Scandalul de la Vama Halmeu: Liviu Florian strangea bani pentru un partid politic. Surse citate de Stiri de Cluj afirma ca este vorba de PDL

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 9 februarie 2011, 17:24 Revista Presei | Subiectele Zilei


Liviu Florian
Foto: Agerpres
Liviu Florian, omul de afaceri din Cluj acuzat ca a luat 130.000 de euro mita pentru a intermedia angajarea unei persoane in functia de sef al Vamii Halmeu, strangea banii pentru un partid politic, afirma site-ul Stiri de Cluj, care citeaza incheierea penala emisa de judecatorii Tribunalului Satu Mare. Surse din randul anchetatorilor consultate de site-ul citat sustin ca este vorba despre PDL.

"Totodata solicitarea unor sume atat de mari, 130.000 de euro respectiv 300.000 de euro, in numele si pentru un PARTID POLITIC si un sef de institutie, lasand sa se inteleaga ca delegarea si numirea intr-o functie publica se face doar pe criterii politice si nu de competenta este de asemenea in masura sa provoace in randul opiniei publice un sentiment de insecuritate si neincredere in institutiile publice", se arata in incheierea penala emisa de judecatorii Tribunalului Satu Mare, care au decis arestarea pe 29 de zile a lui Liviu Florian si a complicilor acestuia.

Din autodenuntul Nicoletei Dobrescu, din declaratiile date de inculpatul Florin Feher si alti doi martori, dar si din interceptarile telefonice, rezulta faptul ca Feher a intermediat legatura intre Dobrescu si Liviu Florian.

Surse judiciare au precizat pentru Stiri de Cluj ca partidul politic la care face referire instanta din Satu Mare este Partidul Liberal Democrat (PDL), legatura fiind realizata de Predescu Eugen, cel care a facut legatura dintre Liviu Florian si seful Vamilor, Traian Radu Marginean.

"In cursul lunii septembrie 2009, inculpatul Liviu Florian a pretins de la invinuita Dobrescu Nicoleta- inspector vamal in cadrul Biroului Vamal Halmeu, suma de 130.000 de euro, promitandu-i ca in baza influentei pe care o are asupra faptuitorului Marginean Radu Traian - sef al Agentiei Nationale a Vamilor (ANV), si vicepresedinte al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) il va determina sa o delege in functia de sef al Biroului Vamal Halmeu.

Influenta de care s-a prevalat inculpatul Florian Liviu a fost reala, el facand demersuri la faptuitorul Marginean Radu Traian prin intermediul faptuitorului Predescu Eugen, astfel ca in 23 septembrie 2009 invinuita Dobrescu Nicoleta a fost delegata in functia de sef al Biroului Vamal Halmeu prin Ordinul sefului ANV", potrivit sursei citate.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8942 vizualizari

  • +10 (24 voturi)    
    Normal ca PDL ca doar... (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:28)

    xxx [anonim]

    Sursele care au afirmat asta sunt din PSD si nu aveau cum sa spuna adevarul in fata... Stiri a la Irealitatea si Antena 3...
    • +4 (8 voturi)    
      si care e adevarul? (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:21)

      dan [anonim] i-a raspuns lui xxx

      si care ar fi adevarul dupa parerea ta?
      • +2 (2 voturi)    
        adevarul (Joi, 10 februarie 2011, 16:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui dan

        adevarul este ca Basescu a avut controlul asupra ministerului de interne abia din septembrie 2010 cand l-a numit pe Traian Igas. Pana atunci din partea PDL singurul ministru de interne a fost Blaga, din 2005 pana in 2007 si din octombrie 2009 pana in septembrie 2010.
        Desigur, asta nu scuza PDL-ul, Blaga fiind un membru marcant al partidului, dar e un detaliu important.
    • +1 (3 voturi)    
      surse juridice (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:32)

      nu zau [anonim] i-a raspuns lui xxx

      http://www.mediafax.ro/social/dna-mita-de-la-vama-halmeu-a-fost-luata-in-numele-si-pentru-un-partid-politic-7969856
    • +3 (11 voturi)    
      Pai ia zi tu (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:07)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui xxx

      Cati bani cotizezi anual la PDL?Si cati dintre votantii PDL-isti cotizeaza lunar sau trimestrial sau cum o fi?Aud?Pai tu de unde crezi ca au milioane si milioane de euro pt campanii ?Si nunumai PDL-ul ci toate partidele care au stat la rosul ciolanului.Sau crezi ca aceste campanii se fac cu graunte .?Sau din donatia ta?Vin ai nostrii pleaca ai nostrii.Cunosti mutarea?
      • +3 (3 voturi)    
        Stupizenie (Joi, 10 februarie 2011, 10:06)

        EU [anonim] i-a raspuns lui HESS

        Am fi stupizi daca am crede ca duar un partid PDL a inventat sistemul . Toate au plecat de la cadru creat de FSN, actualul PSD-PDL-PC,si patronat magistral de tatuca Iliescu, spre binele poporului. Popor care a inceput sa devina nerecunascator. Pacat de PNL ramasese singurul istoric cu radacini. Se va mutila ca si PNT.
        Noi ne miram ca prostii si ne trezim acum , cind daca privim linga noi vedem comisari de garzi, politisti, inspectori de control ,cu vile masinii ce protesteaza ziua pentru marirea salariilor, iar noi ne chinuim cu programul prima casa si muncim in continuare ca prostii, mindrii ca suntem cinstiti. :):):) pacat :(
    • +6 (6 voturi)    
      Era odata un Ciuvica (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:10)

      Rica Venturiano [anonim] i-a raspuns lui xxx

      Fostul ministru al Finantelor Ionut Popescu a spus, in urma cu citeva saptamini, ca remanierea sa i s-a tras din dorinta de a inlatura din Vami citiva sefi corupti. Ionut Popescu n-a dat nume, dar surse din anturajul lui au spus atunci insa ca printre cei pe care fostul ministru i-a chemat la el ca sa le ceara demisia s-au numarat Cristian Banu, seful Regionalei Bucuresti, si Iulian Butnaru, directorul-adjunct la Directia de Supraveghere si Control Vamal. Cei doi nu si-au dat atunci demisia si sub pretextul ca sint functionari publici, ajunsi pe post prin concurs. Dupa ce Ionut Popescu a fost remaniat, Cristian Banu a fost demis, dar Butnaru a ramas, in continuare, pe functie. Ionut Popescu ar fi putut folosi, insa, un alt motiv pentru a scapa de unii dintre sefii din vama: modul in care au ajuns pe posturi.
      Ciuvica loveste din nou. La Vama
      Potrivit Grupului de Investigatii Politice (GIP), condus de Mugur Ciuvica, Gelu Stefan Diaconu, seful ANV, a respins solicitarea lui Ionut Popescu in ceea ce-l priveste pe Iulian Butnaru datorita unor interese comune mai vechi. Pina sa fie renumit la vama, Iulian Butnaru a fost actionar intr-o firma de consultanta alaturi de Camelia Sapunaru, sotia lui Nini Sapunaru, fost sef al Vamii. Din care firma a iesit, anul acesta, cind a fost numit director. In acest timp, Gelu Diaconu era director in Ministerul Finantelor. GIP sustine ca Gelu Diaconu se afla intr-un evident conflict de interese pentru ca "firma lui Butnaru, F&C Consulting Cont SRL, se ocupa cu consultanta pentru societatile comerciale care doreau sa obtina rambursari de taxe de la Ministerul Finantelor. De aceste rambursari se ocupa Directia generala de solutionare a contestatiilor din Ministerul Finantelor, al carei director general adjunct era Gelu Stefan Diaconu".
    • +4 (4 voturi)    
      Din presa vremii (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:48)

      Danut uda canapeaua [anonim] i-a raspuns lui xxx

      PIN dezvaluie nepotismele liberalului Rusanu
      Vicepresedintele PIN, Lavinia Sandru, a prezentat ieri, intr-o conferinta de presa, rezultatul unei cercetari a partidului din care face parte: "Caracatita Rusanu". Aceasta este, de fapt, reteaua nepotismului vicepresedintelui PNL Dan Radu Rusanu, pe care Lavinia Sandru o descrie ca fiind "o caracatita lipsita de culoare politica, care tine aproape o serie de hrebenciuci din diferite partide politice".

      Lavinia Sandru a aratat ca Dan Radu Rusanu, vicepresedinte PNL, si-a numit apropiatii in functii de conducere la Vama, ANAF si Ministerul de Finante. Astfel, directorul general al Directiei Generale a Vamilor, Gelu Diaconu, vicepresedintele ANAF, Daniel Chitoiu, si secretarul de stat al Ministerului de Finante, Doina Dascalu, sunt finii familiei Rusanu. Conform "Caractitei" prezentate de vicepresedintele PIN, dupa fini, urmeaza nepoata, Daniela Jurebie, numita in functia de director al Administratiei Financiare a sectorului 2. Daniela Jurebie este si fina primarului Mircia Muntean, presedinte PNL Hunedoara (Rusanu este deputat de Hunedoara - n.r.).

      Familia Rusanu nu si-a neglijat nici prietenii, urmatorul "tentacul al caracatitei", prezentat de deputatul Lavinia Sandru, fiind Cristina Stefan, director general adjunct al Administratiei Financiare Bucuresti. Pentru ca are nevoie si de informatii cu privire la activitatile primului-ministru, Rusanu are un apropiat (Emil Negut - n.r.) in functia de sef al Corpului de Control al premierului.

      Fost presedinte al Eximbank, vicepresedintele PNL si-a numit strategic un "om de casa", conform calificativului Laviniei Sandru, in functia de director general al bancii, Carmen Radu. Ultimul brat al retelei (cel mai mediatizat in ultima vreme - n.r.) este Ovidiu Ispir, consilier al Curtii de Conturi. Acesta a fost seful cabinetului lui Dan Radu Rusanu.
  • -15 (27 voturi)    
    Nu pot sa cred (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:29)

    Stefu [anonim]

    Eu zic ca e o facatura, Cum sa ia PDL-ul bani asa? Nu cred dom'le... Eu cred ca e pixelu iara
    Rusine Dinu Patriciu
    • +4 (4 voturi)    
      Gelu Diaconu (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:36)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui Stefu

      e de la PNL, nu de la PDL. Poate va mai si informati in loc sa va dati cu parerea
      • 0 (2 voturi)    
        Ai invatat sa citesti? (Miercuri, 9 februarie 2011, 22:16)

        Stefu [anonim] i-a raspuns lui Andy

        Nu scrie in articol ca e pentru PDL sau inca nu ai invatat sa citesti ci doar sa postezi...
        Nu toti in tara asta sunt tarani care se vand pentru un pix si o galeata.
  • +15 (21 voturi)    
    daca se confirma... (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:30)

    alt adrian [anonim]

    este bomboana de pe coliva PDL-ului. Sa vezi " bucurie " si " agitatie ", in zilele urmatoare, la a1, a2 si a3 si rtv....
    • +23 (29 voturi)    
      E discutabil (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:45)

      cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui alt adrian

      Daca se confirma asta, e inca un corupt PDL scos la iveala. Cati corupti PSD condamnati ai vazut? Sa insemne asta oare ca PSD e curat ca lacrima?

      Ma indoiesc.
      • +14 (20 voturi)    
        E mai greu cu logica si cu bunul simt! (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:14)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

        Daca se dovedeste ca asta strangea bani pentru PDL, la puscarie cu el.
        Ce te faci insa cu cei care strang bani pentru usl(a)si?
        Eu nu am vazut NICIUN peseedist banuit macar in perioada cat bombo jupuia tot.
        Cei care se bucura la gandul ca Basescu, Udrea, Blaga.... sunt inconstienti.
        Se uita ca pe vremea lui bombo se aresta pe strada (ciuvica, se aude?); se uita ca tocmai datorita faptului ca Basescu i/a lasat liberi, au voie acum sa spuna aberatii.
        Nu/i nimic! Va veni vremea cand vor plange!
        Eu, unul, nu am sa/i mai aud!
        Si ca mine, ca tine, sunt milioane!
        Ce/i pacat este ca va trebui sa suport, iar, o perioada neagra pentru ca romanul nu gandeste!
      • +15 (15 voturi)    
        Curatenie (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:14)

        Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

        Nu inseamna ca PSD este curat, dar poate insemna ca justitia este cat de cat independenta (a arestat un om care strangea bani pentru partiful de guvernamant, este o noutate)
      • -8 (8 voturi)    
        foarte discutabil..... (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:33)

        dan [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

        nu e vorba de un corupt din partid, daca ala lua banii pt partid atunci e vorba de un partid in intregime corupt....

        pe intelesul tau: daca se duce seful vamilor la partid si zice ca are si el o donatie de facut si partidul ia banii fara sa zica nimic e practic complicitate

        dar la pdl e o practica pe scara larga: primarul poteras a dat 200.000 lei la partid in 2010, mai mult decat salariul pe 2009, nu crezi ca ar trebui sa explice de unde are banii?
    • -8 (10 voturi)    
      Alba ca Zăpada.... (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:14)

      Margelatu [anonim] i-a raspuns lui alt adrian

      Încă o data Băselu îi mai prosteşte pe proşti (care în România sunt câtă frunză, câtă iarbă..) Păi încă de anul trecut consilierul prezidenţial Lăzăroiu anunţase că se va crea un nou partid prezidenţial "Alba ca Zăpada" (condus de Nutzy, probabil) "imaculat", în urma desprinderii din PDL a celor "săraci şi cinstiţi" - spre deosebire de "corupţii" şi "trădătorii" care vor rămâne în vechiul PDL (gen BVB - Blaga, Videanu, Berceanu, etc.=
    • -6 (6 voturi)    
      Alba ca Zăpada.... (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:17)

      Margelatu [anonim] i-a raspuns lui alt adrian

      Încă o data Băselu îi mai prosteşte pe proşti (care în România sunt câtă frunză, câtă iarbă..) Păi încă de anul trecut consilierul prezidenţial Lăzăroiu anunţase că se va crea un nou partid prezidenţial "Alba ca Zăpada" (condus de Nutzy, probabil) "imaculat", în urma desprinderii din PDL a celor "săraci şi cinstiţi" - spre deosebire de "corupţii" şi "trădătorii" care vor rămâne în vechiul PDL (gen BVB - Blaga, Videanu, Berceanu, etc..

      PS: O lege a lui Murphy spune: "Pentru ca ceva (noua "Alba ca Zăpada") să devină curat, altceva ("vechiul" PDL) trebuie să devină murdar..."
  • +25 (29 voturi)    
    deci procurorii nu sunt comandati de pdl, totusi? (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:30)

    Mihai [anonim]

    Nasol, nseamna ca nu o sa-l vedem pe ponta si hrebenciuc defiland pentru eliberarea inculapatilor.....si nici Beuran nu va avea nimic de operat....Ce pacat, incepuse sa-mi placa serialul ala....
  • -20 (26 voturi)    
    e clar (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:32)

    smen [anonim]

    aici e mana lui voiculescu si patriciu,au creat un partid fantoma numit tot PDL ca sa le faca rau marilor ''reformatori'' portocalii
    • +20 (22 voturi)    
      E clar, Basescu e dictator (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:48)

      cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Aveti o logica de paranoia, daca nu ii condamna, PDLul e corupt si Basescu e dictator, daca ii condamna, tot nu e bine.

      Parca v-ati desprins de tot de realitate, desi stati lipiti de Realitatea TV.
      • -7 (11 voturi)    
        pai io stiam (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:59)

        smen [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

        altceva,ca marele partid reformator portocaliu este curat ca lacrima,de ce sa fie condamnat
        • +6 (6 voturi)    
          Esti prea... ca sa stii ceva! (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:16)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui smen

          Un smenar, nu stie!
          Nu te lauda!
          Sau asa este cu manelistii, se lauda singuri, pentru ca nu/i baga nimeni in seama!
          Apropo, minune nu e in pesede, smen(arule)?
        • +6 (8 voturi)    
          Bai smenarule... (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:17)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui smen

          Invata si tu sa vezi diferentele intre ce a fost pe vremea lui Nastase cand toata lumea fura si nimeni nu era tras la raspundere si perioada de dupa.

          Sigur ca sunt corupti peste tot, important este sa fie scosi din sistem si bagati la parnaie. PSD-ul nu a avut nici cea mai mica intentie in a face asa ceva. Macar acum se mai misca pe ici pe colo. Vine PSD-eaua la putere iarsi si se stopeaza si acest mic si modest inceput.
        • +4 (6 voturi)    
          De unde? (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:20)

          Daniel [anonim] i-a raspuns lui smen

          Cine ti-a spus tie asta? Eu nu tin minte sa fi facut cineva afirmatia asta! Poate ti-a spus numai tie. Dar cine? Vre-un tovaras de pahar?
  • -12 (14 voturi)    
    si medicii...??? (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:33)

    eba [anonim]

    mai bine vames decit sa invat toata viata, nu? de aceea tara e cu fundul in sus, si plecam cu totii. ce viitor poti avea cind unul cu 4 clase invirte intr-un limbaj de lemn, plin de rautare si care sustine un sistem al relatiilor, milioane de euro..fara sa-i bage in circuitul normal(sa sustina piata muncii si micul intreprinzator din romania). acum poate intelegeti ce inseamna sa-i lasati pe infractori la putere....de aceea e tara asta bogata, dar romanii sint saraci ..cu duhul....vai de voi amaritilor, va complaceti in prostie...
    • -5 (5 voturi)    
      asa arata Romania reformata portocaliu !!!! (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:52)

      costica [anonim] i-a raspuns lui eba

      ce-i trebuie Romaniei medici?! nu va convine, plecati, a spus Dl Basescu, doar pentru asta a fost revolutie sa fie omul cu studii multe liber sa plece si sa ramana in Romania fauna asta de vamesi si de politicieni corupti si de absolventi de seara la Dimitrie Cantemir (Dna Udrea) sau la Universitatea de Vest(Dl Igas) ajunsi mari ministri ce-au adus Romania in dezastrul de azi !!!! nu cred ca vor cadea capete mari dar sunt sigur ca mafia portocalie e bagata-n povestea asta pana in varf....nu este si nu ar fi fost posibil nimic din toata mizeria asta decat cu spijin politic!!! stiau demult ca asa este in toate vamile dar n-au facut nimic din 2008 de cand sunt la guvernare pentru ca bani la campaniile PDL veneau si din vamile tarii.....de ce nu se face control si-n vama portocalie de la Nadlac a Dlui Falca din Arad?! Ne aburesc cu reformele, uite d-asta nu cred in reformele portocalii si in bazaconiile spuse de Boc cand vorbeste de celelalte guvernari.... aceleasi minciuni ca si inainte, TOTI O APA SI-UN PAMANT !!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      Si te pomenesti ca branisteanu (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:09)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui eba

      nu tot milioane invartea?
      Las/o jos, hotul e hot, indiferent ce meserie are?!
      Ce sa mai spunem de oprescu?
      Premarul proteza ce crezi ca invarte?
      Academica a cui zici ca este?
  • +17 (19 voturi)    
    Incorect (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:35)

    Tv Europa Libera [anonim]

    Nu putem admite asta ,Oamenii puteau sa cera banii sub PRETEXTUL asta ,ca da bani la PDL .Da ei bagau banii in buzunarul lor propiu si personal.Daca nu se dovedeste ca banii au ajuns in caseria PDL orice afirmatie este pura speculatie .
    iRealitatea si Antenele vor dezbate indelung acest lucru ,venind la servici cu o galeata, cautand sa induca opinia ca banii ajung la PDL lucru sigur ,stiu ei . Ei mai stiu ca PSD nu a pus mana si PNL nu a luat nici 5 bani .PC este curat ca lacrima .
    Numai PDL a luat .
    • +10 (12 voturi)    
      Interesant (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:28)

      Telespectator [anonim] i-a raspuns lui Tv Europa Libera

      Aseara la Realitatea fostul sef al vamii Moravita a spus ca pe vremea embargoului cand era sef unul Panzariu se facea 1 milion de dolari pe zi in Vama Moravita. Breaking News in mod normal.O marturisire in direct .Vazand ca omul nu raspunde cum vor ei ,nici Tatulici nici Ursu nici Stancu nu au valorificat informatia si au trecut-o sub tacere.De ce oare .....??????
      Oana , astept raspuns in emisiune din seara asta .Daca ai onoare.Ursu la fel.De la tatulici nu astept nimic.El se stie ca nu are .
  • +19 (23 voturi)    
    CINSTE LUI! (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:39)

    LUK [anonim]

    Bravo Dle Presedinte! Tot Traian Basescu trebuie sa curete PDL-ul. Daca PDL nu se reformeaza rapid si din mers chiar, riscam sa revenim la anii '90. Nici un partid de 20 de ani nu a facut nimic cu baronii, cu coruptii. Postacilor care tin cu PSDEII, pnleii, le aduc aminte ca in veci n-or sa faca asa ceva. Sa critici dur partidul este un lucru onest, corect, patriot. Alta varianta? Care Voiculescu, Antenescu, Vantu, Patriciu, Tariceanu? Sub nicio forma!
    • +4 (4 voturi)    
      adevar (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:33)

      mia [anonim] i-a raspuns lui LUK

      asta-i adevarul!Bine punctat!
  • -4 (4 voturi)    
    ha! (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:39)

    caragiale [anonim]

    Adica noi o sa aflam acum pesemne ca mita se strangea pentru partidul ala ca sa aiba bani de campanii locale parlamentare, europarlamentare si prezidentiale.

    E astfel posibil ca din mita sa se nasca conducerea noastra?

    Spper ca inteleg gresit...
  • +20 (22 voturi)    
    Incep sa iasa lucruri la iveala (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:42)

    cristiaan [utilizator]

    Nu stiu daca e vorba de PDL sau PSD. Insa oricum ar fi, se pare ca justitia si Procuratura au inceput sa faca treaba, si asta e un lucru foarte bun. Va aduceti aminte de justitia din vremea lui Adrian Nastase? Care justitie? Exact asa este, ce justitie era atunci?

    Sper sa iasa la suprafata toata porcaria si sa se faca ordine.

    Daca e vorba de PDL , PSD o sa zica ca e un razboi fratricid :).
    Daca e vorba de PSD, e o inscenare, o marsavie, o ticalosie, Basescu e un dictator si Boc e de vina ca ii asculta poruncile imparatului. Cel putin asa o sa zica Antenele si Virtualitatea.
  • -1 (9 voturi)    
    asa este puterea in general: hrapareata ! (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:43)

    nufarul alb [anonim]

    catre toti pedeleii fundamentalisti:

    cand va spunea baiatul ca TOATE partidele din Romania sunt veroase, ma injurati mai degraba ...

    va dau un sfat: judecati o guvernare sau alta DOAR in functie de ce a construit respectiva guvernare si nu in functie de "zgomotul de fond" creat de aceste partide, de genul "lupta impotriva coruptiei", "mogulii lor sunt rai", "tepele din piata Victoriei" etc. etc. etc.

    sanatate si virtute ... va doresc !
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:59)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nufarul alb

      hai sa vedem cate arestari si condamnari au fost in vremea pnl-ului si cate sunt acum.
      cati pnl-isti corupti a gasit pnl-ul cand a guvernat si cati pdl-isti a gasit pdl-ul :)
      exact, sa lasam scandalul de fond si sa cautam cifre.

      nu spune nimeni ca pdl-ul este un partid de sfinti, dar exista cativa care dau drumu justitiei sa-si faca treaba. dovada ca arestarile sunt din toate partidele. n-am vazut asta in timpul guvernarii pnl.

      pe vremea lui nastase si taqriceanu nu puteam vorbi de asa ceva. coruptia era la fel de mare, dar tembeliziunile de servici se faceau ca ploua pt ca faceau si fac parte din ea. si acum la fel. daca este arestat unul din pnl-psd-pc sar ca este dosar politic. daca este din pdl atunci este coruptie. iti place aceasta dubla masura? la asta te referi cand ne ceri sa judecam corect?

      faptul ca economia a crescut in 2007-2008 se bazeaza pe 3 factori: am intrat in ue, capsunarii au trimis din ce in ce mai multi bani si s-a dat drumul la credite iresponsabil, nu se chema ca aveam economie functionala. cresterea din 2007-2008 nu avea legatura cu politicile economice luate de tariceanu pt ca n-au fost.
      daca la asta te referi io zic sa sezi bland ca tariceanu n-a realizat nimic. si la ce sef au acum pnl-ul incep sa-l regret pe slabiceanu. parca mai gandea ceva. pnl-ul merge ca racul, din rau in mai rau.
      • -2 (2 voturi)    
        sa ramanem lucizi (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:41)

        nufarul alb [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        omule, uita-te cine conduce in TOATE partidele din 1990 incoace:
        la pesedei, ilici, hrebe, bombo, vaca etc. etc.
        la pedelei, baselu, blaga, videanu, berceanu etc.
        la penelei, patriciu, taircelu, rusanu, fenechiu etc.
        ESTE MAI CLAR ACUMA ? intelegi ca sunt fix aceeasi oameni ca si acum 20 de ani ? nu ti se pare ceva in neregula ? toti cei de mai sus au facut parte fie din PCR, fie din secu fie din amandoua : ESTE CLAR ?
        sansa acestei tari consta in inlocuirea pe cale naturala - moarte buna, a celor de mai sus pentru ca altfel, EI NU SE BAGA UNII PE ALTII LA PUSCARIE ? ? ?

        daca imi dai dreptate, ai sa ajungi sa elimini zgomotul de fond si sa judeci fiecare guvernare dintre cele de dupa 89 doar prin prisma bunurilor publice construite si care raman in urma; un astfel de exemplu: drumul expres Buc.-Urziceni-Buzau-Focsani-Bacau-Suceava, construit pe vremea pesedeilor verosi la solicitarea lui mister Hrebe; nu am nici un dubiu ca nu a fost vorba despre un pret umflat si in acest caz DAR A RAMAS IN URMA CEL MAI BUN DRUM DIN TARA SI PANA ASTAZI ... de acord ?
        pe partea cealalta, cel care lupta cu coruptia de vreo sapte ani, a oprit constructia autostrazii Transilvania ... te-ntreb: a fost mai benefica lupta asta cu coruptia asa de ochii lumii sau ar fi fost mai benefica pentru economia tarii finalizarea respectivei autostrazi ? AUD ? ? ?
    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate, dar... (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:15)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui nufarul alb

      Adjectivul "rau" are grade de comparatie. Adica se poate si mai rau. Si pe mine nu ma intereseaza sloganurile unora sau altora, ma intereseaza faptele. Si pana una alta procurorii au avut tupeul in guvernarea PDL sa se lege de multi membri si apropiati PDL. Asa ceva era de neimaginat pe vremea PSD. Faptul ca se leaga si de PDL inseamna ca nu sunt chiar asa de aserviti puterii (vezi cazul guvernarii PSD = liniste totala).
      Si inca ceva: mogulii sunt rai, e adevarat. Referitor la cei din presa, o sa afle si PSD si PNL. Stai sa nu mai convina ceva lui Voiculescu si Vantu si sa vezi ce dau Rtv si A3 cu Ponta si Antonescu de tot peretii.
  • +1 (3 voturi)    
    Saracul om ! (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:52)

    valeriu [anonim]

    Ce poate sa zica omul, cand este la ananghie ?Arunca si el cioara peste gardul vecinului !
  • +1 (3 voturi)    
    E vorba de Blaga (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:01)

    Budd [anonim]

    Cred ca cineva (poate chiar Basescu) il tinteste direct pe Blaga. Prea mari coincidentele.
  • +6 (6 voturi)    
    ei, ash! (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:06)

    solomon [anonim]

    Acum cind le bate coliva in piept, toti strang bani pentru PDL, (conform "surselor" ziaristilor), dar vilele si mertanele tot pentru partid sint?
  • +5 (5 voturi)    
    hotii (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:06)

    elis [anonim]

    poate e pdl poate altul dar mafiotul normal ca se leaga de cei care au strarnit musuroiul.Totdeauna hotul striga hotii.Uitati va la figura lui de nesimtit si mai ganditi va cat munciti pt a va asigura traiul de zi cu zi.Oare vom mai scapa de asaceva?
  • -5 (7 voturi)    
    Soc si groaza (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:18)

    RnG [utilizator]

    Nu seeeeeee poaaaaaaaate, asta vine ca un SOC! E vorba de PDL??!! Incredibil, si eu care credeam ca ..... :)))
    • -3 (3 voturi)    
      NU !!!! (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:07)

      costica [anonim] i-a raspuns lui RnG

      sunt fanteziile de la Irealitatea si Antene !! Cum asa, PDLeii sunt imaculati, Dl Boc zice de coruptia din PSD ul corupt al lui Nastase, de coruptii lui nu are habar, asa e el habarnist in toate !!! adica, inclusiv la guvenare !!!! pacat ca se vor opri la comanda politica si nu vom auzi de nume sus-puse la care ajungeau Euroii....mai ieri Dl Igas zicea ca Euroii ajung la liderii de sindicat !!! Iarta-i Doamne, dar asa s-au obisnuit sa prosteasca in fata un popor intreg .,.. au invatat de la Basescu, el nu are scrupule sa minta cat poate !!!!
  • -3 (3 voturi)    
    BRAVO procurorilor, la mai sus, la mai marii PDL ! (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:35)

    costica [anonim]

    "ca delegarea si numirea intr-o functie publica se face doar pe criterii politice si nu de competenta este de asemenea in masura sa provoace in randul opiniei publice un sentiment de insecuritate si neincredere in institutiile publice", se arata in incheierea penala emisa de judecatorii Tribunalului Satu Mare, care au decis arestarea pe 29 de zile a lui Liviu Florian si a complicilor acestuia."

    Pai, cine a fost prost sa creada ca numirile in functii portocalii se fac altfel dacat pe criterii politice ???!!!! Cand ziceam ceva de incompetenta portocalie pe acest site, toata suflarea portocalie imi sarea in cap !!! No, acum mai ziceti ceva dragilor ???!!! Numirile sunt exclusiv politice fara pic de competenta, de profesionalism exact asa cum zic procurorii, in toate functiile, de sus pana jos, incepand cu Dl Boc ... Se vede de la o posta cata incompetenta au adus portocaliii la guvernare... Am spus mereu, nu cred ca vor fi mai breji cei din opozitie, dar cat au furat PDLeiii so cata incompetenta incepand cu Boc cat am vazut la astia nu am vazut pana acum!!! Sa vina opozitia, mai prost decat a condus si decat au furat PDLeiii nu vor reusi!! Astia au facut performanta, nu gluma, sper sa nu o mai egaleze nimeni!!
  • +5 (5 voturi)    
    Scandal la Vama (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:41)

    Steliana [anonim]

    Da, probabil ca mita de la Halmeu ajungea si pe la PDL. Dar vilele de nababi? Ati vazut ce le plang de mila pe la Realitatea si Antene?!
    Dar Seful vamii de la StanaMoravita? Nu cumva e PSD-ist de frunte (a fost candidat la primarie in 2008 din partea PSD), iar acuma e dat disparut. Probabil ca va ajunge prin Indonezia iar Vantu sau aliatul sau Ponta ii vor trimite bani.... Ati aflat ce avere are acest om si ce afaceri invarte? Parca toti pe la vame erau pusi pe criterii politice de PDL! Nu asa striga PSD si PNL?
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Joi, 10 februarie 2011, 7:32)

      man [anonim] i-a raspuns lui Steliana

      ce psd- ist cu o seara inainte statea la masa linga ministrul agriculturii :)))
  • +2 (2 voturi)    
    TRANSPARTINICII (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:46)

    AL [anonim]

    Pai acum strand bani pentru pdl ca inainte ii strangeau pentru psd. In realitate ei nu fac politica ci vor sa fie lasati in pace la mulsul vacii.
  • +4 (4 voturi)    
    rosu,galben,sau portocaliu (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:55)

    contribuabilu [utilizator]

    le dau un indiciu procurorilor "ce culoare avea galeata".
  • +5 (5 voturi)    
    Traiam un nou inceput! (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:57)

    klein [anonim]

    Este pentru prima data in altimii 20 de ani cand un presedinte ales din partea unui partid aflat la guvernare nu intervine in justitie ca sa se ingoape tot asa cum se intampla in vreamea lui Bombo! Pai sa ne aducem putin aminte cum era prin 2004 cand domnea o pace deplina peste tot, televiziunile si meadia primeau publicitate guvernamentala de bombonel cat sa nu duca ca sa asigure tacerea; se pune ca cei care erau la butoane (Bombo si gasca sa comunisto-securista) isi primeau tainul din absolut fiecare privatizare importanta (in jur de 30 la suta mergea la baietii destepti). Vasazica,cei mai fericiti au fost cand s-a vandut Petromul si Bechtel!Si sa revenim,de cate arestari am auzit pe vremea bolsevicilor pesedisti?Ba din contra, Ilici ii elibera pe sestache, asa cum a fost cazul Cozma pentru a daca vorbea ala draq ii lua pe toti care l-au chemat sa ciumageasa bucurestenii! Dupa parerea mea, daca nu se schimba regimul in 2004 sau am fi avut in fruntea tarii pe prostanacul sef, ce s-a intamplat in Egypt ar fi fost putin; coruptia si hotia ar fi ajuns atat de sus incat banuiesc ca am fi asistat la o noua revolutie! Nu spun ca astia de la putere sunt perfecti, o parte dintre ei fiind curvele politice convertite de la PSD la PDL dar cel putin ma bucur ca vad ca se incearca sa se miste ceva iar justitia parca incepe sa iasa din amorteala! Doamne ajuta!
  • -4 (4 voturi)    
    Arata fata reala a partidelor (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:10)

    Mihai [anonim]

    acum e PDL fiindca si-au pus lingaii lui in vama, la fel se intampla si cu celelalte partide, toate sunt niste organizatii de tip mafiot, atent protejate de catre cei care detin puterea la momentul respectiv. Doar nu se ia spaga de cateva luini, se ia spaga de zeci de ani, depinde pe cine ai ca protector printre politicieni care sunt la fel de corupti ca si cei din vama, multi dintrei ei mai rau, vamesii iau spaga de la cei din vama, politicienii deturneza sute de milioane de euro spre buzunarul propriu si nicio institutie nu face nimic din cauza ca sunt complici prin numirle politice. Cat despre hahaiala lui Basescu...nici nu ar mai trebui bagat in sewma.
    • -3 (3 voturi)    
      corect... (Miercuri, 9 februarie 2011, 20:38)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      subscriu....
  • +4 (4 voturi)    
    ma intreb (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:10)

    anti vamesi [anonim]

    s-ar putea ca marginean radu traian sa fi fost parte in jocul sri si al politiei pentru a-i putea infunda pe ceilalti ?
    haideti sa mai asteptam putin si ne lamurim daca pdl a pus botul sau a contribuit la prinderea talharilor .
  • -3 (3 voturi)    
    da (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:11)

    Alex [anonim]

    hahaha.......aplaudacilor va faceti treaba bine...imi place.o sa primiti maine inca un os... sunteti ....hmmmm
  • -3 (3 voturi)    
    Bai astia care o toti (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:13)

    HESS [anonim]

    ardeti cu justitia independenta ,cu marea lupta a pdl-ului contra coruptiei cu vrute si nevrute.arestariile fara finalizare in condamnare sant praf in ochii prostiilor.hai bagati mare cu exemple de condamnari si persoane babane nu gainari.voi va bucurati la vedere la vorbe nu la rezultate.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai răbdare puțin (Miercuri, 9 februarie 2011, 22:26)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui HESS

      mai vorbim după aia. Să vedem acu cîți milițieni mai dau cu cașchetele de țîment!
  • +4 (4 voturi)    
    Fa-ma Mama ce n-am fost (Miercuri, 9 februarie 2011, 19:29)

    gura rea [anonim]

    Fa-ma mama ce n-am fost,
    Padurar sau sef de post,
    Vames hot su hot de cai
    Tot pe geam intram in rai !

    Bai moftangiilor da de unu Dinu Vama ati auzit?
    Unu de e prieten cu Danut cotoiul si Ana are mere,opere si hotele!
  • +1 (1 vot)    
    da (Miercuri, 9 februarie 2011, 22:54)

    yolanda [anonim]

    daca se confirma este foarte bine. inseamna ca fenomenul legislativ nu este influentat de politic in romania.
    dar nu imi vine sa cred.
    cred ca actiunea asta taie si spanzura ca recul la refuzul integrarii in shengen.
    base stie ca mai are putin de condus si cat mai are vrea sa faca treaba. nu-l costa nimic. si o sa faca.
  • -2 (2 voturi)    
    Ooooo Sfinti din ceruri ! Cum se poate asa ceva ? (Miercuri, 9 februarie 2011, 23:34)

    asfsfhsdfh [anonim]

    Este incredibil, cavalerii dreptatii, neprihanitii politicii romanesti , facatorii dreptatii, reformatorii statului ......se poate asa ceva.
    Eu cred ca de asta dau ei cadre medicale si cadre didactice afara , ca nu li se intoarce spaga.
    Ma intreb ce culoare or avea galetile de strans spaga din vami, or fi din alea .......ramase dinainte de..........., sau se deschid noile fabrici de galeti pentru 2012 ?
    Puneti domnule in vama profesorii ramasi fara posturi , ca astia cat sunt de fricosi, pentru 2000 de lei pe luna ( ca nu au avut oricum nici o data atata) pun vama si pe pasarea calatoare.
  • 0 (0 voturi)    
    Deci va inchipuiti (Joi, 10 februarie 2011, 9:09)

    hic sunt leones [utilizator]

    cati bani negri se castiga pe parcursul a 4 ani...
  • +1 (1 vot)    
    Ce castig avem noi ? (Joi, 10 februarie 2011, 9:35)

    dorin bretan [anonim]

    Important este ca s-a intamplat. Si de acum le va fi frica .Toti au supt de la tata vamilor . Restul va stabili sau nu ancheta, dar convingerea mea este ca multi ani de zile de aici incolo s-a terminat cu spaga . Cel putin in vami.
  • +1 (1 vot)    
    ce e asa de greu de crezut (Joi, 10 februarie 2011, 13:38)

    Nu inteleg [anonim]

    Dar ce i cu toata revolta asta...e de neimaginat ca PDL ul sa fie un partid corupt? Nu pot sa cred ca mai sunt oameni care cred cu atata naivitate in corectitudinea presedintelui si in cum o sa scoata el totul la iveala fiindca de acum sistemul juridic merge. A durat ceva pana sa l puna in functioune dar se pare ca al doilea mandat a dat roade. Dar cate a mai facut....
  • 0 (0 voturi)    
    Mita!???! (Vineri, 11 februarie 2011, 19:07)

    MDP [anonim]

    Scrieti ca: " Liviu Florian, omul de afaceri din Cluj acuzat ca a luat 130.000 de euro mita"...
    Un particular nu poate sa ia mita... Numai un angajat la stat poate -- intrucat mita, prin definitie, este perceputa de funcyionarii statului... Reformulati...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by