Gel antibacterian homemade cu ingrediente naturale. In general, gelurile antibacteriene pe care le gasim in comert sunt si destul de daunatoare pielii, din cauza agentilor folositi pentru combaterea germenilor. Din cauza substantelor din compozitie, pielea devine uscata sau poate suferi leziuni mai grave: spoate ajunge sa se descuameze sau sa capete un aspect neplacut. Iata care sunt ingredientele necesare pentru gelul antibacterian, scrie Unica.ro. 5-10 picaturi din ulei esential de lavanda 30 de picaturi de ulei esential de arbore de ceai (cu 0,5 la suta concentratie) O lingura de esenta de nucul vrajitoarelor (hamamelis)...

Pasi spre sanatateFoto: Colaj foto

Patrunjelul te scapa de 5 kilograme intr-o saptamana, ajuta ficatul si calmeaza durerile reumatice. Pe langa faptul ca patrunjelul contine de patru ori mai multa vitamina C decat portocala, el tine sub control tensiunea, fiind un bun stabilizator natural. Odata ajunsa in organism, radacina patrunjelului este un bun reparator al ficatului, un foarte bun stimulent pentru rinichi si pentru retinerile de apa. Frunzele si tulpina de patrunjel, din care se prepara ceai, ajuta la eliminarea pietrelor. In plus, patrunjelul, sub forma de salata, contribuie la reducerea greutatii corporale in mod sanatos, adica fara a pune in pericol echilibrul de vitamine din organism, scrie doctorulzilei.ro.

Sa fie acesta sfarsitul celei mai cumplite maladii? Cercetatorii au descoperit un tratament revolutionar care ar putea trata cancerul. Una dintre cele mai grave boli care ucide anual mii de oameni- printre care si copii cu varste fragede - ar putea fi invinsa de un tratament descoperit, recent, de cercetatorii belgieni. Acestia au identificat, in prima faza, felul in care se produc metastazele, apoi au gasit si o metoda de a bloca aparitia lor. Este o descoperire care ar putea reda mari sperante oamenirii, daca tinem cont de faptul ca metastazele sunt responsabile in proportie 90% de decesele provocate de cancer, scrie Libertatea.ro.

3 motive sa bei suc de merisoare. Merisoarele sau afinele rosii contin in proportie de 80% apa, iar restul sunt proteine, vitamine, dar si uleiuri si saruri minerale. Sucul de afine rosii are mai multe intrebuintari, iar o cura de cateva zile poate fi cel mai bun tratament pentru sanatatea ta. Intareste inima Pentru cei afectati de bolile cardiovasculare, o cura de suc de merisoare poate fi o solutie utila. Antioxidantii continuti fac minuni pentru intreg sistemul cardiovascular si au proprietatea de echilibra colesterolul. Ne scapa de raceala Compusii chimici ai sucului de afine blocheaza actiunea bacteriilor si astfel se previn infectiile. Pentru ca este de mare ajutor in eliminarea lor si a oricarui virus, sucul de afine face minuni si in cazul racelii si infectiilor respiratorii, scrie Click.ro.

"Ucigasul tacut" din casa ta. E mai toxic decat tigarile si cauzeaza probleme respiratorii si chiar cancer. Cercetatorii au descoperit ca unele lumanari aromate emana prin ardere o cantitate de toxine asemanatoare celor din fumul de tigara, iar fumul unei lumanari parfumate care arde intr-o incapere slab ventilata este suficient cat sa provoace astm, eczeme, alergii sau alte boli. Cele mai sigure lumanari parfumate, care in cazuri rarisime provoaca probleme de sanatate, sunt cele facute din ceara de albine sau din uleiuri de soia. Sunt si cele mai scumpe, scrie doctorulzilei.ro.

Formarea celulelor canceroase, filmata in premiera! Ce s-a descoperit. Cercetatorii de la Universitatea din Iowa, SUA, au facut o descoperire de exceptie. Au reusit sa filmeze, la microscop, formarea celulelor canceroase, dar si modul in care acestea opereaza pentru a distruge celulele sanatoase. Potrivit noilor descoperiri, se pare ca este nevoie de cel putin 5% celule canceroase aparute intr-un organ, pentru ca boala sa se declanseze. In urma filmarii formarii unei astfel de maladii s-a observat ca dupa ce apar, celulele canceroase se inmultesc atat intre ele, dar si mai grav e faptul ca atrag celule sanatoase, pe care le "imbolnavesc", dand astfel nastere la tumori. Obervatia este valabila pentru mai multe tipuri de cancer, scrie Libertatea.ro.