Romania libera: Pasajul Baneasa, intarziat cu un an
Noul nod de strangulare care va aparea pe soseaua Bucuresti-Ploiesti pe durata sapaturilor la pasaj va ingreuna, timp de cel putin un an, si mai mult circulatia in zona. Doar in perioada septembrie-octombrie circulatia va fi oprita total pe durata a una-doua zile, soferii urmand sa aleaga variante ocolitoare pentru a intra pe DN1. Responsabilii din Primaria Capitalei si cei din Transporturi spera ca fluidizarea traficului pe soseaua Bucuresti-Ploiesti sa se produca cel mai devreme in mai 2009. Pasajul subteran, cu o lungime totala de 1.300 metri, face parte dintr-un proiect care include si doua pasaje de suprafata din zona comerciala Baneasa, intregul ansamblu avand rolul de a fluidiza traficul pe DN1.
Miile de soferi aflati in drum spre DN1, catre Aeroportul Otopeni sau statiunile montane, sunt prinsi, pe portiunea cuprinsa intre Podul Baneasa si Aeroportul Otopeni, in ambuteiaje si stationari la stopuri care dureaza zeci de minute. Autoritatile au promis inca de la inceputul anului trecut rezolvarea acestei situatii prin construirea unui pasaj subteran la Baneasa, pentru care s-au anuntat doua termene de finalizare: noiembrie 2007, apoi aprilie 2008.
Promisiunile au ramas neonorate, iar traficul din zona se desfasoara cu tot mai mare greutate. Abia in aceasta luna, responsabilii din Ministerul Transporturilor au dat ordinul oficial de incepere a lucrarilor de santier, ceea ce inseamna insa ca haosul din zona se va prelungi cel putin un an. In plus, soferii vor avea parte de un nou calvar: in luna iulie incep lucrarile de suprafata la pasajul subteran, santierul care va aparea in zona va ingreuna si mai mult traficul, o banda de circulatie pe fiecare sens urmand sa fie blocata pentru lucrari.
Integral in Romania libera.
- 0 (0 voturi)candidatul "Orbit" (Luni, 19 mai 2008, 8:39) florian [anonim]Tipic pentru catindatul Sica Orban - "Orbit", cauta sa-si traga focul la oala fiind in campanie pentru primarie. Dovedit ca manager de carton - termenele stabilite fiind mult depasite - mai este si lipsit de caracter, tace ca mortul. daca-l intrebi ce a facut in problema fluidizarii traficului pe DN 1 gaseste motive imputabile lui Videanu sau, ca de-obicei, subordonatilor din minister, el fiind tatal acestora in incompetenta si lipsa de profesionalism.raspunde trimite

Ministrul energiei cedează în fața ANRE în ceea ce privește liberalizarea, deși este "ușor nemulțumit" / Marii furnizori de energie nu vor fi obligați să ofere reduceri de prețuri
Cum decurge vaccinarea într-o comună din Iași: doar patru persoane imunizate luni, o singură persoană programată pentru marți: „Nu pot să aduc oameni de acasă să-i vaccinez”
Povestea discului de la Nebra - Un fals extrem de bine făcut sau cea mai veche reprezentare a cerului?
“Oglinda fermecată” a autorităților ne spune povestea noastră de anul acesta. De fapt, Comisia de Prognoză o spune pentru buget
O copie din secolul XVI a lui „Salvator Mundi”, cel mai scump tablou din lume, a fost recuperată de poliția italiană / Povestea din spatele operei de artă