Monica Macovei, la TVR Info: Inca nu am luat decizia de a candida la sefia PDL

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 15 iunie 2012, 22:52 Revista Presei | Radio TV

Europarlamentarul PDL, Monica Macovei, a declarat vineri seara, la TVR Info, ca nu a luat inca o decizie in privinta unei candidaturi la sefia partidului: "Inca reflectez si voi lua o decizie pana duminica, pentru ca atunci ne revedem din nou in Colegiul Director; analizez si eu tot ce s-a intamplat ieri". Macovei a admis ca a discutat cu Cristian Preda, cu Sever Voinescu "si colegi de acelasi tip", dar nu poate spune daca "exista o masa critica intre greii partidului".
 
Intrebata daca Vasile Blaga ar putea fi o solutie pentru partid, europarlamentarul PDL a raspuns: "Am vazut astazi mai multe declaratii de sustinere din partea unor filiale pentru Vasile Blaga, permiteti-mi sa nu va raspund acum la aceasta intrebare pana duminica, cand o sa-mi spun punctul de vedere".


Citeste mai multe despre   























2969 vizualizari

  • -16 (22 voturi)    
    :) (Vineri, 15 iunie 2012, 23:16)

    Montesquieu [utilizator]

    fug pdlistii de cadavrul pdlului ca de draqu'.

    si cine-i poate condamnna? :)
    • +22 (30 voturi)    
      PDL si fuga (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:50)

      marcus63 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Pana una alta, PDL-ul a scos tara din criza, a ferit-o de furtuna si a lasat-o in echilibru (dpv macroeconomic), cu perspective de crestere. In acest timp, USL-ul era in greva parlamentara, intarziind adoptarea legislatiei necesare functionarii si modernizarii statului!
      • -3 (5 voturi)    
        Votantii au alta parere ... si aceasta conteaza! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:14)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui marcus63

        Well ... respectam parerea Dvs. despre marile fapte de vitejie politica facute de pedeleprele pe care Dvs. le iubiti. Este bine si frumos ca nu va deziceti de patronii Dvs., asa cum fac multi dintre luzarii din Modrogan - pana de curand liderii acestui partid.

        Va rugam sa luati in considerare ca votantii au alta parere ... si aceasta conteaza!

        Mult mai populara este parerea ca pedeleprele au acentuat criza din Romania si ca au trecut greutatea crizei catre cei multi si saraci, pentru a-si pastra privilegiile date de Iluminatu' Presedinte Basescu, precum feudele date de Voda in Evul Mediu, pentru a mulse, smulse si stoarse de bani si buni, la limita chiar prin afumarea cu ardei iute.

        Mult mai populara este parerea ca pedeleprele au folosit doar expediente, multe cu incalcarea legii, pentru a-si constitui beneficii materiale imediate, scotand din criza doar pe afiliatii lor de partid.

        Mult mai populara este parerea ca pedeleprele au dat dovada de o crasa incompetenta in guvernare, lucru care a culminat cu pregatirea alegerilor.

        Mult mai populara este parerea ca pedeleprele au pierdut alegerile motivat, deoarece este dreptul alegatorilor sa aleaga.

        Constatam in prezent ca multe pedelepre fug din partidul presedintelui Basescu, cautand sa se oploseasca pe langa alte centre de putere, gudurandu-se jalnic pe langa Ponta Kinte, Antonescu sau orice le-ar arunca un "ciolan" administrativ - adica o pozitie de sef.

        Sper ca pedeleprele respective sa primesca ce merita - un spitz in burta, asa cum merita orice javra ordinara care musca pe la spate.

        Oare de ce pedeleprele nu au redus numarul de parlamentari la mai putin de 300, cum s-a cerut la referendum - mai ales atunci cand au avut toata puterea sa o faca ?

        Pentru ca pedeleprele se intereseaza mai mult de castigullor pecuniar, decat de soarta tarii ...

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • +2 (2 voturi)    
          Parsiv (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:16)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          "... respectam parerea Dvs. despre marile fapte de vitejie politica facute de pedeleprele .."

          Ba nu respecti nimic. Marea fapta de vitejie a PDL-ului, in frunte cu Basescu, este independenta justitiei. Faptul ca numerosi PDL-isti sint cercetati si condamnati, va roade sufletul. Ati vrea sa decretati justitia orientata anti-USL. Dar nu o puteti face. Si atunci preferati sa improscati vitejia evidenta si curajul romanilor.

          Pentru voi, majoritatea USL-istilor indoctrinati, marea noastra crima, a sustinatorilor PDL, este curajul. Curajul ca se poate spera, ca se poate reduce coruptia si hotia. Ca se poate trai prin munca cinstita si inteligenta.

          Rusine sa-ti fie MItica! Ce mare secret ti-am spus? Ce era peste capacitatea ta de intelegere? Recunoaste ca inteligenta nu ti-a fost depasita cu nimic, ca puteai constata si singur independenta justitiei, politica anti-populara, dar sanatoasa economic si moral. Recunoaste ca iti furi singur caciula. Si nu mai da lectii! Esti un mincinos de duzina, caci toti imbinati minciuna cu frinturi de adeva si cu imoralitate. Fii sincer Mitica, si te rog nu ne mai jigni inteligenta! In primul rind, nu esti atit de prost precum vrei sa pari, ci doar parsiv.
          • 0 (0 voturi)    
            Independenta coanei Joitica, care este dama buna ? (Duminică, 17 iunie 2012, 9:49)

            Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

            Poate ca vorbeste despre independenta coanei Joitica, care este dama buna, experta in ale amorului liber ?

            Enumerati va rog rezultatele independetei justitiei sub regimul pedeleprelor ?

            L-ati condamnat pe Adrian Nastase ?

            L-ati condamnat pe Miki Spaga ?

            Ati condamnat-o pe Madam Jogodritzi ?

            Ati dat proprietatile inapoi celor in drept ?

            Hai sa vedem vreun mare corupt condamnat de justitia lui Base' si Morcovei!

            Sunteti penibili - doar gura este de voi ...

            Marele, desteptul, frumosul, ochiosul vostru fost premier Bokkutu Warza Bleaga de Kukluju a reusit performanta sa ii se tranteasca in justitie cinci ordonante de urgenta pe motiv de neconstitutionalitate ... grozava independenta, atunci cand trimiti tampenii monumentale la Monitorul Oficial.

            "Patria si Dreptul Meu!"
            .
            • 0 (0 voturi)    
              Independenta justitiei (Duminică, 17 iunie 2012, 11:34)

              Hepcal Vasile [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

              NuTraian Basescu , nu Emil Boc , nu R.T.Ungureanu si nu PDL-ul dau verdicte in justitie !.Greu de crezut asa ceva pentru cineva crescut in USL :).
              Disfunctionalitatile din justitie cad in sarcina
              CSM-ului.
        • 0 (0 voturi)    
          A contat parerea votantilor (Duminică, 17 iunie 2012, 10:32)

          dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          si cand a fost ales hitler,dar asta nu inseammna ca alegerea lor a fost una corecta.Nu crezi?
        • 0 (0 voturi)    
          Mai incet cu patria! (Duminică, 17 iunie 2012, 11:38)

          george [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          Da, ai dreptate. votantii si aici ma refer la partea inactiva a societatii(pensionari, asistati sociali) si cea neproductiva(bugetari) au avut o alta parere. Si din pacate aceasta situatie va mai dainui ceva vreme. Sunteti 5 milioane de pensionari si 1,2 milioane de bugetari.Partea activa, productiva a societatii este din pacate reprezentata de cei aproape 2,5 milioane de persoane care produc necesarul pentru cei 17 milioane care mai sunt in tara.
          Problema se pune cat vor mai putea sustine 2,5 milioane de truditori 6,5 milioane de pensionari, asistati sociali si bugetari, cum probabil esti tu? Asta indiferent de cine guverneaza tara!
          Zi palarierule, ca la gargara esti bun!
          Mai incet cu patria ca iti este gandul numai la beneficii!
  • +19 (27 voturi)    
    Eu sint pentru (Vineri, 15 iunie 2012, 23:29)

    mircea [anonim]

    Daca ajunge macovei presedinte si mazileste ceva personaje gen Udrea poate o sa merg sa votez pdl in toamna. Altfel ma abtin ca si la locale.
    • +1 (1 vot)    
      da! da! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui mircea

      "Altfel ma abtin ca si la locale" si votez iar cu Nicusor Dan.
    • 0 (0 voturi)    
      si eu sunt pentru (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:44)

      dan [anonim] i-a raspuns lui mircea

      si eu vreau sa candideze macovei la presedintia pdl, in felul asta vei vedea (tu si altii care va ganditi sa votati pdl) ce pret pune pdl pe oameni ca macovei, voinescu, preda etc si poate nu vei mai sta acasa in toamna.
      tineti minte sustinatori pdl: monica macovei va vedea ce sanse are sa castige si apoi va decide sa nu candideze.
      ea nu va candida daca nu are asigurata victoria.
    • -3 (3 voturi)    
      Laparlamentare pdl dispare de tot! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 11:39)

      dorian [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Crezi tu ca mai poate careva din pedelist sa apara in fata electoratului, indiferent de culoarea si sigla sub care se vor ascunde? Uiti ca este uninominal? Cei cativa primari care au fost reinvestiti au casigat la locale pentru ca au facut ceva pentru alegatorii lor sunt din partea locului. La generale situatia este cu totul alta. Pdl NU MAI EXISTA din punct de vedere electoral!!!!!!! Ce s-a intamplat cu pntcd a fost nimic.
    • +1 (1 vot)    
      Mircea draga mare greseala (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:24)

      All Gaarf [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Desigur din analiza pe care ai facut-o nu esti multumit de prestatia pdl -mai ales a unora din pdl nu sunt perfecti asa cum ne-am dori -Nu ai fost fizic la vot la alegerile locale dar de fapt indirect ai votat usl,mare greseala,in acest fel Romania s-a inrosit si se va inrosi in totalitate.Mai lipseste secera si ciocanul.Daca vom repeta aceasta logica (o urasc pe udrea si alti crocodili de pe acolo)carcatita rosie ne va cuprinde in intregime iar singura alternativa-Congo-
      • +1 (1 vot)    
        Asta e (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 14:49)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui All Gaarf

        Daca pdl nu arata ca poate sa se reformeze, atunci merita sa dispara. Si poate ar fi mai bine. Un partid de dreapta va exista , atata timp cat sint destui care mai bine si-ar taia mana decat sa voteze usl sau ceva asemenator. Alegerea Monicai Macovei ar arata o directie clara, fara compromisuri si ar putea duce partidul la 25% in toamna. Iar tinta reala ar trebui sa fie alegerile de peste 4 ani
        • -2 (2 voturi)    
          macovei = carisma ? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 16:16)

          maria [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Un presedinte d e partid ar trebui sa aiba si carisma ! Cind ma uit la macovei ce vezi : o fata de betivanca si se stie ca este o procuroare comunista !O vezi vorbind omului de rind despre ....? Asa zisii 'telectuali au fost alesi europarlamentari cu ajutorul membrilor de rind .Nu si-au facut campanie de loc ! Cind s-au vazut europarlamentari a inceput sa le ,, puta '' a membrii mai fara studii . Asta nu stie ce e aia munca de partid !
  • -15 (19 voturi)    
    da'i omului gandirea de pe urma (Vineri, 15 iunie 2012, 23:35)

    cosminrs [utilizator]

    Draga Monica Macovei, poate oi avea tu o imagine mai buna in ochii unora, dar in ai mei ai picat cand fiind ministru al justitiei ai vrut sa le dai voie procurorilor sa faca ce vor ei fara mandat de la judecator. Si veneai de la APADOR-CH... asta ca sa ma bulversezi total.
    Dar altceva vroiam sa iti spun.. Un presedinte de partid trebuie sa stie sa conduca partidul, sa ii mane pe toti unde trebuie. PDL'ului ii trebuie acuma care sa stie sa faca astea.. si dumneata nu ai nici cea mai mica idee.. Daca tu crezi ca o sa poti sa ii santajezi ca iti dai demisia si asa ii faci de ras, te amagesti de una singura.
    Unul ca MRU ar mai putea controla partidul cat de cat, dar venind din alt partid.... Nu cred ca mai vrea cineva sa intre in conducerea partidului, persoane numite de Basescu asa peste noapte. Doar au avut exemplu cu Udrea si uite cat a reusit o singura persoana sa ii coboare.
  • +25 (31 voturi)    
    ai deja (Vineri, 15 iunie 2012, 23:50)

    savonarola [anonim]

    trei voturi,familia mea...si vor veni si altii...Doamne-ajuta!
    • +1 (1 vot)    
      3 voturi la ce? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:45)

      dan [anonim] i-a raspuns lui savonarola

      voi participati la sedinta in care se alege noul presedinte pdl?
      sau iti inchipui ca are vreo sansa sa castige?
      si daca nu castiga cu cine votezi in toamna?
      p.s. nici nu va candida
  • +24 (28 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 0:03)

    popestii [anonim]

    Ca sa ramana in viata si in forta si ca sa adune mai multa forta ar fi bine ca acest partid sa aiba un lider de asemenea calibru. Forza Macovei!
  • -12 (18 voturi)    
    ce cauta monica la tvr-info? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 0:15)

    purito [anonim]

    -5% cu monica pe liste la parlamentare.
    sunteti sinutigasi sa nu spun toromaci.
    acra.plina de ura ,un procuror in adevaratul sens al
    cuvantului,nu poate sa convingadecat pe masa,
    o verisoara si pe ioan sau ion oltean bistriteanu
    plus roberta.buna.sunt curiosdraga .peste,nu oceanic,20 ani poza ta va suporta retusul?
    dar cu aritmetica?cu adunarea?si aici nu ma refer la barbatii din iatac. apropo cati,nu ca si pisoi
    • +7 (7 voturi)    
      Monica Macovei e o valoare! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:31)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui purito

      Monica Macovei tocmai a fost cooptată în European Council on Foreign Relations.
      n echipa României la ECFR jucau până acum Ioan Sturza (fostul premier al Moldovei, stabilit acum în România) și Daniel Dăianu.
      Acum au fost cooptate Monica Macovei și Alina Mungiu-Pippidi.
      Felicitări!
      Monica Macovei a ajuns rapid și mai degrabă în ciuda propriului partid (din păcate) o figură de sine stătătoare la nivel european, după ce confirmase la București. Asta e important, mizeriile spuse prin conferințe de presă la București, nu.
  • +21 (29 voturi)    
    Hai Monica (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 0:18)

    Hai Monica [anonim]

    Daca vii tu Monica o sa fie PDL-ul cel mai tare !!! Bafta, esti de pe alta planeta in politica romaneasca !!!
    • +2 (2 voturi)    
      monica (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:08)

      fifica [anonim] i-a raspuns lui Hai Monica

      este o doamna plina de intentii bune si bine pregatita, profesional si politic.

      dar, mai draga, la noi in tzarisoara, lumea este misogina. chiar si doamnele. sau, poatea, mai ales doamnele..

      propaganda contra udrea si atanase, au dat roade.
      va fi floare la ureche pentru magaoaiele de propaganda ale varanului sa bage texte misogine, s'o asocieze cu continuarea lui udrea si anastase.

      da, merita un loc in fata, merita mai ales sa fie ascultata, sa participe la decizii, dar nu jobul de chairman.
      cum zicea si base, nu a venit timpul, in ro.

      un rol de primul in rand, chiar si sef, ar fi bun pentru paloelogu.
      este tanar, are gura buna si tzine la tavaleala. iese din clinciuri prin vorbe de duh, nu prin ocari. are charisma. a luat si un scor bun, pentru prima iesire la vot, luptand cu chiuliman pasa de la unu.

      este os domnesc si da bine si prin locurile de dreapta ale ioropii.
      deasemenea, ara putea aduna in jur multi nehotarati din populatia cu stiinta de carte.

      la munca cu el, ca s'a cam ingrasat in ultima vreme :))
    • 0 (0 voturi)    
      nu doar monica ci si tu (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:48)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Hai Monica

      nu doar macovei e de pe alta planeta in politica romaneasca ci si tu =))
      macovei nu va candida pt ca nu va avea sanse de castig.
      poate o sa intelegi si tu ce e pdl cand vei vedea ca lucrurile stau cum am zis eu
  • +19 (25 voturi)    
    Blaga sau Macovei?! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 0:35)

    Lucky1 [utilizator]

    Daca nici acum, in al treilea ceas, greii pdl nu inteleg ca singura sansa este o improspatare totala a conducerii, ca Monica Macovei, prin popularitatea sa larga atat in randul romanilor cat si in Uniunea Europeana, reprezinta sansa re-credibilizarii acestui partid, inseamna ca nu au inteles nimic, si deci nu merita sa supravietuiasca.

    pdl are duminica posibilitatea sa emita doua pasapoarte: blaga sau Monica Macovei.

    In timp ce MM este pasaportul pdl spre victorie, blaga, fara nici un dubiu, reprezinta pasaportul pdl pentru iesirea din sfera politica romaneasca.

    Ramane de vazut ce va invinge: interesul individual, meschin si neproductiv sau interesul general, patriotismul.
    • +17 (21 voturi)    
      Sansa PDL (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:56)

      marcus63 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      este sa propuna "altceva", si acest altceva poate fi Monica Macovei drept Presedinte, Emil Boc Secretar General (dansul este foarte bun administrator dar nu are viziune).
      Da, D-na Macovei are statura morala necesara operatiei de re-build pe care trebuie sa o suporte PDL-ul. Poate ca vor ramane cca 10% din membri (maxim), dar partidul va fi votabil! Asa, as vota PDL!
    • +1 (1 vot)    
      popularitate? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:07)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      sunt de acord ca d-na Macovei are o imagine buna si o popularitate crescuta in randul unora care au un apetit crescut pt informatie dar nu stiu sa fi aparut ca populara ( popular nu este sinonim cu cunoscut) in cadrul diverselor studii sociologice ( chiar si in cele realizate de PDL).. Cunoscuta este si in cadrul UE mai ales ca a starnit iritare prin pozitia sa asupra unor aspecte de ordin financiar ( s-a pus batista pe tambal ulterior pe subiect). Doamna Macovei are calitati incontestabile dar ramane de vazut daca acestea sunt de ajuns pt a fi si lider al unui partid ceea ce presupune capacitatea de a te impune... Eu doresc bafta PDL-ului in orice formula va fi si nu doresc bafta pt ca mi-ar fi cumva dragi ci pt ca USL-ul in acest moment este prea puternic si are nevoie de o forta politica reala care sa contrabalanseze acest lucrur, forta care nu poate fi decat PDL-ul caci ceilalti sunt "stransura".. in plus o prabusire a PDL-ului ar coincide cu un plus de putere al PP DD ceea ce chiar ma ingrozeste!
      • +2 (2 voturi)    
        pt catalin-mattei (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 14:14)

        radu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Nu as numi-o iritare din moment ce peste 50% din Parlamentul European a fost de acord cu initiativa sa in legatura cu gestiunea bugetelor acelor agentii.

        Sunt de acord insa ca ramane de vazut daca se poate impune.
        • +1 (1 vot)    
          da... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 15:54)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui radu

          aici ai dreptate.. au fost de acord cu initiativa caci era o actiune perfect justificata.. dar intre timp au pus batista pe tambal cei ce aveau acest interes.
          • +1 (1 vot)    
            ? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:11)

            radu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

            :| nu inteleg. S-a ignorat hotararea parlamentului si s-a reluat adoptarea bugetelor?? :| Daca e asa ... wow
      • +1 (1 vot)    
        NU e vorba de bafta, ci de viziune (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 23:41)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Da. PP DD este inspaimantator, dar este o realitate, din pacate.

        Daca PDL-ul sta la "frunza verde" a lui Blaga, nu se mai poate primeni. Atata timp cat PDL-ul nu va avea in board oameni de maxima calitate si care sa mobilizeze votanti valabili, veniti din expectanta ideologiilor de dreapta, vor pierde pe mana USL-ului in floare.

        Exista inca o masa critica, de pondere in Romania si acestia sunt oamenii educati, dar care nu vor actiona "cu un vot" tocmai datorita starilor de fapt si evidentelor "eterne".
    • +1 (1 vot)    
      Da (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 23:25)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Greii partidului au destul (capital de orice fel).

      Cred ca Monica Macovei/ si altrii ca ea sunt un capital nefolosit in partid in mod real si vine dintr-un areal oarecum convenabil partidului, insa de tatonare.

      PDL-ul pute cu greii consacrati, e timpul unei decente.
  • +16 (20 voturi)    
    Ultima sansa pentru PDL! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:15)

    capsunar [anonim]

    Este ultima sansa pentru PDL!

    Daca nici acum nu inteleg.. ca TREBUIE sa curete partidul de la cap.. atunci.. salut.. eu la toamna nu va mai aleg nenilor!

    Degeaba dati vina DOAR pe masurile grele care a trebuit sa le luati.. NU SUNT DOAR ELE CAUZA. Aveti prea multa mizerie in interior.. prea multe dosare de coruptie..

    Blaga le sta bine usl-istilor.. ca doar e prietenul lui Fruzaverde..

    Alegeti pe Macovei si echipa de putini oameni credibili care inca o mai aveti..
    • -1 (1 vot)    
      sper sa o rateze (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:51)

      dan [anonim] i-a raspuns lui capsunar

      ai spus ca e ultima sansa pt pdl, eu sper sa o rateze.
      sa-ti explic: macovei nici nu va candida, pentru ca rezultatul pe care l-ar obtine ar face rau si ei si partidului.
      sper sa intelegi si tu in cele din urma ce e pdl
      • 0 (0 voturi)    
        Si? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 14:38)

        Trident [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Sa inteleg ca tu vrei neaparat ca PDL reformat sau nu sa dispara. Te intreb: Cine sa ramana voinice?
        • 0 (0 voturi)    
          psd si pnl (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 15:44)

          dan [anonim] i-a raspuns lui Trident

          daca dispare pdl se implineste visul pdl: sa se sparga usl.
          avem pe urma 2 partide mari: pnl de dreapta si psd de stanga
          • 0 (0 voturi)    
            Greata (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 23:48)

            Clop [utilizator] i-a raspuns lui dan

            PNL-ul a decedat ideologic prin asocierea cu PSD-ul + PC ulterior.

            Votantii lor sunt "uslasii". :D
  • +8 (14 voturi)    
    Funeriu ar fi mai bun, (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:52)

    horiah00 [anonim]

    pentru ca nu e o figura atat de polarizanta ca si Monica Macovei. Nimeni nu poate zice ca are standardele de etica mai coborate decat Macovei, in schimb ar avea sanse de o sustinere mai larga atat din interiorul PDL cat si din partea altor politicieni/partide care se opun USL si regimului lor.

    Daca isi pune in frunte pe indiferent cine din vechea garda (Blaga, Berceanu, Videanu etc.), PDL-ul va avea soarta zimbrului, care se stie ca a disparut de pe meleagurile noastre.

    PDL, ia aminte: daca romanii vor FSN, au la dispozitie originalul (USL), vor sti sa recunoasca o copie nereusita care ar fi un PDL condus de alde Berceanu!
    • -1 (1 vot)    
      da, ai dreptate (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:55)

      dan [anonim] i-a raspuns lui horiah00

      funeriu e o figura polarizanta, el a reusit sa prosteasca o gramada calculand viteza pumnului lui basescu.
      ori nu cunosti istoria recenta (de dupa 90) ori dezinformezi cu nerusinare: fsn s-a rupt in pd si pdsr, pdl e mai aproape de originalul fsn ca usl
      • 0 (0 voturi)    
        bravo! (Duminică, 17 iunie 2012, 0:45)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Incearca, acum, sa ne demonstrezi ca rosu este verde si verdele - rosu.
        Nu esti nici macar original, mai degraba daltonist...
    • +1 (1 vot)    
      nu cred ca e membru PDL (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:13)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui horiah00

      Funeriu nu e politician. Si nu cred ca e membru PDL. Funeriu din cate stiu eu, este cetatean francez(plecat de mic, deci liceu faculta master casatorit acolo), care lucra in japonia in momentul in care a fost rugat sa faca aceasta reforma a invatamantului.
  • +12 (16 voturi)    
    DA (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 3:14)

    ion [anonim]

    HAI MONICA!
  • +3 (3 voturi)    
    sansa pentru PDL si tara (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 3:44)

    apoliticus [utilizator]

    ar fi o echipa compusa din Macovei, MRU, Funeriu, Nicusor Dan si alti cativa. Sper sa se realizeze deoarece as vrea sa pot vota la toamna
  • +4 (4 voturi)    
    Opinii (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 5:21)

    tepes [anonim]

    1. Am convingerea ca Monica Macovei este poate cel mai onest si stoic om politic contemporan, astfel ca ii port un deosebit respect. Dat tocmai aceste calitatati ale domniei-sale au facut ca, alaturi de Basescu si Boc, doamna Macovei sa fie inamicul public pentru "politicienii" din Romania, inclusiv pentru multi din PDL.
    2. Cu Vasile Blaga presedinte PDL-ul nu va avea nici o sansa de redresare.
    3. PDL trebuie sa se curete, inclusiv la nivelul alesilor locali, caci a promovat pe functii multi incapabili, hoti si aroganti.
    4. E grav si trist ca romanii au ajuns sa voteze mafia rosie ca in anii 90'. Oricat ne-am amagi ca e numai vina trusturilor de presa, a taierilor de salarii si pensii, nu este asa. Omul daca-i gospodar, cinstit si o dovedeste, nu poate fi infrant. La nivelul autoritatilor locale e buba.
  • +2 (2 voturi)    
    SUSTINERE TOTALA (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 7:13)

    laurentiu [anonim]

    Stiu zeci de oameni care nu mai voteaza de ani de zile; ar veni cu siguranta sa o voteze pe Monica Macovei. PDL-ul vrea sa se salveze si singura sansa e d-na Macovei! Nu stiu daca ei realizeaza lucrul acesta!!!
  • +2 (2 voturi)    
    blaga are suportul filialelor... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 7:15)

    Lucky1 [utilizator]

    ... dar ce pot face aceste filiale, atatea cat au mai ramas dupa defectarea tradatorilor spre usl?! Vor obtine un 7% la alegerile parlamentare? Nu cred.
    Si iata de ce:
    - daca blaga este impus ca presedinte, pdl-ul se va scinda, deci ceeace-i va ramane lui blaga va fi un procent poate de 7%, ca valoare absoluta, dar ca putere de vot, nu mai mult de 3%, intru-cat votantii pdl nu voteaza, in general, blaga si baronii locali, ei voteaza sectiunea PDL care s-a impus ca partidul democratiei reale, al libertatilor individuale, al Justitiei curate, al Educatiei competitive, ceeace nu este deloc simbolul expirat de baroni... De altfel, este stiut ca baronii nu reprezinta centrele urbane importante ale Romaniei, Bucurestiul a demonstrat fara dubiu ca pdl-ul in formula actuala nu este prefaratul bucurestenilor, asa ca, ceeace va ramane pentru fractiunea blaga este doar o mica parte din micile urbe.
    - in cunostinta de aceste adevaruri, si totusi cramponat de obtinerea puterii, blaga demostreaza ca nu este preocupat de lucruri serioase, importante pentru natiune, pentru democratie, ci mai degraba poate fi banuit de destabilizare a energiei care ar putea cataliza cristalizarea fortelor de dreapta in societatea romaneasca post comunista.
    - partea care se va separa de fortele pro-blaga se va grupa in jurul Monicai Macovei si va forma nucleul fortelor de dreapta progresiste, o grupare ce va fi legitimata de poporul roman, si care, poate nu acum dar cu siguranta la urmatoarele alegeri, va da guvernul si presedintele tarii. daca insa blaga si suporterii sai vor alege sa sustina interesul general, sunt sanse reale ca pdl sa revina puternic chiar la primele alegeri.
    • 0 (0 voturi)    
      Macovei este prudenta pentru ca stie ca (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 23:56)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      In traducere - Blaga, are suportul filialelor burtoase, mafiote, de tatici. Cultivati mereu de partid, pentru meritele pe linie de partid + ceva.

      Dar nu pe merite de netagaduit, valabile ca individ. Treaba cu greii din orice partid, este cloaca de partid.
  • -1 (1 vot)    
    :)) (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 7:47)

    nervu_stingher [anonim]

    Efectiv te umfla rasul.
  • +1 (1 vot)    
    PDL (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:16)

    Trident [utilizator]

    Este momentul ca PDL sa aibe o conducere 100% de dreapta care sa duca ferm partidul in aceasta directie si sa-l rupa definitiv de FSN. Romanii daca vor sa voteze FSN n-au de cat sa sara in barca tovarasilor din USL.
    Monica este o varianta foarte buna, cu multa credibilitate interna si externa.
    Cu o astfel de conducere partidul se va curata de tovarasi si de oportunisti de tot felul., Si asta este bine chiar daca membrii sai cotizanti se vor injumatatii intr-o prima faza. Vor creste insa categoric in sondaje si chiar si in varianta-dezastruoasa pentru Romania-in care USL va castifga alegerile, PDL impreuna cu alte forte de dreapta vor putea forma o opozitie solida care va pune probleme serioase USL in Parlament. In plan local este posibil ca USL sa aibe mari surprize cu reprezentantii sai in administratii.
    Multi dintre acestia nu vor marsa in directiile impuse de USL de la centru si nu prea vor avea ce sa le faca. Mai ales la primari spre exemplu.
  • -1 (1 vot)    
    MM da cu USL de pamant ! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:27)

    Florin [anonim]

    Doar in frunte cu Monica Macovei si in alianta cu MRU va putea castiga PDL alegerile. Daca nu, ne intoarcem la bolsevism!
  • +2 (4 voturi)    
    dispare usl-ul (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 9:04)

    iovan [anonim]

    Daca Monica Macovei ajunge presedintele pdl-ului, se va cutremura tot usl-ul. Monica Macovei fata de cei doi ricipogonici, va crea o discrepanta uriasa de mesaj si de statura!

    Psdul si penalii de labarali vor ajunge de rasul curcii ca nu au nici un dumnezeu.


    PDL-ule trezestete si lasa oamenii adevarati sa te recladeasca!!!!!

    SUntem alaturi de Monica MACOVEI!
  • +1 (1 vot)    
    Basescu a fost sanctionat, nu "greii" PDL! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 9:57)

    forian [anonim]

    Cine a introdus conceptul acesta de "greii" PDL? De ce sunt "grei"? Ceilalti sunt "usori"? Monica Macovei unde se incadreaza? Monica Macovei, cand a fost la justitie, se certa cu toata lumea. Daca ar fi aleasa, ar duce PDL pela3-5%.
    Toate analizele dupa alegeri indica un vot sanctiune pentru presedinte, pt Boc si pentru Udrea. Ce cautau Udrea, Placinta, Ridzi si Anastase pe functiile avute? De ce a fost pastrat Boc pana cand "mamaliga" era gata sa explodeze? De ce-a "pus" presedintele guvernul in bratele lui Ponta, in loc sa mearga la anticipate? Presedintele ar face un bine PDL si tarii daca s-ar retrage linistit de la Cotroceni si sa lase PDL sa se reorganizeze si sa-si gaseasca un candidat bun pentru prezidentiale. MRU ar fi bun la prezidentiale daca isi taie firul ombilical ... Care partid ar mai avea un candidat cu studii la Oxford? Ar fi interesanta o dezbatere Antonescu - MRU, moderata de Gadea!
    • 0 (0 voturi)    
      Este un haos in capul tau. (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 16:27)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui forian

      Tu vrei politica romaneasca dupa cum este in capul tau.Nu ar fi rau,dar legile si Constitutia Romaniei spun altceva.Acel Basescu blamat de tine a vrut modificarea Constitutiei pentru eliminarea ambiguitatilor,chiar si cu reducerea actualului mandat al presedintelui,dar altii nu au vrut asta.Crezi tu ca Romania ar fi mai prospera daca schimbam presedintele cum vor unii,in loc sa respectam legile?Basescu a fost votat pentru un mandat de cinci ani,asa ca are obligatia sa stea la Cotroceni cinci ani.Si spun obligatia ,pentru-ca nu la obligat nimeni sa fie presedinte.A vrut si trebuie sa suporte si pe cei ca tine.Vrem,nu vrem,suntem cu totii romani si avem dreptul la opinie.Cat despre PDL,eu cred ca in interiorul PDL este o lupta surda intre D si L.Si din comentariile simpatizantilor se observa asta.Nu le-as spune postaci la simpatizanti.Sunt prosti cei care gandesc asa.Fiecare om are simpatii si antipatii.Unele intemeiate ,altele induse si care pot fi modificate prin discutii argumentate.Fara grandoarea marlaniei care se observa la unii,probabil parveniti.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa speram ... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:11)

    gigelTm [utilizator]

    Eu inca mai sper ca o sa avem cu cine vota la toamna ... sper sa mai existe un partid de dreapta in Ro.
    Sper ca PDL-ul sa isi dea seama ca daca nu scot in fata oameni "nepatati" si care intr-adevar au facut ceva sau au incercat sa faca atunci USL-ul nu va castiga pentru ca sunt sigur ca romanii se vor destepta (cel putin in Ardeal si Banat un partid de dreapta credibil va avea o larga majoritate).
    Sa vedem poate le lumineaza D-zeu mintea si fac ceea ce se asteapta de la ei ... oameni noi si nepatati la conducere ... altfel vo avea soarte PNTCD-ului
  • +2 (2 voturi)    
    Schimbare (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:45)

    dans [anonim]

    Cei de la PDL n-au inteles ca de fapt oamenii nu i-au votat din cauza taierilor de salarii si a majorarii TVA. Aceste masuri foarte dure au fost in mare parte intelese si acceptate. Oamenii nu i-au mai votat datorita hotiei si coruptiei generalizate pe care PDL a cultivat-o si a sustinut-o in toti acesti ani. Cand au venit la putere au fost votati tocmai ca au fost considerati o alternativa la mizeria existenta, pareau ca vor sa curete Romania de hoti, insa n-a fost asa, ei s-au aliat cu hotii, si au devenit hoti si mai priceputi.
    PDL are nevoie obligatoriu de Monica Macovei alturi de o echipa tanara in care sa intre obligatoriu Funeriu, Preda, Voinescu, care sa vina cu un suflu nou care sa curete intr-adevar PDL de hoti si ticalosi. In felul acesta ar avea sansa in continuare sa conteze ca partid pe scena politica romaneasca, daca nu il putem saluta de pe acum. De cand am drept de vot cu exceptia alegerilor locale de acum la care nu am participat am votat constant PNL. PNL-ul lui Crin Antonescu nu -l mai pot vota, as putea vota PDL-ul lui Macovei, Funeriu, Preda, Voinescu daca promoveaza intra-devar valori de genul munca, cinste, corectitudine, bun simt, respect, daca nu n-am cu cine vota, eu nu dau voturi negative prefer sa ma abtin. Cred ca sunt foarte multi care gandesc ca si mine, un PDL condus de oameni integrii ar avea mult mai multe sanse sa schimbe Romania in bine comparativ cu o miscare noua gen Noua Republica sau poate miscarea lui MRU. USL-ul n-are nici o sansa sa schimbe Romania, schimbam doar hotia PDL cu hotia USL, hotie care s-a sofisticat si ea in acesti ani de opozitie, sunt sigur ca o sa-i depaseasca la acest capitol pe cei de la USL.
    Dar n-am prea mari sperante, politicienii nostrii n-au capacitatea de a gandii in interesul poporului roman, ei pot gandi doar in interes personal sau in interesul unei gasti. Trist pentru noi toti .........
  • -1 (1 vot)    
    Go Monica ,Go (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 11:28)

    mos ion roata [anonim]

    Te rugam sa duci PDL acolo unde ii e locul la 4%
  • +1 (1 vot)    
    va rog sa candidati (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 11:55)

    elena [anonim]

    Daca ati spus in emisiunea Eugeniei Voda ca nu va lasati si nu ne lasati, eu va rog frumos sa candidati si sa castigati.
    Si cred ca femeile tarii mele -cele adevarate asa ca dumneavoastra - sunt sansa noastra ca popor. Va doresc numai bine, succes.
  • 0 (0 voturi)    
    exista lucruri (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 11:58)

    catalin_mattei [utilizator]

    exista lucruri nespuse decat in soapta si care o fac pe M Macovei de neacceptat pt liderii vechi ai partidului, Pt imaginea PDL ar fi un castig o astfel de alegere pt presedentia partidului in randul unei parti a electoratului urban. Pr partid nu stiu cat ar fi de acceptat caci M Macovei a intrat intr-un sir de conflicte cu "seniorii" partidului , seniori din ambele tabere ( Blaga si Boc) si atunci cred ca acestia nu vor accepta decat cu conditionari stricte.Cred ca o eventuala candidatura a M Macovei va conduce la dezvaluiri "pe surse" facute de colegii sai de aprtid dar si de oameni din magistratura asupra unor obiceiuri nu tocmai ortodoxe ale doamnei Macovei. Personal ii doresc bafta doamnei europarlamentar , bafta de care are nevoie avand in vedere lupta mizera la care recurg f multi politicieni si mai ales misoginismul care exista in randul barbatilor din politica.
  • 0 (0 voturi)    
    SERIOZITATE SI ANGAJAMENT (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:47)

    amu [anonim]

    Sarut mana doamna Monica Macovei. Va cred ca aveti ganduri de schimbat ceva in politica damboviteana,in care totul este o zeflemea.Domnul sa va ajute ! A sosit timpul ca cineva sa se gandeasca si la tara,la cei multi,care au fost furati ,mintiti,manipulati.Avem atatia inaintasi care au facut ceva din patriotism pentru Romania,ca este imposibil sa nu mai apara si altii. Daca ne batem joc de rege si de a insemnat regalitatea pentru noi,macar acum sa avem grije de valorile umane ca sa nu mai emigreze.Vrem sa scada numarul parlamentarilor,pentru ca tot nu fac mare lucru,dupa cum merge tara.Vrem sa ne scapam de minciuna de hotie ,de lipsa de patriotism.In Slovenia un partid nou format de trei luni a castigat alegirile,de ce nu s-ar putea si la noi ?
  • +2 (2 voturi)    
    Fara nici o discutie . . . (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:50)

    Gheorghe [anonim]

    . . . cu Blaga presedinte in conditiile actuale, PDL este sortit pieirii, oricata experienta si bune intentii ar avea acest om. Cu Macovei presedinte se poate discuta de o simpatie acumulata de aceasta femeie in randul populatiei care s-ar putea concretiza in voturi in toamna. Daca PDL-istii vor avea cap Duminica si interes global o vor pune pe aceasta femeie sef. Daca nu, Dumnezeu cu mila!
  • +1 (1 vot)    
    fan MM (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:54)

    dreptatea [anonim]

    Sunt fan Monica Macovei, o vreau sefa la PDL. Asa se va indeplini si visul de coagulare a dreptei in PNL.
  • 0 (0 voturi)    
    dezamagire (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:04)

    Mr John [anonim]

    eu speram la o noua formatiune politica ..dar poate Romania inca nu e pregatita..
    • 0 (0 voturi)    
      Exista o axiologie desantata (Duminică, 17 iunie 2012, 0:19)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Mr John

      in zona politicului.

      Romania a fost antrenata prim media/ TV/ presa tabloidizata, pentru aliante gen USL.

      Si, nu nu cred ca Romania este realmente pregatita pentru o noua formatiune politica de dreapta.
  • +1 (1 vot)    
    hai ca se poate! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:20)

    xxl [anonim]

    poate in ultimul ceas, pdl-ul intelege ca fara monica Macovei o sa ajunga ca pntcddd!!!!!!!!!!
    cu Macovei in frunte o sa fiti un partid nu o adunatura de placinte!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Un vis prea frumos... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:26)

    Stefan Michiu [anonim]

    Doamna Monica Macovei este de departe cel mai onest,eficient,curajos si intransigent politician existent in Romania;
    Problema este daca majoritatea poporului roman-asa cum o stim, cu memorie ultrascurta, placandu-i sa fie mintita, inselata, multumindu-se cu pomeni, fara constiinta civica si discernamant- poate sa accepte un astfel de politician si in consecinta sa-l voteze.Ganditi-va la imensa masa de asistati, semianalfabeti, semidocti cu diplome tip Spiru Haret,usor de manipulat de maestrii USLA.La un astfel de popor-si am fost surprins ca Basescu nu si-a dat seama-trebuie actionat ca atunci cand administrezi un medicament copiilor, sa-l impachetezi in dulceata.Monica Macovei-o doamna sa nu-i treci prin fata-pe un post de decizie maxima gen prim ministru sau presedinte ar fi un vis prea frumos pentru aceasta biata tara!
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai bun... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:28)

    alex [anonim]

    Parerea mea: sa se mearga la alegerile parlamentare si apoi din cei care au fost alesi sa-si aleaga partidul conducerea si presedintele . Ca sa vii acum sa alegi un presedinte care nu va fi cu impact la mase poate fi catastrofal. Nu cred totusi ca unul din actualii conducatori mai poate trage in sus partidul, iar din linia a doua nu au pe cine, cu unul ca Hoara, cu "dansatorul atomic", cu Tinel sau cu ori care vorbitor la tv. nu au nici o sansa sa mai intre in parlament.
  • +1 (1 vot)    
    A fost odata ca niciodata ......... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 14:16)

    POLITICOS [anonim]

    A fost odata ca niciodata , de n-ar fi fost un partid numit dorinta . Ca si tramvaiul lui Tennesse a luat prea multi ,,CALATORI ,, de la toate partidele de si-a
    pierdut inceputul de identitate . S-a intitulat partid al primarilor si a neglijat pe toti ceilalti ,calcand in picioare STATUTUL . Foamea de bani a primarilor a distrus partidul si nimic nu a mai contat decat banii.
    Fara idei ,fara comunicare cu cetateanul doar cu foamea de putere ,functii si bani nu se poate obtine decat un sfarsit trist al povestii.Si am incalecat pe-o sea si vi-am spus povestea asa.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă