EvZ: Sorin Ovidiu Vintu: „Ideea falimentului ma sperie”

de Doinel Tronaru, Oana Dobre     Evenimentul Zilei
Vineri, 10 iulie 2009, 0:51 Revista Presei | Subiectele Zilei


Sorin Ovidiu Vantu
Foto: Evenimentul Zilei
EVZ: Exista o legatura intre evolutia politica si acest moment delicat prin care trece trustul dumneavoastra?
Sorin Ovidiu Vintu: Sigur ca exista. Guvernul a anuntat mai intai un excedent bugetar de 0,5, apoi 0, apoi un deficit de -4, acum de -8. Evident ca si aceasta companie este afectata. Atunci cand s-a schimbat guvernul si a venit aceasta majoritate PSD-PDL, mi-am facut si eu sperante ca lucrurile se vor indrepta, iar aceste sperante mi-au fost inselate.

EVZ: Totusi, Realitatea-Catavencu a fost dintotdeauna in pierdere, iar dv. ati fost dispus sa tolerati pierderile. Acum operati scaderi dramatice de costuri.
Sorin Ovidiu Vintu: Am decis acest lucru in momentul in care pierderile au depasit limita bunului-simt.

EVZ: Ar putea fi un semnal ca si celelalte afaceri ale dumneavoastra merg in pierdere. Va apropiati de o prabusire financiara?
Sorin Ovidiu Vintu: Afacerile mele au suisuri si coborasuri. E normal, pentru ca nu vand nici arme, nici droguri. Ideea falimentului ma inspaimanta, dar nu se pune problema. Acum, am luat masurile pe care orice om cu mintea intreaga le-ar fi luat.

Interviu integral in Evenimentul Zilei








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8456 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    Nu e chiar asa de rau (Vineri, 10 iulie 2009, 1:04)

    Marcel [anonim]

    Lasa ca mai faci un FNI si se rezolva...
    • +14 (14 voturi)    
      alo? (Vineri, 10 iulie 2009, 9:14)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Marcel

      domnu' Vantu ? Ce-ati spus ? "pierderile au depasit limita bunului-simt" ??

      domnu' Vantu, jaful pe care l-ai facut tu a depasit limita bunului simt.........
    • +1 (5 voturi)    
      Vantu (Vineri, 10 iulie 2009, 10:22)

      cetateanul suspendat [utilizator] i-a raspuns lui Marcel

      Vantu a tras un tun. Eu am tras un vant etc... Vantule tu citesti cartile alea pe care le scoti la adevarul? Vezi ca la Shogun ai uitat un capitol de la finalul volumului 2. Ai scos un numar cu copertile inversate la jumatate din tiraj. Acum mai nou vad ca se ia si bronzul din literele incrustate pe coperta. Da, mergeti si verificati cei care ati luat cartile si nu le-ati citit inca. Cred ca o sa renunt la cartile tale. Ah si chestia aia cu rima "ca sa scapi de rodipet....fa-ti abonament" foarte de prost gust. La fel si cu mutarea de pe literatura universala pe cea romaneasca pentru a-i scoate de pe piata pe cei de la JN. Vad ca pentru tine cartile sunt precum cartofii. Ei bine s-ar putea sa nu le mai cumpar. Gata, ma opresc la 35. Cred ca imi ajung.
      • +4 (4 voturi)    
        Adevarul nu e ziarul lu' Vintu (Vineri, 10 iulie 2009, 14:49)

        ramona [anonim] i-a raspuns lui cetateanul suspendat

        Adevarul nu e ziarul lu' Vintu...
        • +2 (2 voturi)    
          .... (Vineri, 10 iulie 2009, 17:19)

          sictireanu [utilizator] i-a raspuns lui ramona

          corect. Adevarul e al lui Patriciu, el a furat capitolul din Shogun :)))
          • 0 (0 voturi)    
            Ce hotz patriciu asta!.... (Vineri, 10 iulie 2009, 19:02)

            oh [utilizator] i-a raspuns lui sictireanu

            ...de a ajuns sa fure un intreg capitol de Shogun! Cata suparare o fi in sufletul lui James Clavel ca nu il mai gaseste pe Anjin san et co. ntz ntz ntz
          • 0 (0 voturi)    
            pardon (Miercuri, 15 iulie 2009, 10:49)

            cetateanul suspendat [utilizator] i-a raspuns lui sictireanu

            greseala mea...am incurcat hotii.
  • +10 (10 voturi)    
    Trist pentru libertatea presei (Vineri, 10 iulie 2009, 1:26)

    cet23 [anonim]

    Daca un post TV precum Realitatea TV, care totusi nu e un post de mana a doua (cu unele exceptii) are nevoie de subventii ca sa traiasca, atunci dramul de libertate a presei care se presupune ca mai exista e pe duca si el.
    Patronul unui post de televiziune are oricum o putere imensa in a impune o anumita linie directoare in tratarea unui subiect. Atunci cand tu, ca si post, mergi in pierdere si esti "intretinut" din banii acelui patron, fara a "produce" tu bani, ca si post, pentru acel patron, atunci chiar ca puterea ta de negociere, ca si jurnalist, cu patronul dispare aproape complet.
    Totusi, cum se poate ca un post precum Realitatea TV sa fie neproductiv? E normal? TV-ul si presa in general devine doar un vector de imagine si de manipulare a opiniei publice, o arma politica in mana patronilor, care-si permit din banii lor sa intretina asa ceva, nimic altceva?
    Citeam undeva recent ca enorm de multe ziare locale sunt de fapt neprofitabile, intretinute numai pentru imagine si arma politica / publica.
    Pana la urma un post TV nu este decat un SA sau un SRL si ar trebui sa aduca bani. Altfel, treaba devine.. urat mirositoare. Nimeni nu primeste bani fara sa i se ceara ceva in schimb.
    • +1 (1 vot)    
      DA (Vineri, 10 iulie 2009, 8:16)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      dar castigul este adus pe alta cale..
      ceea ce de fapt te duce cu gandul la masinatiuni ,in fond, ilegale!
    • -2 (4 voturi)    
      ??? (Vineri, 10 iulie 2009, 12:03)

      rdr [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      realitatea tv post de mana a doua??? pai atunci zi-mi un post de prima mana. pai pana una alta realitatea tv este cel mai tare canal de stiri din romania.
      • +1 (1 vot)    
        de obicei da (Vineri, 10 iulie 2009, 15:03)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui rdr

        Este, intr-adevar, cel mai tare canal de stiri din Romania si-l urmaresc deseori.
        Motivul pentru care am afirmat ca este de prima mana "cu unele exceptii" este atitudinea pe care au avut-o fata de scandalul cu arestarea lui Gigi Becali. M-au dezamagit profund prin evidenta partinire de care au dat dovada. Preferam o prezentarea cumva mai... distantata a evenimentului.
        Chiar si o persoana care il indrageste pe Gigi si care a urmarit Realitatea TV in acele zile, ar recunoaste ca a fost evident partinitor. De fapt, pana si Becali le-a multimit cand a iesit din arest.
        Nu ma refer aici despre scandalul acela in sine, ci la atitudinea postului fata el. Imi pare rau s-o spun, dar atunci a fost de mana a doua.
      • 0 (0 voturi)    
        CARE... (Vineri, 10 iulie 2009, 17:54)

        CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui rdr

        stiri? alea cu Ridzi sau ale cu EBA?
    • 0 (0 voturi)    
      f frumos (Vineri, 10 iulie 2009, 13:23)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui cet23

      uite ca exista si oameni care stiu sa scrie un comentariu si sa plaseze o idee f bine gandita.

      bravo
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 10 iulie 2009, 13:24)

      [anonim] i-a raspuns lui cet23

  • 0 (8 voturi)    
    Traducere (Vineri, 10 iulie 2009, 2:07)

    Horea [anonim]

    1. Realitatea a fost dintotdeauna pe pierdere iar pierderile au fost tolerate = am pierdut bani pe o parte dar i-am recuperat pe alta, adica, prin diverse contracte politice sau din cauza unor obligatii politice.
    2. A venit PSD-PDL si am sperat ca lucrurile se vor indrepta = SOV si Realitatea au fost dintotdeauna si sunt in continuare, aservite FSN2. A venit FSN2 si el spera ca lucrurile se indreapta, dar iata ca nu prea se indreapta, pentru ca nu mai sunt bani + ca traim totusi intr-o democratie, in care Ridzi, Basescu, Bombo si SOV o sa plateasca, odata si odata. Poate chiar mai devreme decat nu ar spera multi.
    • 0 (2 voturi)    
      Hahaha (Vineri, 10 iulie 2009, 8:29)

      Dolan [utilizator] i-a raspuns lui Horea

      Esti naiv daca crezi ca cineva o sa le faca ceva lui Bombo, SOV sau Basescu! Pai de cati ani l-au dat jos pe Nastase in PSD din frunte, a stat pe la procese cu termopane samd, dar nu a patit nimic! Si nici nu va pati, din pacate.
      Tara asta e condusa de indivizi care stiu chestii nasoale unii despre altii, asa ca n-or sa pice niciodata de tot, pentru ca au aceleasi interese de fapt.
      Eu sper sa ai dreptate, dar nu cred.
      • 0 (0 voturi)    
        noi putem... (Vineri, 10 iulie 2009, 10:15)

        j.teuton [anonim] i-a raspuns lui Dolan

        si "mamaliga" poate
    • +1 (5 voturi)    
      dar (Vineri, 10 iulie 2009, 9:16)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Horea

      patriciu si tzaraceanu cind o sa plateasca? Mai tirziu decit ar spera multi?
  • -3 (9 voturi)    
    Ideea falimentului (Vineri, 10 iulie 2009, 4:03)

    Gimmy [anonim]

    va sperie!!?...

    Si de aia il dati in judecata pe Base si ii cereti daune de 1 milion de euro? :)

    Glumesc, evident! Dreptul dumneavoastra sa va aparati imaginea insa suma mi se pare exagerata.

    Anyway, thanx for supporting Realitatea-Catavencu! E cu totul altceva in peisajul asta imbacsit al media romanesti!
    • +3 (3 voturi)    
      Realitatea se lasă aşteptată în ochii noştri. (Vineri, 10 iulie 2009, 9:33)

      Tata Omidu [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      Este intr-adevar exagerata pretentia. Daca va avea castig de cauza, o instanta normala ar aprecia o suma corespunzătoare, echivalentă prejudiciului de "imagine", dar noi avem la Inalta Curte de Casaţie si Justiţie niste judecători care abia aşteaptă să-i dovedească preşedintelui cât de imparţiali pot să-i traga o judecată valoroasă.

      De la judecătorii dornici să intre cu picioarele in atributiile legislativului, prin pretenţiile lor de a propune modificări ale legilor în CSM, după interese, şi de a-şi da musai avizul cenzurii pe legi- de parca ar impune dreptul de veto- te poţi aştepta la orice. Culmea nesimtirii judecătoreşti e oricând pregătită sa-şi arate adevărata faţă.
      Cineva, acolo sus, se grăbeste. Să tragă orice si oricat, pe bani necuveniţi, inclusiv cacealmalele justitiţiei.
      E suficient să vedem ce bărbi trage Lidia Bărbulescu, pe Realităţile TV. Alaltăseară şi-a probat din nou neruşinarea, susţinând că Adrian Ursu e dezinformat în privinţa vitezei cu care o instanţa le-a recunoscut judecătorilor nişte drepturi, deoarece acea instanţă doar a respectat o decizie dată într-un recurs în interesul legii, adică nu-şi dau ei drepturi rapid, din senin. Tocmai asta e neruşinarea, decizia respectiva a fost dată chiar prin implicarea ei directă, la nivelul ICCJ, unde se soluţionează astfel de recursuri, iar din completul de judecată nu lipsesc cei din conducerea ICCJ. Deci tot cu mana lor, la cel mai inalt nivel, îşi inventează şi îşi acordă drepturi, hoţul nu recunoştea că se află la loc de cinste printre hoţi. Ursu păcălit de Barbie.
  • +4 (6 voturi)    
    mogulii presei (Vineri, 10 iulie 2009, 7:42)

    noki [anonim]

    Tu ai crezut ca daca pui oamenii sa adopte formula anti-Base, ai postul tv va merge bine.
    Cu Dragosteasca, Dumitrescu si ceilalti, nu poti face jurnlism bun.
    Cauta oameni de specialitate, nu oameni care le stiu pe toate, dar care debiteaza numai banalitati, ca sa umple ora lor de program si sa iti ia banii.
    Iar noi schimbam pe alt post.
    Dar daca si tu te pricepi doar la smecherii, cum sa poti tu face selecta personal de adevarata valoare?
    • +1 (3 voturi)    
      Bine punctat ! (Vineri, 10 iulie 2009, 14:09)

      ELENA IASI [anonim] i-a raspuns lui noki

      Ati pus punctul pe zi ,ceea ce fac cel putin acesti jurnalisti e mult sub nivelul cerintelor si pretentiilor noastre.
      E strigator la cer cum multi din salariatii lui Vantu bine platiti nu fac decit sa toace acelasi subiect fara cap si coada ,ba as spune ca totul se termina cu un anti basescu spus cu multa patima pt. a-si bucura mogulul
      Unde mai pui ca acum se impaca de minune cu trustul Voiculescu ,numai si numai ca sa descurajeze participarea in cursa pt. Cotroceni a dusmanului comun BASESCU !
      Sper ca poporul sa-si aleaga conducatorul pe care il merita,bineinteles daca va avea de unde !
  • +3 (5 voturi)    
    Un escroc mai mare ca Patriciu (Vineri, 10 iulie 2009, 8:20)

    Matache Macelaru [anonim]

    Acest nenorocit de vant se teme de faliment!!!
    Dar sutele de mii de oameni pe care i-a nenorocit jefuindu-i prin FNI ce sa mai zica!!?? Sa dea Dumnezeu nu numai sa ajunga in faliment total, dar sa se pomeneasca depus cat mai curand posibil alaturi de Maria Vlas si pentru tot restul vietii lui nenorocite!! Un paduche si un vierme care nu merita sa traiasca printre oameni! Provoaca voma.
    • -4 (10 voturi)    
      matache, lasa-ne (Vineri, 10 iulie 2009, 9:51)

      Gelu Paralelu [anonim] i-a raspuns lui Matache Macelaru

      Eu m-am tot saturat sa aud placa asta cu "jaful FNI". Bre' nene... oamenii astia pe care matale ii plangi au fost victimele propriei lor lacomii. Cineva le-a spus ca o sa ii imogateasca peste noapte, fara sa munceasca, si ei au crezut !!!!! Adica, scuza-ma, dar trebuiue sa fii extrem de prost sa crezi asta. Si daca tot esti atat de prost incat sa faci o astfel de afacere, trebuie sa te astepti sa si pierzi. Prin urmare principalii vinovati sunt aia care au dat, nu cei ce au cerut.. Punct.
      • +2 (4 voturi)    
        Gelule ,tu lasa ne (Vineri, 10 iulie 2009, 11:19)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Gelu Paralelu

        intr o afacere CORECTA participantii la ea pot pierde sau castiga IMPREUNA,ti se pare ca in JAFUL FNI au pierdut toti ?CNVM a supralicitat activele iar participarea CEC contrar legii, nu a facut decat numarul 'lacomilor' s a creasca de la 250 000 la nr locuitorilor din Ro,CEC ul fiind o institutie bancara a Statului,de unde crezi matale ca au fost acoperite pierderile CEC ? cum ? de la buget ?pai vezi de ce nu sant credibili 'deontologii' de la Realitatea care se tavalesc pe jos de grija 'banului public '?
        • +1 (1 vot)    
          imi pare rau.... (Vineri, 10 iulie 2009, 13:27)

          Gelu Paralelu [anonim] i-a raspuns lui directia 5

          Dumneata inca mai crezi ca FNI-ul ar fi putut fi vreodata o afacere corecta. Nu am sa iti spun de ce nu ar fi fost niciodata o afacere corecta pentru ca este useless.
      • +1 (3 voturi)    
        Matache, (Vineri, 10 iulie 2009, 12:10)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Gelu Paralelu

        Proşti sunt mulţi, dar asta nu te face mai puţin hoţ dacă furi de la ei, indiferent de metodă ! Aşa că, Matache : proştii şi-au luat pedeapsa pentru prostie şi lăcomie, dar hoţul, nu. Iar tu eşti de partea lui. Crezi că faci bine relativizând vina lui Vântu şi, practic, disculpându-l ?
        • -1 (1 vot)    
          Alex, cred ca ai vrut sa imi raspunzi mie :) (Vineri, 10 iulie 2009, 13:45)

          Gelu Paralelu [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Categoric, vina o relativizez. Nu il si disculp insa. Dimpotriva. Ca dovada, am aplaudat condamnarea lui Madoff.

          Dar romanilor le place sa mearga acolo unde te imbogatesti repede. Si niciodata nu invata din greseli.
          • +1 (1 vot)    
            Corect, pentru tine era răspunsul (Vineri, 10 iulie 2009, 14:26)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Gelu Paralelu

            (Poate l-am trimis anapoda tocmai pentru că te-am apreciat greşit ca fiind de partea lui Vântu.Scuze). Oricum, vreau să subliniez că Vântu ne râde tuturor în faţă (el, Voiculescu, Patriciu) deoarece Justiţia românească face parte din sistemul mafiot şi, deci, îl protejează. Din acest punct de vedere, opţiunea de alegere a unui om onest e simplă : niciun vot Mafiei.
          • 0 (0 voturi)    
            discutam pe 2 planuri (Vineri, 10 iulie 2009, 15:03)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Gelu Paralelu

            sigur ca lacomia este o trasatura urata de caracter-deci de moralitate-si aici poate avea loc o discutie' filozifica' pentru a stabili de la ce nivel dorinta de mai bine devine lacomie
            In cazul FNI, conceput ca un 'caritas' mai sofisticat datorita participarii unor institutii statale ,CNVM si CEC,lacomia participantilor a fost excitata tocmai de autoritati ,care ar fi trebuit sa i protejeze de lacomia 'constructorilor' acestei escrocherii,
  • +4 (4 voturi)    
    viciat din start (Vineri, 10 iulie 2009, 9:00)

    Max V. [anonim]

    Grupul RC a fost pornit din start nu ca o afacere rentabila orientata spre profit. Profitul urmarit era altul mult mai ilicit si ascuns.

    S-a pornit luand oamenii de peste tot, aruncand cu salarii aberante, cu elicopter si jaguar pt tatulici.

    s-a ajuns la fundul sacului si e foarte bine ce se intampla pt presa. o sa reorganizeze altfel, fara vantul in ecuatie.
  • +4 (6 voturi)    
    dar idea de a returna banii furati? (Vineri, 10 iulie 2009, 9:25)

    unul [anonim]

    Tara asta nu se poate vindeca de mizeria comunistilor. Hotul asta face afaceri cu banii furati si nu-l intreaba nimeni de unde ii are. Peste tot in lume trebuie sa faci proba provenientei banilor si daca nu poti dovedi ca ii ai din venituri reale si nu din furt, crima, trafic de droguri atunci trebuie sa raspunda. In ro e considerat om de afaceri
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Vineri, 10 iulie 2009, 9:37)

    ral [anonim]

    Macar sa ai decenta sa taci din gura. Nimeni nu cred ca ti-a cerut nimic, nici sa dai banii inapoi, nimic, singurul lucru pe care imi permit sa ti-l cer este sa ai decenta, sa taci dracului din gura
  • 0 (2 voturi)    
    Dormi linistit.... (Vineri, 10 iulie 2009, 9:59)

    Bogdan [anonim]

    Ha ha ha! Dormiti linistit d-le SOV, guvernul lucreaza pentru dvs.! Ha ha ha!
  • +1 (5 voturi)    
    Ideea (Vineri, 10 iulie 2009, 10:12)

    sabertooth [utilizator]

    Falimentului tau ma umple de bucurie.

    Sper sa ajungi la cantina sociala.
  • +1 (3 voturi)    
    si la imobiliare sta rau (Vineri, 10 iulie 2009, 10:20)

    georgev [utilizator]

    Nici afacerile imobiliare nu-i merg bine.
    Asta este motivul pentru care grupul lui de presa face apologia programului prima casa si urla ca preturile vor creste.
  • +3 (3 voturi)    
    Vantu si vanturile sale! (Vineri, 10 iulie 2009, 10:47)

    Marius [anonim]

    In tot spectrul afacerilor lui Vantu sunt cateva pitre de moara: in primul rand backgroundul sau profesional (fost sef la un depozit de sticle ICL Alimentara), al sprijinirea afacerilor pe sevicii care si ele isi dovedesc acum neputinta tot din lispa unei pregatiri adevarate in afaceri, in al doilea rand pe faptul ca marile puteri au decis sa controleze la sange toate paradisurile fiscale si banii nu mai pot fi plimbati ca pana acum, in al treilea rand incapacitatea miliardarilor de carton de a se adapta unui business global, tina lor fiind exclusiv piata si resursele interne. A avut orgoliul sa investeasca in media si sa aiba la picioare intelectuali si ziaristi de marca. Unii l-au parasit, altii il vor parasi curand. Banii pe care i-a castigat inseland milioane de romani credului sunt bani volatili si nu vor crea substanta niciodata in mintea acestui om. S-a laudat ca plateste cca 1000 de personaje cheie din orice guvern. Pe altii 1500 ii cumpara cand are nevoie. Un fel de Becali in sport care merge cu valiza. Acesta este modlul de succes al acestui om care a incercat totul: de la a cumprara elevii Romaniei si de a-i vinde ca pe vite unor companii straine pana la a vinde aerul tarii (certificate de poluare) ceea ce practic inseamna omorarea industriei prin depasirea cotelor de poluare! In rest e inca bineeee!
  • +1 (3 voturi)    
    Hopa (Vineri, 10 iulie 2009, 11:04)

    HopaMitica [anonim]

    Ce sa inteleg din asta ? Ca afacerile domniei sale se bazeaza pe clasa politica si guvern ?
    Nu mai e malai la stat ? Cam asta se intelege.
  • +4 (4 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 10 iulie 2009, 11:37)

    Eclesiastul [utilizator]

    Ma incapatanez sa cred ca mai avem inca sanse sa revenim pe calea dreapta dar ma apuca disperarea cand vad ca exista criminali in libertate care au nesimtirea sa faca parte inclusiv din viata publica. Cum este oare posibil ca oameni care au nenorocit alti oameni sa traiasca fara probleme si mai mult decat atat sa sfideze toti oamenii cinstiti (inca sunt multi) / Multa lume spune..."lasa, o sa-i bata Dumnezeu" dar nu, inainte de a deveni de competenta lui Dumnezeu javrele trebuie pedepsite de cei care reprezinta ordinea tarii asteia. Javrele TREBUIE sa faca puscarie si sa plateasca inzecit nu sa apara in viata publica si sa dea interviuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Banii multi nu se pierd. (Vineri, 10 iulie 2009, 12:04)

    AlinN [anonim]

    Se vehicula o teorie prin '95 : "lasa-i ma sa fure, pentru ca nu au abilitate in afaceri si oricum o sa-i piarda". 10 ani mai tarziu, vazand ca inbogatitii prin jaf continua sa-si creasca averile a aparut alta teorie: "oricat de prost ai fi, dupa ce ai furat de la un milion doua de euro in sus nu mai poti da gres; banii se vor inmulti de la sine". Eu sunt de acord cu a doua teorie. Si ma intreb: oare cat de prost este acest hot?
  • 0 (0 voturi)    
    trustul R&C merge prost!? (Vineri, 10 iulie 2009, 12:11)

    daniel [anonim]

    Eu stiu de ce merge prost treaba in trustul Domnului Vantu!!
    Daca vrea sa afle Domnul Vantu de ce, sa-mi dea un semn aici.
    • 0 (0 voturi)    
      Semnul adierii. (Vineri, 10 iulie 2009, 12:33)

      Briza [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Aeriseste-ma!
      Da-i cu pneumaticul, nu ma lasa fara aer!
    • 0 (0 voturi)    
      spune, baiete, (Vineri, 10 iulie 2009, 13:49)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      de ce merge prost?
  • +1 (1 vot)    
    GUNOI (Vineri, 10 iulie 2009, 13:05)

    Gunoi Valeriu [anonim]

    Toate pulicatiile din trustul lui Vantu sunt conduse doar de gunoiae puse pe imbogatire, cu un background care tinde spre zero dar cu tupeu neocomunist sanatos...cum sa nu ai pierderi cand aduni toate gainile din presa si le indopi doar doar or face oua de aur...
  • +1 (1 vot)    
    Cine recruteaza securistii si S.R.I.-istii? (Vineri, 10 iulie 2009, 13:07)

    Romanu jegos [anonim]

    Cum faceti d-le Vantu de recrutati numai securisti si sri-isti pentru firmele dvs.?
    Firmele dvs. colcaie de securisti si sre-isti, aveti asa mare incredere in ei? Sa nu patiti ca Ceausescu !
  • +1 (1 vot)    
    RASUL - PLANSUL (Vineri, 10 iulie 2009, 14:49)

    misterious* [anonim]

    exista in acest trust oameni care chiar isi fac datoria, dar sunt si unii care freaca menta aiurea si le vin banii ca pe banda. ma intreb ce salariu are turcescu pe cartea de munca=)), cu siguranta nu are minim pe economie.......
    ati ajuns de rasul lumii si asta doar ca v-ati lasat dusi de vant.
    oare cum o sa-si scoata vantul camasa cand se vor revolta cei care citesc publicatiile trustului sau si cei care s-au abonat, sa vezi atunci ras=))
    credeti ca daca scadeti salariile celor care fac treaba intr-adevar rezolvati ceva?
    te-au ajuns blestemele.
    nu uita ca roata e a dracu de rotunda si se intoarce intotdeauna....
  • 0 (0 voturi)    
    Teledon pt Vantu?! (Vineri, 10 iulie 2009, 17:51)

    ik [anonim]

    Hai sa ajutam pe bietul om...
  • 0 (0 voturi)    
    Memorii post live (Vineri, 10 iulie 2009, 17:59)

    Nicoleta [anonim]

    Depresia datorata pierderilor din afaceri face pentru multi miliardari de carton ceea ce justitia romana nu va face nici in 50 de ani. Si anume auto-mutilarea ca sa nu o numesc altfel. In cazul ca lui Vantu ii trec prin cap astfel de scenarii ar fi recomandat sa scrie o carte in care sa-si povesteasca viata si cum a reusit sa fenteze justitia, cine i-au fost propotelele, pe cine l-a platit, pe cine l-a pacalit etc. Adica sa scoata la lumina acea Romaniei obscura, murdara si plina de gunoaie care nu iese la lumina dar are o putere extraordinara. Ar fi pacat d-le Vantu sa luati odata cu viata si aceste secrete si imbarligaturi, pe care nimeni nu le va spune vre-o data. Omreta chiar daca cei ramasi o vor considera ca fiind parte a delirului mintii, de multi, ar putea sa fie luata in consideratie. Numai asa, lasand in urma o carte document ati putea participa dincolo de nefiinta la curatirea acestei Romanii bolnave iar multi v-ar multumi!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu fi naiva draga Nicoleta (Vineri, 10 iulie 2009, 18:38)

      ik [anonim] i-a raspuns lui Nicoleta

      Afacerile ca si "relatiile" se mostenesc (ramin in familie).
  • 0 (0 voturi)    
    falimentul să te mănânce (Vineri, 10 iulie 2009, 20:04)

    zefirul [anonim]

    Vântule acum află totă lumea că tu în realitate nu ești decât un vânt
  • 0 (0 voturi)    
    destept (Duminică, 26 iulie 2009, 3:31)

    valimoto [anonim]

    sorin ovidiu vantu este un om destept, hot sau nu.....cine stie.....e hot....dar cine nu ar vrea sa poata face ceva...fie si ilegal incat sa faca foarte multi mani?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by