Cotidianul: Tunurile gemene ale lui Adriean Videanu
Sub acest pretext, arhitectii au aprobat pe 16.01.2008 avizul numarul 1/1/39 care reglementeaza normele de construire in zona nod intermodal Razoare - Calea 13 Septembrie, care cuprinde zona delimitata de arterele Drumul Taberei, Drumul Sarii, Strada Dr.Rainer, Strada Dr. Bagdasar, Strada Progresului, bulevardul Geniului, bulevardul Timisoara, soseaua Panduri si Strada Mihail Sebastian.
Potrivit hartii anexate avizului, semnata de arhitectul-sef al Bucurestiului, Adrian Bold, in aceasta zona se vor putea construi 10 cladiri, fiecare cu 20 de etaje, dintre care doua pe terenul fabricii Titan Mar. In plus, avizul stabileste ca pe 70% din terenul detinut de Adriean Videanu se vor putea ridica si alte constructii.
Ca avizul de urbanism sa intre in vigoare, arhitectii au elaborat un Plan Urbanistic Zonal (PUZ) „Nod Intermodal Razoare - Calea 13 Septembrie“, care a fost aprobat de consilierii generali ai Capitalei in ultima sedinta ordinara de consiliu din 8 mai 2008. Potrivit hotararii, zona delimitata de aceste strazi „este o zona cu potential deosebit de dezvoltare economica datorita suprafetelor de teren liber rezultat in urma demolarilor din anii ’80 si a unor incinte industriale in curs de reconversie functionala“.
Desi acest PUZ are rol director pentru intreaga zona, iar persoana care va construi la Titan Mar va fi nevoita sa faca alte PUZ-uri, cele zece blocuri propuse in zona Progresul - Calea 13 Septembrie reglementeaza practic accentul de inaltime in aceasta zona. Acum o luna, Adriean Videanu declara, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu va cere nici un PUZ privind terenul aflat la intersectia Progresul -13 Septembrie atat timp cat va fi primar. In ciuda insistentelor noastre, Adriean Videanu a ignorat, timp de o saptamana, solicitarile Cotidianului de a clarifica situatia actelor emise de arhitecti prin care este favorizat.
Cotidianul

Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II