Utile: Disconfortul la nivelul sistemului digestiv poate fi semnul unei afecțiuni serioase; Dieta de 3 zile. Slăbeşti până la 5 kilograme fără să te înfometezi; Care sunt beneficiile spirulinei? Dovezile ştiinţifice.

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 13 august 2018, 2:47 Revista Presei | Utile


Sanatate
Foto: Colaj foto
Disconfortul la nivelul sistemului digestiv poate fi semnul unei afecțiuni serioase. Peste 30% dintre români suferă de o boală a sistemului digestiv! Uneori nu este grav, însă disconfortul la nivelul sistemului digestiv poate fi totodată semnul unei afecțiuni serioase. Vorbim de refluxul gastro-esofagian; ulcerul ;gastrita; cancerul (gastic, esofagian etc.); intoleranța la anumiți compuși alimentari (gluten, lactoză etc); probleme ale tranzitului intestinal. Pielea uscată și petele apărute pe față pot fi cauzate de afecțiuni ale intestinelor sau de slăbirea sistemului imunitar, iar balonarea este adesea cauzată de intoleranță la carbohidrați, potrivit doctorulzilei.ro.

Dieta de 3 zile. Slăbeşti până la 5 kilograme fără să te înfometezi. Ziua 1 Micul dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit, jumătate de grepfruit proaspăt sau suc, o felie de pâine cu o linguriţă de unt de arahide. (Total calorii: 219 ) Prânz: 125 grame ton în conservă, o felie de pâine, o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit. (Total calorii: 183) Cină: două felii subţiri de carne de orice tip la grătar sau fiartă, 250 grame fasole, 250 grame morcovi sau sfeclă, o ceaşcă de ceai, 250 grame de îngheţată de vanilie. (Total calorii: 468). Trebuie precizat faptul că rezultatele sunt pe termen scurt și că ar fi bine să consulți un nutriționist înainte de a începe orice fel de dietă, scrie Click.ro

Pomelo: beneficii nenumărate pentru sănătatea ta. Pomelo este un citric care are un număr surprinzător de beneficii pentru sănătate. Aceste beneficii impresionante includ capacitatea de a stimula sistemul imunitar, de a trata infecţiile tractului urinar, de a îmbunătăţi digestia, de a reduce tensiunea arterială şi de a reduce apariţia crampelor precum şi intensitatea acestora. De asemenea ajută la prevenirea anemiei, îmbunătăţeşte rezistenţa osoasă, reduce semnele de îmbătrânire prematură și previne cancerul, potrivit CSID.ro.

Care sunt beneficiile spirulinei? Dovezile ştiinţifice. Consumată de secole în locuri precum Africa Centrală, fără a avea efecte adverse, spirulina ar putea avea, conform cercetătorilor, nenumărate beneficii, printre care abilitatea de a modula sistemul imunitar, proprietăţi anti-inflamatorii şi chiar efecte antialergice, antivirale sau chiar anti cancer. Alga verde-albăstruie are în compoziţie nenumărate substanţe nutritive, inclusiv calciu, niacin, potasiu, magneziu, vitaminele B şi fier, potrivit Descoperă.ro.

Ce alimente sunt de evitat. Astfel, alimentele de tip fast-food, prajelile, care conţin grăsimi trans şi cărnurile procesate – cârnaţi, hamburgheri – sunt de ocolit, mai ales de femeile însărcinate. Cărnurile nepreparate, carnea de pasăre şi peşetele pot cauza toxiinfecţii alimentare, la fel ca şi ouăle crude, mai ales pe timpul verii. Aceste alimente pot conţine Salmonella, o bacterie care duce la diaree, vărsături şi stare de rău. Alimentele care potr determina apariţia unor boli sunt şi pateurile deja preparate şi brânza nepasteurizată sau cu mucegai, scrie Adevarul.ro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2296 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by