EvZ - Barry Madlener: „Noi iubim Romania, dar nu o vrem in UE”

de Liviu Iolu     Evenimentul Zilei
Joi, 16 iulie 2009, 2:00 Revista Presei | Subiectele Zilei


Barry Madlener: „Noi iubim Romania, dar nu o vrem in UE”
Foto: Evenimentul Zilei
Europarlamentarul olandez Barry Madlener, trimis de extremistul Geert Wilders la Strasbourg, vrea o Uniune cu mai putini membri. Wilders, opozant vocal al aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, a preferat sa ramana parlamentar la Haga si l-a desemnat pe Madlener drept conducator al grupului europarlamentarilor din partidul sau in sesiunea care a inceput marti, la Strasbourg. La ultimele alegeri a avut succes cu sloganul “Mai multa Olanda, mai putina Europa” si cu cateva “linii programatice”: „afara cu Romania si Bulgaria din UE”, „nicio aderare in plus” si „Turcia nu trebuie lasata vreodata sa intre in Uniunea Europeana”. Principala dorinta a sa este stoparea “islamificarii Europei”.

Interviul pentru un “ziar din Romania” l-a acceptat fara prea mare tragere de inima, mai ales ca in functia de presedinte al institutiei pe care oricum o detesta - “Parlamentul European ar trebui desfiintat”, spusese Madlener in 2005 - tocmai a fost instalat un politician din estul Europei, polonezul Jerzy Buzek.

Articolul integral in Evenimentul Zilei






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3276 vizualizari

  • -2 (12 voturi)    
    Vadimul nostru (Joi, 16 iulie 2009, 5:46)

    Bogdan [anonim]

    Ar trebuii nenea asta intrebat daca scrie si el poezii ca si tovarasul Vadim... macar asa vom stii cu siguranta din ce azil au scapat, iar daca vor pune gard in jurul Olandei pentru romani atunci noi ne vom ruga sa fie un zid cat mai inalt ... si sa dea Domnul multa multa ploaie.

    Nu inteleg de ce toata lumea pune Romania si Bulgaria in aceeasi oala. Ne-am detasat cu mult fata de colegii de peste Dunare (faceti o vizita si va veti lamurii).
    • +8 (10 voturi)    
      te inseli (Joi, 16 iulie 2009, 10:14)

      MariusCojo [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      vadim e mic copil pe langa asta :D si apropo ne-om fi detasat noi de bulgari dar tot o tzara corupta pana in sange am ramas, k nu degeaba ne ia UE fondurile inapoi
    • +11 (19 voturi)    
      Wilders nu e un extremist, ci un populist (Joi, 16 iulie 2009, 10:28)

      Europa Nostra [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Atentie la limbaj si la expresii traduse direct din presa stangista europeista, Wilders e foarte apreciat in Olanda, unde a pornit singur in campania anti-islamica si acum are 15% din voturile populatiei ! Putem ignora sau doar injura un partid care reprezinta 15% din electoratul unei tari fondatoare a UE? Nu prea cred.

      Ce trebuie facut e de discutat cu parlamentarii acestei formatiuni, Wilders trebuie invitat in Romania, apropierea se face prin dialog si cunoastere reciproca.

      Olandezii ii cunosc bine pe arabii marocani, pe turci si pakistanezi si sunt satui, altfel nu ar vota milioane dintre ei pt.dreapta lui Wilders.
      Asa cum la noi exista tigani, in Olanda exista arabi si negri, perceptia populatiei e aceeasi fata de acesti non-europeni.

      Putini olandezi cunosc bine Romania sau romanii, eu am avut coleg cu care ma intelegeam foarte bine, desi la inceput pt. el nu era clar daca romanii sunt latini, slavi sau turcici.

      E jobul nostru sa ii lamurim, sa discutam, sa ii convingem ca suntem europeni inca de pe vremea cand nimeni in Europa nu spunea olandez ci mai degraba se vorbea de Flandra, Tarile de Jos(erau ocupati de spanioli), etc.

      Ar fi o eroare sa credem ca ne vom apara mai bine prin acuzatii de "rasism" sau "xenofobie", stiu ei vesticii mai bine ce inseamna, ei au creat conceptele astea, nu romanii. Si in nici un caz nu trebuie sa fim solidari cu imigrantii arabi, berberi, turci, pakistanezi, africani, etc. altfel vom fi priviti si tratati ca si acestia din urma.

      Romania e o tara situata in mijlocul Europei, cu o contributie clara si valoroasa la cultura europeana, cu o limba latina, cu un patrimoniu genetic european (marcatorii genetici E1a si E1b sunt prezenti la majoritatea romanilor), cu o istorie europeana, e membra a UE si NATO.

      Fara complexe de inferioritate, trebuie discutat si informati acesti olandezi, infuriati ca propria lor tara e invadata si ca Bruxelles isi bate joc de democratie si de europeni.
      • +3 (5 voturi)    
        zi-le adolf (Joi, 16 iulie 2009, 13:06)

        io [anonim] i-a raspuns lui Europa Nostra

        Fara sa incurajez discursul tau de-a dreptul rasist (marcatorii genetici etc, ma mir ca n-ai citat din Mein Kampf direct), si exprimandu-mi ingrijorarea fata de numarul de voturi + pe care le are postul tau, as pune intrebarea:
        Ce legatura are situatia Olandei (care intr-adevar e plina de marocani, 50% din populatia marilor orase e musulmana etc; stiu bine pt ca locuiesc de 6 ani aici), pe care ei si-au facut-o cu mana lor pt ca sunt lenesi si prefera sa importe forta de munca decat sa puna osul la treaba, deci ce legatura are asta cu RO si BG in UE? Nu cumva oftica domnilor ca Wilders e plasata putin gresit, si problema e chiar la ei in curte, nu in RO?
        Trecand peste asta, problema in Olanda nu e componentza genetica in sine, e faptul ca marocanii nu sunt integrati, statul habar nu a avut cum sa-i integreze, iar cartierele lor arata ca in Africa de Nord sau Orientul Mijlociu. Lipsa unor politici de integrare e problema, nu genetica. Corelata cu lenea nationala indusa de politici sociale de stanga (impozite mari pe al doilea salariu si in general etc) care descurajeaza munca.
        • +2 (2 voturi)    
          felicitari (Joi, 16 iulie 2009, 18:45)

          gigel [anonim] i-a raspuns lui io

          sunt cu totul de acord cu dvs.
  • -12 (18 voturi)    
    Afara cu natiunea drogului, Olanda ,din Europa (Joi, 16 iulie 2009, 6:04)

    Kroko Dilu [anonim]

    asa cum negrii au gunoaiele lor,asa cum tiganii au infractorii lor,evreii au borfasii lor, asa si albii europeni au scursorile lor ..un caz tipic este Olanda ;din cultura lalelelor si macilor pentru droguri ,rasar jeguri politice de tipul europarlamentarul olandez Barry Madlener, trimis de extremistul Geert Wilders;ce batuta ar trebui sa ia asta de la CVTudor daca CVtudor ar fi barbat !dar nu e ...
    • +2 (10 voturi)    
      Stai linistit ... (Joi, 16 iulie 2009, 11:45)

      vlaicu voda [anonim] i-a raspuns lui Kroko Dilu

      ca se topesc calotele glaciare si ies ei singuri din Europa.
  • -3 (17 voturi)    
    Ganja (Joi, 16 iulie 2009, 6:45)

    zack [anonim]

    Si eu iubesc carnatii dar nu-mi place de fata carnatului astuia.
    El nu intelege ca:
    Romania e in Europa.
    Olanda are mai multi musulmani decat Romania.
    Coruptia din Romania este cel mai mult detestata in Romania.
    Nici noua,nici altora nu ne place unele apucaturi din Olanda,legalitatea drogurilor,Partidul Pedofilior,influenta Olandei in Africa de Sud in timpul apartheidului,etc,dar nu am cerut excluderea Olandei din UE.
    Suntem latini,avem o istorie mult mai mare si mai lunga decat unele triburi barbare.
  • -6 (14 voturi)    
    sa se uite mai bine (Joi, 16 iulie 2009, 6:48)

    ploiesteanu [utilizator]

    ce e la el in tara si pe urma sa vina sa vorbeasca pentru UE. Eu as propune eliminarea Olandei islamizate din UE. Poate ca ar fi indicat si Irlanda sa ia urma Olandei si sa se duca, nene, sa ne lase. Cred ca si cretinelul asta care vorbeste , are origini musulmane sau magrebiene. Vadime, treci la aparate si ia-i microfonul din mana !
  • -6 (14 voturi)    
    ;) (Joi, 16 iulie 2009, 7:44)

    unic [anonim]

    ......si daca toti romanii se i-au asa...un pic de mamicuta acestui individ....se supara cineva???.....
  • +2 (10 voturi)    
    lol (Joi, 16 iulie 2009, 7:45)

    dares [anonim]

    politicieni europeni de doi lei jumate .......
    au si ei nu numai noi
  • +2 (16 voturi)    
    ! (Joi, 16 iulie 2009, 8:11)

    mishu [anonim]

    Personajul gandeste rational, sincer.
  • -6 (14 voturi)    
    asa trebuie (Joi, 16 iulie 2009, 8:30)

    foarte bine [anonim]

    foarte bine, chiar nu se putea zice mai bine.

    din 2007 de cand suntem membri UE, toti am cotizat cu 4 miliarde de euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    si am primit putin peste 400 milioane de euro din care nu s-a vazut nimic, nici in sanatate, nici invatamant, nici in infrastructura.. NIMIC

    macar sa iesim naibii din UE, ca si asa alesii nostri dragi fac ce vor, fura pe fata.

    AFARA ROMANIA DIN UE, poate ne declaram al 51-lea stat al americii, sau ne atasam unei regiuni din China... ca oricum UE-ul va inceta sa existe in 20-30 de ani.
  • -6 (12 voturi)    
    olanda si-a luat lumea in cap (Joi, 16 iulie 2009, 8:47)

    eusint [utilizator]

    Probabil ca si noi ar trebui sa militam pentru indepartarea Olandei din UE pe motive ca e prea dezvoltata economic, salariile sint prea mari, etc.
    In plus ar trebui sa militam pentru drepturile oamenilor cu probleme psihice. Din Olanda :D
  • +10 (20 voturi)    
    Exista si solutii mai blande. (Joi, 16 iulie 2009, 8:47)

    AlinN [anonim]

    Empatizez cu bietul olandez care vrea sa scape de tigani cersetori in strazi, hoti si violatori romani, si alte beneficii ale Occidentului in urma aderarii Romaniei si Bulgariei.
    Dar, Romania nu este locuita in majoritate de tigani. Intr-adevar majoritatea tiganilor au "zburat" in vest imediat ce-au putut. Restul populatiei nu este atat de rea. Este acceptabila pentru standarde europene.
    Romania este un stat majoritar crestin.
    Romania poate fi o sursa de hrana pentru Europa.
    Tot ce-ar trebui sa faca occidentul este sa scada autoritatea "sud-americana" a statului roman asupra Romaniei. Incetul cu incetul fanariotii umflati care fura la greu din buget, sa aibe tot mai putine atributii, pana cand la un moment dat sa aibe tot atatea puteri cat si atributii: sa stea de poza pe scaune.
    Pana cand Romania nu va fi condusa de straini nu va merge bine. In ultimul timp mi se contureaza tot mai clar aceasta idee.
    • +5 (7 voturi)    
      de straini dara.. (Joi, 16 iulie 2009, 10:02)

      anghel [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      dar bine intentionati.. ;)
    • +2 (6 voturi)    
      Eu nu (Joi, 16 iulie 2009, 12:42)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Nu empatizez cu el deloc in ceea ce priveste problem alor cu tziganii etc.

      Ani de zile ne-au batut la cap cim ca tiganii trebuie integrati in societate si alte aberatii.

      Acum sa-i vad cum integreaza in societate o populatie car nu s-a integrat in inici o societate de mii de ani!

      Bafta la distractia cu tziganii domnilor Wilders si Madlener!
    • -5 (5 voturi)    
      ai mare dreptate (Joi, 16 iulie 2009, 12:50)

      eu [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Si el are. Nu are nimic cu Romania. Are cu romanii.
      Imi pare rau sa zic asta dar noi nu suntem europeni cu nimic. Sau - ma rog - majoritatea romanilor nu sunt europeni si nici nu vor sa invete sa fie.
      Tocmai vin dintr-o vacanta in Anglia si sunt sub impresia stilului european de viata. Mai exact: civilizatie, reguli stricte, bun simt, respect pt timpul si nervii celui de alaturi, simtul onoarei si al datoriei.
      Desigur ca exista multe exceptii si la ei. Dar la noi aceste exceptii au devenit regula.
      Sunt din ce in ce mai convins ca destinul nostru nu este legat de Europa. Suntem orientali pana in maduva oaselor si nu ne putem schimba. Tot asa cum si vesticii au invatat de-al lungul secolelor cum e cu civilizatia. Educatia unui popor se face in timp si cu strictete - legea aceeasi pentru toti si nicio abatere nu ramane nepedepsita. Din nefericire lectia pe care noi o tot repetam de secole este cea a autoflagelarii, a tradarii meschine, a indiferentei, a delasarii si cersetoriei.
      Inca o data, imi pare rau de Romania, ca tara - cu toate resursele ei naturale (peisaje, potential agricol si de exploatare subterana) - merita sa fie parte a UE.
      Dar romanii nu.
      Sau poate, vorba ta - sa fim condusi de straini.
  • +4 (16 voturi)    
    Si de ce ne spuen asta noua? (Joi, 16 iulie 2009, 8:48)

    worker [anonim]

    Sa o spuna zecilor de firme Olandeze si mai apoi celor din restul UE care fac profituri bune in Romania. Sa o spuna zecilor de banci care au primit liber la piata romaneasca si au carat baii cu sacul de aici. Toate aceste compani au beneficiat din plin de mediul slab concurenteial care l-au gasit in Romania atunci cind am fost obligati de coana UE sa lasam armele jos si sa nu ne punem un scut protectionist pentru interesele noastre.

    Raspunsul nostru e simplu: boicotati bancile Olandeze din Romania!
    • +12 (14 voturi)    
      Generalizari (Joi, 16 iulie 2009, 10:35)

      Intelectual [anonim] i-a raspuns lui worker

      Nu-ti place sa ti se spuna tigan ca vii din RO.
      Corect?

      Atunci ce treaba au (toti) olandezii cu ce a spus unul dintre ei?

      Ce treaba am eu de exemplu cu idioti gen: Iliescu, Vadim, Becali, EBA,..?

      Fii atent: generalizarile sunt periculoase. Este foarte usor sa-i criticam pe altii pentru aceste generalizari si sa uitam ca noi le utilizam mai mult decat ei!
      • +1 (5 voturi)    
        David si Goliath (Joi, 16 iulie 2009, 11:39)

        worker [anonim] i-a raspuns lui Intelectual

        Fiecare lupta cu ce are la indemina. Un curent creeat de acest individ poate sa faca rau multor romani - atunci ne aparam si noi cum putem lovindu-l unde il doare mai tare. Noi nu il vom putea trage de urechi dar partidul lui va fi, poate, mai sensibil la cererile bancilor olandeze care il finanteaza...

        Noi suntem generalizam cel mai des?! Aici te contrazici chiar cu primul tau paragraf.
  • -5 (13 voturi)    
    GO becali & Go vadim!!! (Joi, 16 iulie 2009, 8:51)

    atreus [anonim]

    cred ca trebuia sa votez cu becali si vadim... Nu am fost inspirat. Pana la urma PE este un fel de circ asa ca trebuia sa trimitem acolo pe cei mai buni circari ai natiei... GO becali, Go Vadim
  • +9 (11 voturi)    
    cam da (Joi, 16 iulie 2009, 8:54)

    Johnny [anonim]

    Omul are dreptate.
    Coruptia in Romania este un flagel extrem de puternic.

    Cred ca UE trebuia sa fi accepta Romania doar cu niste conditii mult, mult mai dure fata de coruptie.

    Romania sa fi avut regulat audit-uri incrucisate din echipe germane, daneze, engleze in cel putin 2 mari ministere: Finante si Justitie.

    Omul face ulcer degeaba si din pacate si romanii, care traiesc zi de zi in Romania, stat babanier intr-o Uniune Europeana indiferenta fata de noii ei cetateni.
  • +7 (9 voturi)    
    tzeapaaaa, ne-ati acceptat deja! (Joi, 16 iulie 2009, 9:25)

    gimini [utilizator]

    Nu mai aveti ce face, mai baieti.
    • 0 (8 voturi)    
      Teapa noastra (Joi, 16 iulie 2009, 10:12)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui gimini

      Draga, daca ar dori sa ne scoata, stai tu linistit ca s-ar rezolva!

      Din punct de vedere al nivelului de civilizatie este evident ca nu avem ce cauta in UE (coruptie, lene, jeg, rasism...).

      Alte motive i-au facut sa ne primeasca.

      Acum cu Nabucco cu atat mai mult nu ne vor scoate.

      Norocul nostru, ca daca n-ar fi nici macar presiunile de la Brixelles, ne-am duce pe topogan mai repede decat o facem.

      Prostia romaneasca este fara limite dupa cate se pare (se vede si din comentarii).
      • +2 (2 voturi)    
        Oare chiar vor sa ne scoata? (Joi, 16 iulie 2009, 16:11)

        silicon [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Mai intai ca nu e simplu deloc sa ne scoata. Apoi, chiar crezi ca vor? Vorbeste gura fara el la Gogu asta olandezu'. Oare cine are cele mai mari banci din Ro? Franta, Austria, Grecia, Olanda. Cine are Petromul? Austria cumva? Cat plateste OMV Romaniei ca redevente pentru exploatare de petrol? Mama, redeventa fixa pe 10 ani la 24 de usd/barilul??? Meserie. De unde vine Loganul cu care Renault a spart piata in Germania? Nu cumva din Romania? De unde vin hypermarketurile uriase din Ro unde s-au facut profituri barosane? Franta, Germania, Spania, etc? Practic tarile astea din UE ne-au calarit economic si au pus mana pe ce era mai bun de la noi ca active economice. Au o oarecare piata de desfacere aici (nu prea puternica, suntem inca rupti in fund) si forta de munca ieftina si ascultatoare (vezi doar cum isi trateaza unele multinationale angajatii, intr-un fel considerat inadmisibil la ei acasa). Faptul ca noi suntem in UE este o asigurare pentru ei ca vor putea exploata cum trebuie activele si forta de munca.
    • +1 (5 voturi)    
      :) (Joi, 16 iulie 2009, 10:28)

      cv [anonim] i-a raspuns lui gimini

      Si ...au tras deja multe foloase de pe urma integrarii Romaniei in UE!... :) Acum... Nu le mai convine reversul medaliei?!... Treaba lor!
    • 0 (4 voturi)    
      iti dau o veste proasta (Joi, 16 iulie 2009, 11:47)

      visio [anonim] i-a raspuns lui gimini

      aderarea oricarui stat la UE este un contract; UE nu difera mult de Uniunea Scriitorilor din romania unde trebuie ca fiecare membru sa cotizeze si sa respecte un cod de conduita; UE nu este cu mult diferita de Asociatia de Proprietari a unui bloc, in care fiecare trebuie sa isi plateasca cheltuielile aferente plus saleriile administratorului, femeii de servici, etc; asadar, iti recomand sa te informezi corect inainte de a posta un articol pe undeva..nu de altceva dar te poti face de ras, dar daca iti place sa fii comediant intr-o piesa oarecare e problema ta..cam multi comedianti in romania, din cauza asta si traiesc asa de bine; concluzie: cand n iti respecti termenii asumati printr-un act semnat de parlament esti pe faras deja; se intampla si la case mai mari..daca te informezi vei vedea ca am dreptate....
  • +2 (6 voturi)    
    vreau sa ma intelegeti bine (Joi, 16 iulie 2009, 10:19)

    visio [anonim]

    in "nestiintinta" lui nativa, Stalin, Hrusciov, etc au intuit ca poporul lor nu poate accede in "lumea buna"; ca atare au decis sa infinteze CAER alaturi de alte state, adica un fel de UE; si romania printre aceste state; Vestul avea UE si NATO, iar Estul CAER si tratatul de la VArsovia; privind retropspectiv, ne dam seama ca politicieni de genul acestui olandez impinge anumite limite care nu trebuie fortate; pe de alte parte, ca o tara in care legile sunt cat de cat respectate, nu poti fi pasiv asa cum sunt romanii cand premierul nastase ia spaga de rupe, cand semneaza pe spinare eliberarea unui criminal cum este liderul minerilor; cand un parlament intreg este cumparat cu actiuni Petrom de un oarecare care facea echipa buna cu jegul(va reamintiti scandalul lui patriciu cu pnl? acela in care partidul il acuza pe patriciu ca a sponsorizat si alte partide? desigur ca vi-l amintiti); deci, un occidental nu poate ramane impasibil in fata unor tigani care mananca lebede; stiti de ce? pentru ca acele lebede au un pret, pret platit de fiecare cetattean al lacului respectiv; pardon, al localitatii respective:)); pentru ca au facut sacrificii sa ajunga l aacel nivel de trai, acel nivel de trai care produce Mercedes, BMW, Volvo, sosele pe care iti poti bea linistit cafeaua pt ca nu sunt gropi in ele, acel nivel de trai care iti asigurnca ma mir ca ne-au primit in ue, insa poate fi o mica reparatie cine stie? e drept ca europa nu are alte sanse decat a fi unita, insa asta este alta poveste; apropo, eram fan Romania, pana mi-au zgariat maina niste tigani care se plimbau cu caruta prin oras, pe la tomberoane bineinteles; dupa atatia mii de ani, unii mai folosesc carute in timp ce altii inventeaza in fiecare luna alt sistem de pus pe masini, etc; ca atare, m-am hotarat sa plec din tara asta und enu se schimba niic si sa nu mai revin; noapte buna romania...si apropo de carute, am intalnit carute si pe drumuri europene; romania este alta planeta..pt oamenii bolnavi si pentru lasi
    • +1 (1 vot)    
      Daca te-ai saturat de Romania e treaba ta (Joi, 16 iulie 2009, 19:14)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui visio

      . Olandezul nu cunoaste Romania, cunoaste numai cativa tigani, asa cum vede in fiecare secunda islamisti, magrebieni, negrii, indieni etc. persoane care ii iau locul de munca, cersesc, jefuiesc. Nu e tiganul nostru nici mai bun nici mai rau decat celelalte scursuri africane. El insa cere Romania afara din UE inainte de a-si lua doza de anfetamina si de a i se bulbuca ochii ! Tot asa, nici noi nu cunoastem populatia Olandei. Nu putem judeca, o tara , din prizma unei rabufniri novice a unui handicapat populist, chiar daca are loc in fata unui microfon al Parlamentului european. Asta nu inseamna sa nu luam atitudine. Mi-ar place sa stiu cate interventii in apararea Romaniei au avut europarlamentarii nostrii platiti din punga noastra cu bani buni . Ca atacuri impotriva tarii noastre au fost cu duiumul, de la nemti, italieni, austrieci, olandezi.
  • -6 (8 voturi)    
    Are dreptate (Joi, 16 iulie 2009, 11:06)

    Borat [anonim]

    Omul are dreptate. Noi nu avem nimic in comun cu vestul si nu avem ce sa cautam in clubul lor. Mai bine ne vedem de treaba noastra decat sa le vindem tara si poporul pe bani marunti. Asta, oameni buni, este democratia. Va place?
    • +5 (7 voturi)    
      asa ....mai omule.... (Joi, 16 iulie 2009, 12:20)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Borat

      e prostia ta. si nu imi place.
    • +2 (2 voturi)    
      Ia uite ca avem ceva, ceva (Joi, 16 iulie 2009, 16:16)

      silicon [anonim] i-a raspuns lui Borat

      Intreb si eu: noi nu avem nimic comun cu vestul? Hai sa iti zic io cateva puncte in comun: Erste Bank, General Societe, Renault, OMV, GDF-Suez (gdf inseamna gaze de france), EON (asta e din jermania), Auchan, Cora, Metro, OTP, OTE, etc etc etc

      Hai ca totusi avem cateva puncte in comun, asa neam de traista cum suntem
  • +3 (11 voturi)    
    Fraierilor (Joi, 16 iulie 2009, 12:38)

    un roman [utilizator]

    Imi pare rau de toti fraierii de mai sus care spun ca olandezul are dreptate.

    Daca voi personal cerdeti ca nu aveti ce cauta in Europa, ca nu sunteti la nivelul lor, ca sunteti niste hoti si niste violatori fara de lege e treaba voastra, dar nu vorbiti in numele altora.
  • -4 (4 voturi)    
    Exista o solutie simpla si naturala (Joi, 16 iulie 2009, 13:36)

    cet23 [anonim]

    Acest olandez poate fi transformat in avocatul Romaniei pe plan international! Cum? Simplu.
    In Romania, exista sute de mii de femei tinere, daca nu cumva milioane, de la 15 ani in sus, care visul lor suprem e sa se combine cu un occidental. Olandez, italian, nu conteaza. Pentru ele nu conteaza nimic: nu conteaza varsta (poate sa fie si de 50-60 de ani, educatia, cat e de bun la pat, nu conteaza nimic, decat sa aiba in buzunar buletinul de olandez).
    Trebuie incurajate vizitele acestui olandez, eventual sa aiba de a face cu liceele din Romania. De aici, fetitele fac totul singure. Mai ales ca e olandez nu va putea rezista unei prospaturi de 16 ani care il considera un semi_Dumnezeu numai fiindca e olandez (in cazul lui - dar la fel e cu oricare occidental).
    O sa ziceti ca-s rautacios. Dar credeti-ma, stiu ce vorbesc, si tare ma tem ca bine vorbesc.
    Si dupa felatii zilnice si admiratii fara limite, credeti c-o sa-i mai arda sa critice Romania? Nici poveste, ba dimpotriva, cand va vedea ce pepiniera ieftina si super disponibile de prospaturi e Romania!
  • 0 (4 voturi)    
    Dragi compatrioti! (Joi, 16 iulie 2009, 13:38)

    LP [anonim]

    Chiar ne credem buricul pamantului! Sincer!Nimanui nu-i pasa de tara asta, ci doar noua. Presa noastra care a amplificat la maxim obsesia roman=tigan/hot/bandit, este cea mai mare curva de lux, iar noi o platim degeaba. Vad numai articole ridicole tip acesta cu oalndezu' zburator, articole fara nici o valoare "ziaristica". Ce treaba avem noi aici cu problemele olandezilor si negrii lor? De ce credeti ca tot ce se intampla pe planeta sta are cumva legatura cu Romania? Trebuie sa intelegem ca nimeni nu da 2 bani pe noi cum nici noi nu dam 2 ban pe altii!
  • -2 (2 voturi)    
    din pacate (Joi, 16 iulie 2009, 15:51)

    dutu [anonim]

    Din pacate faptul ca au acceptat aderarea Kokalaristanului e o rusine pentru Uniunea Europeana. Daca nu doresc saa distruga o inititiva benefica ar trebui sa ia masuri imediat pentru a exclude Romania din UE si a limita drastic imigratia din aceasta tara in UE.
  • -1 (1 vot)    
    Si eu iubesc Romania, (Joi, 16 iulie 2009, 21:15)

    gyxjkkv] [anonim]

    dar nu doresc sa fie in UE.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by