Mircea Diaconu: Ordonanta privind statutul ICR va duce la ceea ce ne dorim si anume la o coerenta in lumea culturala/ ICR functioneaza intr-o ilegalitate institutionala

de Narcis Anton     HotNews.ro
Miercuri, 13 iunie 2012, 22:29 Revista Presei | Radio TV

Sinteza Zilei
Foto: captura Antena 3
Mircea Diaconu ministrul Culturii a fost invitat la Antena 3 si a discutat despre trecerea Institutului Cultural Roman (ICR) de la Presedintie la Senat: "Acest act normativ va duce la ceea ce ne dorim si anume la o coerenta in lumea culturala". In cadrul emisiunii "Sinteza zilei" a mai fost invitat si senatorul PSD, Dan Sova: "La ICR s-au strans o parte din intelectualii romani care au impartit societatea in doua: cei care sunt cu Traian Basescu si cei care sunt impotriva sa."

Mircea Diaconu: "Bugetul ICR-ului este aproape cat bugetul Ministerului Culturii, adica foarte mare...In timp ce bugetele de la ICR, SRI, SIE cresteau la celelalte organizatii bugetele scadeau". A continuat mentionand: "Institutul Cultural Roman functioneaza intr-o ilegalitate institutionala, pentru ca cele doua posturi de vicepresedinte sunt facute din decizia presedintelui Patapievici (presedintele ICR, Horia Roman Patapievici - n.r.). Deci nu cu un act legal, pentru ca trebuia sa fie o lege pentru asta, si institutul functioneaza asa de un an si ceva, acest lucru fiind consemnat de Curtea de Conturi ca fiind o ilegalitate majora in care functiona ICR".

"Motivul principal pentru care s-a luat aceasta decizie este ca, sub controlul Parlamentului sunt si alte multe institutii de maxima importanta pentru tara asta, iar Senatul e camera decizionala pe subiecte de politica externa, ale secretariatului romanilor de pretutindeni, deci competentele de tipul acesta sunt competenta Senatului" a concluzionat ministrul Culturiii, Mircea Diaconu.

Mircea Diaconu ministrul Culturii a vorbit si despre Elena Udrea: "Are o cota destul de scazuta in conditiile in care s-a bucurat de cea mai mare sustinere din partea PDL".

Dan Sova senator PSD a comentat despre societatea romaneasca si clientelismul pilitic mentionand: "In anii astia in societatea romaneasca in afara de aroganta a existat si un sentiment de inechitate".




Citeste mai multe despre   






















5552 vizualizari

  • +18 (26 voturi)    
    Diaconu mai iese din casa? (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:36)

    nostradamus12 [utilizator]

    Omul asta nu mai are niciun dram de bun-simt? Doamne ce adunatura ne conduce? Doamne pe mana cui ai dat biata Romanie?
    • +7 (7 voturi)    
      se mananca bine (Joi, 14 iunie 2012, 8:45)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui nostradamus12

      din palma lui felix. ba, chiar si de pe jos, cum zicea firea.

      varanul este un adevarat mecena, combinat cu vespasian.

      diaconu se arata pierdut de mult timp, din categoria oameni stimabili. schimba proteveul cu latrina. poate se apuca si varanul de cinematografie. il aduc si pe miclovan si trag niste seriale..
      ceva cu victoras si victoria socealizmului.

      iar de sova, pacat de mama lui.
      mi s'a parut o femeie de bun simt. am vazut'o la nasu, cu vreo doi ani in urma, depanand amintiri dedpre lovirutie.
      iar el, de la flacaul cu discurs coerent, moderat, a devenit sluga la curtea de la cornu.

      banu, maica, ochiu dracu !

      altfel, oameni cu adanci convingeri idiologice.

      de alalaltul nu mai e cazul sa va zic, e carpa lui vintu de la zvonalitatea, ala de servea hidrant cu batista, sa nu'si strice dantura.

      de cand au prins coaja, zvacneste rautate in cativa...jurnalisti.
      cretuleasca infloreste la zvonalitatea, iar la reteve este mereu sarbatoare.
      nistorescu redivivus.

      e vremea sobolanilor...
    • +7 (7 voturi)    
      Din pacate (Joi, 14 iunie 2012, 9:59)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      nu Dumnezeu a dat Romania pe mana LOR!
      • +2 (2 voturi)    
        Gogu (Joi, 14 iunie 2012, 13:36)

        miki [anonim] i-a raspuns lui renegatul

        Asa este,voi ati dat-o fraierilor!
    • +2 (2 voturi)    
      Tot n-a ajuns la Procuratura? (Joi, 14 iunie 2012, 10:15)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Poate s-a dus la oficiul de inventii sa breveteze inregistrarile alea cu "ciripit de pasarele" si "mieunat de pisica" - creatii originale cu care a incasat bani grei de la teatru...
  • +38 (44 voturi)    
    :) (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:38)

    anonim [anonim]

    Va fi foarte multa coerenta, de acum toti intelectualii vor striga: Jos Basescu!

    La semnalul meu, un, doi trei, si:
    • +4 (4 voturi)    
      aferim! (Joi, 14 iunie 2012, 10:48)

      ycsy [anonim] i-a raspuns lui anonim

      "Coerenta in cultura" - oare ce inseamna asta? Probabil asa cum a apucat dl ministru, pe vremuri - "toti uniti intr-un singur glas". Cultura inseamna si diversitate, domule ministru! Dar asa se intampla cand avem ministru al culturii un actoras care daca trece in Bulgaria nu-l mai stie nimeni. Din punctul meu de vedere a-l pune ca ministru pe acest actor doar pentru care are ceva celebritate locala si a mancat putin rahat in emisiunile antenelor este echivalent cu a numi in acest post orice alta persoana cu "competente" asemanatoare. Cum Dolanescu e mort, probabil ca era singura optiune... viabila.
      • 0 (0 voturi)    
        nu e prima data!... (Duminică, 17 iunie 2012, 12:11)

        liberal [anonim] i-a raspuns lui ycsy

        va aduceti aminte de Galeria Noua, din stada Academiei? pana a avut curatori si program de galerie adevarata acolo se faceau show-uri extraordinare! a luat-o oprescu si a facut-o galeria bucurestiului, a democratizat-o, adica: acum e o relicva a ceea ce a fost, se expun icoane si tablouri de bucur obor. asta se va intampla si cu icr-ul.
  • +42 (48 voturi)    
    Fara subiect (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:47)

    Rasmus [utilizator]

    va mai amintiti cand era primar general Base si primarii de sector de la PSD?
    mutasera semaforizare la Vanghelie, bulevardele principale pe la sectoare etc.
    Acum iau tot de la presedentie si mai apare si penalul de Diaconu sa ne explice ce si cum.
    rusine!
  • +25 (27 voturi)    
    ;) (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:48)

    Dan C [utilizator]

    Ordonanta nu poate fi atacata la Curtea Constitutionala ?
  • +28 (32 voturi)    
    cine vorbeste? (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:49)

    xuleasca [utilizator]

    vorbeste persoana cu dosar ??????incredibil
  • +32 (34 voturi)    
    declaratii hazlii (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:49)

    Gogu [anonim]

    Prin declaratia sa, domnul ministru sugereaza ca presedintele ar fi aprobat cresterea bugetelor SRI, SIE si ICR...mai, mai...daca nici atata lucru nu cunoaste...
    • +7 (7 voturi)    
      Gogu (Joi, 14 iunie 2012, 8:54)

      miki [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Baiatul asta,nu stie la Ministerul Culturii decit un este toaleta si ziua de salar.In rest nesimtire,minciuna,impostura si false probleme.
      Pe vremuri te uitati cu admiratie la un actor acum,i-ti vbine sa-l scuipi cind i-l vezi plin de bale politice.
  • +18 (20 voturi)    
    Stiu eu! stiu eu! (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:04)

    Poetul din Crangasi [anonim]

    Coerenta in lumea culturala insemana: eu-senator, eu-director de teatru, sotia-primeste functie, sotia-primeste contracte, ANI trebuie desfiintata. Am raspuns bine domnu' ministru? Ura!!! Si mai stiu ceva: Tinerii de astazi nu au nevoie de modele gen Patapievici, caci le dauneaza. Nu trebuie sa gandeasca liber, sa citeasca, sa se dezvolte intelectual in mai multe domenii, sa fie parte din Agora. Nu...prea periculos dom' ministru...Mai bine inchisi in apartamentele lor sarace sa se uite la telenovele si emisiuni tampe de divertisment. Ce viitor luminos! Va multumim dom' ministru!
    • 0 (0 voturi)    
      si care nu mai suporta... (Duminică, 17 iunie 2012, 12:04)

      liberal [anonim] i-a raspuns lui Poetul din Crangasi

      ... sa plece, ca oricum nu avem nevoie de ei!
  • +15 (17 voturi)    
    Prostitutie (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:13)

    Robert [anonim]

    Este incredibil cum se pot prostitua unii oameni deventi 'politici'. Cum se poate hazarda Dl Diaconu, un mare actor de altfel, in a face astfel de declaratii, cand se vede clar ca nu prea are habar de ce vorbeste?! Si cum anume va contribui noul statut al ICR la 'coerenta culturala' invocata de Dl Ministru...?! Oare Senatul gestioneaza politica culturala a Romaniei?!
  • +13 (15 voturi)    
    iata motivul (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:13)

    Adrian [anonim]

    "La ICR s-au strans o parte din intelectualii romani care au impartit societatea in doua: cei care sunt cu Traian Basescu si cei care sunt impotriva sa."

    in caz de se intreba careva de ce?
  • +4 (8 voturi)    
    ICR (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:13)

    Pawl [anonim]

    Va fi evident condus de Alina Mungiu-Pippidi, aceasta Ileana Osanzeana a kulturii romanesti.
  • +14 (16 voturi)    
    adunatura de mascarici (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:14)

    Lexus [anonim]

    ...v-ati trezit cu puterea in mana si de flamanzi ce sunteti, va bateti de toti peretii: penali, hoti, plagiatori, mincinosi... si de parca n-ar fi fost suficient, trebuie sa mai faceti si Romania de rusine in intreaga Europa.
    ...mare pacat, ca in Romania voateaza doar cei multi!
  • +11 (13 voturi)    
    Diaconu ICR (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:17)

    jean [anonim]

    Pacat, mare pacat este un actor apreciat dar nu trebuia sa intre in politica.L-am urmarit de cateva ori in interventii televizate.Este in afara cu multe probleme.
    Sa sustii chestiunile legate de bugete asa cum o face domnul ministru, dovedeste ca habar nu are de ce se intampla in zona aprobarii bugetelor.
    Atentie ! De maine lucrurile la ICR vor "merge struna".
  • +11 (13 voturi)    
    Mare caracter (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:31)

    Marele diaconu [anonim]

    Putea ramane in istorie drept un actor bun dar a ales sa ramana drept un actoras cu un caracter mizerabil.
    Nu stiu cati au vazut dar in timp ce deplangea conditia de actor in regimul Basescu, el cel care umil umla cu o davies ponosita, realiza emisiuni cu Ciutacu in care prezenta domeniul lui de la Saftica.......
  • +9 (11 voturi)    
    Pentru a forma alt Patapievici (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:38)

    Camelian Propinatiu [anonim]

    Pentru a forma alt Patapievici, intelectualii noii puteri au a verifica la Biblioteca Nationala oportunitatea cresterii de la vreo 200 la 1000 salariati. Iar fisierele, daca nu cumva au sertarasele proiectate antediluvian de Salvador Dali pentru dr. Petru Groza. Caci notele de lectura ale dlui Patapievici din Omul Recent nu pot fi verificate in bibliotecile noastre. Probabil 70% din ce se citeaza in lucrarile de atestat liceal, de licenta, de masterat sau doctorat se refera la opusuri inexistente sau inaccesibile in RO. Tara noastra sufera in postromânism de un sinucigas deficit de alimentare a bibliotecilor publice, trebuind a se colecta in prima urgenta de la marii capitalisti, incurajând filantropia, 2-3 miliarde euro, achizitionându-se, eventual prin filialele ICR, periodice si carte occidentala universitara serioasa, materiale multimedia recente si soft didactic, restul reabilitarii privind digitizarea intregii prese vechi, incepând cu cea din intervalul 1912-1962.
  • +12 (14 voturi)    
    vinovatul de serviciu (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:41)

    matei [anonim]

    Iar este vinovat Base (ca exista intelectuali de partea lui)?. Am inteles, Base=vinovatul de serviciu, indiferent daca USL este in opozitie sau la putere!
  • +12 (14 voturi)    
    politizare (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:52)

    andimi [utilizator]

    si uite asa politizarea continua si mergem din mai rau in mai rau!
  • +13 (15 voturi)    
    Ce transformare hidoasa! (Miercuri, 13 iunie 2012, 23:54)

    arion [anonim]

    Vorba ceea veche dom"Diaconu: Toti intr-un singur gand si o singura simtire !!!
    Sa-mi spuna si mie cineva cand s-a transformat omuletul asta dintr-un actor bunicel, inr-un politician penibil? Mi-a scapat din vizor (am refuzat ceva vreme sa mai urmaresc gargara politica) ,il stiam doar de prin filme,teatre si acum il vad pe post de fripturist pe la posturile securistului !!!!
  • -2 (4 voturi)    
    Mungiu la incalzire (Joi, 14 iunie 2012, 0:02)

    Nasu [anonim]

    Hai sa facem pariu ca d-na "academician doctor inginer la toate universitatile europene si americane" asa cum cu modestie se declara va fi numita la conducerea ICR! Supararea ei pe Base nu are probleme de principii ci mult mai lumesti. Ea si-a dorit postul de ministru de justitie in locul lui Macovei. Numai ca d-na 'academician" s-a batut cu madam Weber si din disputa lor a rezultat Macovei.
  • +10 (12 voturi)    
    sunteti jalnici ! (Joi, 14 iunie 2012, 0:34)

    pensionara [anonim]

    Sova... sa nu mai vorbim !
    Diaconu bun actor, mizerabil caracter
    N-aveti si pentru Ursulache un post gras ca in cazul Criste ?
  • +12 (14 voturi)    
    Pacat! (Joi, 14 iunie 2012, 0:55)

    dan [anonim]

    Pacat de dvs. ca actor. Ca ministru meritati o stea pe HALL OF SHAME !!!
  • +10 (12 voturi)    
    Musca'n lapte (Joi, 14 iunie 2012, 1:03)

    victor [anonim]

    Cum sa pui ministru culturii un tip care si-a demonstrat incompetenta "falimentand" din postura de director teatrul Nottara? Teatrul Nottara a ajuns din punct de vedere artistic la nivelul unui teatru de provincie fara traditie, spalacit. Astept vremurile in care vocatia artistica n-o sa mai fie confundata cu competenta manageriala.
  • +6 (10 voturi)    
    Faza in reluare (Joi, 14 iunie 2012, 1:46)

    sile [anonim]

    Mai aveam noi niste valori care ne explicau ca Eliade e un nimeni ca si-ar fi trecut titlul de doctor cand a semnat Istoria Religiilor. Dupa cum ne-am obisnuit, performantele sunt niste deviatii care trebuie corectate.
  • +12 (14 voturi)    
    Ironie (Joi, 14 iunie 2012, 1:53)

    Andrei [anonim]

    Comentariul lui Sova este una ironica - face parte din aceeasi viziunea maniheica pro-basescu/anti-basescu pe care el insasi o acuza.

    Ma tem ca va urma demiterea performantului dlui Patapievici din aceeasi dorinta de a 'imparti societatea'.

    'In cadrul emisiunii "Sinteza zilei" a mai fost invitat si senatorul PSD, Dan Sova: "La ICR s-au strans o parte din intelectualii romani care au impartit societatea in doua: cei care sunt cu Traian Basescu si cei care sunt impotriva sa."'
    • +4 (4 voturi)    
      hmm (Joi, 14 iunie 2012, 8:47)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Nu stiu care e problema domnului Sova, ca in societate sunt opinii diferite?

      E normal intr-un stat democratic.

      Problema e cumva agresivitatea dintre diverse tabere?

      Asta nu-mi place, nu mi se pare ceva constructiv.

      Solutia este promovarea respectului fata de semeni, de accepta opinile diferite ale celorlalti.

      Cred ca asta ar putea sa inceapa la televiziune.
  • +9 (11 voturi)    
    Saltimanci si narozii se razbuna! (Joi, 14 iunie 2012, 7:55)

    Manu de la Vrancea [anonim]

    Nu trebuiesc studiati acesti oportunisti de mahala,ci trebuie gandit cat de mult schimonosesc fata Romaniei in exterior. Daca acesti indivizi(ma refer la cei trei din fotografie) reprezinta Romania astazi, imi pare rau ca a trebuit sa moara destui oameni in 89. Daca
    un popor care are un dram de respect pentru cultura,ii poate gira pe acesti ghebosati la usile politicii de stanga din Romania,inseamna ca acest popor nu isi
    merita niciun respect. Nu sunt 10 oameni de cultura,de calibrul lui Horia Roman Patapievici in Romania,
    Numai niste lichele ii pot destitui pe oamenii de valoare din Romania!
  • -6 (12 voturi)    
    OPINIA NOASTRA (Joi, 14 iunie 2012, 8:13)

    LEC [anonim]

    Este aceea ca ICR este un mastodont , raportat la potentialul Romaniei. Realitatea este ca ambitiile culturale ale unei tari nu pot evolua inafara potentialului ei economic.
    ICR-urile au puiat unde nu te astepti si unde
    impactul acestora este, in opinia noastra nerelevant.
    De exemplu , ICR Budapesta , la o aruncatura de bat de tara , ce face , da premii unot maghiari care promoveaza separatism, autonomii, si alte fantasme
    Putem noi sa stam in rand cu Germania , care este motorul economic al Europei?
    • +2 (2 voturi)    
      Piticule (Joi, 14 iunie 2012, 8:44)

      Pishku [anonim] i-a raspuns lui LEC

      Sa nu-mi spui ca ai primit si bani pentru opinia asta pitica pen'ca nu conteaza. Important este sa te conformezi la propria-ti opinie si sa te faci mic si sa te duci...
    • +3 (3 voturi)    
      o mare prostie (Joi, 14 iunie 2012, 9:43)

      irinel99 [utilizator] i-a raspuns lui LEC

      Ce zici tu acolo e o mare tampenie, in fine....
      Ideea principala e...privita in ansablu....urmatoarea:
      1. gastele USL in loc sa isi vada de treaba, fiind la carma....incep sa se razbune pe Basescu, facand tot cate o miscare mica pana...spera ei...se va umple paharul.
      2. trecerea ICR in subordinea Senatului e ca si cum ai trece Biclioteca Nationala in subordinea Ministerului Telecomunicatiilor. - nu are nici o logica...e doar incercarea de POLITIZARE A INSTITUTIILOR - miscare care pana acum, cat de cat, a fost oprita de fosta putere.

      Bravo alegatori romani - priviti ce a iesit
    • +6 (6 voturi)    
      Frate, dar sunteti mai multi? (Joi, 14 iunie 2012, 9:45)

      ion [anonim] i-a raspuns lui LEC

      Opinia "noastra"

      Mastodont raportat la potentialul Romaniei

      Nu zau.

      Bugetul ICR este de 10 milioane de euro, impartit la 19 centre culturale. Un buget urias, nu-i asa? Fiecare centru are aproximativ 40.000 de euro lunar ca buget.

      Da, nu ne putem permite 10 milioane pentru promocvarea culturii romanesti in strainatate, dar ne putem permite un deficit de 3 MILIARDE de euro la fondul de pensii, ca pensionarii voteaza, fereasca sfantu' sa ne atingem de pensii.

      E clar cam cine sunteti si de ce scrieti. Asta cu Budapesta vad ca e o linie noua de atac. Dupa ce ICR e laudat si premiat peste tot in afara, dupa sute de traduceri si publicari de carte romaneasca in afara, dupa N premii si aprecieri, aruncam si nou bomboana cu separatistii si autonomistii premiati de ICR

      Pentru cei de buna credinta, cautati aici:
      http://www.icr.ro/budapesta/

      Pe scurt, cam ce activitati are sau a avut recent ICR Budapesta:

      Livia Rusz – Expoziţie retrospectivă de benzi desenate

      Curs de iniţiere în limba română – nivelul A1
      Învaţă limba română cu profesori cu experienţă îndelungată !

      Călători europeni - arta clujeană contemporană

      "Artă cu ochii minţii!"
      În data de 16 mai 2012, de la ora 18.00, la sediul Institutul Cultural Român de la Budapesta (sect. 14, str. Izsó nr. 5) va avea loc vernisajul expoziţiei de art-terapie " Artă cu ochii minţii!".

      Noaptea literaturii la Budapesta cu lecturi din romanul “Dimineaţa pierdută” de Gabriela Adameşteanu

      „Un bulgăre de humă” de Nicolae Mărgineanu în luna iunie la Cinemateca Film Klub

      etc etc etc

      Pentru cei care nu stiu: ICR a fost totdeauna in ultimii 20 de ani subordonat instituriei presedintiei. Inainte de Patapievici a fost sef ICR prietenul su apropriatul lui Iliescu, Augistin Buzura. SI A FOST SEF ICR TIMP DE 15 ANI!!!!!

      Timp in care nu s-a intamplat nimic. Dar nimeni nu stia nimic de el. Acum, cand s-a ridicat, trebuie lichidat rapid. Sa nu cumva sa se laude Basescu cu faptul ca a numit bine seful la ICR
    • +1 (1 vot)    
      Defineste "noastra" (Joi, 14 iunie 2012, 10:20)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui LEC

      Pentru cine vorbesti? ca nu cred ca folosesti pluralul de majestate decat daca esti Crin si te crezi deja...suveran, feri Doamne!
  • +5 (7 voturi)    
    Branzovenescu (Joi, 14 iunie 2012, 8:33)

    kalinix [anonim]

    Diaconu incepe din ce in ce sa semene cu Branzovenescu :)

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=d3X6COCSUF8#t=1555s
  • +2 (2 voturi)    
    ICR (Joi, 14 iunie 2012, 8:55)

    Irist [utilizator]

    Are dreptate Sova: intelectualii PSD n-au avut loc la ICR. Unde sunt numele de Vanghelie, Mizil, Mircea Badea, Mang, Mihaela Radulescu, invitatele lui Capatos, invitatii lui Maruta? Doamne, cata nedreptate!
    • +2 (2 voturi)    
      or sa apara... (Joi, 14 iunie 2012, 10:21)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Irist

      Cred ca o sa aduca acolo marile figuri anteniste, sa sperie si strainatatea..
  • +5 (5 voturi)    
    Opinie (Joi, 14 iunie 2012, 9:38)

    Monix [anonim]

    Noroc ca Humanitas este o "intreprindere" particulara, altfel il dadeau afara de acolo pe Liiceanu! Sau poate ca o vor nationaliza?! Sau poate ii vor arde cartile in piata publica... sa nu-l uite nici pe Plesu... trebuie si el pedepsit cumva. Iar lui Cartarescu sa-i retraga, domnule, premiul ala de l-a castigat acum la berlin... Daca tot se duce Tonta la Consiliu, si nimereste la poza de familie langa tanti Angela, sa faca domnule presiuni sa-i retraga premiul lui Cartarescu. Se poate, asa o rusine sa ne faca Nemtia sa acorde un improtant premiu literar unui "lingusitor basist".
  • +4 (4 voturi)    
    Nastase si Iliescu revin. Prin copii (Joi, 14 iunie 2012, 9:52)

    ion [anonim]

    Ma repet: ICR a fost TOTDEAUNA subordonat presedintiei. Inainte de Patapievici, sef la ICR a fost Augustin Buzura, apropiat a lui Ion Iliescu, care a fost sef 15 ANI!! Iar acel ICR nici nu exista in afara, era inexistent. Performata ICR-ului actual este de necontestat, cine nu crede sa vada cum e apreciat ICR-ul romanesc in afara si ce rezultate are. Dar din surse independente, nu de la Antena 3 sau din gura mascariciului Diaconu (jalnic a ajuns acest actor!)

    Pur si simplu USL-ul schimba regulila din mers in N domenii, pentru a prelua controlul total. De la ICR, la toate institutiile de control in educatie. Urmeaza justitia, ceva mai greu de cucerit, dar ajungem si acolo. Refacem noi reteaua Voicu, dar nu chiar pe fata, ca avem alegeri.

    PSD-ul a ramas greu si a nascut. Parintii Iliescu si Nastase pot sa fie mandri de progenitura: Ponta e mai nesimtit decat Nastase si mai populist decat Iliescu. Si e mult mai periculos: minte fara sa clipeasca, iar mare parte din presa e gata sa dea din coada in fata lui: va castiga bani buni din drepturi de autor, fara impozite si fara TVA.
  • +4 (4 voturi)    
    da (Joi, 14 iunie 2012, 9:54)

    alex [anonim]

    hai sictir bai diaconule. dupa ce ai facut ce ai facut te apuci tu sa dai lectii la altii de ilegalitate?
  • +3 (3 voturi)    
    nu inteleg de ce.. (Joi, 14 iunie 2012, 10:15)

    horia1962 [utilizator]

    ne mai mira atitudinea neocomunistilor care acum vremelnic detin puterea.de aceasta maniera au procedat tot timpul cand au detinut puterea.au eliminat intelectualitatea romana(chiar fizic)ptr. a promova lichelele,sarantocii,lingaii.asta a fost unul din postulatele ideologului lor,lenin.trebuiesc eliminati prin orice mijloace intelectualii,scosi din toate institutiile si organizatiile de unde pot forma un curent de opinie.in programul acestor politruci este la loc de cinste inducerea in public a ideii ca ei sunt buricu pamantului,doar ei detin adevarul absolut...si toate astea promovand MINCIUNA la rang de politica de stat.numai cine nu vrea nu vede realitatea ce se consuma zilele acestea.
  • 0 (2 voturi)    
    Unde e urgenta ??? (Joi, 14 iunie 2012, 10:20)

    Ted [anonim]

    Cei de la USL, cat erau in opozitie, blamau pe buna dreptate utilizarea Ordonantelor de urgenta in cazuri (complet) nejustificate.
    Nu cred ca sunt eu chiar atat de idiot sa nu inteleg, dar unde era urgenta in trecerea ICR in subordinea Senatului?
    De ce sa nu decida Parlamentul daca vrea aceasta institutie in subordine si sa aleaga in subordinea cui?
    De ce a Senatului si nu a Camerei Deputatilor sau a Parlamentului reunit, precum TVR-ul?

    In Parlament si la Guvern, cu mult prea putine exceptii, avem un singur partid si un sigur fel de politicieni: FSN si fsn-isti. Inlocuirea lui Boc cu Ponta este nimic mai mult decat aceeasi Marie cu alta palarie.
    • 0 (0 voturi)    
      Ia mai gandeste-te (Duminică, 17 iunie 2012, 1:33)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Ted

      "blamau pe buna dreptate utilizarea Ordonantelor de urgenta in cazuri (complet) nejustificate" ! In rest, cand vorbesti de comunisti, vorbesti despre aberatii.
  • +3 (3 voturi)    
    coerenta culturala? (Joi, 14 iunie 2012, 10:32)

    sorin [anonim]

    Pai tocmai asta e marele cistig al culturi occidentale: diversitatea, nu coerenta.
    Orice idee poate fi lansata in spatiu public spre a fi dezbatuta.
    Se mare ca Diaconul regreta cenzura, sin gura forma de control a coerentei...
  • 0 (2 voturi)    
    Alina Mungiu reload! (Joi, 14 iunie 2012, 10:42)

    Sandu [anonim]

    Este clar ca dupa cate servicii ii face lui Carici Pogonici. Alina Mungiu, "academician doctor" la foarte multe universitati europene si americane il va inlocui pe Patapievici. Daca in trecut defectele ei fiziologice au fost exploatate la maximum de catre Antene astazi ele s-au transformat in caliati fizice fiind pe cale de impune un nou model de femeie sexy in politica.
  • +2 (2 voturi)    
    Absurdul. (Joi, 14 iunie 2012, 11:42)

    Bily [anonim]

    mircea diaconu esti indoctrinat si inrolat in mafia actualei puteri, Coerenta in cultura este un slogan de trista amintire, specifica nazismului si comunismului. In cultura nu poate fi coerenta ci numai libertate si divesitate. Coerenta inseamna un set de reguli, deci constrangere. USL-ul in care te afli se compune din entitati nemiscibile, fiind un rezultat absurd al conceptului de coerenta.
  • +4 (4 voturi)    
    buget ICR (Joi, 14 iunie 2012, 11:53)

    ion [anonim]

    Da, draga Diaconule penal cu nevasta, bugetur ICR era mare pentru ca facea treaba. Cum vrei sa reprezinti Romania, cum sa promovezi la adevarata ei valoare cultura de patrimoniu, sau pe cea actuala, daca nu ai bani? cu sarbe in caruta, cu hore si perinite?
    hai ca esti penibil.
    activitatea ICR este foate transparenta, uita-te pe site.
  • +3 (3 voturi)    
    aiuritor (Joi, 14 iunie 2012, 11:58)

    Dan [anonim]

    sigur,sa nu mai fie scindare!sa -l punem pe Mang ca stie el cum sa promoveze imaginea Romaniei!
    Patapievici a fost este si va fi un om de o onestitate si sinceritate uriasa!
    este revoltator sa-i vezi peuslamisti refacand la o scara ceva mai ''democratica'' fostele circuite de promovare ceausiste!
  • +2 (2 voturi)    
    jenant (Joi, 14 iunie 2012, 13:12)

    tatiana isac [anonim]

    Presul ,de Mircea Diaconu, scenariu PNL,rol principal Mircea Diaconu, regia USL....cel mai bun rol in viata!
  • +2 (2 voturi)    
    jos labele de pe Patavievici! (Joi, 14 iunie 2012, 14:04)

    asemenea [anonim]

    este incredibil ce se intampla in Romania!
    "CINE NU E CU NOI E IMPOTRIVA NOASTRA!" - tipul acesta de gandire naste monstrii.
  • +1 (1 vot)    
    Rusinos (Joi, 14 iunie 2012, 14:31)

    Dan Chiriac [anonim]

    De! Taman domnul Diconu era personajul cel mai avizat sa-si expuna parerile pe subiect.
    Pe de alta parte, guvernul a rezolat, deja, toate problemele Romaniei si mai ramasese sa se ocupe de ICR.
  • +1 (1 vot)    
    Pacat (Joi, 14 iunie 2012, 14:42)

    puric de otel [utilizator]

    Pacat de cariera artistica a actorului Mircea Diaconu pentru ca a asezat-o singur si nesilit de nimeni pe presul politicii.Oare cum isi inchipuie ca va privi in viitor lumea filmele lui ?
  • +1 (1 vot)    
    diaconu (Duminică, 17 iunie 2012, 11:57)

    eu [anonim]

    Omul acesta s-a vandut si se pare ca nu ezita sa ii vanda si pe cei din jurul lui. Realitatea este ca doar in clipele dificile fiecare om i-si arata caracterul, iar in aceste momente ICR-ul trece prin momentul adevarului, osciland intre iobagie si libertate.
    Societatea noastra va trece prin momente grele cu acesti guvernanti malefici, dar foarte ingusti din punct de vedere intelectual. Priviti ce au facut cu tvr pentru a intelegece se poate intampla cu ICR-ul si incercati sa va pastrati fiecare verticalitatea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri