Victor Ponta: Presedintele s-a opus returnarii CASS. Problema pensiilor a fost unul dintre motivele pentru care am dat jos guvernul Ungureanu / Am decis returnarea banilor catre pensionari printr-o OUG

de Corina Ionel     HotNews.ro
Joi, 17 mai 2012, 21:10 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta
Foto: Captura RomaniaTV
"Am avut 2 discutii pe aceasta tema (n.r. returnarii CASS) cu dl. presedinte Basescu in care parerea sa era diferita de a noastra, referitor la faptul ca nu ar trebui sa returnam pensionarilor banii luati de stat", a declarat premierul Victor Ponta, joi seara, intr-un interviu acordat de la Palatul Victoria postului de televiziune Romania TV. Premierul a precizat ca problema pensiilor "a fost unul dintre motivele pentru care am dat jos guvernul Ungureanu si printr-o ordonanta de urgenta data ieri am decis returnarea banilor catre pensionari". Seful Executivului a adaugat ca "prin masurile luate zilele acestea am marit veniturile, intr-adevar cu foarte putin, la 2,2 milioane de pensionari si la 2,4 milioane de bugetari."

Principalele declaratii facute de Victor Ponta:
  • Faimosul domn Duta, luni, cand eram la Parlament [n.r. pentru votul de Investitura] a semnat facturi de jumatate de miliard de euro.
  • S-au dat concursuri sambata si duminica domnul premier Ungureanu a semnat.
  • Oamenii astia, pana luni seara, au facut tot felul de lucruri pe care le descoperim acum
  • Nu exista niciun leu prevazut pentru 2012 si nici in scrisoare FMI pentru maririle de salarii. Acele 5 miliarde erau bani obtinuti din imprumuturi planificate pe tot parcursul anului, pentru a finanta deficitul.
  • Am negociat cu cei de la FMI si au fost de acord cu o crestere a deficitului, noi renuntand la anumite proiecte precum PNDI si asumandu-ne anumite obligatii, referitor la cheltuieli.
  • Trebuie sa gasim solutii pentru 2013, pentru ca in 2012 nu se mai poate, pentru un tip de taxare de solidaritate, aplicata bugetarilor care au salarii excesive.
  • Am avut 2 discutii pe aceasta tema cu dl. presedinte Basescu in care parerea sa era diferita de a noastra, referitor la faptul ca nu ar trebui sa returnam pensionarilor banii luati de stat. 
  • A spus ca CCR a luat mai multe decizii si nu a impus inapoierea banilor.
  • Aceasta chestiune a fost unul dintre motivele pentru care am dat jos guvernul Ungureanu si printr-o ordonanta de urgenta data ieri am decis returnarea banilor catre pensionari.
  • Prin masurile luate zilele acestea am marit veniturile, intr-adevar cu foarte putin, la 2,2 milioane de pensionari si la 2,4 milioane de bugetari.
  • pe tema banilor pentru primarii: Aproape 60% din bani sunt sunt in cont. Au fost blocati si recuperati.
  • I-am avertizat pe primari ca daca se iau dupa dl. Oltean si dl. Blaga, care sunt in campanie electorala, ei vor pierde procesul si cheltuielile de judecata le tari tot din bugetele lor.
  • Nu am luat banii de la PSD-isti si UDMR-isti ca sa ii dau la USL-isti.
  • Cred ca primul lucru pe care trebuie sa il faci cand ceri bani de la Guvern trebuie sa explici ce ai facut cu banii aia. Ca vii si zici ca ai facut parcuri la tara sau telegondola, pe aia nu ii decontez.
  • Este o chestiune pe care am discutat-o cu dl Chitoiu dar pe care nu vreau sa o impun cu parul. Companiile petroliere nu sunt afectate de criza, cel putin daca ne uitam la profituri. Pe de alta parte, eu nu sunt un populist sa ii omoram pe cei de la Lokoil, OMV etc. Eu ma uit ca si OMV si Lukoil si Rompetrol sunt mari contributori la bugetul Romaniei, ei platesc taxe, impozite, CAS-uri. Dar exista in restul tarilor din jur o negociere intre Guverne si aceste companii prin care companiile fie au fost usor temperate in dorinta de a mari preturile.
  • Cred ca este in intereseul companiilor de a participa cumva, daca se poate, prin ieftinirea benzina.
  • Este o negociere pe care bugetul o poate face.
  • Companiile petroliere interese comune cu Romania. Au foarte multe investitii etc.
  • Sunt convins ca respectivele companii petroliere pot sa investeasca in viitorul Romania.
  • taxa pa fast-food si taxa pe bere: Am vorbit cu dl. Cepoi. In ceea ce ma priveste pe mine, respectiva taxa nu o vad ca un mod de a aduce venituri la buget, dar o vad pozitiv pentru a sanctiona un tip de alimentatie nesanatoasa care afecteaza sanatatea copiilor nostri.
  • Noi il omoram pe producatorul roman si cel dinafara ne hraneste cu legume si fructe extrem de nesanatoase.
  • despre TVA:  Noi am pus in program dorinta ca pana in 2014 sa ajungem la 20%
  • Cred ca decizia luata in 2010 de Guvenul Boc in 2010 a fost o masura proasta.
  • Cred ca ceea ce s-a schimbat [in relatie dintre V. Ponta si T. Basescu] este modul de exprimare si termenii folositi.
  • dicputa cu presedintele Traian Basescu pe tema reprezentarii Romaniei la Bruxelles: Nu ne-am inteles.
  • Dl. Zegrean a pierdut inca o ocazie buna pentru a tacea din gura. Nimeni nu a sesizat CCR.
  • N-am avut o problema de orgoliu sau de cariera politica cu cine merge la Consiliul European. Cred ca voi ajunge la CE, daca nu acum, tot o sa merg.
  • Din punct de vedere Constitutional nu exista nicio prevedere care sa spuna ca presedintele Romaniei reprezinta Romania in institutiile europene
  • Regulamentul CE spune ca fiecare stat membru este reprezentat de seful de stat sau de seful Guvernului.
  • Daca vorbim de practica europeana, cu exceptia presedintelui Frantei, in CE sunt numai prim-ministri.
  • Daca dl presedinte se duce si nu are sprijin pentru masurile propuse in consiliu, lucurrile nu functioneaza.
  • A fost o anomalie faptul ca dl presedinte a avut 2 premieri care i-au cedat atribubiile presedintelui. A fost un drept uzurpat de dl. presedinte de la dl. Boc.
  • In 2003 s-a spus foarte clar ca trebuie sa mergem pe regulamente europene.
  • legea electorale: nu schimbam colegiile electorale. Colegiile raman cele din 2008. Se schimba un singur lucru. Castigi colegiul, mergi in Parlament. 
  • Ca sa nu fie o problema cu reprezentarea minoritatilor am zi hai sa punem o regula, daca niciun candidat al minoritatii (de peste 6%) nu castiga colegiul ii dam un loc.
  • Cei de la PDL nu vor accepta nicio varianta ca pentru ei oricum e rayu, dar cei d ela UDMR am speranta ca vor vota aceasata lege.


-emisiune in desfasurare-


Citeste mai multe despre   






















9821 vizualizari

  • +82 (90 voturi)    
    rotfl (Joi, 17 mai 2012, 21:15)

    pehash [utilizator]

    daca Ponta iese pe sticla sa spuna ca de fapt nu are nici un ban in pusculita si ca taie investitiile si se mai si imprumuta ca sa creasca salariile bugetarilor... cred ca ii fileaza o lampa.
    • +26 (32 voturi)    
      Eu cred ca este filat (Vineri, 18 mai 2012, 8:00)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      de felix de mult!
      Daca mai era ceva de demonstrat tuturor votacilor uslasi, inseamna ca mai au de invatat de la ministrii lor ai invatamantului; mincinosi, plagiatori, manipultori, delatori, ...
      Ce sa mai spun!
      Cel mai corect guvern este plin de neregului, de prosti,...
      Ce sa caute constantin la agricultura? 60 mil. lei
      Scarbe si scarbe!
    • +24 (28 voturi)    
      Fugiti!!! (Vineri, 18 mai 2012, 9:05)

      andra [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Vindeti tot si plecati din tara!!! Scapati!!!
      Astia ne vor duce la sapa de lemn...
      • +23 (29 voturi)    
        Celui mai iubit conducator (Vineri, 18 mai 2012, 9:45)

        alin [anonim] i-a raspuns lui andra

        Din pacate ai perfecta dreptate. De 2 saptamani ponta ne-a tampit cu pensionarii lui. In fiecare zi aud aceleasi explicatii. Gata, mai lasa-ne omule ca am inteles ca esti un super erou. Ramai aici in tara cu pensionarii, ei sunt viitorul tarii. Astea sunt super masurile economice? Asta e super guvernul, cel mai cinsti? Toata ziua esti la TV sa te lauzi. De la partid esti in direct, de la guvern esti in direct, de la veceu esti in direct. Mai incet, ca m-am saturat sa vars de cate ori te vad.
      • +19 (25 voturi)    
        Ministerul Cercetarii? (Vineri, 18 mai 2012, 10:07)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui andra

        Ne intoarcem in comunism?
        Bai Ponta, tu esti nebun? Alti bani pentru ce? Fa o agentie mica pe langa Ministerul Economiei si al Dezvoltarii si ai rezolvat problema!
        Dar Ponta are nevoie de a sifona cat mai multi bani pentru USL-isti si clientela lor politica. Asta e adevaru!
        Romania a intrat pe mana celor mai periculosi hoti ai Romaniei!
        Urmeaza statia Grecia cu peron pe partea stanga!
    • +12 (18 voturi)    
      Taxa pe mici si bere.. (Vineri, 18 mai 2012, 9:30)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Daca inteleg bine, socialistii ne propun un meniu de criza cu sushi si fructe de mare.... Ponta, fii dragut si roaga-ti bona filipineza sau ce personal de serviciu mai ai, sa vina si cu niste retete healthy pt. norodul afectat de prea mult consum de carne.
      • +12 (16 voturi)    
        taxa pe ce? (Vineri, 18 mai 2012, 10:18)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        cand toate tarabele vand la negru, ce taxezi? cand buticul din colt vinde ORICE bautura la negru, ce taxezi? Ce-ar fi sa taxam prostia politicienilor? facem mai multi bani....
    • -14 (20 voturi)    
      dar lui Boc, ce cate crezi ca-i fileaza ?! (Vineri, 18 mai 2012, 9:47)

      costica [anonim] i-a raspuns lui pehash

      VIDEO HALUCINANT - Emil Boc "s-a sacrificat" plecand din CLUJ sa conduca Guvernul. Dupa ce "a salvat tara", vine sa salveze orasul, sa-l faca "Hollywood". Nu a luat nici o masura gresita, nu regreta nimic
      Ascuns pana in clipa de fata din fata contracandidatilor sai, Emil Boc nu are deocamdata curajul sa intre in dezbateri electorale adevarate. A preferat sa acorde un soi interviu extins celor de la Stiri de Cluj, unde a aberat pe teme politice si economice in voie. A acuzat pe toata lumea, in devalmasie, dar nu a reusit sa-si identifice nici o singura greseala in ceea ce priveste guvernarea sau anturajul. NIci chiar Sorin Apostu nu i se pare vinovat, Justitia isi va spune cuvantul.
      Ce a spus Boc?
      - nu si-a dorit sa fie premier, dar daca ar fi ramas la Cluj, nu era mai bine, asa cel putin, si-a indeplinit obiectivele
      - "a dat" 5 bugete in plus Clujului, bani pe care "nu-i aveam" (a se intelege noi, impreuna cu Boc), daca ramanea primar
      - nu va candida ca presedinte al Romaniei, nu-l intereseaza, cum nu-l intereseaza nici sa mai fie prim ministru
      - nu e dezamagit, are constiinta impacata, Romania a ajuns sa fie stabila, apreciata in plan international, a luat decizii cu capul si mai putin cu inima, a avut in gand doar sa scape tara de prabusire economica, "asa cum multe tari din Uniunea Europeana se prabusesc"
      - atac la Ponta: "n-a venit cu bani de acasa pentru a-i da la bugetari", din cauza lui se depreciaza leul
      - n-am avut un Guvern de ingeri, dar nici o nominalizare pe functie publica n-a sfidat bunul simt, n-au fost asa de slabi ca cei de acum
      - "Sint impotriva imposturii si a dorintei de a promova in detrimnentul invatamantului public"
      - a fost supus la numeroase presiuni, dar n-a cedat!
      - Funeriu a fost un cercetator cu recunoastere internationala
      - legat de Apostu: raspunderea juridica este personala
      - legat de centura Valcele-Apahida: "Nu sint nici inginer, nici contabil, nici topograf, sint om politic. Daca nu eram prim ministru, Autostrada nu se facea".
      • +12 (16 voturi)    
        care-s ceilalti patru? (Vineri, 18 mai 2012, 10:19)

        precaut [anonim] i-a raspuns lui costica

        A zis Hrebe ca PSD are CINCI postaci. Costica, tu esti unul. Care-s ceilalti patru?
      • +19 (25 voturi)    
        mult mai putine (Vineri, 18 mai 2012, 10:19)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui costica

        boc asa servil si neexperimantat ca om politic este ca administrator de 100 de ori peste ponta si s-a dovedit asta. si-a riscat cariera doar ca sa echilibreze bugetul dezechilibrat de guvernul pnl ajutat de psd in 2008. dupa ce in peroada de crestere economica tariceanu se imprumuta cu 12% boc in perioada de criza a ajuns sa s imprumute cu 6%. asta inseamna increderea investitorilor straini in politicile guvernului.
        la ce deficit au lasat aia atunci cand criza lovea toata europa, am scapat chiar ieftin. Am trecut prin criza cu unul din cel mai mic procent de someri si cu deficite controlabile.
        habar nu aveti despre ce vorbiti.
        nu spun ca n-a facut greseli, cele mai multe pe parte de comunicare, dar in mare parte a luat deciziile corecte. sa nu mai vorbim de justitie care a lasat-o libera incat inclusiv protejatul lui din Cluj sta acum dupa gratii. in schimb ministrul de justitie pus de ponta vrea sa impuste procurori. iar ponta a si dat verdictul o data pe dosarele lui nastase, fapt pentru care base a fost suspendat. bine base atunci a felicitat singurul candidat la o functie care nu putea sa iasa pe locul doi, dar asta este altceva.
        acum nu recunoaste nici curtea constitutionala. el le stie pe toate. le spune tuturor ca nu trebuie sa vorbeasca, si presedintelui CCR si consilierilor presedintelui, jurnalistilor. voi chiar nu vedeti ce primministru avem si ce potential de a face rau are. ungurul Orban o sa fie gelos pe Ponta peste vreo 2 ani. daca asta are majoritate in parlament la anu, dracu ne-a luat. nu-l mai opreste nimeni. si voi va plangeti de boc care si-a permis sa-si distruga cariera politica doar ca sa echilibreze economia... cateodata cred ca voi nu stiti ce vreti.
        • -4 (4 voturi)    
          NU Boc a echilibrat economia (Vineri, 18 mai 2012, 19:03)

          costica [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Ci FMI !!!!
          Boc habar nu are de economie!!
          Incompetent mai mare ca Boc nu gasea Traian Basescu, dar este cel mai cel YES-MAN, d-aia l-a pus Prim Ministru figurant!!
          FMI a decis, FMI i-a spus lui Basescu in Mai 2010 ca Romania este in prag de FALIMENT, in schimb habarnistul de Boc ne asigura cu 2 zile inainte ca Romania are bani de salarii si pensii !
          • +3 (3 voturi)    
            nu zau? (Sâmbătă, 19 mai 2012, 12:54)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui costica

            stii care au fost propunerile fmi? nu cred.
            nu fmi a echilibrat balantele de plati. nu fmi a tinut somajul sub media europeana. nu fmi a tinut moneda stabila atata vreme.
            habar nu aveti despre ce vorbiti. voi doar ascultati un securist ca felix si aveti impresia ca le stiti pe toate. nu stit nimic.
      • +6 (8 voturi)    
        boc...boc...Costica e netot (Vineri, 18 mai 2012, 12:52)

        grigoras [anonim] i-a raspuns lui costica

        Bai Costica,am auzit eu ca ti-a cazut un pol al pamantului in cap si ma bucuram ca am scapat de tine,dar ca inca mai poti posta aceleasi prostii, nu ma asteptam! Ti-ai indeplinit misiunea,acum lasa-ne si pe noi un pic mai liberi! O sa li se subtieze c... astora de la guvernare ,la cat de mult si bine lingi!
    • +6 (6 voturi)    
      Ponta jucatorul:-) (Vineri, 18 mai 2012, 15:10)

      Philip [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Lui Ponta nu-i fileaza nici o lampa, din inertie, el inca se situeaza in Opozitie. Nu spune nici o fraza, fara sa aminteasca de Basescu sau de Mihai Razvan Ungureanu (n-au facut, n-au vrut, etc). El face campanie electorala USL de la sefia Guvernului, tot in Opozitie se simte:-) De asta a si acceptat postul.
  • +75 (89 voturi)    
    un partid fara viitor (Joi, 17 mai 2012, 21:30)

    h [anonim]

    PSD = partidul fara viitor... partidul ce apara DOAR pensionarii.

    UN partid ce a condamnat cateva generatii tinere la EXIL !

    p.s. va mai aduceti aminte de capsunarii spanioli ai lui Bombo ?
    • +55 (61 voturi)    
      O tara fara viitor (Joi, 17 mai 2012, 23:37)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui h

      La guralivul Ponta, surprinde lipsa de interes, de preocupare pentru sectorul privat, pentru cei care activeaza in privat! Este ca si cum nu ar exista latura privata a economiei! Cu alte cuvinte, viitorul Romaniei s-ar afla in marea masa a pensionarilor si a bugetarilor!
      • +20 (24 voturi)    
        .... (Vineri, 18 mai 2012, 8:32)

        Loukoumada [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

        Exista latura privata , e buna sa genereze crestere economica din care sa -si hraneasca el pomanagii puturosi de la stat. Bataie de joc ...
      • +22 (26 voturi)    
        noi, nu contam (Vineri, 18 mai 2012, 8:34)

        iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

        pentru ei,la noi se gandesc doar atunci cand vin sa ne amendeze,garda financiara,finantele,opc,asa stiu sa incurajeze IMM,urmeaza impozite si taxe mai mari,multumim din inima PSD,prin masurile luate cu mariri de pensii si salarii va asigurati bunastarea voastra,a baronilor si mafiilor locale,in curand,renuntand la banii pentru investitii o sa ramaneti doar voi,pensionarii si bugetarii,abia atunci,facand imprumuturi peste imprumuturi o sa realizati ca,nu prea mai aveti de unde imprumuta bani,privatii vor fi istorie iar cei tineri vor disparea din evidentele recensamantului,o sa devenim o tara de asistati sociali,de pensionari si bugetari care asteapta noi sporuri pentru extenuanta munca depusa!!!!
        • +22 (26 voturi)    
          ce ne asteapta? (Vineri, 18 mai 2012, 10:22)

          Liana [anonim] i-a raspuns lui iulian-bz

          Sunt bugetar,un viitor pensionar.Am acceptat fara sa comentez masurile luate de Boc fiindca am stiut ca la un moment dat de unde nu pui nu ai ce sa mai iei.Cum imediat dupa 90 a aparut comunismul cu fata umana, s a vandut tot ce s a putu vinde , s au imbogatit toti excrocii , s a infiintat o adevarata mafie in aceasta tara.Am strans din dinti 2 ani,asteptand ca totul sa mearga spre o directie mai buna.Sunt sigura ca ar mai fi durat ceva timp dar tara noastra ar fi putut sa si schimbe cursul.Din nefericire au venit cei care 7 ani nu au mai putut fura, minti si au facut praf toata truda noastra in 10 zile.Ce va urma?Grecia va fi nimic pe langa noi.
          • +6 (6 voturi)    
            respect,stimata doamna! (Vineri, 18 mai 2012, 15:42)

            iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui Liana

            daca toti bugetarii si o parte din pensionari ar gandi ca d-voastra,eram cu siguranta,dupa cei 22 de ani,in primele zece state cu crestere economica din UE,din pacate sunt multi cei care gandesc numai pentru ei,sa la fie lor bine,nu se gandesc si la semenii lor,mai avem pana departe!!!
      • +11 (17 voturi)    
        Matematica electorala: (Vineri, 18 mai 2012, 9:46)

        Andor74 [anonim] i-a raspuns lui Don Ciccio

        1. La vot nu prea merg cei angajati in mediul privat (care de-abia asteapta week-end-ul pentru anumite motive cunoscute doar de ei). In mediul privat lucreaza cca 4 mil.
        2. Pensionari + bugetari = peste 5mil
        3. mai sunt cca 500.000 de elevi care urmeaza sa-si dea BAC-ul
        Deci, ce masuri crezi ca va lua acest guvern (da, da, stiu - trebuia sa scriu cu "G" ca-i institutie).
        • +6 (10 voturi)    
          Responsabilitate civica (Vineri, 18 mai 2012, 11:46)

          Cetatean [anonim] i-a raspuns lui Andor74

          Pai tocmai asta este problema Romaniei: cei din mediul privat nu merg la vot, tinerii nu merg la vot, intelectualii nu se implica in politica si dezbateri publice etc. Dar de plans, toti se plang!
    • +15 (21 voturi)    
      hmmm (Vineri, 18 mai 2012, 7:50)

      arletty [anonim] i-a raspuns lui h

      bine-ar fi de-ar fi asa, da' la cit de tembel e electoratul in Romanica (din care aproape 50 % vietuieste pe plaiuri edenico-idilice rurale,si iute pune botul la o galeata s-un kil de ulei), taaaare ma tem ca gasca desi zice partid pesedist are inca mult prea multi ani
    • -16 (20 voturi)    
      pdl-pe tobogan (Vineri, 18 mai 2012, 7:55)

      ipocritu' [anonim] i-a raspuns lui h

      da ne aducem aminte,dar cumva au dat navala in tara cand a venit la putere Basescu "muncind cu spor la edificarea unei noi societati si punetrea in aplicare a reformelor",ai?
    • +8 (18 voturi)    
      Cum am putea... (Vineri, 18 mai 2012, 8:25)

      Nemo [anonim] i-a raspuns lui h

      ....sa uitam acea vreme plina de marete impliniri?!

      P.S. D...ezastru!
    • +14 (20 voturi)    
      Anumiti pensionari (Vineri, 18 mai 2012, 9:24)

      Alberta [utilizator] i-a raspuns lui h

      II apara doar pe pensionarii"lor".Adica,cei care au facut parte din clanul lor de vandalizare a statului roman.
      • -1 (1 vot)    
        Un anumit pensionar (Sâmbătă, 19 mai 2012, 21:16)

        Geogeo [anonim] i-a raspuns lui Alberta

        Realitatea este că cei peste 5 mil.de pensionari nu vor vota niciodată cu voi, cei de la PDL, pentrucă le-ați făcut viața un coșmar în ultimii 4 ani cât ați „încercat” să guvernați. Vorba unui „semnificativ” reprezentant al vostru: „ciocul mic” ultrașilor!
  • +74 (82 voturi)    
    avem incredere... (Joi, 17 mai 2012, 21:30)

    torna_fratre [anonim]

    Cum sa nu credem cel mai "cinstit"guvern.
    Nici un cuvant despre cel de la Educatie care si-a dat demisia.
    Dar in schimb ciripim toata ziua pe la Tv.
    Guvernul cand il mai conduci?
    Intre 2 circuite de raly?
    • -15 (21 voturi)    
      ai incredere ? (Vineri, 18 mai 2012, 7:03)

      maria [anonim] i-a raspuns lui torna_fratre

      in ce ai incredere ? ca se va mai umple pusculita ? cauta-ti alt loc de munca ! daca se goleste si pusculita ta ca a celor de la,,Evenimentul zilei'' FII PREVAZATOR !Tu vei pleca primul , bati cimpii !
      • +8 (12 voturi)    
        cu ce bate campii ? (Vineri, 18 mai 2012, 10:13)

        math [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Tu chiar crezi ca toti care iubesc PSD pentru cativa lei de pensie sau salriu de la buget sunt destepti si toti cei care ii ritica sunt platiti de mafia portocalie ? Mai gandeste-te si la alte optiuni, poate criticii sunt santajati de serviciile tiranului ?

        Am dat un vot "pentru" din greseala (singurul) la mesajul tau imbecil si amenintator. Imi cer scuze!
        (nu mai spune la nimeni, s-ar putea sa imi si scada din salariu....)
      • +2 (2 voturi)    
        @maria (Vineri, 18 mai 2012, 12:30)

        torna_fratre [anonim] i-a raspuns lui maria

        Esti pe langa subiect,ce are EZ cu pusculita mea?
        Eu lucrez in privat pe bani pe care tu nu ai sa-i vezi in vecii-vecilor asa ca nu-ti fa griji de pusculita mea...
        Pentru cat muncesc si stiu n-am sa mor de foame insa nu acelasi lucru l-as putea spune despre unii care asteapta " pica para malaiata" de la USL.
        Concluzia:
        Mergi la serviciu nu mai taia frunze la USL.
  • +58 (68 voturi)    
    tot bolsevism? (Joi, 17 mai 2012, 21:37)

    mav [anonim]

    Ponta are un discurs si o atutudine mincionasa de tip bolsevic..si istoria lui scurta ii sustine acest comportament mincinos...vezi declaratia in legatura cu propunerea de desemnare a lui in postul de prim -ministru..a spus ca nu e adevarat si apoi a vazut stenogramele si data-o la intors...deci "legea" lor este minciuna!
    • +62 (70 voturi)    
      ipocrizie (Joi, 17 mai 2012, 23:16)

      Lia [anonim] i-a raspuns lui mav

      Pe dl. Ponta il doare-n cot de pensionari, vrea doar voturile lor si atat. Sunt pensionara cu 1000ron dupa 39 de ani de munca dar nu voi vota ciuma rosie nici daca mi-ar tripla pensia.Din fericire nu m-a lasat memoria cu ceea ce au facut cat au guvernat si ma felicit ca nu le-am dat niciodata votul meu si mi-am exercitat dreptul de vot de cate ori am fost chemati la urne.
      • +17 (25 voturi)    
        perfect de acord (Vineri, 18 mai 2012, 8:54)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Lia

        as mai adauga ca exista ticalosi (multi) in orice partid dar PSD este un partid de ticalosi prin definitie facut dupa chipul si asemanarea lui Nastase si Mazare. Aici oamenii onesti sunt absolut rataciti si nu rezista mult timp. Minciuna, tupeu, populism, fara scrupule cand e vorba sa punem mana pe bugetul statului. Din masini de 100,000 Euro sau din yacht-ul personal ne luptam zi si noapte sa dam 7 lei in plus pensionarilor. Aceasta este definitia stangii romanesti.

        Din nefericire, cu aportul tuturor guvernelor am ajuns sa avem mai multi bugetari si pensionari decat angajatori/angajati privati sau PFA. Deci cei care chiar platesc impozite si taxe sunt mai putini. Pentru alegeri noi la PSD de cine sa ne ocupam ?
        Ghici ghicitoarea mea.

        Sa vedem daca oamenii vor vota pentru 7 sau 200 lei fara sa ii intereseze ca imprumutam bani aiurea, cresc preturile, scade valoarea monedei nationale....
        • 0 (4 voturi)    
          26 de lei! (Vineri, 18 mai 2012, 11:24)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui math

          tata a primit ieri pensia, ce era majorata cu ... 26 de lei! Dar CAS-ul retinut anterior era mai mult, circa 100.
          Si Ceaushescu, in ultima zi, a promis ca ne da o suta in plus la salariu, dar nu prea i-a folosit.
      • +5 (9 voturi)    
        si ce daca? (Vineri, 18 mai 2012, 11:21)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Lia

        La ce ajuta ca Dvs. nu il votati pe ilici?
        Si tata este pensionar, are 87 de ani, si nu il va vota, dar se gasesc destui care sa CREADA promisiunile pedesereului. Si chiar daca nu, comunistii pot oricand sa falsifice rezultatele, asa cum au procedat si atunci, in 1946!
        • +1 (3 voturi)    
          E important fiecare vot (Vineri, 18 mai 2012, 14:09)

          Manu [anonim] i-a raspuns lui Cristian Ioan

          Ajuta, fiecare vot ajuta, de ce vorbesti asa? Si mama e pensionara si nu a votat si nu va vota niciodata PSD imi spune ca daca ar face-o ar insemna sa-si bata joc de memoria celor de la Revolutie care au strigat Jos COMUNISMUL, nu doar jos Ceausescu cum gresit cred unii
  • +59 (65 voturi)    
    De multa vreme (Joi, 17 mai 2012, 21:38)

    Lucifer [anonim]

    nu am mai simtit nevoia sa intervin.
    Romani, treziti-va!
  • +65 (71 voturi)    
    Devine din ce in ce mai interesant! (Joi, 17 mai 2012, 21:39)

    livius [anonim]

    Am dat jos un guvern, am dat o Ordonanta de urgenta prin care marim masa salariala, cu toate ca ne imprumutam-mult! pentru a finanta deficitul
    Foarte simpatice gesturi...daca nu ar fi tragice. Sa dea domnul sa gresesc.
  • +51 (59 voturi)    
    noul Pinochio... (Joi, 17 mai 2012, 21:56)

    gigi n [anonim]

    In ceea ce spune un individ cu lipsa de caracter si de coloana vertebrala ale lui ponta,marioneta unor iliescu,nastase și,cel putin in trecut si a unui vanghelie nu am nici macar stropul de incredere pe care il mai am in Traian Basescu.
  • +50 (56 voturi)    
    la tv (Joi, 17 mai 2012, 22:08)

    andu [anonim]

    asta cind mai conduce tara, caci il vad seara de seara la tv! Un adevarat prim ministru sta la guvern de la 6 la 23, asta da mai mult interviuri!
    • -5 (9 voturi)    
      Georgescu (Vineri, 18 mai 2012, 8:39)

      bd [anonim] i-a raspuns lui andu

      conduce si vegheaza pentru el si pentru noi.
      • +7 (11 voturi)    
        ce dreak sa conduca? (Vineri, 18 mai 2012, 10:20)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui bd

        daca si la cursele automobilistice e copilot, nici ca pm nu-i decat tot un copilot. al lui ilici, bombo, varanul felix si cati or mai fi.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu are nevoie (Vineri, 18 mai 2012, 10:43)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui andu

      Nu are nevoie sa stea la guvern, deoarece guvernul este condus de Voiculescu
  • +64 (68 voturi)    
    Asta-i presedinte, mai Ponta? (Joi, 17 mai 2012, 22:11)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Tocmai acum cand Grecia e ca si falimentara, Spaniei tocmai i-au crescut dobanzile cu 5 procente iar Franta e urmatoarea pe lista, Traian Basescu s-a apucat sa faca figuri si sa spuna ca nu e bine sa avem un deficit mai mare de 3.5 miliarde de euro la fondul de sanatate, pe care il avem acum? Ponta, daca eram in locul tau ii dadeam si vreo doi pumni. Cum isi permite sa spuna adevarul cand noi avem nevoie de toti pensionarii sa ne voteze. Domnul Ponta, va rog sa plangeti nitel melodramatic, cum a facut-o doamna Campeanu in direct la televiziunea prietenului dvs, Sebastian Ghita, cu care mergeti in Dubai, unde va ganditi la pensionarii, bugetarii si asistatii ostracizati de Traian Basescu!
  • +57 (63 voturi)    
    un... (Joi, 17 mai 2012, 22:16)

    rochiri [utilizator]

    ... Mickey Mouse!
    Toti spuneau ca Boc este maimutoiul lui Basescu !
    Ponta este a lui Nastase,Voiculescu si Hrebenciuc !
    Macar Basescu a fost ales !
    • +12 (16 voturi)    
      naravuri vechi (Vineri, 18 mai 2012, 9:34)

      echilibru [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Tehnica comunista adusa cu tancurile rusesti ,a fost dintodeauna de acuzare a opozantilor de cele facute de ei. Asa fac si cu dl. Boc si Dl.Basescu si asta cine ? ! niste hoti si derbedei a caror golanie a fost sesizata de toata lumea.
  • +62 (68 voturi)    
    Pentru tineri (Joi, 17 mai 2012, 22:25)

    Tinei [anonim]

    Vad ca pentru Primul Ministru in tara nu exista decat bugetari si pensionari. Nu am auzit nimic despre ce va face pentru tineri, pentru IMM-uri, pentru cei care produc acei bani pe care el ii imparte cu asa mare usurinta. De ce nu isi vinde masinile si proprietatiile pentru a ajuta pensionarii. E usor sa imparti banii altora si sa pari ca faci ceva. Dupa gandirea lui, sosele, spitale, scoli sunt mofuri de care nimeni nu are nevoie.
  • +46 (50 voturi)    
    Ponta baga batul prin gardul de la Cotroceni (Joi, 17 mai 2012, 22:27)

    MickeyD [utilizator]

    Ponta cauta scandal cu Basescu ca sa distraga atentia de la guvernare si sa aiba pe cine arata cu degetul. a mai zis ca Boc n-a lasat bani pentru organizarea alegerilor in conditiile in care toate guvernele au alocat banii prin hotarare de guvern cu cateva luni inainte pentru a sti exact de la autoritatea electorala care sunt cheltuielile. asadar nu mai cred minciunile nerusinate ale unui politician populist ajuns la limita propriei incompetente.. zero masuri de sustinere a economiei, doar mariri de deficite si cheltuieli cu salariile si cresteri de taxe pentru privati. o ia exact pe urmele lui Viktor Orban.
  • +53 (57 voturi)    
    telegenia bate teoria (Joi, 17 mai 2012, 22:29)

    adv [anonim]

    D-l Ponta, eu am o nelamurire totusi d-voastra lucrari la biroul de relatii cu media sau sunteti premierul Romaniei ca, sa-mi fie cu iertare dar, numai conferinte de presa si talk show-uri ne-ati pus pe tapet pana acum . Asta cand nu va plimbati!

    Am inteles totul poate fi sintetizat in cateva cuvinte:
    - mariti salariile la bugetari ( ei au inteles deja nu sunt prosti sa le repetati subliminal de 10 ori pe zi, le dati sporuri retroactiv chiar si pentru somn, reangajati toti bugetarii pe care FMI ne-a impus sa-i dam afara, scadeti TVA ( daca va lasa Curtea Constitutionala- vorba vine) in urmatorul cincinal ( ptr ca trebuie sa cereti acordul de la CE, FMI si BM), ii faceti pe pensionari milionari in lei, Boc a fost un tiran , am inteles.
    Dar ne puteti spune si :
    - cand prezentati presei scrisoarea oficiala FMI
    - care este dobanda ptr ultima linie de credit facut de USL la BM si in virtutea transparentei cum il veti folosi
    - ce se mai aude cu despagubirile pentru fostii proprietari
    - cum vor fi afectate preturilor in iarna de cresterea redeventelor pe care le-ati convenit cu FMI?
    - PSD , cum mai sta cu bugetul, ati reusit sa acoperiti datoria lui Geona?

    Cat despre controlul companiilor petroliere in alte tari , n-as vrea sa va jignesc dar bateti campii cu gratie!
  • +55 (59 voturi)    
    Pai (Joi, 17 mai 2012, 22:29)

    micu l [anonim]

    de-aia l-ati urat pe Boc , pentru ca apela prea des la ordonanta de urgenta ! Voi ce faceti ?
    • -19 (23 voturi)    
      ,, l-ati urit pe boc '' ? (Vineri, 18 mai 2012, 6:52)

      maria [anonim] i-a raspuns lui micu l

      boc poate fi urit ? poti uri un papagal , o nulitate ? boc- e penibilul la maxim !
      • +9 (13 voturi)    
        adasta o tzara! (Vineri, 18 mai 2012, 9:27)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui maria

        sa-l vezi pe Ponta! Suprataxeaza companiile petroliere pt. ca acelea sa ieftineasca benzina. Intre primaria din Vascauti si firma X exista un contract, vine Ponta si spune ca nu plateste si trimite firma in faliment; crezi ca poate castiga in justitie? Supraimpoziteaza bugetarii cu salarii mari: mai risca careva sa munceasca pe doi lei, sa-l injure presa zilnic si sa-l toace prietenii politici pt. bani? Nu cumva il impingi sa bage mana? sau ramai cu toti imbecilii !
      • +4 (6 voturi)    
        si pe tine te uraste cineva! (Vineri, 18 mai 2012, 10:53)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Sau esti singura pe lume?
  • +42 (52 voturi)    
    pensionarii (Joi, 17 mai 2012, 22:30)

    ungurean [anonim]

    O mare parte din votantii USL sunt pensionarii.Si uite asa USL castiga alegerile in Romania.
    • +51 (55 voturi)    
      pensionarii? (Joi, 17 mai 2012, 23:58)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui ungurean

      Domnule draga,
      generalizezi cu prea mare usurinta si ti-ai format un tic, nu stiu de unde. Sunt pensionar de 12 ani. Nu am votat niciodata FSN, PSDR, PSD din 1990 pana astazi. Nici acum nu am sa votez USL. Nu spun ca mi-a picat bine taierea de pensie, dar asta-i situatia. Stiu insa foarte bine ce a facut guvernul Tariceanu si "desteptul" de Vosganian cu finantele tarii si cum s-au dus pe apa sambetei miliarde de euro, ca sa faca 45 de km de autostrada!! Si multe alte matrapazlacuri pe care , sper ca le stii(Biletelul roz pe care tariceanu nu l-a inghitit. desi a promis ca asa face, daca se gaseste. Si a fost gasit!!!). Nu sunt din cei care am pensie de nesimtit, asta iar tin sa ti-o spun. Si ca mine sunt destul de multi, asta iar tin sa ti-o spun!!(nu vorbesc sa ma aflu in treaba!) Sa-ti mai povestesc despre coruptie? Despre procesele amanate ale lui Nastase patru case? Despre ce sa iti mai vorbesc?Ca Parlamentul nu a dus la indeplinire votul supramajoritar al nostru al tuturor pentru asanarea clasei politice? despre Emil Boc? Despre el nu am sa-ti vorbesc pentru ca nu vreau sa hulesc ceea ce nu e de hulit!! Stiu ca nu le place celor cu rafinamente snoabe de" taranul "care s-a dus la coasa ca sa vada tot imbecilul de lenes sau cel cu nas prea fin ca se poate munci si daca esti prim minstru, nu sa stai in carciuma sa vina apa sa -ti ia casa!! Asa ca , draga domnule anonim, am avea ce discuta 2 zile si 3 nopti dac-ar si sa fie si sa o spunem p-aia dreapta.
      • -18 (22 voturi)    
        Ce grad ai avut? (Vineri, 18 mai 2012, 7:59)

        fhjjhnjhnjhn [anonim] i-a raspuns lui solar

        Tare mi se pare mie ca ai fost la secu sau la SRI, iar daca nu ai fost eu cred ca gandesti ca ei.
        Doar un om cu o astfel de mentalitate poate da dreptate celor care au distrus tara asta cum nu a mai facut nimeni in istorie .
        Nimeni nu a mai atatat clasele sociale una impotriva alteia ca pedele si basescu, privati contra bugetari, pacienti contra medici, popor contra parlamentari, tarani contra oraseni , salarii mici contra salarii mari, pensionari contra salariati, etc. In timp ce unii se cearta cu altii , aceasta grupare a consumat resursele tarii si mai voiau sa vanda si gazul de sist, petrolul , centralele electrice si aurul.
        Nu spui nimic de flota , de casa din Mihaileanu, de afacerile CFR-ului din guvernarea PNTCD-PD , de distrugerea industriei , de devalizarea bancilor la care toti au fost partasi.
        Au taiat drepturi si salarii in invatamant cam 40-45% iar la SRI, STS si SIE , aviatie, marina le-au marit salariile si drepturile foarte mult in acelasi timp. Ti se pare normal?
        Din cate tin eu minte printre primele masuri dupa realegerea lui basescu , a fost marirea bugetului STS iar eu ma intreb " De ce oare?"
        Au marit excesiv bugetul pentru "dezvoltare" si dupa o guvernare de 3 ani tara reintra in recesiune. Ce s-a dezvoltat? - averile proprii ?
        Mi-au luat banii si i-au dat aiurea pe parcuri prin lunci inundabile si paduri, pe telegondole, pe sali de sport in sate fara tineret, pe studii de fezabilitate , pe tot felul de comenzi supraumflate ale regiilor de stat si tu -i aperi si-i vezi albi si puri?
        Banii mei i-au dat primariilor pedeliste sa-i toace pe tot felul de prostii si in ultima zi de guvernare.
        Eu cred ca Roamania a avut noroc in al doisprezecelea ceas ca i-a oprit.
        Asta e parerea mea , dar cred ca nu se va publica pentru ca multe din comentarii am vazut ca nu se posteaza sau se posteaza dupa ce ies din prima pagina.
        • +4 (10 voturi)    
          Gandeste (Vineri, 18 mai 2012, 10:48)

          Cel [anonim] i-a raspuns lui fhjjhnjhnjhn

          Este doar om care gandeste si care a iesit la pensie
          @Apropo cu cat plateste USL tradarea tarii?
      • +4 (8 voturi)    
        apreciere (Vineri, 18 mai 2012, 11:15)

        brahmaputra [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Stima !
    • +36 (40 voturi)    
      Pensionari au si ei copii (Vineri, 18 mai 2012, 0:47)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui ungurean

      Sunt absolut convins de faptul ca USL va lua o plasa uriasa cu pensionarii. Si stiti de ce? oamenii astia au si ei copii, nepotii si multii vor fi nevoiti sa plece din tara daca USL va castiga alegerile. Ce credeati ca vor face pensionari. Vor alege 100 de lei in plus la pensie sau sa-si vada copii si nepotii langa ei?
      Eu unul mi-am propus ca pana la alegeri sa rezolv problema asta cu cel putin vreo 50 de pensionari. Ii voi convinge sa nu voteze in nici un caz USL.
      • -1 (13 voturi)    
        cred ca ai dreptate.... (Vineri, 18 mai 2012, 8:23)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Trident

        Cred ca romanii deja regreta PDLul, cum spune Dna Udrea pe unde apuca si ca in toamna toti romanii vor vota PDL din nou !!!
        Cred chiar ca PDL va lua 99,99% din voturile romanilor ce vor participa la vot !!!
        Cam asa vrei sa spui ca se vor trezi romanii, asa-i ?!
        Dar, nu recunosti deloc ca si PDListii sunt la fel ca PSDistii si PNListii si-i doare undeva de alegatoriii care-i trimit in Parlament sau la guvernare !!!
        NU le pasa, deschide ochii, numai minciuna, coruptie, clientelism cu incompetentii lor in toate functiile bine platite, ipocrizie cat cuprinde!!
        Asta este clasa politica romaneasca azi si nu se va schimba curand!!
        Au vazut ca asa se poate, ca se imbogatesc imediat, de ce crezi tu ca intra in politica numai oameni incompetenti?!
        De ce NU vezi oameni competenti, oameni care POT sa FACA ceva pentru Romania ?!
        In afara lui Leonard Orban si a lui Dacian Ciolaos, eu nu vad nici o figura care sa convinga azi prin competenta, fara sa-i fie numele legat de partidul care l-a propulsat pe alte criterii decat competenta.
        Vezi ce spune Sever Voinescu in Romania libera de luni. Asa este toata clasa politica romaneasca si PDL nu face exceptie, dimpotriva colcaie incompetenta, clientelismul si coruptia si la ei.
        In Jud Covasna unde locuiesc, PDL este o rusine, a numit in fruntea catorva institutii niste incompetenti(oameni la 50 si ceva de ani) cu liceul terminat pana in 2006-2007 si care ulterior au terminat Spiru Haret sau Dimitrie Cantemir si au ajuns mari Directori PDL la institutii publice, ori ei saracii nici nu stiu sa vorbeasca corect in limba romana. O fac asa cum o face si actualul Ministrul analfabet al educatiei numit de USL!!!
        Uita-te la PDListii care au plecat acum de la PDL si sunt bine mersi al USL, este greu de crezut cum vorbesc acum despre PDL, ei care pana mai ieri alaltaieri erau numai PDL in sangele lor !! Sunt convins ca la fel sustineai PDL si cand astia erau in PDL!!!
        TOTI o apa si-un pamant !!!
        TOTI, toata clasa politica romaneasca !!!!
        • +9 (13 voturi)    
          Mai costica din Corabia, (Vineri, 18 mai 2012, 10:28)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

          De ce te repeti?Dai acelasi comentariu de mult timp,esti foc si para pe PDL,putin pe USL si lauzi extremismul lui DD.Daca nu mai ai idei ,accepta si ce spun altii.Si pe urma,chiar crezi ca in Romania,cine vine la putere trebuie sa ia la injurat opozitia,sa-i stranga de gat pe toti?Nu te vad sa spui nimic niciodata de cei cu pensii nesimtit de mari,de cei care au devalizat tara,actuali asa zisi baroni care se simt deranjati daca justitia vrea sa-i intrebe cum au facut averea protejata de Constitutia lui Iliescu si Nastase.De astia nu te atingi?
      • +15 (17 voturi)    
        corect (Vineri, 18 mai 2012, 9:06)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Trident

        Convertiţi cât mai mulţi pensionari, explicaţile ca trebuie să voteze pt copiii lor nu pt 50 de lei în plus la pensie... Fără supărare pt votanţii usl, dar tre să fi inapt mintal ca să votezi asemenea alianţă...
    • +2 (4 voturi)    
      Decimarea electoratului (Vineri, 18 mai 2012, 10:57)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ungurean

      .. Daca medicamentele "banale" devin necompensate,cum zice ministrul sanatatii, pariez ca in 4 ani se injumatateste electoratul USL! Cati mor de cancer fata de batranii bolnavi de inima sau pneumonie?
  • +45 (49 voturi)    
    tipic populist (Joi, 17 mai 2012, 22:37)

    george [anonim]

    Din pacate tara noastra are foarte multi pensionari. Ponta asta vrea sa castige voturi multe si o va face. Va rog sa realizati ca nu e bine ce face si sa nu il votati !
  • +37 (37 voturi)    
    trasare colegii (Joi, 17 mai 2012, 22:40)

    dodu [anonim]

    pai colegiile electorale au fost trasate in 2008 de actualul USL, tocmai pentru a-si "asigura" victoria, nu vad de ce le-a retrasa...
  • +51 (53 voturi)    
    Numar de parlamentari (Joi, 17 mai 2012, 22:48)

    Mihai [anonim]

    Inteleg ca nu se poate schimba constitutia pana la alegeri - problematica referendumului.
    Lasand la o parte faptul ca premierul evita sa puna in aplicare rezultatul referendumului in ceea ce priveste scaderea numarului de parlamentari la maxim 300, este totusi o nesimtire sa spui ca nu se modifica colegiile electorale. Legea spune ca avem un deputat la 70.000 de locuitori si un senator la 160.000. Dar conform recensamantului din 2011 populatia Romaniei a scazut cu aproximativ 2 milioane (nu cunosc rezultatatul exact), deci numarul de deputati si senatori ar trebui sa scade conform legii in vigoare.
  • +45 (49 voturi)    
    Demagogia e in floare (Joi, 17 mai 2012, 22:55)

    Captain Obvious [utilizator]

    Asta inca se crede in opozite. Mickey Mouse, nu ruina tara!
  • +25 (27 voturi)    
    cum ?! (Joi, 17 mai 2012, 22:58)

    panfil flearu [anonim]

    l'a sarit pe gadele varanului ?!

    primul interviu din fotelul dela palatul viktoria lui viktoras, dat la pupaza dela retevei ?
    deci, pentru ponta si psd, vuvuzeaua lui ghitza e mai importanta ca latrina lui felix !

    ref. la minciuna cu cass, ce sa mai zic.
    base nu a iesit public sa zica nici da, nici ba. era treaba lui ungureanu.
    in guvernarea lui ungureanu, a iesit numai odata, ref. cass, dar nu legat de pensionari.
    pontanacul are memo scurta. era vorba de scaderea cass propusa de mru, la care base a iesit si'a aratat ca reintregirea salariilor, face mai bine, economic.

    despre cass la pensionari n'a slopnit. si daca n'a facut'o public, nici in particular cu pontacul..

    ba, din cate imi amintesc, sulfinica, atunci menistra pensiilor, propunea o cale de returnare prin neplata celor 5.5% peste 740 de lei, pana se ajunge la suma de returnarnat..
    e drept, ar fi durat mult mai mult de 16 luni.,.
    mru a spus ca se cauta solutii, ca decizia ccr este executorie.

    vor mai fi procese.
    incearca sa'i faca pe pensionari sa nu mai actioneze in judecata. promitzand returnarea automata, dar nu pentru cei decedati intre timp.

    pentru cei decedati, sotul/sotia ar avea dreptul la banii luat ilegal, pentru perioada cat pensionarul respectiv s'a aflat in viata.
    este absolut logic.
    orice tribunal, bazat pe hotararea ccr le'ar da castig de cauza.
    fraier cine n'o face !

    forza viktoras !
    hai fesene !
    hai campeanu !
  • +30 (32 voturi)    
    Este o greseala sau mickey mouse nu stie sa numere (Joi, 17 mai 2012, 23:52)

    Andrei [anonim]

    "Seful Executivului a adaugat ca "prin masurile luate zilele acestea am marit veniturile, intr-adevar cu foarte putin, la 2,2 milioane de pensionari si la 2,4 milioane de bugetari."


    Nu stie mickey mouse ca sunt 1.2 mil de bugetari in tara asta? s-au s-a dublat numarul de bugetari de cand au venit la Guvernare "salvatorii "?
  • +26 (28 voturi)    
    cel mai cinstit guvern si (Vineri, 18 mai 2012, 0:01)

    hcr [anonim]

    cea mai cinstita coruptie ... a pensionarilor!
  • +30 (32 voturi)    
    Sa iti aduc aminte poate ai uitat (Vineri, 18 mai 2012, 0:03)

    Adrian [anonim]

    In Romania nu sunt numai pensionari si bugetari.
  • +31 (33 voturi)    
    unde este cel mai cinstit guvern ? (Vineri, 18 mai 2012, 0:06)

    hcr [anonim]

    Hollande si ministrii sai si-au micsorat salariile ... si sunt bugetari!
    • +17 (19 voturi)    
      te-am votat cu plus... (Vineri, 18 mai 2012, 4:56)

      Shock [utilizator] i-a raspuns lui hcr

      ... da' e demagogie mare si acolo, la francezi. Din partea mea sa aiba toti parlamentarii limuzina si 20 de costume armani da' sa nu mai fure. Iesim pe plus bine de tot. Un calcul la viteza arata ca ne costa cateva sute de milioane pe an dar nu se mai duc pe apa sambetei miliarde de euro pe proiecte care oricum nu se fac. Lobbyuri imbecile, netransparente, coruptie, presiune pe justitie, clanuri mafiote, proiecte facute doar pentru sifonarea banilor de la buget, cnas=gaura neagra si multe alte bube ce avem... asta e problema.
  • +24 (26 voturi)    
    Socialisti demagogi (Vineri, 18 mai 2012, 1:14)

    Vlad-I [utilizator]

    Pontacul si-a insusit parti din limbajul de lemn populist al socialistilor, imi da scarba, auzi tu "taxa de solidaritate" , poate solidara cu pomenile electorale.

    USL, exploateaza mizeria pe care tot ei au creato dupa 90.
  • +27 (29 voturi)    
    Ponta sau Populism (Vineri, 18 mai 2012, 1:25)

    vasilestan [utilizator]

    Domnul Ponta are o scoala politica foarte agresiva. Imi aduce aminte de incepurile comunismului din Romania, de jocurile politice murdare si obscure situate de cele mai multe ori inafatra legii. Vedem ca iesit in public ca sa atace tot ce poate, in realitate se scuza ca nu poate sa faca nimic bun. Observ un populism grosolan si o idiotenie fara margini.
    • +29 (31 voturi)    
      Uitam! (Vineri, 18 mai 2012, 4:46)

      Shock [utilizator] i-a raspuns lui vasilestan

      Uitam de Antonescu si al lui neonationalism. Nationalism d'ala bun ;)! Mai un salut cu mana intinsa, mai o dam pe Rodica Culcer afara, mai bagam pumnu'n gura la cateva ONG-uri care indraznesc sa "macane", amenintam judecatorii cu puscaria (asta asa, subtire, ca ministru al justitiei, nu oricum) si uite gata... NU un nou stat comunist ci altceva mult mai grav. Scrie in cartea de istorie da' cin'sa invete?

      Macar videoclipul ala celebru al Pink Floyd din The Wall sa-l inteleaga oamenii; 10 minute de vizionare... poate poate.
      • -12 (14 voturi)    
        In videoclipul celebru al lui Pink Floyd (Vineri, 18 mai 2012, 9:06)

        John [anonim] i-a raspuns lui Shock

        care de fapt nu e videoclip, ci e un film, apare Base, nu Antonescu. Nu te baga in ce nu cunosti.
        • +3 (3 voturi)    
          mda (Vineri, 18 mai 2012, 12:52)

          Shock [utilizator] i-a raspuns lui John

          ai postat si tu pe aici, deh. Am zis de videoclipul din the wall adica extras din the wall adica filmul... ma intelegi?
  • +31 (33 voturi)    
    Un copil imbatranit! (Vineri, 18 mai 2012, 1:27)

    iuliu [anonim]

    Victoras n-a scapat nici acum de cosuri! N-are nicio strategie, n-are nicio viziune si ne tot spune ce va face din 2013.El este si acum in opozitie. Din 10 declaratii 8 sunt despre fostii premieri, una despre udrea si anastase si inca una despre pensii si salarii.
    Daca acest copil rasfatat si prost e premierul Romaniei, atunci haideti fratilor in strada.....de data asta privatul, fara bugetari.
    Apropo, baiatul acela (imi cer scuze, i-am uitat numele) care se cerea sa fie arestat cu printesa de carton, o mai vrea sa iasa in strada sau i se pare ca totul a revenit la normal?....sunt curios, ca nu l-am mai vazut deloc sa ne explice cum e cu normalitatea si cu firescul
    • +19 (21 voturi)    
      Strategie (Vineri, 18 mai 2012, 3:09)

      Amalia [anonim] i-a raspuns lui iuliu

      Dimpotriva, are o strategie pusa la punct, cea de a ne duce inapoi in nenorocitul lor de comunism.
  • +21 (23 voturi)    
    2.4 milioane de bugetari? (Vineri, 18 mai 2012, 2:46)

    ampersand [utilizator]

    Asta înseamnă vreo 12% din populaţia TOTALĂ a României! Cât din populaţia încadrată? 40%?!?
    • +9 (11 voturi)    
      Tot inainte, tovarasi! (Vineri, 18 mai 2012, 8:36)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Izvor nesecat de voturi pentru orice Putere populista!
  • +19 (21 voturi)    
    Pensiile (Vineri, 18 mai 2012, 3:08)

    Amalia [anonim]

    Normal ca nu a fost de acord. Orice politician sau guvernant, cum vreti sa ii spuneti, cu putina minte, nu ar face acest lucru. Dar ciolanul este totul pentru nesimtitul acesta.
  • +30 (32 voturi)    
    M-am saturat.................... (Vineri, 18 mai 2012, 3:16)

    vasile [anonim]

    Parole,parole,parole..............................
    "Am gasit un jaf in institutiile publice"
    In acest caz de ce nu apelati la JUSTITIE pentru ca cei vinovati sa dea socoteala.Daca aveti probe si nu o faceti este si mai grav.Deveniti complice la fraudarea banului public.
    Parca ziceati ca prioritatea ZERO a guvernului USL va fi respectarea legii.
    Care lege ?!.
    De cand justitia se face doar pe posturile de televiziune?????????!!!!!!!!!!!!!!!!
    Miroase a propaganda ieftina pentru cei saraci cu duhul care mai cred in promisiunile mincinoase ale USL.
    Deocamdata de cand a venit noul guvern euro se ingrasa zdravan si benzina e aproape 6 lei
    Ne meritam soarta daca vom vota USL.
    Desteapta-te romane.
  • +24 (26 voturi)    
    Rugaminte (Vineri, 18 mai 2012, 4:35)

    Shock [utilizator]

    Oameni buni... la urne. Nu vreau sa fiu patetic dar e cazul sa ne trezim, sa luptam pentru libertatea noastra, sa vorbim cu cei din jurul nostru. In '90 eram in Piata Universitatii si asteptam sa o luam "la oase" de la "noi muncim noi nu gandim". Uitam istoria secolului XX, cum au ajuns la putere nemernici care au distrus o lume si zeci de milioane de vieti, profitand de problemele economice, manipuland, mintind, batand oameni care gandesc (sau care gandesc altfel). Simetria situatiei in care ne aflam ma sperie... si nu pentru mine imi fac griji. De saracie scapam prin noi... si de ei :)

    Este constient acest imbecil ca ACEA Piata Universitatii se poate repeta? Am ajuns sa luptam roman cu roman? Nu despre politica este vorba ci de supravietuirea unei natii. Nu pot sa cred ca repetam greselile de acum 22 de ani. Suntem mai fragmentati ca niciodata in fata unor probleme majore.

    Una e sa iti doresti politici "mai de dreapta" sau "mai de stanga" si alta e sa te uiti cum se construieste (din nou) un stat mafiot in care legea este lege doar pentru unii. In acest context, votul (alegerea) este un termen fortat (a cata oara!) pentru ceea ce trebuie sa facem.
  • +22 (24 voturi)    
    Frati ROMANI (Vineri, 18 mai 2012, 5:42)

    Lucianmotzul [anonim]

    este timpul sa facem ceva ,toata lumea cu derept de VOT sa mearga la vot si inainte de a vota ginditi ce sa intimplat in 22 de ani ,raspunsul vine singur.Doamne ajuta
  • +12 (14 voturi)    
    legea unica de salarizare (Vineri, 18 mai 2012, 7:40)

    dana [anonim]

    De ce nu aplicati legea unica de salarizare in sistemul bugetar domnule Ponta ? Sau ati uitat-o?
    Atunci s-ar mai mari salariile profesorilor sau alti bugetari cu salarii foarte mici si ati scapa ed salariile enorme pe care le incaseaza unii bugetari de la companiile de stat sau din alte functii. Mi-ar fi rusine sa vorbesc de reintregirea salariilor la bugetari cand as sti ca unii , doar unii care sunt numiti politic ridica mii de euro lunar.
  • +13 (15 voturi)    
    constatari (Vineri, 18 mai 2012, 7:49)

    koka [anonim]

    1. despre MRU "analistii politici" spuneau - toata ziua da interviuri,bla,bla

    - ponta vorbeste de dimineata pana seara- la el e normal ,spun acc "analisti poltici"

    2. PONTA spune ca e jaf...

    -la emisiunea lui Robert Turcesu, aseara , ce aud - intalnirea Emil Constantinescu CU.... Florin Georgescu ... cum a lasat tara...
    acc Florin Georgescu care imi da sfaturi la Antena 3 pe cine pun stampila...

    felicitari Robert pentru REMEMBER
  • +12 (14 voturi)    
    Pontacul (Vineri, 18 mai 2012, 8:15)

    MRU [anonim]

    Atata minciuna se arunca pe piata tocmai sa-si ascunda incompetenta,ce facea in opozitie face si la guvernare.Uita guralivul asta ca este la conducere si tara nu se conduce cu povesti.De populisme nu mai vorbesc,transpira prin toti porii populismul,sa dam inapoi CASS retinut de la pensionari,de bine de rau in capitalism daca nu contribui nu beneficiezi de serviciile medicale cu plata,doar de urgenta sunt gratuite.Tot ce s-a incercat sa se faca cu sanatatea este sa intram odata pe un fagas normal,asiguratii sa beneficieze de servicii medicale decente iar cei care nu contribuie doar de cele gratuite.
  • +12 (14 voturi)    
    Vendeta (Vineri, 18 mai 2012, 8:45)

    Laur [anonim]

    Generatia anilor 90 este marea victima a Romaniei post-comuniste, o fapta comisa cu intentie de toti politicienii. Ignorati, ostracizati, indoctrinati cu manele si telenovele, privati de educatie prin oferirea unor cai mai usoare, asa se face ca din aceasta generatie doar 30% sunt constienti, dar si aia au plecat din tara. Acest lucru se va schimba in urmatorii 4-8 ani cand tinerii vor fi nevoiti sa hraneasca alti tineri, dar si parinti. Vendeta generatiei 90 nu a venit, inca. Asteptam momentul propice care va duce la reducerea la tacere a socialistilor si a populismului.
  • +11 (13 voturi)    
    !!! (Vineri, 18 mai 2012, 8:47)

    Cris [anonim]

    Domnule Ponta, tara nu se mai conduce de la televizor ca in '89 sau '91!
    • +3 (3 voturi)    
      Romania, dupa 20 de ani! (Vineri, 18 mai 2012, 12:36)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      Teama cea mai mare pentru Ponta si cei facuti din aceeasi faina mucegaita, este guerrilla digitala! Aceasta este o lume care nu poate fi manipulata (pana in prezent) si care este mult mai bine si mai profund informata - de unde si trasatura sa de critic virulent la adresa dinozaurilor care sustin un Sistem greoi, anchilozat si anchilozant, si al unui Stat supra-dimensionat, indolent de bugetofag, neproductiv si ultra-conservator.
  • +10 (12 voturi)    
    Victoras, tata... (Vineri, 18 mai 2012, 9:12)

    Burkina Faso [anonim]

    ... daca da Uciga-l Toaca si in decembrie tot Voiculescu va face Guvernul "cel mai cinstit pe care l-a avut vreodata Romania", imi fac valiza si emigrez in Congo... Decat sa traiesc intr-o tara lipsita de viitor, in care hotii si borfasii vor face legea, mai bine printre canibali!
  • -13 (15 voturi)    
    vanzoleala (Vineri, 18 mai 2012, 9:13)

    catalin_mattei [utilizator]

    vanzoleala din tabara pdl-ista arata ca sunt probleme pe care nu au reusit sa le rezolve, probleme care tin foarte mult de acoperirea furturilor ce le-au comis sub guvernarile Boc si Ungureanu. Nu mira ca domnul presedinte nu dorea returnarea CASS caci a lua putin si de la pensionari este una din fixatiile domniei sale inca din vremea anuntarii taierilor. Pt cei ce sunt de dreapta acest lucru echivaleaza cu un atac la proprietat privata . Statul a furat prin aplicarea eronata a legii. In plus revenirea la normalitate nu reprezinta un mare atu pt Guvernul Ponta caci de aceasta marire se bucura doar acei pensionari ce au avut pensii mai mari de 740 lei. Securimea grupata in jurul domnului Basescu nu este cu nimic mai buna decat cea a domnului Iliescu. e ii uneste este FSN-ul care a reprezentat cu adevarat boala acestei tari. Ma bucura viermuiala din randul sustinatorilor Modroganiului caci arata clar ca ii mananca pe sefii PDL la dosare penale.. Bafta!
    • +11 (13 voturi)    
      Domne, eu sunt din ce in ce mai deranjata... (Vineri, 18 mai 2012, 9:49)

      Gelly_again [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      de talentul artistic al domunului Ponta de a fi la TV-u toata ziua! Sa mai lase vorbaria, si sa se ocupe de tara! Doar asa devine credibil! La ce minciuni a spus inainte, nici nu stii daca vreuna din afirmatiile lui e adevarata sau e doar campanie electorala! Sa lase campania, avem nevoie de un guvern capabil si serios in 2012!!!
  • +9 (11 voturi)    
    asta a facut (Vineri, 18 mai 2012, 9:17)

    gopo111 [utilizator]

    si ceausescu in '89 si a-ti vazut ce s-a intimplat cu el, copilotul asta arunca cu praf in ochi la pensionari ca sa il aleaga din nou, bugetarii, patesc la fel, asa ca sa isi faca usl-ul voturi, dar totul este doar praf in ochi
  • +9 (11 voturi)    
    eu nu inteleg... (Vineri, 18 mai 2012, 9:45)

    Gelly_again [utilizator]

    Daca nu sunteti pregatiti sa veniti la guvernare in 2012, de ce ati dat jos guvernul Ungureanu? Noi ce facem anul asta, stam fara guvern pentru ca sunteti voi incapabili??? Trebuie sa traim si in 2012, si cu situatia externa lucrurile devin din ce in ce mai grave si trebuie ca Romania sa aiba un guvern puternic. Mai lasati vorbaria, si apucati-va de treaba, sunt foarte multe lucruri de facut, sa tineti tara pe linia de plutire, asa cum a tinut-o guvernul Boc. Si asta in conditii mult mai proaste decat voi! Si terminati cu gogorita, ca noi vom demonstra in 2013, ca acum n-avem ce face! Daca nu demonstrati acum, inseamna ca sunteti niste incompetenti si niste incapabili!!!
  • +10 (12 voturi)    
    Marketing electoral, clar! (Vineri, 18 mai 2012, 9:48)

    cristos [anonim]

    Se stie ca pensionarii sunt cei mai consecventi votanti, si se mai stie ca is si cei mai usor de influentat. Dupa ce Iliescu a infundat fondul de pensii in '92-93, acum pensionari raspund bine la orice maslina aruncata catre ei.
  • +6 (8 voturi)    
    tot in opozitie (Vineri, 18 mai 2012, 9:49)

    nocomment [utilizator]

    se crede tot in opozitie? cam mult da vina pe altii. acum el are volanul. sa vedem ce poate.
  • +5 (7 voturi)    
    banii ar fi usor de gasit, (Vineri, 18 mai 2012, 11:04)

    alex [anonim]

    doar trebuie confiscate averile lui Nastase & Co :)
  • +4 (4 voturi)    
    tot in opozitie? (Vineri, 18 mai 2012, 13:08)

    val [anonim]

    Toata ziua este la tv de muncit cand mai munceste.Promite bani pt toti ,dar de unde?Toata ziua vorbeste ,vorbeste,...Numai pensionari si bugetari exista in tara asta?Domnule Ponta mai opriti-va din vorbit si promisiuni sunteti totusi la putere s-a terminat numai sunteti in opozitie .La munca sa faceti rost de bani a-ti vorbit destul.
  • +4 (4 voturi)    
    Declaratii Ponta (Vineri, 18 mai 2012, 13:14)

    costel [anonim]

    Basescu s-a opus restituirii sumelor retinute pensionarilor din urma,pentru ca decizia CCR se aplica pentru viitor si nu pentru trecut si chiar CCR afirma acest lucru in decizie.De asemenea restituirea mareste deficitul la bugetul sanatatii si tot pensionrii au de pierdut.Raed Arafat pentru care au sarit romanii sa-l apere si care acum nu mai spune nimic de legea sanatatii desi a promis ca o sa fie adoptata pina in mai,il doare in pix de sistemul sanitar.Pe Arafat il doare numai concurenta.Deci deosebirea uriasa intre Basescu si Ponta este ca presedintele se gindeste la romani iar Ponta la alegeri.
  • -4 (4 voturi)    
    Macar a vorbit cu capul lui (Vineri, 18 mai 2012, 13:52)

    Mihai [anonim]

    spre deosebire de Boc a carui declaratie era mai mereu ca o inregistrare a lui Basescu. De la PDL nu am auzit decat vorbe aiuritoare care tradau o lipsa de cunoastere elementara. Nu l-am auzit pe Boc, pe Ungureanu sau chiar Basescu sa zica ceva asemenator cu Ponta, Ei stiau doar sa taie si sa-si mareasca bugetele pentru hotii, ca si astia vor fura e foarte posibil dar macar am mai scapat de aroganta dusa pana le nesimtire cu care ne bombardau zilnic guvernul lui Boc si ca doar parerea lor e cea buna, asemeni tov. Ceausescu. Toti minstrii PDL nu au fost decat portavocea lui Basescu, n-am auzit o parere care sa fi fost diferita de cea a presedintelui, era ceva tipic PCR a carui copil este.
  • +1 (1 vot)    
    Declaratii Ponta (Vineri, 18 mai 2012, 18:10)

    costel [anonim]

    Multi afirma ca guvernele PDL au furat banii.A venit guvernul Ponta si a declarat ca moneda este stabila,situatia economica este stabila.De ce nu sunt in ancheta ministrii guvernelor Boc si Ungureanu?De ce primarii,inclusiv primari PSD,au actionat in judecata guvernul Ponta ca le-a luat banii?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi