cred in clasa de mijloc, de fapt saraci cu pretentii. Astia sunt de fapt cei mai chinuiti si disperati, saracia le sufla permanent in ceafa.

    Dintre acestia, unii sunt puscariabili, deci si ei, "victime".

    Sunt victime si cei care s-au nascut dupa lovilutie si cei care nici nu s-au nascut inca.

    Sunt victime si cei din teritoriile abandonate (tot din cauza uneltirii vuvuzelelor) din Ucraina si Moldova.
    • -3 (9 voturi)    
      Un lucru scapă Tuturor (Marţi, 18 februarie 2020, 9:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      VALENTIN Ceaușescu, tovarășul ( domn nu ii putem spune ) a stat la dospit 3 decenii ca sa ce ? Pe vremea lui CONSTANTINESCU trebuia sa se lege cu lanțuri de vreo clădire pentru a anunța romanii ca știe ce s a întâmplat, or Tovarășul VALENTIN Ceaușescu a tăcut mâlc ! Nu este bizar ?
      • +4 (4 voturi)    
        asa ii este lui firea... (Marţi, 18 februarie 2020, 14:33)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Si inainte de 1989 era o fire foarte discreta, nici nu auzeai de el (spre deoasebire de Nicu Ceausescu, care era in prim plan cu orice scandal).
        Lui Valentin nu i-a placut niciodata sa se expuna pe sticla sau sa dea interviuri.
  • -3 (7 voturi)    
    mda (Marţi, 18 februarie 2020, 10:12)

    Point [utilizator]

    era o vorba:pe cine nu lasi sa moara...
    ar fi tare sa primeasca pensie de urmas sau vaduv de razboi.ca statul roman e darnic,da la toti.
    de remarcat ca,INCA,lumea vorbeste de ''revolutie''.
    cand dracului or sa iasa dovezile la suprafata?numai un copil(ca irina,dl Sora)poate sa mai creada miciunile astea.ah!stai asa,nu cumva la scoala se invata ce si cum cu revolutia?
  • -2 (10 voturi)    
    Just! (Marţi, 18 februarie 2020, 10:32)

    SuntDeciExist [utilizator]

    Ceausestii sunt clar parti vatamate. Autorii morali ai asasinarii lor sunt, printre altii, mortii din Timisoara incinerati in Bucuresti la ordinul Elenei Ceausescu, mortii de la Universitate (Bucuresti 21 dec 89), etc.
    • +4 (8 voturi)    
      Corect. (Marţi, 18 februarie 2020, 12:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui SuntDeciExist

      Sunt de acord.
      Dar ce ne facem cu mortii de dupa impuscarea Ceusestilor? grosul mortilor a fost dupa 22 dec, atunci armata a tras mult mai mult decat inainte de revolutie.
      Nu ti se pare ca e injust ca Ceausescu sa fie executat ptr ca a omorat max. 100 persoane, iar Iliescu sa fie liber ptr ca a omorat 862 persoane??
      • -5 (5 voturi)    
        ? (Marţi, 18 februarie 2020, 16:04)

        SuntDeciExist [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Omorarea a max 100 (numarul este oricum mai mare, conform Wikipedia, de 159) nu este, dupa parerea ta, un motiv suficient pentru executarea Ceausestilor? Cat despre Iliescu, nu stiu sa se fi dovedit, pana acum, implicarea lui in respectivele crime. E un proces pe rol, dar nu exista o condamnare.
        • +3 (5 voturi)    
          alo, baiatul, tu unde ai fost la Revolutie? (Marţi, 18 februarie 2020, 17:15)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui SuntDeciExist

          Am vazut toti cum Iliescu chema lumea sa apere televiziunea, ca vine coloana de tancuri de la Pitesti. Apoi tot el dadea ordin in direct sa se traga in ,,teroristi'' (a se citi in cei care ii ascultasera cheamrea si venisera sa apere televiziunea si alte obiective).
          Armata a tras inainte de 1989 la ordinul lui Ceausescu, si dupa 1989 la ordinul lui Iliescu.
          Ambii trebuie judecati, insa doar unul a si fost judecat.
  • -2 (4 voturi)    
    trebuie sa remarc (Marţi, 18 februarie 2020, 13:54)

    iodixit [utilizator]

    ca o grupare de aparatnici postaci si-a adus aportul la posteala (sau prosteala) de azi.
    sa traiti tovarasi! cu cit va plateste moscova? e mai rentabil decit angajat la stat?
  • +1 (1 vot)    
    citatul din titlu (Marţi, 18 februarie 2020, 15:18)

    clam [utilizator]

    chiar exista? "mi-ati omorat parinii"? ca nu se regaseste in text. sau e inventia voastra si i-ati pus si ghilimele? ca ar fi chiar un exemplu de super jurnalism...
  • +1 (3 voturi)    
    ce draguuuuuuutzzzzz (Marţi, 18 februarie 2020, 15:40)

    liviu_ [utilizator]

    romania... tara in care victimele sunt infractori si infractorii sunt victime...
  • +3 (5 voturi)    
    ha, haa... (Marţi, 18 februarie 2020, 18:12)

    Codruta N [utilizator]

    N-as fi crezut ca vreodata o sa-mi fie simpatic vreun membru al familiei Ceausescu!
    Interventia lui Valentin in dosar are "bataie lunga": pe baza ei, Iliescu (si nu numai!) poate fi condamnat pentru un fapt CONCRET, descriptibil, masurabil, demonstrabil CLAR samd.!!
    EXCELENT!!
    • 0 (0 voturi)    
      dar cam tarziu! (Miercuri, 19 februarie 2020, 8:48)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Batranul kaghebist s-a |blindat", inca din 2004, cand si-a dat seama ca ar putea sa nu mai castige alegerile, si-a tras certificat medical ce astesta ca "nu suporta detentia"!

      Si a avit grija sa ii dea periodic "referesh", din cand in cand pretinde ca se interneaza in spital, ca sa aiba un certificat actualizat ...
  • +1 (3 voturi)    
    Propun (Marţi, 18 februarie 2020, 20:24)

    dincannes [utilizator]

    ... prescrierea; altfel cerem si noi despagubiri pentru parintii omoriti nevinovati, de catre comunistii, din care facea parte si tatal lui.
    .
  • +2 (2 voturi)    
    rejudecare (Miercuri, 19 februarie 2020, 7:28)

    mdalacu [utilizator]

    Sa se rejudece procesul la rece.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by