Schwarzenegger scoate la vanzare tot ce poate in incercarea de a reduce din deficitul bugetar al Californiei. Statul american California scoate la vanzare mii de obiecte care nu sunt necesare, intr-o incercare disperata de a reduce din deficitul bugetar. Printre cele 6.000 de obiecte scoase la vanzare, pe siteurile eBay si Craigslist, se numara masini, dulapuri pentru carti si scaune stomatologice din inchisori, noteaza BBC. Arnold Schwarzenegger, guvernatorul Californiei, a dat chiar si autografe pe parasolarele unor masini pentru a le creste pretul de vanzare.

China someaza SUA sa inceteze supravegherea militara a tarmurilor sale. China a lansat un apel catre Statele Unite prin care cere reducerea treptata si ulterior incetarea supravegherii maritime si aeriene in imediata vecinatate a tarmurilor sale, drept urmare a unor dispute teritoriale petrecute in decursul acestui an, informeaza Reuters. Cererea a fost facuta in cadrul unor intalniri petrecute miercruri si joi intre reprezentatii armatelor celor doua tari, ce au avut ca subiect siguranta maritima. Agentia Xinhua afirma ca apelul a fost facut in decursul zilei de joi, citand Ministerul Chinez al Apararii. Departamentul de Aparare al Statelor Unite a afirmat in luna mai faptul ca de cinci ori in decursul acestui an, nave chineze au intrat in contact cu ambarcatiunile de supraveghere americane.

Specie necunoscuta de dinozaur, in Australia. Paleontologii australieni au descoperit o noua specie de dinozauri la o ferma de oi din statul Queensland, in nordul tarii. Acestia au precizat ca ramasitele au aproximativ 97 milioane de ani vechime si apartin unei specii de dinozauri ierbivori. Zona in care au fost gasite oasele a fost odata acoperita de ape si este bogata in fosile. Cel mai mare dinozaur care a trait in aceasta zona, Cooper, a fost descoperit tot pe teritoriul acestei ferme, noteaza BBC.

A fost dezvaluit secretul efectului placebo. Nu este doar o chestiune de autosugestie. Daca o pilula continand zahar, administrata drept un puternic analgezic reuseste sa aline durerea, acest fapt se intampla pentru ca intra in joc o serie de complexe mecanisme neurale. Secretul efectului placebo contra durerii a fost in sfarsit descifrat in totalitate in urma unui studiu realizat de cercetatorii de la Centrul Medical Universitar din Hamburg-Eppendorf (Germania). Echipa de oameni de stiinta a descoperit ca atunci cand se pune problema ca suferinta sa fie tinuta sub control, efectul placebo implica o serie de reactii in lant, declansate in zona cerebrala cel mai strans conectata cu maduva spinarii, scrie Descopera.

Noul sistem de taxe al Marii Britanii duce la o scadere a profitului bancar. Presedintele autoritatii de control financiar din Marea Britanie (FSA), Adair Turner, a declarat ca ar fi dispus sa introduca noi taxe ce ar putea influenta negativ bonusurile acordate angajatilor din domeniul bancar, noteaza BBC. Domnul Turner a precizat ca sustine noul sistem de taxe pentru tranzactiile financiare ce duc la o scadere a profitului bancar. Banii proveniti din aceste taxe ar putea fi folositi in programe ce au ca scop reducerea schimbarilor climatice si in anumite programe pentru dezvoltare, a mai declarat Adair Turner.