Patru alimente antistres. Portocalele, fisticul, avocado si spanacul sunt printre cele mai eficiente alimente care reduc nivelul hormonilor responsabili de stres. Cei care traiesc in conditii de stres pentru o lunga perioada de timp sunt mult mai vulnerabili la raceli, dar si la afectiuni precum hipertensiune arteriala si boli de inima. Una dintre strategiile care ajuta la tinerea sub control a stresului este alimentatia. „Pe langa multiplele cauze generatoare de stres, o alimentatie dezechilibrata poate contribui la cresterea lui prin lipsa de minerale si vitamine”, explica nutritionistul Maria Florea, scrie EvZ.ro

La ce este bun uleiul din nuca de cocos. Persoanele care urmeaza o dieta alimentara echilibrata si care au grija de sanatatea lor pot fi recunoscute dupa piele. Oamenii de stiinta au descoperit ca exista o legatura intre pielea sanatoasa si nucile de cocos, informeaza site-ul Meds Available, citat de ziare.com. Substantele ce se gasesc in nuca de cocos ajuta pielea atat din interior, cat si din exterior. Nuca de cocos are capacitatea unica de a hrani si de a vindeca pielea. Uleiul din nuca de cocos face pielea neteda si matasoasa, noteaza Romania Libera.

Nou tratament pentru cancer. Cercetatorii de la Institutul Lady Davis al Spitalului de Urgenta si de la Universitatea McGill din Montreal, Canada, au descoperit o legatura pana acum nebanuita intre doua cai genetice diferite, care opreste dezvoltarea tumorilor canceroase, potrivit sciencedaily.com. Aceasta descoperire, spun acestia, ar putea duce la noi tratamente pentru vindecarea maladiei cu cel mai ridicat nivel de mortalitate, incluzand aici cateva forme de cancer, printre care cel de prostata, noteaza EvZ.ro

Cercetatorii francezi explica procesul prin care vinul rosu ne intareste inima. Anumite substante din vinul rosu determina celulele din peretii arterelor sangvine sa produca monoxid de azot, un gaz vasodilatator. Consumul moderat de vin rosu reduce riscul de declansare a maladiilor cardiovasculare, potrivit numeroaselor studii realizate in ultimii ani. Cercetatorii francezi de la Institutul National de Cercetari Medicale "Sante", din cadrul Universitatii din Angers, prezinta prima explicatie stiintifica a mecanismului molecular al acestei protectii oferite de anumite substante, denumite polifenoli, din vin. Astfel, oamenii de stiinta au descifrat mecanismul molecular prin care polifenolii din vinul rosu determina celulele din peretii arterelor sangvine sa produca monoxid de azot, un gaz vasodilatator, noteaza Gandul.

Mierea de albine ajuta la combaterea sinuzitei. Cercetatorii canadieni de la Universitatea din Ottawa au descoperit ca mierea ar putea ajuta la combaterea sinuzitei cronice. Mierea contine un agent antimicrobian care ataca bacteriile responsabile pentru mai multe infectii. Studiul confirma practic beneficiile utilizate in medicina traditionala de sute de ani, scrie Femme Actuelle. Potrivit ziare.com, cercetatorii au aplicat miere si antibiotice pe bacteriile care cauzeaza sinuzita si au descoperit ca mierea a fost mai eficienta decat antibioticile pentru a le distruge. Studiul concluzioneaza ca mierea ar putea servi ca un tratament pentru infectiile cronice, noteaza Romania Libera.

Uita de mancarurile grele! Fa-ti o salata. Ca sa-ti recapeti silueta si tonusul dupa sarbatori, ar fi bine ca vreme de doua saptamani sa mananci mai putin si mai sanatos. Salatele ar fi o alegere potrivita, iar noi iti venim in ajutor cu patru retete delicioase, usor de preparat, ideale atat pentru pranz, cat si pentru cina, noteaza LIbertatea.