FOTOGALERIE Plan de 100.000 de euro pentru Bucuresti: Zone pietonale in centrul sugrumat de trafic

48h pe HNFoto: Colaj foto

Brezoianu, Academiei, Amzei, Artur Verona sunt printre cele mai vechi străzi din oraş şi printre cele mai frumoase, gratie monumentelor care le le străjuiesc şi atmosferei de epocă pe care o respiră. Cu toate că au un potenţial uriaş, ele sunt folosite ca imense parcări publice. La fel şi cele mai importante pieţe ale oraşului: Piaţa Universităţii, Piaţa Unirii, Piaţa Revoluţiei, Piaţa Constituţiei. Dacă vrei să faci o plimbare pe acolo, este aproape imposibil din cauza maşinilor parcate pe trotuar, a zgomotului şi poluării făcute de traficul intens.

Efectele "generozitatii" statului fata de ENEL dupa privatizarea Electrica Muntenia Sud: Consumatorii au platit investitiile nerealizate, iar Electrica SA a pierdut peste 200 de milioane de lei

Compania ENEL SpA nu a realizat investitiile asumate prin contractul de privatizare a societatii de distributie Electrica Muntenia Sud, dar autoritatile statului au fost complice. Aceasta este una dintre concluziile raportului final al Comisiei Senatoriale pentru Privatizare, raport facut public de curand. Astfel s-a ajuns in situatia in care consumatorii suporta un tarif care a fost calculat in functie de sumele pe care ENEL Distributie Muntentia s-a obligat sa le investeasca. Investitiile nu au fost realizate, dar nici tarifele nu au fost reduse pe masura. Acest mod de calcul a fost acceptat foarte usor de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE). Un alt exemplu de indulgenta este usurinta cu care au acceptat reprezentantii Ministerului Economiei din Consiliul de Administratie sa nu se distribuie dividende. Daca s-ar fi distribuit dividendele, statul - prin Electrica - ar fi avut de castigat 167 de milioane de lei din profitul ENEL Distributie Muntenia si 48,8 milioane de lei de la ENEL Energie Muntenia.

VIDEO Cronica de film - "Predators": De la Arnold la "pianistul" Adrien Brody

"Predator"-ul cu Arnold Schwarzenegger are azi un farmec desuet si un soi de umor implicit. Tare si imobil ca stanca, Schwarzy a imprimat tuturor personajelor sale - chiar si cand nu erau oameni - un fel de umanitate din topor, dar blanda si cumva intelegatoare. Azi, cand ne luam in serios in tot ce facem, chiar si cand ne distram, luptatorii care se bat cu Predatorii nu mai zambesc nici macar ironic. Vremurile sunt grele, predatorii adaptabili precum criza. Sa nu ne lasam fraieriti. Sa stam incruntati.

Sibianca Dana Denis-Smith, fondatoarea unui think-tank la Londra, inclusa in topul antreprenoarelor de succes din Marea Britanie​

​"Ca sa devii antreprenor in ziua de azi ai nevoie de un calculator si o conexiune de internet buna. Si de o idee, normal", sustine sibianca Dana Denis-Smith, fondatoarea Marker Global, un think-tank londonez specializat in analiza de risc in tarile emergente. Romanca a fost inclusa recent in topul "35 de femei de afaceri sub 35 de ani", realizat de Management Today, cea mai respectata publicatie a managerilor in Marea Britanie. Denis-Smith a vorbit pentru HotNews.ro despre viata de antreprenor in Regatul Unit, ce iti trebuie sa reusesti in lumea afacerilor de la Londra si de ce Romaniei ii va fi greu sa evite un nou acord cu FMI.

VIDEO: Cum il acuza Monica Iacob Ridzi pe Nastase ca se ascunde de justitie si cum se fereste fostul ministru al Tineretului de DNA cu o scutire medicala, dar se sacrifica pentru partid si interviuri tabloide

In 2006 Monica Iacob Ridzi isi acuza colegii parlamentari ca l-au aparat pe Adrian Nastase de o perchezitie similara cu aceea ceruta de DNA in 2010 pe numele ei. Demarat in 2009 dupa o investigatie a Gazetei Sporturilor si aflat in faza de urmarire penal, dosarul "Ridzi-2 mai" este in acest moment blocat in Parlament. Reprezentantii Comisiei Juridice din Camera Deputatilor, care trebuie sa decida asupra unei cereri de perchezitie a DNA si care tine dosarul in loc, spun ca vor debloca dosarul in septembrie. Pana acum reprezentantii PDL din Parlament explicau ca cererea DNA nu poate fi discutata pentru ca Monica Ridzi se afla in concediu prenatal. Cu toate acestea, Monica Iacob Ridzi a fost prezenta in Parlament pe 14 iunie, la votul pentru Curtea Constitutionala, unde s-a sacrificat pentru partid, dupa cum spune colegul ei, deputatul Daniel Buda. Acelasi deputat spune ca Ridzi nu poate veni la Comisia Juridica in conditiile in care nu are "toate capacitatile" pentru a raspunde intrebarilor.

Ce au facut uninominalii jumatate de mandat. Pe cine gasesc vinovati de producerea inundatiilor

Senatorii si deputatii din zonele afectate de ape sustin ca au promovat interesele comunitatilor pe care le reprezinta insa, pe de alta parte, se plang ca nu au parghiile necesare pentru a obtine bani de la Guvern. Parlamentarii opozitiei sustin ca nu au trecere la Guvern pentru a obtine bani pentru investitii in zonele predispuse la inundatii, in timp alesii aflati la guvernare invoca lipsa educatiei civice si ploile abundente. Hotnews.ro a contactat parlamentarii din zonele afectate de inundatii si i-a intrebat ce au facut timp de doi ani pentru a preveni astfel de situatii.

Cum ar putea arata Bucurestiul: Parc de 5 hectare in spatele Garii Obor

Zona Baicului este o mare de blocuri muncitoresti in care apar ca niste insule scheletele fostelor fabrici. La parterul blocurilor sunt cateva magazine de cartier, intre blocuri un parculet si o scoala. Pe strazi si in spatiile libere dintre blocuri sunt parcate masini. Investitorii care au dezvoltat ansambluri rezidentiale noi, in loc sa ridice nivelul zonei prin spatii publice, s-au gandit doar cum sa-si indese mai bine terenul cu blocuri. Asa se face ca nu exista niciun loc unde oamenii sa iasa sa se plimbe, sa vada un film sau sa faca cumparaturi.

VIDEO Ilias Papageorgiadis, investitor in piata imobiliara: La sfirsitul lui 2010 si pe durata anului 2011 vor incepe executarile silite. Atunci vor aparea preturile reale

In 2008, Ilias Papageorgiadis - jucator pe piata imobiliara din Romania - avertiza ca preturile proprietatilor din Romania sint umflate. Putini erau cei care se opreau insa din nebunia vinzarii si cumpararii la preturi uriase, de cele mai multe ori pe credit. Acum, piata a ajuns la un blocaj total, multi proprietari si dezvoltatori mentinind preturi ridicate. Ilias Papageorgiadis, fost ziarist in Grecia, a discutat online despre viitorul pietei imobiliare din Romania.