EvZ: Marcile de lux se vand ca painea calda
Vanzarile de imbracaminte si accesorii de lux s-au dublat in 2008 fata de 2007, potrivit analistilor din piata. Daca pana anii trecuti hainele de fite faceau diferenta intre bogatii Romaniei, mai nou, firmele care aduc bijuterii, ceasuri si accesorii de lux au inceput sa vanda din ce in ce mai bine. „Ponderea vanzarilor pe segmente este aproximativ 55% accesorii, 45% moda“, sustine Oliver Petcu, managing partner al CPP Management Consultants. Chiar daca pe piata din Romania nu au ajuns inca marci importante din industrie, iar vedetele se lauda ca-si fac cumparaturile la Milano sau Paris, magazine care in alte tari aproape ca se pregatesc sa se retraga merg foarte bine in Capitala. „Surprinzator este insa succesul unor marci de lux aflate de ani buni in dificultati financiare si restructurari ale retelelor de distributie. Ne referim la Guy Laroche (aflat in zona Magheru) sau Cacharel (Baneasa Shopping City)“, au mai spus reprezentantii CPP Management Consultants.
Integral in Evenimentul Zilei

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO