Utile: Alimente bogate în fier – ce să mănânci când ai lipsă de fier; Pauza alimentară de 18 ore ascunde secretul longevităţii?

de Lupu Vlad-Andrei     HotNews.ro
Miercuri, 15 ianuarie 2020, 1:47 Revista Presei | Utile


Utile
Foto: Colaj foto
ADN-ul ''dezordonat'' favorizează capacitatea celulelor canceroase de a se adapta la tratamente. Modul în care ADN-ul este aranjat în celulele umane joacă un rol important în eficacitatea tratamentelor împotriva cancerului. Studiile au arătat că ADN-ul din fiecare celulă a corpului nostru poate fi întins pe o distanţă de aproximativ doi metri, luând în calcul dimensiunile microscopice ale celulelor rezultă că genomul nostru trebuie „împachetat” într-un mod cât se poate de compact. Cromatina, una dintre moleculele care asigură această aranjare compactă a ADN-ului în interiorul celulei, controlează şi modul în care celulele reacţionează în faţa factorilor de stres. Un studiu al Universităţii Northwestern, Statele Unite ale Americii, a ajuns la concluzia că starea cromatinei şi a ADN-ului din interior joacă un rol important în cazul cancerului, conform Descoperă.ro.

Alimente bogate în fier – ce să mănânci când ai lipsă de fier. Pentru funcționarea optimă a organismului, fierul este mineralul esențial implicat într-o serie de procese metabolice. Este indispensabil în transportul oxigenului în organism, iar carența de fier poate duce la forme severe de anemie. Pentru a preveni apariția anemiei, este recomandat să consumăm alimente bogate în fier. Vezi care este lista celor mai bune alimente. Organismul uman conține, în general, aproximativ 4, 5 grame de fier. Se găsește activ în enzime și fermenți, dar și în hemoglobină și mioglobină. Alimente bogate în fier: Orez brun – o ceașcă preparată – 0.8 mg; Fulgi de ovăz – o ceașcă preparată – 1,6 mg; Germeni de grâu – 2 linguri – 11 mg; Brioșă – 1,4 mg, notează Libertatea.

Pauza alimentară de 18 ore ascunde secretul longevităţii? Studiu. Printr-un post intermitent nu doar că se poate ajunge la o siluetă mai suplă şi se reduce tensiunea arterială, dar acest regim alimentar ar putea fi util celor care-şi doresc să trăiască mai mult, a conchis o echipă de cercetători americani. 18 ore pe zi fără mâncare, mese programate într-un interval de 6-8 ore sau două zile pe săptămână cu regim alimentar sever de doar 500 de kilocalorii reprezintă reţeta care ne va face mai supli, ne va ţine tensiunea arterială în limite normale şi, în cele din urmă, va adăuga ani vieţii. Cel puţin aşa susţine o echipă de cercetători de la Johns Hopkins University, SUA. Cercetarea s-a constituit într-un ghid dedicat medicilor care vor să-şi trateze pacienţii obezi, pe cei cu diabet sau boli cardiace şi prin prescrierea unei perioade de pauză alimentară, arată Adevărul.ro.

Vitamina care scade riscul de accident vascular cerebral. Ce au descoperit cercetătorii. Oamenii de ştiinţă au descoperit că vitamina B este foarte eficientă în reducerea riscului unui accident vascular cerebral (AVC). În cadrul unui studiu publicat în jurnalul Neurology, cercetătorii au analizat rezultatele a 14 studii clinice la care au luat parte 54.913 de persoane. Rezultatele au scos la iveală că persoanele care au luat suplimente de vitamina B timp de şase luni şi-au redus cu şapte procente riscul unui accident vascular cerebral. Vitamina B nu a avut însă niciun efect asupra severităţii unui AVC sau asupra riscului de deces, relatează Doctorul Zilei.

Routerele Wi-Fi 6 sunt tot ce-ți poți dori acasă, dar nu te bucura încă. La târgul CES de anul acesta din Las Vegas au fost prezentate mai multe routere care sunt dezvoltate fix pentru noua generație Wi-Fi 6. Ele sunt, deocamdată, extrem de scumpe și nici nu prea ai ce să faci cu ele, din moment ce multe dispozitive nu sunt compatibile. Dar ele reprezintă viitorul. Sunt mult mai rapide și asta e fix de ce ai nevoie în casa ta. Într-un spațiu în care multe dispozitive sunt conectate la internet, ai nevoie atât de viteze mai bune, cât și de un router care să poată face fața. Și cele compatibile cu generația Wi-Fi 6 sunt răspunsul. Ca aspect, s-ar putea să ți se pară la început un pic science-fiction. Asta pentru că au, de regulă, mai multe componente. Tocmai pentru a putea livra puterea la care te aștepți. Dar, pe măsură ce tehnlogia evoluează, ele vor deveni și mai accesibile și vor ocupa și mai puțin spațiu. Se vor adapta în același ritm cu care au făcut-o și alte dispozitive de-a lungul timpului, potrivit Playtech.ro.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6126 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by