Robert Turcescu: "Raspunderea in dreptul international umanitar" este al treilea plagiat al lui Victor Ponta

de Narcis Anton     HotNews.ro
Miercuri, 20 iunie 2012, 23:01 Revista Presei | Radio TV

Robert Turcescu
Foto: Captura B1TV
In cadrul emisiunii "Sub semnul intrebarii" de la B1TV, moderatorul emisiunii Robert Turcescu a prezentat o lucrare intitulata "Raspunderea in dreptul international umanitar", lucrare aparuta in 2010 sub semnatura premierului Victor Ponta si a doamnei Daniela Coman.

Conform jurnalistului Robert Turcescu aceasta ar fi cea de-a treia lucrare asupra careia planeaza suspiciunea de plagiat: "Un prim autor copiat grosolan este domnul Geamanu, care semneaza in anul 1977 la editura RSR "Dreptul international Penal si infractiunile internationale", un alt autor plagiat este Dumitru Diaconu. Pasaje intregi pe care domnul Victor Ponta le-a copiat si in teza sa de doctorat le foloseste si in aceasta lucrare".

Alt autor care a fost folosit ca sursa de "inspiratie" pentru premierul Victor Ponta este domnul Vasile Cretu cu lucrarea sa "Drept International Penal".

Robert Turcescu mentioneaza ca "partea ridicola a lucrurilor" survine atunci cand in cartea aparuta in 2010 se face referire la fostul dictator chilian Augusto Pinochet care a murit in 2006: "Fostul dictator din Chile ar putea fi judecat in lipsa la Paris...Indiferent de soarta actuala a lui Arturo Pinochet..." ( n.r. - citate din cartea premierului Victor Ponta). "In anul 2010 vorbesc de Pinochet de parca acesta ar fi fost inca in viata. Este un lucru absolut ridicol. Nici macar nu au citit ceea ce au scris. Intre doua coperti sta o maculatura, ceva ce nu-i apartine lui Ponta", a conchis Robert Turcescu.


Citeste mai multe despre   






















11771 vizualizari

  • +75 (79 voturi)    
    Demisie? (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:10)

    East Fife [utilizator]

    Si acum ar fi normal sa urmeze o demisie? ca asa e normal intr-o tara normala? si tinde sa devina o tara normala dupa "minunea" de azi, minune care speram ca va dura 2 ani
    • +20 (24 voturi)    
      nu urmeaza nimic (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:58)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui East Fife

      totul e o "lucratura politica". vorba neamtului, pe roman trebuie sa-l prinzi ca fura argintaria ca altfel nu-si da demisia.
    • +19 (21 voturi)    
      Demisia este apanajul oamenilor integri (Joi, 21 iunie 2012, 0:00)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui East Fife

      Rabdare si tutun.
      • +13 (15 voturi)    
        precedent (Joi, 21 iunie 2012, 7:12)

        buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        inseamna ca Mang e mai integru decat Ponta
    • -38 (44 voturi)    
      n-are de ce sa-si dea demisia (Joi, 21 iunie 2012, 1:04)

      tjax [utilizator] i-a raspuns lui East Fife

      Romanilor nu le pasa de plagiate. Le pasa de viata lor si ce au in buzunare. Majoritatea s-au saturat de Basescu si momentan n-au o alternativa mai buna decat USL. Asa ca Ponta n-are de ce sa-si dea demisia; n-o sa-l forteze nimeni sa plece. Ar trebui sa faca ceva ingrozitor pentru ca in mintea romanilor sa devina mai rau decat Basescu. Si asta nu cred ca se va intampla. In plus, in Romania inca nu si-a dat nimeni demisia de onoare. Cei din PDL au avut de cateva ori ocazia sa faca asta si nu au facut-o asa ca cei din USL nu au nici-un motiv sa fie ei mai fraieri.
      • +21 (23 voturi)    
        Elitele exista (Joi, 21 iunie 2012, 1:15)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Nu putem fi "guvernati" la nesfarsit de personaje fara fond.
        • -4 (10 voturi)    
          pai la ce presedinte avem .... (Joi, 21 iunie 2012, 10:02)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Clop

          poate sa vina si femeia de servici ca prim ministru , ca tot e mai calificata !!!
      • +21 (25 voturi)    
        ai memoria scurta (Joi, 21 iunie 2012, 7:22)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Basescu si-a depus mandatul pentru a fi anchetat.Diferenta dintre cei doi:onoare.
        • -3 (9 voturi)    
          ce prosti vorbesti tu ? (Joi, 21 iunie 2012, 10:04)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

          basescu a depus mandatul de parlamentar , cand era anchetat pentru vanzarea flotei ... nu cand era un scandel de plagiat ... ca pe vapor ce naiba plagiat sa faci ? la injuraturi poate ...
      • +22 (24 voturi)    
        Demisia (Joi, 21 iunie 2012, 7:46)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Nu din cauza romanilor o sa-si dea Ponta demisia, oricum nu da doi bani pe ei!

        Problema mai mare va fi in strainatate, la intalnirile oficiale. Niciunui sef de stat, de guvern sau parlamentar european nu-i va conveni sa se afiseze alaturi de un plagiator sau hot recunoscut pe plan international, pentru ca-si strica imaginea in propria lui tara si pierde voturi. Fiecare e constient ca orice fotografie in care apare alaturi de Ponta constiuie o arma pe care o pune in mana opozitiei, aceasta putand fi speculata in campania electorala din tara proprie.
        E ca si cum s-ar scoate acum la iveala o poza cu Crin Antonescu pupandu-se cu Ceausescu! Cate sanse ar mai avea la alegeri? Zero!

        Asa ca vor evita ca dracu de tamaie sa stea (fizic) prin preajma lui Ponta. Asta inseamna izolarea lui si implicit a Romaniei. Singura solutie devine doar demisia!
        • +3 (7 voturi)    
          De acord, cu un mic amendament (Joi, 21 iunie 2012, 8:56)

          zet [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Daca ar iesi o poza cu Crinuta pupandu-se cu marele carmaci, s-ar putea sa iasa presedinte somnorosul cu 60%. Nu uita ca poporul este in majoritate debil mintal, sustine ca era mai bine pe vremea impuscatului, desi aritmetica e stiinta exacta, nu prea poate fi contrazisa, si cifrele zic sec cum ca romanul consuma de vreo 10 ori mai mult din toate: carne, benzina, curent electric, apa, etc etc, toti indicatorii economici care au legatura cu confortul omului de rand au explodat in 20 de ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Fals (Joi, 21 iunie 2012, 23:29)

          justitiaru [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Nu constientizezi ca imaginea nu se face numai pe presupuneri ?
          Orice citat din opera cuiva devine plagiat ?
          Cum crezi ca s/ar dezvolta tehnica, cultura, etc , daca nu s/ar lua anumite teze, ipoteze, din invatamintele inaintasilor nostri ?
          Intodeauna in lume sunt oameni mai experimentati, mai vizionari, etc, care obligatoriu ar trebui respectate, transmise din generatie in generatie, indiferent sub ce forma, scrisa, vorbita, etc, .... dar transmisa.
          Aceasta este dezvoltarea si nu alta, pentru ca nimeni de pe acest pamint nu este inteleptul inteleptilor........
      • +1 (1 vot)    
        corect, cu o precizare (Joi, 21 iunie 2012, 11:49)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        sitemul de valori al multor romani lasa de dorit si totodata le face viata mizera, motiv din care este esential ca cei care inteleg sa explice si sa popularizeze importanta anumitor lucruri. Romania are sanse sa devina o tara prospera daca suficienti oameni intelepti se fac auziti.
    • -19 (25 voturi)    
      turcescu (Joi, 21 iunie 2012, 3:49)

      armenjul25 [utilizator] i-a raspuns lui East Fife

      Domnului Turcescu ii recomand in primul rand sa comenteze cand are ceva interesant ....de comentat...cu totii stiam asta ...Jurnalistica..... domnul profesor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • -7 (9 voturi)    
      demisia... (Joi, 21 iunie 2012, 9:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui East Fife

      urmeaza dupa ce ti s-a dovedit vinovatia de catre niste organe abilitate...
      pana acum nu l-au acuzat pe ponta decat niste ziare si nite oameni apropiati pdl...
      daca este vinovat este normal sa fie exclus din viata politica (nu numai demisie)... dar in cazuri de genul asta de 2000 de ani incoace (se pare ca noi suntem mai innapoiat ide atat) se aplica prezumtia de nevinovatie.

      ceea ce-mi plage la nebunie pe acest site .... este ca toata lumea azuza uslu da cand pdlu greseste se minimizeaza si se uita rapid....
  • +33 (35 voturi)    
    Genial (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:19)

    IoanC [utilizator]

    Adevarul este ca unul din lucrurile pe care le-a invatat Base de-a lungul vietii, este sa isi joace bine cartile. Chestia asta cu plagiatul o are de foarte multa vreme, n-a descoperit-o recent. Insa primul pas pe care l-a facut, a fost sa il puna pe Ponta premier. Altfel ce valoare mai avea dosarul cu plagiatul? Al doilea pas a fost sa dezvaluie totul cu cateva zile inainte de recursul lui Nastase. Acum, cum suna prim ministru plagiator coordonat de fost prim ministru puscarias? Totul ar fi fost praf in ochi in alta conjunctura.
    • -23 (27 voturi)    
      genial si imoral (Joi, 21 iunie 2012, 7:16)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui IoanC

      ceea ce face Basescu este imoral si arata ca santajeaza cu dosare .. nu este un jucator fenomenal decat pt interesele domniei sale.. sper sa i se asigure un loc bun langa fostul premier Nastase caci acolo ii este locul
      • +17 (21 voturi)    
        si dupa umila ta parere (Joi, 21 iunie 2012, 7:25)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        cum numesti presiunea politica la care a fost supus Boc?La el nu se pune,nu-i asa?
        • 0 (6 voturi)    
          care presiune ? (Joi, 21 iunie 2012, 10:05)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

          sustinut de presedinte + parlament + tot aparatul statal ... ???

          presiune pe coloana .. sau ce ?
      • +2 (6 voturi)    
        santajul (Joi, 21 iunie 2012, 10:34)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        este imoral, sunt de acord, dar acum depinde cu ce santajezi, ori in cazul de fata avem de-a face cu un hot ordinar si, nu stiu cum gandesti tu, dar eu nu vreau sa fiu condus la nesfarsit de niste hoti...
        toti sa dea socoteala, nu sa devina solidari cu infractorii, cum vad ca se intampla acum cu nastase...
        acum inteleg si de ce era asa combatuta legea educatiei, suntem o tara plina de oameni cu masterate si doctorate obscure..., oameni platiti din banii nostri si de la care asteptam rezultate ... ce fel de exemple constituie asemenea oameni?
        pana cand trebuie sa ne complacem in mocirla asta? pana cand raspundem acuzatiilor cu aroganta, dispret sau de ce sa nu moara capra vecinului?
  • +10 (12 voturi)    
    dle Turcescu... (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:24)

    ampersand [utilizator]

    Da' se poate una ca asta?!?

    :))
    • +2 (12 voturi)    
      Dar de asta de ce nu spui nimic "domnule" turcescu (Joi, 21 iunie 2012, 9:10)

      independent [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Iată o parte din persoanele care apar pe lista celor avansați în grad de către fostul ministru al Apărării, Gabriel Oprea, și în dreptul cărora apare apartenența politică PDL, deși o parte nu sunt membri ai partidului:

      - Adăscăliței Vasile – PDL – Locotenent – colonel – 2010

      - Apostu Sorin – PDL – Locotenent – colonel – 2011, primarul Clujului,

      - Arnăutu Decebal – PDL – Colonel – 2010

      - Bardan Cornel Ştefan – PDL – Colonel – 2010

      - Blejnar Sorin – Şef ANAF – PDL – Colonel – 2011

      - Botiş Ioan – Nelu – Deputat, Ministrul Muncii – PDL 2010

      - Boureanu Cristian – Deputat – PDL – Colonel – 2011

      - Brînză William Gabriel – Deputat – PDL – Locotenent Colonel – 2011

      - Brînză Daniel – Secretar Executiv Diaspora – PDL – Colonel – 2011

      - Falcă Gheorghe – Primar Arad – PDL – Maior – 2010

      - Ferencz Ştefania Gabriela – Secretar Adjunct al Guvernului – PDL – maior

      - Flutur Gheorghe – Preşedinte Consiliu Judeţean Suceava – PDL- Colonel 2011

      - Alexandru Lăzărescu – Director TVR – PDL – colonel – 2011

      - Robert Turcescu – Jurnalist – PDL – Colonel – 2010

      - Mihai Răzvan Ungureanu – Premier – PDL – Colonel 2011

      - Gheorghe Ştefan – PDL Neamţ – PDL – Colonel 2010

      - Ialomiţeanu Gheorghe – Ministru de Finanţe – PDL – Colonel 2010

      - Iliescu Valentin Adrian – Şeful Dep. pt. Relaţia cu Parlamentul- PDL- Colonel 2010

      - Liviu Negoiţă – Primar sect.3 – PDL – Colonel 2012

      - Oltean Ioan – Deputat – PDL Colonel 2010

      - Preda Cezar Florin – Vicepreşedinte PDL – Colonel 2011
      • +2 (4 voturi)    
        ce sa spuna ? (Joi, 21 iunie 2012, 10:07)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui independent

        e cadru militar (fara stagiu militar) .. deci are ordine .. si cum in armata ordinele se executa nu se discuta ....
  • +25 (29 voturi)    
    asteptam demisia (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:25)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Este inutil sa te agati de scaun copy-lotule.
    Ai dovedit ca esti incapabil si incompetent sa conduci in mod rational guvernul.
    • -2 (6 voturi)    
      me (Joi, 21 iunie 2012, 9:41)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

      serios?

      arata-mi te rog UN politician din romania care a fost sau e capabil sa faca asta...
      si daca zici basescu te rog spune si cu cat te plateste
  • +13 (15 voturi)    
    si predicat (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:29)

    Rasmus [utilizator]

    Adrian Severin reload!
    au aceeasi scoala
  • -18 (28 voturi)    
    ofiter turcescu? (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:46)

    Montesquieu [utilizator]

    gipsy gipsanu a mai "gasit" un plagiat? de ce oare nu ma mira?

    probabil consultand materiale bibliografice pe la biblioteca unitatii militare unde-a fost facut ofiter de oprea?
    ce daca turcitu n-avea nicio treaba cu armia romana. neesential. el trebuia recompensat pt "servicii" mai mult sau mai putin licite sau "deontologice"

    si iac-asa s-a facut turcescu cu o pusca mare (probabil pentru a compensa una mai mica ;) )
  • -29 (33 voturi)    
    sunteti multumiti? (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:46)

    Emerka [utilizator]

    priviti spectacolul cu nastase pus in scena de satanicul basescu
    • +18 (22 voturi)    
      suntem multumiti? (Joi, 21 iunie 2012, 2:23)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Emerka

      DA. S-a facut dreptate. Nastase a distrus tara asta.
      • 0 (4 voturi)    
        cum asa ? (Joi, 21 iunie 2012, 10:10)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        pe toate cifrele economice , guvernarea nastase a scos tara din recesiunea facuta de cdr+basescu' ....

        pana si securistu a zis ca a fost guvernare buna .. deci ??
  • -18 (24 voturi)    
    Turcescu (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:51)

    Alexandru C [utilizator]

    Colonelul care n-a facut o zi de armata.
    Vreau si eu colonel, se poate sau trebuie mancat magiun ca asa nu ma bag.
    • +1 (5 voturi)    
      de topoloveni ;) (Joi, 21 iunie 2012, 10:11)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      sau de baseloveni ... ?
  • +2 (4 voturi)    
    Manelele - spiritul lenes, comod, dar hypervivant (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:59)

    Clop [utilizator]

    "Fara numar" este un slogan des uzitat in Romania.

    Contrapunctul are o noima care vine dintr-un areal cu mult prea abstract pentru jucatori.
  • +7 (9 voturi)    
    demnitate (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:59)

    xuleasca [utilizator]

    din pacate nu au dram de demnitate si nici de bun simt
  • -9 (15 voturi)    
    pai? (Joi, 21 iunie 2012, 0:17)

    laurentiucat [utilizator]

    tu cum ai ajuns sa ai gradul de colonel fara sa fii facut armata?
    • +1 (3 voturi)    
      prin integritate si onestitate ! (Joi, 21 iunie 2012, 10:12)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      ca si ceilalti din lista ....
  • +17 (19 voturi)    
    basescu e de vina !!!! (Joi, 21 iunie 2012, 0:17)

    xtraterestrii [utilizator]

    Ponta: Basescu e de vina pt ca eu am trisat.... el a vorbit cu SRI si cu publicatia care mi-a tiparit cartea si astfel a introdus aceste texte plagiate .... va rog sa se sesiseze careva ....oricine....jos basescu ca el de fapt face ceea ce fac eu...... are un simt de anticipatie extraordinar.....:)))))))))))
  • +26 (28 voturi)    
    cine e individul? (Joi, 21 iunie 2012, 0:18)

    ws [utilizator]

    "Indiferent de soarta actuala a lui Arturo Pinochet..."

    cine e arturo pinochet? o fi vorba de augusto pinochet, iar copy-lotul a dus un miel la mormantul lui ca sa il boteze post-mortem.

    tare victorash, la mai mare nasule!!!

    ws
  • -31 (39 voturi)    
    robert turcescu (Joi, 21 iunie 2012, 0:18)

    evoque [utilizator]

    ar trebui sa priveasca in oglinda inainte de a vorbi de altii.
    justifica banii portocalii si dupa aceia poti sa vorbesti, acesta nu este jurnalism aceasta este justitia publica de tip comunist.
    • +12 (16 voturi)    
      de ce justitie publica? (Joi, 21 iunie 2012, 0:25)

      bizonul_nou [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      robert turcescu doar ne informeaza asupra unui nou plagiat in cazul ponta. Bine, ca gratie lui si altor jurnalisti mai aflam si noi. Unde este justitia publica de tip comunist? Habar nu aveti ce este aia, ca nu ati fi scris/gindit altfel. Pina una alta guvernul ponta rade tot ce a fost pina in 7 mai 2012 in stil intr-adevar comunist anii 50, dar aici nu aveti nici o observatie de facut, nici o ingrijorare sau emotie. Ciudat sau poate nu?!
      • 0 (6 voturi)    
        o vai (Joi, 21 iunie 2012, 10:21)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui bizonul_nou

        cat de bine a fost in romania sub guvernele basesciene. Va doresc sa ii luati acasa si sa va tina tot asa in criza si urmariti de dimineata pana seara.
        Nu crezi ca ai viata de colivie?
    • +9 (15 voturi)    
      daca rt (Joi, 21 iunie 2012, 0:28)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      daca turcescu nu e jurnalist, atunci hidrantii ce sunt?
      nevertebrate, taratoare, amoebe?

      probabil ca e intaratat de uslinosi (vezi mazare) si uneori mai exagereaza, dar turcescu ramane un jurnalist through and through.

      ws
      • +1 (7 voturi)    
        jurnalist la comanda ! (Joi, 21 iunie 2012, 10:13)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ws

        el nu face decat : drepti si executa !

        ciudat .. ca nici nu are stagiu militar .. dar tot a inteles aceste simple comenzi ....
      • +1 (5 voturi)    
        totzi (Joi, 21 iunie 2012, 10:18)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ws

        jurnalistii si asa zis jurnalisti sunt creatii hidoase ale politicienilor.
        turcescu este un jurnalist platit pentru ce face la fel ca si colegi lui de la alte posturi.
        As vrea sa vad un jurnalist curat, insa asa ceva in romania nu exista, incepand cu turcescu si terminand ca badea.
    • +22 (26 voturi)    
      De ce ar fi o rusine sa demasti impostorii?!!! (Joi, 21 iunie 2012, 0:31)

      MaraZ. [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cui ar trebui sa-i fie oare rusine?! Nu celui ce fura si minte cu mare nerusinare?!

      Ce fel de tara avem de indrazniti sa-l criticati doar pe cel ce demasca un impostor cocotat obraznic int-un fotoliu de demnitar al statului roman?!!
      • 0 (4 voturi)    
        nu (Joi, 21 iunie 2012, 10:16)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui MaraZ.

        nu este o rusine sa demasti impostorii insa atunci hai sa fim onesti si sa ii demascam pe toti nu doar pe cei care nu ne convin.
        Ai curaj sau esti partinitor?
    • +15 (19 voturi)    
      sigur ca da... (Joi, 21 iunie 2012, 0:44)

      apolodor [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Ce comentariu de 2 lei... tipic USList. Ataci aiurea, faci o diversiune si il acuzi pe Turcescu pentru nu stiu ce. Fara dovezi ca ia bani portocalii.
      Evoque, credeam ca esti om destept...
      • +6 (12 voturi)    
        evoque? (Joi, 21 iunie 2012, 2:25)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

        nu a aratat vreodata pe aici ca ar fi om destept, mereu comentarii penibile, pline de ura. este de un tribalism feroce, orice face pdl e rau, tot ce face usl e bine. cei care-i critica pe membrii usl trebuie sa fie neaparat cumparati de pdl, asa e mintea lui evoque. din pacate mai sunt si altii ca el.
        • 0 (6 voturi)    
          ha (Joi, 21 iunie 2012, 10:13)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          frumos, nici eu nu as fi reusit sa arat mai bine penibilul in care va scaldati pe acest site.
          tribalism feroce?! da, este un element lansat de basescu plus restul
      • -1 (5 voturi)    
        in curand (Joi, 21 iunie 2012, 10:14)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

        o sa afli si cat si cum si de la cine mananca turcescu.
        Asta cu dovezile este ieftina de tot.
        Probabil ca nu sunt destept, dar orb nu sunt si mai stiu destule pentru a nu fi credul.
    • +7 (9 voturi)    
      da mai (Joi, 21 iunie 2012, 0:52)

      I [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      asta e gandirea romaneasca: daca ala fura, eu de ce sa nu fur?! Asta daca chiar e adevarat ce spui de Turcescu.
    • +13 (17 voturi)    
      Jenant (Joi, 21 iunie 2012, 1:01)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Tu vrei sa traiesti intr-o romanie in care cel care demasca un hot sa fie injurat si condamnat la inchisoare iar hotul sa fie premiat cu un post de ministru?
      Tu asta vrei pentru copiii tai?
      Presupun ca nu ai copii foarte dotati intelectuali, ca nu cred ca ti-ar conveni ca ei sa munceasca 3-5 ani petnru teza de doctorat, si altcineva sa munceasca 10 zile si sa devina doctor si apoi sa fie numit si prim ministru.
      Numai oamnii mediocri pot gandi ca tine.

      Daca sunt multi ca tine , romania este pierduta.
    • -7 (15 voturi)    
      racan (Joi, 21 iunie 2012, 1:03)

      cevreitu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      dl colonel . asa trebuie sa i te adresezi. la ce serviciu secret o fi activand? ca altfel nu avea rost sa fie facut colonel?
    • +11 (17 voturi)    
      . (Joi, 21 iunie 2012, 1:17)

      Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      se discuta despre faptul ca ponta a plagiat nu despre turcescu. gand esti prins la furat nu conteaza cine te prinde.
      • -5 (9 voturi)    
        corect ! (Joi, 21 iunie 2012, 6:29)

        paraipan [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

        poate sa te demaste si un colonel care nu a facut armata macar o zi =))
      • +3 (5 voturi)    
        ba conteaza . (Joi, 21 iunie 2012, 10:15)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

        cand un hot de buzunare te acuza de furt ... conteaza ...
    • +15 (21 voturi)    
      Ar trebui sa te privesti tu in oglinda. (Joi, 21 iunie 2012, 1:23)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Te-a apucat dintr-o data etica jurnalistica, tocmai cand sunt aratate furturile lui Ponta. 8 ani de zile cat a fost macinat Basescu pe la irealitatea Tv si la latrinele tv, cu minciuni, cu invective, cu falsuri, cu porcarii, cu jigniri, acuzatii etc nu te-ai mai revoltat. Pentru tine justitia publica este de tip comunist numai daca nu e indreptata impotriva lui Basescu; daca Basescu este injurat, este un jurnalism facut de un profesionalism ireprosabil.

      Si asa, dupa stiinta dumneavoastra, cum trebuie tratat plagiatul lui Ponta (caci este plagiat, asta nu inca indoiala)? Dati-ne niste exemple de jurnalism adevarat pentru acest caz.

      P.S.: va dam voie, in posibilele dumneavoastra exemple, sa-i plagiati pe jurnalistii profesionisti de la latrinele tv.

      P.S.2: nu fi trist, mai sunt si alti penali in USL pe care sa ti-i faci idoli, caci din comentariile tale se deduce ca tii mult la hotii si securistii din USL si ii urasti numai pe cei din PDL. Haidi pa!
      • -2 (4 voturi)    
        tratament urgent (Joi, 21 iunie 2012, 7:22)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        trebuie un tratament urgent pt politicieni si pt ziaristi.. dar nu se poate face daca suntem sau nu implicati direct alaturi de "combatantii politici".. avem nevoie de o societate civila puternica si neangrenata politic care sa taxeze independent orice derapaj.. este acea societate civila pe care oameni ca Iliescu si Basescu au facut-o farame! De ce?.. pt ca asa cum grasului ii place saorma asa lor le place puterea.. atat au invatat ei la scoala PCR si a Securitatii.. si apropo.. exista si cazul tatalui presedintelui care a fost facut ofiter in armata cam ca Turcescu dar atunci nu era PDL era PCR
    • +2 (8 voturi)    
      uita-te (Joi, 21 iunie 2012, 7:32)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      la a3.ala da jurnalism............de sant
      • +2 (6 voturi)    
        da .. la b1 e bine ? (Joi, 21 iunie 2012, 10:17)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        turci cu cristoiu sunt jurnalist adevarati .. nu ?

        gasesti pe net vechile pareri ale carstoilui despre turcescu , si acum sunt frati de sange ... clar jurnalisti adevarati , cu un scop comun : aservire si imbogatire !
  • +1 (11 voturi)    
    care Robert Turcescu? (Joi, 21 iunie 2012, 7:15)

    catalin_mattei [utilizator]

    care Robert Turcescu a afirmat?.. ziaristul sau colonelul? Soc! Regimul Basescu i-a dat o medalie sub forma gradului de colonel.. si despre ce vorbim?.. cine sunt aparatorii dreptatii si cinstei in Romania?.. daca nu vom face curatenie generala nu vom avea sanse sa izbavim.. este timpul ca toti cei vinovati de la Basescu, Ponta i pana la cozile de topor de tipul Gadea, Turcescu sa plece.. trebuie curatenie generala.. nu jos PDL! nu Jos USL! ci curatenie generala peste tot caci suntem plini de javre!
    • +2 (8 voturi)    
      esti penibil! (Joi, 21 iunie 2012, 8:08)

      skyradio [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      daca statul roman te face pe tine cavaler si nici macar un cal nu ai inseamna ca este pedestru? sa vina antenele cu "solda" luata de turcescu dupa "coloneala". amesteci basescu cu medalie, cu colonel cu oprea cu guvernul cu........
      • +3 (3 voturi)    
        hmmm (Joi, 21 iunie 2012, 9:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui skyradio

        daca tie cineva iti da un favor... tot ce spui tu care il are ca subiect direct sau indirect pe cel ce ti-a facut favorul nu mai devine credibil!
  • +3 (5 voturi)    
    a treia carte (Joi, 21 iunie 2012, 8:22)

    KaliNexus [utilizator]

    Pasajele citate de d-l Turcescu, referitor la generalul Pinochet, se regasesc in teza de doctorat a numitului Ponta la paginile 53 respectiv 87.
  • +5 (9 voturi)    
    El Dottore Plagiatore (Joi, 21 iunie 2012, 8:37)

    Ronin [utilizator]

    Asta cu Pinochet e tare de tot!!! Laser frate!
  • 0 (8 voturi)    
    ,,COLONEL'' TURCESCU (Joi, 21 iunie 2012, 8:53)

    marchi [utilizator]

    Tu vorbesti de impostori, tu care esti un cabotin de joasa speta si un lingau fara pereche. Ce fel de caracter ai sa-i critici pe altii, chiar pentru tarele care iti aparti ?.Cum ai putut sa primesti gradul de colonel cand tu nu ai nici o tangenta cu militaria? Cum poti sa-i critici pe altii ca sunt colectionari de titluri si diplome , tu care te bagi in domenii care nu le stapanesti.Toate acestea sunt comune cu plagiatul, asa ca lasa-i pe altii sa vorbeasca.
    • +3 (5 voturi)    
      colonel fara armata (Joi, 21 iunie 2012, 9:51)

      un [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Exact, un colonel (fara stagiul militar) vorbeste despre plagiat.
      Este absolut incredibil pana unde a fost in stare sa ajunga cloaca pedelista.
      I-a facut colonei pe cei care l-au lins in ... pe basescu.Si cand vad ca printre ei se afla puscariasul apostu, probabil a meritat din moment ce punea banii furati in pusculita pedelista.
  • +3 (5 voturi)    
    curatenie (Joi, 21 iunie 2012, 9:18)

    mireyaa [utilizator]

    Inainte de toate, pentru a fi credibila, presa din Romania trebuie sa isi faca curatenie in propria ograda. Desigur ca articolul de mai sus il incrimineaza pe Victor Ponta, care trebuie sa raspunda legal, penal, cu functia...Sa raspunda. Ne punem insa problema cine acuza??? Andreea Pora, acuzata ea insasi de plagiat... Robert Turcescu cel acuzat de Becali i-a dat spaga, cel facut colonel, o functie inalta in armata romana, pentru care un ofiter roman munceste 20 de ani ca sa o obtina. Turcescu nu a facut nimic, dar este colonel. Este o mizerie, o jignire adusa armatei romane. Daca era un om moral, putea sa refuze in momentul in care i s-a propus, mai ales ca este ilegal. Presa ar trebui curatata de astfel de personaje, asa cum si politica ar trebui sa se curete de mizeriile ei... Presa romaneasca are deja o mare lipsa de credibilitate. Sa nu se mai intrebe Robert Turcescu de ce Antenele au audiente. Pana una alta, despre jurnalistii de acolo nu am auzit ca au luat mita de la Becali sau ca au fost recompensati ilegal la secret cu grade militare inalte. Daca Turcescu ii striga lui Ponta sa-si dea demisia (foarte corect) sa faca si el un gest de onoare, din respect pentru Armata Romana.
  • 0 (6 voturi)    
    vai de noi... (Joi, 21 iunie 2012, 9:38)

    liviu_ [utilizator]

    plagiatul trebuie sa il demontreze CEI ACREDITATI sa faca asta...
    pana acum nu este decat un razboi politic si nimic mai mult.
    pana cand o comisie academica nu demonstreaza plagiatul nu avem ce discuta.
    demisia se da DUPA ce ti s-a demonstrat v inovatia sau daca te simti cu musca...

    si basescu a fost acuzat de vandul flota si nu si-a dat demisia...
    • -1 (5 voturi)    
      ce vorbesti tu ? (Joi, 21 iunie 2012, 10:19)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      orcine din usl daca este acuzat de oricine , trebuie sa isi faca 'felu' ...

      daca e din pdl , trebuie dovedit .....
  • +1 (3 voturi)    
    Turcescu este penibil (Joi, 21 iunie 2012, 10:55)

    deceneus [utilizator]

    Turcescule ieri seara ai fost penibil...

    am stat cateva minute sa-ti urmaresc emisiunea si argumentele despre plagiatul lui Ponta.


    Ai inceput prin a arata o DEFINITIE JURIDICA care arata la fel si la Ponta si la celalalt autor. Pai definitiile sunt definitii, sunt batute in cuie si nu le inventeaza autorul, mai ales in domeniul juridic.

    Urmatorul tau argument: ai gasit un pasaj "plagiat" dupa Realitatea TV :) ... probabil ca era o exemplificare cu un caz real relatat in presa. Asta nu e plagiat...


    Din ce vad eu pe tine nu te duce capul sa analizezi lucrurile in context, singurul lucru care poti sa il faci e o comparatie pe text .... de fapt folosesti un soft care cand face comparatia o face ca un “prost”. nu intelege continutul si esenta lucrarii mai ales in domeniul juridic. Dar nici tu nu esti in stare sa intelegi mai mult....
  • -2 (2 voturi)    
    Plagiatismul USL-ist (Joi, 21 iunie 2012, 11:01)

    Cindrel [utilizator]

    Este de mare importanta ca plagiatul rusinos a lui Ponta, sa nu dispara de spatiul mediei sau virtual, pana cand acesta nu pleaca din functia de Prim-Ministru si nu intra pe mana justitiei. Orice alt subiect, ocupa locul 2,3,...., .....
    Folositi: http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic
    si alaturati-va initiatorilor
    • +4 (4 voturi)    
      cum ramane cu kovesi ? (Joi, 21 iunie 2012, 11:41)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      dar de kovesi nu zici nimic ?
      ea e normal sa fie acolo bazat pe plagiat ? (nu zic ca la ea chiar jobul e bazat pe acel plagiat)

      pentru ea nu ai facut o petitie ?
  • +5 (5 voturi)    
    dom' colonel (Joi, 21 iunie 2012, 11:37)

    adrian8 [utilizator]

    dar de procuroarea sefa nu aveti nimic de zis ?

    asa pentru obiectivitate ...
  • +4 (4 voturi)    
    pt HN (Joi, 21 iunie 2012, 11:49)

    adrian8 [utilizator]

    cand vedem si pe aici articol referitor la :
    "avansați în grad ”la secret” de Oprea" ?

    e o stire importanta ....
  • 0 (2 voturi)    
    degeaba (Joi, 21 iunie 2012, 11:58)

    cotora [utilizator]

    degeaba descoperim noi plagiate a lui ponta, pentru ca nu va pati nimica, bine ca a aparut acuzatia de plagiat in occident, altfel iesea un fas, ponta pe langa demisia din fruntea guvernului, ar trebui sa iasa din viata publica
  • -1 (3 voturi)    
    STIRE CANADA (Joi, 21 iunie 2012, 12:58)

    olentina [utilizator]

    fiica mea locuieste in LONDON,CANADA.
    IERI CAND A DESCHIS SA CITEASCA ZIARUL LOCAL,PRIMA PAGNA ANUNTA
    PRIM MINISTRUL ROMAN A LAGIAT LUCRAREA DE DOCTORAT
    • +1 (1 vot)    
      Nasol (Joi, 21 iunie 2012, 14:14)

      OVali [utilizator] i-a raspuns lui olentina

      Daca "A LAGIAT" este grav... :)
      noroc ca el este acuzat doar de plagiat. Deci nu se pune.
  • +2 (2 voturi)    
    tov colonel (Joi, 21 iunie 2012, 15:04)

    Emerka [utilizator]

    colonelul slugoi turcescu da cu satarul ca doar nu i s-a dat pe ochi frumosi gradul
    o rusine pentru Romania lista cu colonei si generalii lui basescu


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi