Nemultumirile proprietarilor de masini legate de calitatea reparatiilor facute in service-urile romanesti nu au ocolit nici companiile foarte cunoscute. Porsche Romania a fost reclamata de multi clienti care fie au asteptat cu lunile sa fie programati pentru reparatii, fie au constatat ca mecanicii auto au lucrat foarte prost.

"Romania libera" a stat de vorba cu reprezentantii companiei pentru a afla cum vad ei aceasta situatie. Unul dintre directorii executivi ai Porsche Romania, Eduard Diaconu, admite ca reclamatiile proprietarilor de autoturisme sunt in cea mai mare parte intemeiate si ofera si explicatiile pentru care lucrurile stau astfel. Reprezentatul Porsche afirma ca vinzarile mari de masini din Romania au depasit asteptarile si ca firma nu a reusit sa tina pasul si cu extinderea retelei de service-uri. Mai mult decat atat, Eduard Diaconu se plange de faptul ca exista un numar limitat de mecanici bine pregatiti, care se muta de la un service la altul. Romania acum este pe locul 8 in Europa in ceea ce priveste numarul de inmatriculari de masini noi.

Cele mai multe nemultumiri ale proprietarilor marcilor comercializate de diviziile Porsche Romania - Porsche, Volkswagen, Seat, Skoda, Audi si, mai nou, Bentley - sunt legate de timpul mare de asteptare pentru reparatii, dar si de lipsa de profesionalism a unora dintre mecanicii companiei. "Am avut probleme cu tinichigeria facuta la Porsche Nord si recomand tuturor sa se fereasca de aceasta unitate. Se vopsea prost si am primit masina zgariata suplimentar la fiecare revopsire. Mai mult, am suspectat chiar inlocuirea unor piese de caroserie. Sunt convins, de pilda, ca mi s-a inlocuit haionul spate. Ultimul defect: haionul indesat, desi nu am avut accident in acea parte a masinii", ne-a povestit Calin Delavale, unul dintre clientii service-urilor Porsche Romania.

Integral in Romania libera