Sase metode care alunga insomniile. Insomnia afecteaza aproximativ 30% dintre adulti de-a lungul unui an, iar la jumatate dintre acestia problema este cronica. Insomniaticii adorm greu si dorm prost, se trezesc prea devreme, iar ziua sunt foarte obositi. Printre motivele care o intretin sunt si arsurile la stomac, astmul, artrita, anumite medicamente. Problema poate fi intretinuta insa si de greseli pe care le facem in viata de zi cu zi. Integral in EVZ.

UtileFoto: Colaj foto

Cine se trezeste de dimineata e mai fericit. Oamenii de stiinta de la Universitatea din Toronto au descoperit ca ''persoanele care se trezesc cu noaptea in cap ajung departe'', in sensul ca traiesc mai mult. Si asta pentru ca spre desoebire de insomniaci, se adapteaza mult mai bine ritmului de viata in societate, au un bioritm armonios, sunt mai rezistenti la boli si anxietati sau caderi nervoase. Conform doctorului Renee Biss, trezitul de dimineata este recomandat odata cu trecerea pragului de 45 de ani pentru a ''avea o viata mai pozitiva, mai fericita si lipsita de griji", relateaza Click.

Sunt urati, multi si ne-au invadat! Informatia care iti va da fiori. Cercetatorii au ajuns la o cifra finala cu privire la numarul de specii de microbi care traiesc bine merci in organismul unui om sanatos. Este vorba despre 10.000 de astfel de vietati urate si microscopice, dar care uneori ajuta organismul, nu ii fac rau. Spre exemplu, in intestinul unui om se gasesc circa 4.000 de specii de bacterii si microbi care ajuta la digerarea alimentelor si extragerea vitaminelor, iar in vaginul unei femei se afla aproximativ 300 de astfel de fiinte mici si urate, scrie Libertatea.

Cercetatorii au descoperit: Gripa ucide cancerul. Miracol! Un virus gripal care ii face sa stranute pe copii poate ajuta la invingerea cancerului. Acesta ucide celulele din tumori si determina sistemul imunitar sa lupte cu boala incurabila si s-o elimine. Cercetatorii sunt optimisti ca reovirusul, care da simptome de raceala si probleme la stomac, are puterea sa stopeze tumorile, potrivit "Daily Mail". Cel mai important este faptul ca acesta produce mai putine efecte secundare decat alte tratamente impotriva cancerului, anunta Click.

De ce nu sunt bune ceaiul negru si cafeaua vara. Ce boala grava se poate face de la abuzul de apa. Nu doar apa va ajuta sa nu va deshidratati pe vreme torida. La fel de bune sunt iaurtul, pepenele rosu sau supa. Alcoolul, cafeaua, ceaiul negru sunt pe lista interzisa. Apa constituie 50-60% din masa noastra corporala, iar in 24 de ore organismul consuma peste 200 ml de apa numai pentru respiratie. Apa ne ajuta sa controlam temperatura corpului, ritmul cardiac, tensiunea, sa avem un metabolism sanatos. Cand temperaturile cresc, riscul sa ne deshidratam e cu atat mai mare, iar ceea ce mancam devine foarte important, informeaza EVZ.

Dudele negre previn cancerul. Dudele sunt fructele verii mai putin consumate, insa proprietatile lor sunt de neegalat. Pline de vitamine si antioxidanti, ele aduc numai beneficii organismului. Dulci si pigmentate, dudele ajuta sistemul nervos, mentine buna functionare a inimii si a ficatului. Potasiul este mineralul de baza pe care il contin dudele, dar mai au in compozitie si mangan si vitaminele C si B3, informeaza Click.