Boc n-a găsit IT-istul care să lucreze la Primărie, pentru 10.000 lei: „Trebuie să recunoaștem. Salariul e mic”

de I.B.     HotNews.ro
Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 1:37 Revista Presei | Subiectele Zilei


Primaria Cluj
Foto: Facebook/ Emil Boc
Nimeni nu vrea să lucreze la Primăria Cluj-Napoca, pe post de IT-ist, pentru un salariu de 10.000 lei. Emil Boc a recunoscut că salariul este mic pentru ofertele care se găsesc pe piață aici, scrie monitorulcj.ro.

„N-am găsit IT-istul ăla cu 10.000 de lei. Trebuie să recunoaștem că e mic salariul pentru ceea ce există pe piața clujeană și cât se plătește în privat, se pare că este destul de mic. Ați văzut că suntem orașul cu cea mai mare concentrare de IT-iști pe metru pătrat din Europa. Asta nu este produsul unei decizii de ultim moment. Noi am lucrat pe strategia din 2007, când am dat strategia orașului în direcția asta de economia cunoașterii, de a lua inteligența, creierul, ca avantajul cel mai competitiv important al acestui oraș. Eu nu pot ridica oferta pentru că eu sunt lege publică, eu nu pot trece peste legile statului român care dau baremele după care se poate mări un salariu. Nu suntem la privat ca să spun, no hai, poftim de la primar.”, a explicat Emil Boc la o emisiune radio.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21298 vizualizari

  • +15 (23 voturi)    
    depinde (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 2:46)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    depinde despre ce vorbeste, despre net sau brut.
    • +12 (32 voturi)    
      brut evident.. (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:37)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      .. altceva e amuzant. se lauda cu cea mai mare concentratie de aitisti din lume, dar nu zice ca toti lucreaza pe plantatie, fac outsourcing. nimeni nu e in stare sa faca ceva concret de capul lui. si ca sistemul cu cardul de sanatate e mereu down.
      • +8 (18 voturi)    
        outsourcing e primul pas (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:35)

        pustiul [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Lasa ca e bine sa capete niste experienta in niste firme cu sisteme bine puse la punct. Apoi, daca au ceva spirit antrepreniorial, o sa o ia ei si pe cont propriu.

        Rezultatele din acest punct de vedere se vor vedea in vreo 10 ani probabil.
        • +9 (9 voturi)    
          :) (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 14:48)

          Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui pustiul

          Chiar mai devreme de 10 ani; intai intelegi cum sa faci un lucru, apoi devii master in domeniu si poti recunoaste o oportunitate.
          • +1 (13 voturi)    
            Metri patrati... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 15:23)

            Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

            Ce gaselnita a la Cluj!
            "Ați văzut că suntem orașul cu cea mai mare concentrare de IT-iști pe metru pătrat din Europa." :)))))
            Bine ca nu spune ca e orasul cu cea mai mare concentratie de IT-isti per toaleta publica din lume!
            Pe de alta parte, stiind ca succesul Clujului se bazeaza exclusiv pe reclama, credeti ca ar fi mare lucru ca primaria din cj sa scoata la concurs un post de IT-ist pe care sa nu admita pe nimeni din adins?! Doar sa poata aparea in presa sa spuna: "vai, IT-istii din cj au salarii atat de mari, incat nu se uita nimeni la 10.000 de lei!"
            Sa nu uitam totusi ca Boc este in tabara perfida si fara scrupule Catu!
    • +4 (20 voturi)    
      5000 de lei in mana. ceva mai mult de (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:30)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      1000E. Cine-ti vine pe banii aia, doar vreun incepator slab sau un nepriceput. Daca e ceva de capul lui, il iau urgent privatii.
  • 0 (26 voturi)    
    Diferența fără de București (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 4:05)

    A78 [utilizator]

    10.000 de lei sunt bani in Cluj ?
    Da , venituri mari , n-au votat niciodata PSD-ALDE-AUR-Pro România .
    • +2 (16 voturi)    
      Valoarea mea! Valoarea mea! (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:28)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui A78

      Sigur, grupul de Cluj condus de Rus nu era de fapt din Cluj. Bine ca aveti valoare, sinteti jmecheri si va mor dusmanii de ciuda! Aceleasi postari de fiecare data…
    • +1 (9 voturi)    
      Limba romana! (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 15:39)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui A78

      Ce inseamna asta in limba romana: "Diferența fără de București"? Vrei sa ne traduci te rog din ardeleneasca?
      Iar 10.000 de lei sunt bani oriunde in lume! Chiar si in spatiu! Pt ca 10.000 de lei sunt bani si atat!
      Daca voiai sa spui ca un salariu de 10.000 de lei reprezinta putere crescuta de cumparare, ar fi fost alta treaba... Dar cum ar mai fi avut sens in ideea generala a comentariului? Pt ca daca 10.000 de lei ar fi insemnat un venit mai mare raportat la media din cj fata de cea din Bucuresti, asta presupunea ca salariile din cj sunt semnificativ mai mici! Adica: "10.000 de lei in cj sunt bani frate! nu gasesti oferta asta asa des!" Nu are sens corelat cu faptul ca te lauzi ca oamenii de acolo "nu au votat PSD..." (desi procentajul PSD acolo nu e de ignorat!)... Dar asta e doar pt ca Boc e PNL-ist! Daca era chiar si neo-nazist (prin absurd) Cluj-Napoca ar fi votat un partid neo-nazist in proportie de 74%!
      In fond, vorbesti aiurea! Daca ai fi avut cel mai mic nivel de contact cu piata muncii in IT, (si nu limitat doar la IT), ai fi stiut cam care sunt diferentele salariale intre Bucuresti si cj luate chiar si pe posturi identice, nu doar la nivel de industrie!
  • +1 (19 voturi)    
    Boc, boc, boc... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 4:42)

    index [utilizator]

    nici nimic, de loc.
    Trebuia sa te rezumi la problemele Clujului, a Primariei pe care, recunosc ai adus-o pe cele mai inalte culmi ale respectului cetatenesc.
    Dar nu incerca sa-ti depasesti conditia locala.
    Pozitionandu-te alaturi de Catzu dovedeste ca-ti lipsesc calitatile necesare unui vizionar de anvergura. Nu te lasa tentat de succesul local pentru a-ti pierde toata credibilitatea concitadinilor lansandu-te intr-o aventura alaturi de un aventurier jerpelit.
    • -2 (12 voturi)    
      ce respect? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 13:52)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui index

      asta e votat doar fiindca la Cluj exista o cabala interpartinica de interese ilegitime care-i serveste mereu contracandidati extrem de slabi
      • +1 (7 voturi)    
        da srpc-ule, Clujul conspireaza de 10 ani (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:05)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        sa ii dea contra-candidati slabi lui Boc asa cum PSD-ul face eforturi majore sa prezinte numai candidati slabi la Presedintia Romaniei de la Ilici incoace!
        PS -recunosc, Iohannis a fost cam 30% candidatul vostru deci ati reusit in paralel sa prezentati un paralel un Ponta sau o Dancila si in acelasi timp sa va puneti 30% din pariuri pe candidatul din umbra!
  • +1 (19 voturi)    
    Statul roman plateste prost (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 7:16)

    emil bobu [utilizator]

    si apoi se mira ca nu gaseste oameni. Cu atat mai rau, cu cat la stat esti inconjurat de ticalosi numiti politic, halal echipa.
    • +3 (7 voturi)    
      Bobule, pe ce lume traiesti? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:09)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Statul roman plateste exagerat de bine.Poate bagi o privire la salariul mediu la stat vs privat!
  • +14 (18 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:17)

    codyrocco [utilizator]

    depinde si ce vor de la IT-stul ala.
    probabil au nevoie de-un departament intreg, da' ar vrea ca un singur om sa le faca pe toate, pe 2000 euro (tare cred ca e vorba de brut).
    in Cluj!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Poate e ala care schimba cartusele la imprimante (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:12)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

      Sau ala care vine sa ii arate unei cucoane cum se dimensioneaza o coloana in Excel sau ii da un restart la router.
      Ca pentru chestii serioase externalizezi toata treaba.
  • -1 (29 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:20)

    cartograful [utilizator]

    mda, ...sfintii aitisti. De ce un ispector de specialitate competent ar fi mai prejos de ii dati cu "bugetarii puturosi"? Buna dimineata, specialistii buni costa! Cu atat mai mult cu cat sunt specialitati cum ar fi urbanismul (un mare punct nevralgic al oraselor romanesti, mai ales a celor mari) unde formarea unui specialist poate mult mai mult decat a unui IT-ist. Daca un IT-ist se poate forma in 4-5 ani + perioada de experienta, pt urbanism poate fi nevoie de 6 ani facultatea + 2 ani stagiatura + perioada de experienta necesara pt a candida pt. un post de inspector/consilier ca sa nu mai spun de arhitect sef. Deci se poate ajunge la 10-12 ani de facultate + experienta doar ca sa poti sa te inscrii la concursul pentru post.
    • +5 (19 voturi)    
      Si ce aduce? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:50)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      E util si urbanistul, dar ai auzit vreodata de vreo industrie a urbanistilor care sa aduca la buget atatia bani cat aduce zona asta de IT? Nu ai auzit.
      • 0 (10 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 17:06)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        @dogul...pai la modul asta nici medicii nu-ti aduc bani la buget. Acum, ca sa te alfabetizezi putin legislativ, vezi ca exista niste taxe de autorizare care se percep inclusiv firmelor straine care investesc in Romania si care se duc, ghici unde, la bugetul de stat respectiv la bugetele locale. S-ar putea sa ai surpriza sa vezi ca-s mai mari decat ce aduc la buget unele multinationale care externalizeaza profiturile.
        Dar nu aici e avantajul, daca ai un urbanism calumea (ceea ce nu e cazul in Ro dintr-o serie de motive) ai si spatii rezervate pentru parcuri, strazi cu benzi, raze de viraj si trotuare dimensionate corect, scoli si gradinite care sa nu fie la 2km de resedinta si asa mai departe. Trateaza-i pe aia din primarii ca pe niste bugetari puturosi, angajeaza pe pile si pe criteriul sa deranjeze pe dom' primar si pilele lui cat mai putin si vei avea ce avem noi acum: cartiere dormitor, ambuteiaje, samd.
        Ca o incheiere..de ce crezi ca edili si urbanisti exista de peste 2000 de ani?
        In fine, ca sa inchei, discutia despre care profesie e "fruncea" e stupida. din punctul meu de vedere aia de la salubritate sunt printre cei mai importanti, s-a convins Sectorul 1 lunile astea.
        • +1 (5 voturi)    
          lol (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:12)

          YamamotoIsoroku [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Intai votati-va primarii carora sa le pese de tot ce-nsiri tu aici si p'orma visati la urbanisti platiti regeste !
    • +6 (20 voturi)    
      problema este ca (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 10:22)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      acel specialist in urbanism ajunge sa execute, cuminte si in pofida a tot ce a invatat si sperat sa faca in viata, toate comenzile venite pe linie de partid, de primar, de consilieri, de pile... si da avizele pe banda rulanta.

      In practica, urbanistul nu are nicio putere reala, el este silit sa incalce legea, sa se strecoare, s-o ocoleasca la limita pentru a satisface niste cerinte care nu au nimic de-aface cu urbanismul.
      Satelitul Floresti este exemplu clar.

      Uita-te ce se intampla la marginea Bucurestiului - localitati cu blocuri incalecate unele peste altele, cu zeci de mii de oameni, au rasarit peste noapte, cu ulite pe care abia incap doua masini, fara trotuare, cu canalizare menajera subdimensionata, fara canalizare pluviala, fara spatii verzi nici macar cat o palma - totul este asfaltat! Unde se duce apa de la ploaie, cand nici canalizarea pluviala nu face fata la o ploaie mai tare?
      Ce racoreste aerul, mentine umiditatea si curata aerul de CO2 daca nu ai un pom? Cumva cosul de la centrala termica pe gaz, care este omniprezent?

      Si, nota bene, fara retea de hidranti de incendiu!

      Urbanismul si Romania... Cand altii proiecteaza orasele viitorului, pe uscat sau plutitoare pe apa, asezari pe Luna si Marte.
      • +1 (5 voturi)    
        Aia e problema legislatiei, a spagilor si (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:21)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui revo

        a lipsei urbanistilor reali, nu a unor spagofili ajunsi in pozitiile respective fix pentru a lua spaga!
        Sunt zeci de functii de control/ aprobare in orice birocratie si mii de oameni care viseaza sa ajunga in acel functii nu ca sa reglementeze real domeniul ci pune in frunte ANSPC-ul dar absolut orice agentie de tipul asta functioneaza exact la fel!
  • +17 (29 voturi)    
    si ce sa faca un aitist la primarie? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:39)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    sa va repare imprimantele? sa instaleze windowsuri la toate fufele angajate pe pile care abia tin mouse-ul in mana?
    se duc unde gasesc proiecte interesante, colectiv, nu intr-o primarie de dinozauri politici si amante care invart doua hartii toata ziua, sau sa mentina un legacy-codebase de 20 de ani scris cu picioarele de 100 inaintea lui.
    • 0 (10 voturi)    
      gandire de provincial (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 14:44)

      Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Este jenant sa zici despre o primarie care chiar are nevoie de astfel de servicii IT ca sa functioneze, ca nu trebuie sa lucreze nimeni pentru ea. Este o denigrare inutila care se intoarce fix impotriva cetatenilor. Solutia e simpla: contract de suport si au rezolvat.
  • +5 (11 voturi)    
    Cluj (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 12:57)

    kansas [utilizator]

    Dupa ce iar isi lauda singur orasul (ca altii nu o fac ca nu au motiv) Boc face si urmatorul rationament:
    "Ați văzut că suntem orașul cu cea mai mare concentrare de IT-iști pe metru pătrat din Europa...".
    Daca ar fi cum spune acest primarel provincial pretul pe ITist ar fi redus, ar insemna ca e piata abundenta in domeniu si logic pretul mai mic pe acest segment de activitate.
    El sustine insa invers...(??!!??)
    • +3 (13 voturi)    
      care-i baiu care clujenii ăștia... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 13:20)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui kansas

      .. de simt permanent nevoia să-și laude orasul ăla in care a domnit atâția ani gheorghe funar? de parca ar fi vreo mecca..
      ma gandesc la un complex de inferioritate, ceva..
      • +1 (7 voturi)    
        cultura romaneasca (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 14:47)

        Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Clujul de azi e diferit fata de cel de ieri; si Sibiul de azi e mult diferit fata de cel de acum 20 de ani. Unele orase chiar s-au dezvoltat si au ridicat nivelul de trai al cetatenilor. Bravo lor! Faptul ca a fost un primar acum ceva timp nu inseamna nimic pentru viitor. Si NewYork a fost unul dintre orasele cu cea mai mare criminalitate din lume si a trecut peste aceasta problema (a scazut criminalitatea). Ideea e sa privesti spre viitor si, din pacate, noi romanii avem meteahna asta de a ne ancora in trecut.
        • +1 (5 voturi)    
          si totusi.. (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 15:44)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

          .. n-ai raspuns la intrebare.
        • +2 (6 voturi)    
          Privitul spre viitor... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 16:08)

          Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

          Orasele se schimba, da! Ca orice in lumea asta! Problema e alta...
          1. Sa nu confundam factorii ce au dus la progres! In Romania, progresul recent se datoreaza exclusiv Uniunii Europene cu fondurile ei nerambursabile, piata libera/comuna, dar si reformele de functionare a statului oferite pe tava sub forma de pachet de directive... In cazul Clujului, mai intra in aceeasi categorie si politica de incurajare a industriei IT sustinuta de Statul Roman.
          2. In cazul specific al Clujului, succesul se bazeaza mult si pe reclama extrem de agresiva a orasului, prin care in cele mai multe cazuri atrage prin minciuni, tineri care odata ajunsi acolo, le e greu sa plece sa nu fie la mana angajatorilor si sa isi faca singuri concurenta prin faptul ca sunt multi atrasi acolo in acelasi fel...
          3. Evenimentele din trecut ramane un indicator al mentalitatii locale. Mai ales ca o buna parte din oamenii ce l-au votat pe Funar in trecut, inca traiesc si sunt activi in comunitatea locala!
          In final, cei ce uita trecutul sunt condamnati sa il repete!
          • -2 (2 voturi)    
            la pct 2 (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:39)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

            Reclama nu are nimic de face cu tinerii. Fara angajatorii care ofera locuri de munca bine platite nici dreaq nu se ducea la Cluj sau aiurea in papusoi. Firmele platesc salarii, tinerii le incaseaza, cumpar case, cumpara mancare, constructorii construiesc, fabricile de mancare muncesc, toti sunt parte dintr-un sistem economic numit economie de piata! Da, unele apartamente vor fi mici si prost proiectate asa cum avem si zeci de softuri si programe cu gauri in ele dar mergem mai departe!
            • +3 (3 voturi)    
              "locuri de munca bine platite" (Duminică, 12 septembrie 2021, 0:43)

              Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Tocmai ca locurile de munca nu sunt bine platite! Cum incercam sa spun mai sus, cj atrage foarte multi tineri prin iluzii, prin inducere in eroare... Masa aceea mare de tineri atrage angajatori, dar in acelasi timp, tinerii fiind multi isi fac o concurenta puternica intre ei iar angajatorii profita prin scaderea salariului! Pt ca atunci cand sunt multi candidati, o sa fie si cineva dispus din varii motive sa lucreze si pe mai putini bani! Or fi joburi mai multe decat la "Cuca-Macai", dar in niciun caz nu sunt bine platite! Prin asta a se intelege suficient cat sa iti faci o viata decenta la preturile din Cluj-Napoca!
              Si nici economia circulara pe care o invoci nu e la nivelul la care ti-o imaginezi tu ca ar fi! Chiar daca mecanismul de baza e corect... Pt ca foarte multi tineri veniti in Cluj-Napoca, deci care nu mostenesc o locuinta de la parinti, stau in chirie pt ca nu isi permit un apartament decent nici macar in rate! Si sa dai 60.000 euro pe o garsoniera pe care sa o cumperi in rate pe 25 de ani, e de-a dreptul nebunie!
              De consumat, oamenii consuma, da! Dar mai conteaza si ce! Un student poate se multumeste cu paine si pate si bere ieftina... unele familii poate introduc mai multi cartofi, orez sau paste in dieta si renunta la vacante daca nu le ajung banii... dar nimeni nu merge pt asta la Cluj si nici nu ramane acolo pt asa ceva! Motivatiile sunt diferite in functie de fiecare om... Poate si-a facut prieteni, poate vine dintr-un mediu rural si ii place mai mult intr-un oras mare, poate si-a gasit perechea acolo... Oricare ar fi cazul, e greu sa pleci si sa-ti iei toata viata de la zero!
              Tot ce spun e din experienta proprie! Am trait ca adult in cj mai mult de 16 ani, stiu care sunt costurile acolo, am avut contact cu angajatorii excesiv de pretentiosi, am constatat discrepanta dintre veniturile inadecvate si preturile crescute "across the board", am trait personal sentimentele neplacute provocate de localnicii care dispretuiesc pe cei veniti din alt loc...
              • -1 (1 vot)    
                Asa o fi cum zici tu! (Duminică, 12 septembrie 2021, 14:39)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

                Sa inteleg ca te-ai dus la Cluj nu fiindca aveai o oferta de job ci fiindca te-a pacalit reclama Primariei? Si de salariu mic ce era ai ramas totusi 16 ani acolo?
                Ce sa zic, imi pare rau de experienta ta!
                • +1 (1 vot)    
                  Cum spuneam (Luni, 13 septembrie 2021, 1:35)

                  Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                  Motivele pt care cineva ramane in cj sunt variate! Uneori nu poti pleca nici daca vrei... Pt ca pot aparea niste situatii in viata care iti constrang vointa! Nu e mereu atat de simpla alegerea: "iti place, stai... nu-ti place, pleci!" cum pui tu problema intr-un mod stupid! Exact asta am scris de nu stiu cate ori! Si sa poti pleca, e posibil sa nu vrei sa tai toate legaturile de prietenie, cunostinte, viata care ti-ai cladit-o pana atunci... si sa o iei de la zero!
                  Insa acum e ok! Am plecat la Bucuresti de mai bine de un an si deja eforturile mele dau rezultate foarte bune, mai ales in comparatie cu vremurile de la cj, cand totul aproape ca stagna!
                  A, si da! Am mers prima data la cj din cauza reclamei puternice! Stii tu proverbialul "pom laudat"!
      • +2 (10 voturi)    
        Clujul e de 2 bani (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 18:04)

        1919 [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Am fost o singura data in Cluj. E un oras prafuit, se vorbeste cu accent, plin de gropi, nu m-as muta in veci pururi acolo.
    • 0 (6 voturi)    
      din Europa kansas, din Europa (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kansas

      Habar nu am daca e adevarat sau nu dar daca e orasul cu cea mai mare concentratie de IT-isti din Europa atunci preturile ar trebui sa se compare cu cele din Europa, nu cu cele din Romania.
      In zona Bucuresti-Ilfov un electrician sau instalator bun face lejer peste 5000 lei pe luna, fiindca chiar sunt rari! Diferenta intre ei si IT-sti e ca primii nu isi pot asa de usor exporta obiectul muncii adica nu pot lucra de la distanta. Pot doar sa emigreze si sa castige de 4 ori mai mult in Germania!
      IT-istul nu s-a dus la Cluj ca sa se angajeze la Primarie ci sa ia peste 2000 de euro de la o firma oarecare!
  • +4 (8 voturi)    
    Tu nu ai facut nimic Boc (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 18:37)

    autan [utilizator]

    Firmele alea private injurate au facut. Si oamenii aia din it muncesc de nebuni 10-14 ore pe zi si va dau voua impozite babane sa faceti circ mandat de mandat.
    It-ul e o industrie unde practic la doi ani inveti alta meserie, nu te opresti niciodata.
    Iau toti dubiosii prin CA-uri 8k de euro dar it-istii e scumpi bre, nu vor 10k brut. E greu de la buget sa sustii si functii politice si pile si unii care chiar ar munci.
    • 0 (6 voturi)    
      Pai cum mai Autane, parca aia din IT nu plateau (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:41)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui autan

      Impozite?
      Sau ti s-a propus vreo functie in vreun CA si ai refuzat-o fiindca era doar de 6k euro?
  • +4 (4 voturi)    
    pai daca nu are nici o ruda din IT ... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 23:23)

    eucomentez [utilizator]

    Ce sa facem, nu a gasit nici o rudenie care sa lucreze in IT.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by