EvZ: Consumul de whisky masoara dezvoltarea economica
Daca pana la intrarea in Uniunea Europeana pretul ridicat al whisky-ului ii impiedica pe romani sa-l achizitioneze frecvent, situatia s-a schimbat radical. „Dupa aderare, preturile in retail au scazut cu aproximativ 40%. Consumatorul roman isi permite acum sa cumpere whisky cu un efort financiar relativ mic“, explica Tudor Furir, directorul general al Pernod Ricard Romania, importatorul marcilor Ballantines, Chivas Regal, Royal Salute si Queen Anne.
Asa se face ca vanzarile de whisky au crescut anul trecut cu 50% fata de 2006, pana la 4,5 milioane de litri, potrivit estimarilor lui Furir. „In acest an piata se va situa in zona a 6 milioane de litri, dublu fata de 2006“, spune Furir.
Integral in EvZ.

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?