Victor Ponta anunta noi masuri economice: TVA diferentiat pentru produsele agricole/ Energia pentru irigatii va fi subventionata/ Dupa votul din 29 iulie situatia se va normaliza si leul se va intari

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 23 iulie 2012, 21:50 Revista Presei | Radio TV

Premierul Victor Ponta a declarat luni seara, la TVR, ca dupa votul din data de 29 iulie moneda nationala se va intari, in conditiile in care acum caderea accentuata a leului este provocata de criza politica din tara si de comunicarea din exterior.

"Sunt doua elemente. In primul rand, perceptia este mai importanta chiar si decat realitatea. Si atunci o criza politica, pentru ca e o criza politica pe care pe 29 poporul roman prin votul sau o va finaliza, si o comunicare in exterior: cei care sunt la Londra, la New York si aud din Romania spus de catre lideri politici romani ca e o lovitura de stat, ca cine stie ce se intampla aici, ca e un fel de Siria, sigur ca aceste turbulente apar. Sunt foarte convins ca dupa votul din 29, cand criza politica intr-un fel sau altul se inchide prin votul populatiei, si dupa ce in saptamana imediat urmatoare in Romania va fi prezenta delegatia Comisiei Europene, Fondului Monetar International si Bancii Mondiale, iar rezultatele noastre, rezultate economice, angajamentele de reforma structurala, vor fi certificate de cele trei institutii internationale - deci avem pe de o parte criza politica inchisa, pe de alta parte aceasta concluzie a partenerilor nostri internationali, situatia se va normaliza si chiar leul se va intari intr-o anumita masura. (...) Sunt absolut convins ca saptamana viitoare lucrurile vor reveni spre normal", a explicat Ponta, potrivit Agerpres.

De asemenea, premierul a subliniat faptul ca agentiile de rating au pastrat acelasi rating pentru Romania, in timp ce tari cu economie mai importanta au retrogradat.

"Cele trei agentii de ratig care sperie de fapt toata lumea in acest moment, Moody's, Fitch si Standard & Poor's, au pastrat pentru Romania acelasi rating, in timp ce pentru o tara ca Italia, spre exemplu, cu o economie mult mai mare, au retrogradat", a afirmat primul ministru.

TVA diferentiat la alimente si energie subventionata pentru irigatii

Premierul Victor Ponta a declarat, luni seara, la postul public de televiziune, ca toata energia pentru irigatii va fi subventionata de Guvern. "Maine o sa anuntam de la Ministerul Agriculturii un program special prin care toata energia pentru irigatii va fi subventionata", a explicat primul-ministru la TVR, potrivit Agerpres.

Ponta a spus ca, de la 1 ianuarie 2013, se va aplica TVA diferentiat pentru produsele agricole, astfel incat producatorii romani sa fie stimulati, iar vanzarea marfurilor la negru sa fie stopata.

"Ne plangem cu totii ca romanii produc, dar in toate supermarketurile sunt numai alimente din import. Si am venit si am spus haideti sa incercam, si o vom face de la 1 ianuarie 2013, sa avem TVA-ul diferentiat, cum de altfel au toate tarile din Uniunea Europeana, cu exceptia uneia singure din 26, Danemarca. (...) Nu sa facem pur si simplu TVA mai mic, ci sa facem acea schema in care TVA ramane 24%, dar daca prezinti factura 15% din TVA ti-l dau tie inapoi producatorului, deci il si oblig pe producator sa nu mai vanda la negru (...) si in acelasi timp te ajut pentru ca daca ai doar 9% TVA esti mai competitiv decat produsele din import si atunci si marile supermarketuri o sa primeasca marfuri romanesti", a declarat Victor Ponta.


Citeste mai multe despre   























9572 vizualizari

  • +70 (74 voturi)    
    da (Luni, 23 iulie 2012, 21:55)

    costinescu [utilizator]

    leul o sa fie mare si tare, 5 bucati la 1 euro
    • +52 (58 voturi)    
      Plagiatorul (Luni, 23 iulie 2012, 22:59)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      "Cele trei agentii de ratig care sperie de fapt toata lumea in acest moment, Moody's, Fitch si Standard & Poor's, au pastrat pentru Romania acelasi rating, in timp ce pentru o tara ca Italia, spre exemplu, cu o economie mult mai mare, au retrogradat", a afirmat primul ministru."

      Pai nu tu latrai la Boc acu cateva luni, ca nu iti convenea stiri ca asta....acuma hopa...vrei sa zici ca tu ai facut totul in cateva saptamani....tu nu esti in stare sa faci un Master. Vrei sa conduci Romania, dand indicatii celor care te baga in buzunar la capitolul educatie, cu un amarat de bacalaureat...marsh!

      Si tu si porumbacu mergeti de latrati in alta parte!
      • +24 (26 voturi)    
        Ratingul nu ti se datoreaza tie, Ponta! (Marţi, 24 iulie 2012, 8:29)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        Bravo Boc !
        • +2 (2 voturi)    
          Pai daca putea, facea de la-nceput toate astea (Marţi, 24 iulie 2012, 12:43)

          Sash [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

          Nu acum, dupa ce-a rasturnat oala cu lapte-n foc

          Cine-l mai crede-acum, si de ce-ar putea acum si nu n-a putut de la-anceput ?

          Daca le facea pe toate astea, nici nu mai avea nevoie de suspendarea lui Basescu ca sa castige voturi;
          dar nu poate, asta-i adevarul
      • +13 (13 voturi)    
        pai unde.... (Marţi, 24 iulie 2012, 9:03)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        ....sa latre, cine ii mai asculta ? Doar aici se mai gasesc ghertoi care se calca in picioare pentru tigai la promotie sau o fasolica gratis.
        Vosganian are dreptate cand spune ca stabilitatea cursului de schimb este strans legata de demiterea lui Basescu, pentru ca daca acesta va fi demis leul o va lua la vale si cine stie unde se va opri.
        • +3 (3 voturi)    
          N-are tara asta atat cat sa VINDA Ponta la toti (Marţi, 24 iulie 2012, 12:48)

          Sash [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          ca s-acopere dezastrul pe care l-a facut PSD in doar 3 zile

          A. Nastase si-a cumparat sprijinul extern cu PETROM, ROMPETROL, BCR, SIDEX, Afacerea cu Fregate

          Ponta vinde si gazele de sist si Romgaz, si Romania tot nu-si mai spala numele,
          Cum nu si-a mai spalat numele dupa Nastase
      • +3 (3 voturi)    
        superrr (Marţi, 24 iulie 2012, 12:54)

        ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        vai ponta, ce veste buna, hai cu subventiile hai ca statul are bani, trebuie sa aibe da-l incolo de stat. deja leul a inceput sa se intareasca cu -4 bani,

        saraca BNR cat mai cheltuie sa mai reduca din derapaj..., iar o sa lase astia o gaura cat casa in buget si rezerve
    • +44 (44 voturi)    
      *** (Luni, 23 iulie 2012, 23:28)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      sau leul se va transforma în pisică. Probabil va fi singura dată în viaţa lui Victoraş când a îmblânzit ceva.
      Nu sunt răutăcios de felul meu, dar mă enervează că ne guvernează Tocilarul S.A.
      • +41 (41 voturi)    
        Nici macar tocilar, (Marţi, 24 iulie 2012, 1:28)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui 0m

        e doar un amarat de plagiator!
        Daca era tocilar ramanea cu ceva in cap; asa e doar apap de ploaie!
        Ce vrei de la unul care are un socru fara plural la coa... ste!
    • -3 (9 voturi)    
      ati observat ceva? (Marţi, 24 iulie 2012, 11:59)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      cum se face ca HN incep sa dea stiri <neutre> de genul <premierul a zis, a promis> si altfel, pe Dan Tapalaga nu-l mai vedem pe site de vreo 2 saptamini? Si slava Domnului, subiecte importante ar cam fi...
      • +4 (4 voturi)    
        da, toate masurile au legatura cu... (Marţi, 24 iulie 2012, 12:36)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        agricultura, adica Voiculescu.
        • +3 (3 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 24 iulie 2012, 12:53)

          amazing@love [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          La cate latraturi au facut astia de la Intact media, s-ar putea sa-si ceara banii slugile si bani ioc! Asa ca inventam o "sponsorizare" cu tzinta indirecta prin subventie in agricultura! Problema lor este ca au liberalizat piatza de energie, si va incepe circul!
          • +3 (3 voturi)    
            si-n plus (Marţi, 24 iulie 2012, 13:20)

            romanique [utilizator] i-a raspuns lui amazing@love

            toate masurile anuntate cu mare pompa in saptamina electorala (ultima) e clar ca nu vor fi agreate de fmi. Dar ei nu vor veni decit dupa mascarada referendum, cind electoratul captiv usl isi va fi facut datoria..
        • +2 (2 voturi)    
          si (Marţi, 24 iulie 2012, 13:07)

          romanique [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          ion nicolae-interagro. multe lucruri se incurca si-acolo. dosare grele, in asteptare.
      • +2 (2 voturi)    
        Cred ca le pune botnita 'cel mai cinstit guvern' (Marţi, 24 iulie 2012, 13:08)

        MrMeisenshi [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        Cititi si Nota de la finalul articolului lui Dragos Paul Aligica http://www.contributors.ro/fara-categorie/despre-referendum-si-despre-ceea-ce-va-urma-dupa-el/ si veti observa ca ciuma rosie incepe sa inghita tot.
        Aviz sustinatorilor!
        • +1 (1 vot)    
          da, (Marţi, 24 iulie 2012, 13:11)

          romanique [utilizator] i-a raspuns lui MrMeisenshi

          l-am citit si nu am reusit sa descifrez cine este personajul care-l asigura pe aligica ca o sa fie bine...o fi sima, wbs?
    • 0 (0 voturi)    
      A propus si eliminare impozitului pe venit in doua (Marţi, 24 iulie 2012, 13:38)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      In prima etapa: eliminarea venitului.
  • +65 (67 voturi)    
    dada (Luni, 23 iulie 2012, 22:08)

    graveyard_shift [utilizator]

    si la robinet va curge apa cu miros de trandafiri, gaura de ozon se va astupa, nu vor mai exista crime sau talharii, nimeni nu va mai muri sub 100 ani iar in china se va instaura democratia.
    mai grav este faptul ca exista imbecili care il cred.
    • +13 (13 voturi)    
      tembelism sau pontism? (Marţi, 24 iulie 2012, 8:47)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui graveyard_shift

      A. subventiile (la apa de ex.) se aproba de UE ca legislatie si de FMI ca bani si evident trebuie vazut de unde vin banii [ sper ca nu la Hidroelectrica aflata in insolventa sau de la Termoelectrica aflata in desfiintare ]. B. ce e aia aliment? ananas importat nu e aliment? dar berea? dar capsunile din ianuarie sau portocalele din august? graul nemacinat e aliment? zaharul de trestie ? uleiul de masline? C. ce e aia produs agricol? cum faci diferenta intre pepenele verde adus din Turcia sau Italia si penenele de Dabuleni? dl.Porumboiu de ex, exporta grau catre Iordania si importa grau din Canada; se aplica TVA redus? Concluzie: gargara pt. auditoriu. Si de cand reducerea de TVA se regaseste in preturile de detaliu? ce este certa este gaura la buget!
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Marţi, 24 iulie 2012, 13:50)

        owl [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        esti sigur ca cei din domeniu nu au raspunsurile astea? sau doar vrei sa te faci de ras pe aici...
        • 0 (0 voturi)    
          cap ai! gandirea la ce serveste? (Marţi, 24 iulie 2012, 17:37)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui owl

          alt exemplu poate te durmiresti: FAINA (aliment de baza nu?). FAINA e si pt. briose si pt. paine si pt. specialitati si pt. cozonac, ba unii o pun si in chiftele. Cand e faina 9%? numai in unele cazuri sau intotdeauna (adica subventionam de la buget fabricarea parjiturilor scumpe)??? Dl.Minea ANGST spunea corect ca nu exista carne ca aliment (si ca la macelar, lamezelar, la restaurant sau la... vorbim de lucruri diferite). Atunci cum le bagi in aceeasi oala. Si ca sa te faci TU de ras, FMI acum mai multe luni a declarat ca este impotriva reducerilor sectoriale ca fiind greu de gestionat si sensibile la FRAUDA si ca prefera reducere de TVA la toate produsele.PS. faina de import UE are TVA diferit? vei avea un infringment inainte sa scrii OUG!
    • 0 (0 voturi)    
      principalii beneficiari ai masurilor tva agricltua (Marţi, 24 iulie 2012, 20:26)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui graveyard_shift

      felix vocalescu-varanu, niculae agro, dragnea, taratza fanitza, oprisan, niculescu, bonbonel, marii agricultori ai natiei.
      inainte de era comunista, in romania se limitase, de catre regele ferdinand intregitorul, prin cea mai buna reforma agrara, suprafata latifundiarilor.

      in romania, inainte de razboi, exista multe mii de mosieri, stapanind averi funciare sub 5oo ha arabil.

      azi sunt cativa mosieri ai lui ilici cu zeci si chiar sute de mii de ha.

      in numele loirutiei de la balcon, lovirutia flanelatilor !

      aleluia !

      cu ce baneficiaza tzaranul mic producator, gradinarul, gospodarul du 2-3 vaci ?
      cel cu doua pogoane ?

      sa intelegem ca si el va trebui sa plateasca impozite, in numele democratiei useliste !

      hai marga !

      forza don plagidottore !
  • +59 (59 voturi)    
    Nu te cred (Luni, 23 iulie 2012, 22:12)

    Malone_M [utilizator]

    D-le PM, in ochii mei sunteti un mincinos notoriu! Chiar daca din acest moment ADN-ul vi s-ar reprograma si ati deveni Maica Tereza pentru romani, eu nu te mai sustin in nici o actiune!
    Minti cu nerusinare, te folosesti de absolut orice eveniment pentru a-l corobora cu persoana lui TB si a-l pune intr-o lumina devaforabila lui dar absolut pozitiva in ceea ce te priveste. Sa te vad cand greselile tale si ale guvernului tau de nimic nu vor mai avea acoperire in motivari pe seama lui TB, ce o sa mai zici? Sau te vei ascunde in spatele spp-ului si vei cloci negocierea cu noua putere sub influenta careia ne tarasti?
    Nu sunt un om razbunator, uit repede si tratez cu indiferenta trecutul care mi-a facut rau dar pe tine D-le PM cred ca nu te voi ierta o viata intreaga.
    • +30 (30 voturi)    
      Mai minte omu'.... (Marţi, 24 iulie 2012, 0:20)

      Columbo [utilizator] i-a raspuns lui Malone_M

      ...dar mai bea si apa, Ponta din pacate e complet deshidratat...:))
  • +45 (45 voturi)    
    da daaaaaaaa (Luni, 23 iulie 2012, 22:14)

    ca_32 [utilizator]

    si va curge lapte si miere pe strazi, bere si mici in odai, banii vor creste in copaci si in parlament numai ingerasi..., ah ce vis am avut...
  • +43 (45 voturi)    
    Chiar asa, dottore ? (Luni, 23 iulie 2012, 22:22)

    francoromanul [utilizator]

    Dar de unde stiti dvs, dottore, ca delegatiile vor veni ? De unde stiti dvs ca situatia se va "normaliza" ? Din doua ipoteze, una trebuie sa fie cea corecta :
    a) stiti ca referendumul va avea ca rezultat ca presedintele ramane in functie si - evident - situatia se "normalizeaza" (nu complet, ca parlamentul ramane aceeasi gasca de....stiti dvs dottore cum ar trebui sa-i numim), sau
    b) nu aveti nici cea mai mica idee despre ce se va intampla in cazul ca veti reusi sa furati cate voturi v-ar trebui, si va inchipuiti ca rezultatul va "trece" in UE "asa cum este" (adica furaciunile electorale vor fi "validate" de UE).
    In ambele cazuri va inselati, pt simplul fapt ca astazi, Roamania este sub observatia atenta a UE si a agentiilor de rating. Si sa nu credeti ca puteti sa-i "aburiti". Pentru ca un prim ministru "dottore" (cu Magna cum Fraudae) nu mai poate pacali pe nimeni.
  • +33 (33 voturi)    
    io zic (Luni, 23 iulie 2012, 22:23)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ca cine e destept vinde si pleaca de aici pina intra Romania in atentia moody's&co, deja stiu vreo doi care asa fac. In rest pontagiatorul; minte, minte, dar si cind se va opri....
  • +32 (34 voturi)    
    Ha! (Luni, 23 iulie 2012, 22:26)

    DVL [utilizator]

    Desigur, ca noi avem o economie atat de puternica incat suntem in stare chiar sa si devansam euro.
  • +37 (39 voturi)    
    Si dupa 29.07 prim ministrul tot plagiator ramane (Luni, 23 iulie 2012, 22:29)

    fLoreign [utilizator]

    De unde increderea investitorilor, cand tara e reprezentata de un prim-ministru hot?
  • +31 (33 voturi)    
    Oooo da! (Luni, 23 iulie 2012, 22:31)

    Pishcot [utilizator]

    sigur ca da.....si marmota....
    Esti in stare sa rostesti pe gura si altceva in afara de minciuni? Ca in minciuni am inteles cu totii ca esti dottore!
  • +35 (37 voturi)    
    ponta minte cum respira... (Luni, 23 iulie 2012, 22:36)

    Lucky1 [utilizator]

    ...ce mai conteaza acum inca o minciuna, fata de miile de minciuni pe care le respira in fiecare minut...
    Nenororicirea poporului este ca va fi dus de nas, din minciuna in minciuna, pana la nivel de catastrofa, pe care o va arunca tot pe umerii lui Basescu.
    In final, ponta este nevinovat.
    O spune, cu vocea lui "sincera", ochii lui migdalati si mirati, eternul sau zambet si fata senina, unui popor care de-abia se mai taraste, ascunzandu-si ochii plansi si fetele disperate.
  • +37 (39 voturi)    
    Cursul valutar=eficienta guvernarii (Luni, 23 iulie 2012, 22:36)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Daca stai pe la TV si pe la mitinguri ca sa spui si sa faci prostii, in loc sa te ocupi de mersul economiei, leul o ia la vale...

    Nenea, vezi ca esti la putere, nu in opozitie, ca sa produci doar vorbe !

    Sa vezi ce bine e cand ti-or sari la gat si vor iesi in strada toti cei cu credite in valuta...!
  • +43 (45 voturi)    
    Dupa 29 iulie sper sa te vedem la PUSCARIE (Luni, 23 iulie 2012, 22:37)

    mnicku [utilizator]

    deja cam toate aspectele LOVITURII DE STAT se clarifica incet , incet .

    V-ati dus incognito la Gretzia sa puneti de-o lovitura de stat , din fericire pentru noi romanii ; baieti cu ochi albastri erau cu ochii pe voi . Nu m-ar mira ca discutiile voastre de acolo sa fi fost inregistrate audio/video , ca sa fie probe la dosarul penal ce va asteapta .

    Cit despre cursul Euro povestea asta sa i-o spui la socru tau ca nici maica ta nu te mai crede . Nu va scadea cred anul acesta desi as vrea eu .

    Tara arde la propriu si voi va ocupati de lovitura de stat si daca asta de acum nu va iese aveti pregatita continuarea ei .

    Abia astept sa-ti trimit chiftele cu prastia la Rahova .
    • +1 (1 vot)    
      rugaminte (Marţi, 24 iulie 2012, 16:22)

      corvus_coraX [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      accepti sa iti trimit eu materialul de facut chiftele?!
  • +31 (31 voturi)    
    Cred ca habar n-ai de nimic, baiete! (Luni, 23 iulie 2012, 22:53)

    John M. [utilizator]

    Vai de capul tau si ai celor care te cred.
    Mi-e si jena sa-ti tin un curs de Capitalism 101 si nici nu cred ca ai intelege sau ai vrea sa intelegi. Toata Europa fierbe, ecomomia romana e slaba, Grecia iese din zona euro, parti din Spania au intrat in insolventa si tu zici "leul se va intari dupa referendum"?! Cum?! De unde?!
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Marţi, 24 iulie 2012, 13:57)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Pontacu spera, nu stie...(ca si ceilalti premieri dinaintea lui).. si cu siguranta se inseala.

      Dar daca tot vorbesti de economie si zici ca te pricepi - de ce e rau ca leul se depreciaza? n-ai apucat sa-ti platesti creditul cu buletinul la telefonul mobil?
  • +23 (23 voturi)    
    Macar minte - ne credibil (Luni, 23 iulie 2012, 23:57)

    morometu [utilizator]

    Doar ti-a explicat Isarescu ca economia nu creste cu OUG!
  • +19 (19 voturi)    
    pentru prima oara pot zice ca Ponta are dreptate (Marţi, 24 iulie 2012, 0:00)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    asa este,dupa 29 iulie leul se va intari, Basescu se va intoarce la Cotroceni iar Pontacul va fi out.
  • +22 (22 voturi)    
    perceptia ? (Marţi, 24 iulie 2012, 1:27)

    dkz [utilizator]

    perceptia e mai importanta decat realitatea doar daca esti obisnuit sa minti non-stop.
    realitatea e doar una. si anume ca esti un impostor.
  • +22 (22 voturi)    
    Iar minte Ponta (Marţi, 24 iulie 2012, 1:47)

    HP [utilizator]

    Iar minti, plagiatorule.

    In primul rand ca agentiile de rating au downgradat investment-gradeul Romaniei.

    In al doilea rand "criza" politica a fost initiata de catre voi la ordinele lui Voiculescu si al restului puscariabililor din Parlament.

    Presedintele Romaniei fusese votat deja in functie in 2009. V-a mancat sa ne obligati la noi alegeri practic.

    E a doua oara cand duceti Romania in criza politica, prima data fiind in toamna lui 2009.

    In fapt prin actiunile voastre nu ati facut altceva decat sa blocati mersul Parlamentului in ultimii ani, in loc sa stati acolo si sa faceti ceea ce sunteti obligati, adica sa legiferati.
  • +15 (15 voturi)    
    Mda.. (Marţi, 24 iulie 2012, 3:42)

    raphaelengouch [utilizator]

    Ponta anunta...dar nu-l mai crede nimeni. Eu cred ca nici nevasta-sa nu-l mai crede..
  • +24 (24 voturi)    
    Ba eu cred altfel! (Marţi, 24 iulie 2012, 3:43)

    eurobalauru [utilizator]

    După 29 Ponta îl ia de mânuță pe Antonescu și amândoi pleacă direct spre arestul preventiv, unde vor da explicații despre motivele care i-au îndemnat să participe la o lovitura de stat, iar noi ne apucam sa muncim să recuperam din imaginea României, pe care au stricat-o nesănătoșii în ultimele doua luni! Îi sfătuim sa "ciripească" tot despre complicii lor, în felul asta o sa-i urmeze și Varanul!
  • +6 (6 voturi)    
    dottore ce dracu !! (Marţi, 24 iulie 2012, 6:18)

    cldtoma [utilizator]

    dottore ctrl v poanta visezi cai verzi pe pereti. credeam ca cel care doarme si viseaza este carici pogonici.
    pune mana pe vreun tratat de economie si mai fa-ti un dottorat pe la catania poate mai inveti si matale ceva
  • +11 (11 voturi)    
    Anunt (Marţi, 24 iulie 2012, 7:54)

    FeisBuk1 [anonim]

    Anunt pe aceasta cale ca dupa 29 iulie voi incepe sa opresc expansiunea universului (deja am vorbit cu cei de la Princeton si sunt de acord). De asemenea, pentru categoriile defavorizate, avem in plan o serie de masuri pentru reducerea radicalilor liberi din organism.

    La initiativa mea si a doamnei Abramburica si in urma numeroaselor plangeri primite, am constituit o comisie pentru determinarea precisa a numerelor transcedentale. Vedeti, domnule Gadea, spre deosebire de guvernele portocalii, guvernul nostru este gata sa ia masurile cele mai bune pentru bunastarea poporului roman!

    Si final, desi nu as fi vrut sa o spun si sa sperii oamenii, dar numai datorita prezentei lui Crin Antonescu la Cotroceni asteroidul trece la o distanta sigura pe langa Terra si nu trece prin Ilfov!
  • +10 (10 voturi)    
    Si dupa TVA diferentiat ... (Marţi, 24 iulie 2012, 8:09)

    Eu the first [utilizator]

    ... pariu ca vine iar si impozit diferentiat?

    Motivatia e simpla: toate guvernele conduse de PSD pana acuma au avut aceeasi politica catastrofala: cheltuieli mari ale statului, orientate in principal pe consum, nu pe investitii. Un nou guvern USL va face acelasi lucru. Ori chestia asta nu se poate finanta cu actuala schema de impozitare.

    In ce se va traduce asta e simplu - revenirea la situatia din vremea lu' Nastase. Adica munca la negru cat China si inflatie galopanta. Situatie care va fi cel mai greu de suportat tocmai de infocatii sustinatori ai USL-ului - angajatii la stat si pensionarii.
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta si ...cu cine naiba iei deciziile astea! (Marţi, 24 iulie 2012, 8:34)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Pentru irigatii este tarziu! Dar poti subventiona pe cine vrei tu, nu-i asa?

    TVA diferentiat pentru produse alimentare nu se vor simti in preturi! Producatorii platesc toate darile raportat la Euro.
    Reducerea TVA nu acopera devalorizarea . Asa ca producatorii isi vor mentine cat de cat profitul, mentinand preturile sau crescandu-le!

    Ponta, nu aveti nici-un Dumnezeu.

    Plecati cat mai aveti timp.
  • +7 (7 voturi)    
    VP si leul sau irigatiile (Marţi, 24 iulie 2012, 9:18)

    andreesanu [utilizator]

    Orce subiect abordezi esti peafara spui prostii esti un HABARNAM.
    Nu esti mafalda sa stii cum va evolua leul,deocamdata l-ai dus de ripa cu 7% pina azi,iar prostia voastra o platim noi.
    Sa deschizi gura de irigatii in august trebuie sa fii complet nebun ,la ce mai folosesc?.
    Azi se pot iriga 70 mii ha,fata de 3,5 milioane pe vremea raposatului adica doar 2%,cu atit ne ia dracu pe toti.
    Terminati cu circul politic; cu minciunile ;cu hotia;cu incercarile de a ne prosti.
  • +10 (10 voturi)    
    vai de tine prime (Marţi, 24 iulie 2012, 9:30)

    paulgrojdi [utilizator]

    la ce dracu mai subventionezi apa pentru irigatii acum tonta. de 3 luni sudul tarii e in seceta cumplita. recoltele se iriga de acum degeaba. acum 2 luni ar fi fost mana cereasca. da tu ai alte obiective. sa tai pamblici sa stai la tv si sa combati academicienii impreuna cu a mai desteapta ministra a invatamantului. vai de capu tau. cere-te muce afara. lasa oameni care se pricep sa faca lucrurile sa mearga. tu cauti inca patratul de la pi-ul rotii!
    • -6 (6 voturi)    
      e greu? (Marţi, 24 iulie 2012, 10:15)

      ioan16 [utilizator] i-a raspuns lui paulgrojdi

      e greu sa comentezi proiectele si nu persoana ce le anunta?
      zici ca acum e traziu, ca trebuia de acum 2 luni, ca ar fi fost mana cereasca?
      dar ce-ar fi fost de acum 2 ani?
      dar ce-ar fi sa fie incepand de acum si sa fie mana cereasca la anul, si peste 2 ani etc?
      • 0 (0 voturi)    
        dar ce-ar fi fost? (Marţi, 24 iulie 2012, 17:40)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

        daca tu si rudele tale de la tara nu distrugeati in 1990 sistemul de irigatii, nu era altfel? ti-au priit dalele din curte si aripile de aluminiu?
        • 0 (0 voturi)    
          da, deci e greu. (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:30)

          ioan16 [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          vad ca nu-i doar greu ci chiar imposibil sa te referi la o initiativa, sa discuti daca e buna sau rea. si sa nu te abati de la subiect. apropo, intre timp imparatul luminat a recunoscut ca fiind bune cele 3 initiative majore (daca se vor pune in practica) economice: cele 2 cu tva-ul, si cea cu irigatiile. acum pe mine vad ca m-ai contrazis. dar sper ca nu vei spune ca si basescu greseste?
          "tu si rudele tale de la tara nu distrugeati in 1990 sistemul de irigatii". nu te intreb cum iti permiti sa scrii asta. imi explic singur - am indraznit sa-ti contrazic imparatul (care intre timp s-a sucit si mi-a dat dreptate, ups. pacat ca moderatorul/reporterul n-a indraznit sa-l intrebe "daca e buna masura, de ce n-a fost initiata de guvernul boc?". nu, nu spun ca asta l-ar fi incurcat, din contra, sunt convins ca la intrebarea asta ar fi avut - acum o sa ai tu probabil - un raspuns genial). asta ca sa fie o explicatie blanda si politicoasa. insa de raspuns, din moment ce intrebi, o sa-ti raspund: stai linistit, nu eu si rudele mele l-am distrus! acelasi raspuns "nu" din pacate e valabil si la intrebarea mea "ce-ar fi fost daca exista de acum 2 ani?". e tot "nu", n-a existat asa o initiativa.
          din greseala postarea mea a aparut in doua exemplare, asa ca o sa-i raspund (oare fac bine? merita? am cui?) lui paulgrojdi: irigatiile ai dreptate, se fac numai cand trebuie, dar o reglementare e grozav sa existe, la nevoie sa poti direct s-o aplici, nu carpesti pe moment. sau deh, alte tari asa fac! (dar prosti mai sunt vesticii astia! nu-i duce capul sa faca cum zici tu).
    • -4 (6 voturi)    
      e greu? (Marţi, 24 iulie 2012, 10:15)

      ioan16 [utilizator] i-a raspuns lui paulgrojdi

      e greu sa comentezi proiectele si nu persoana ce le anunta?
      zici ca acum e traziu, ca trebuia de acum 2 luni, ca ar fi fost mana cereasca?
      dar ce-ar fi fost de acum 2 ani?
      dar ce-ar fi sa fie incepand de acum si sa fie mana cereasca la anul, si peste 2 ani etc?
      • 0 (0 voturi)    
        haida de (Marţi, 24 iulie 2012, 16:28)

        paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

        ioane de irigat te apuci atunci cad trebuie. nu se iriga frate cand ploua sau in sol e destula apa. nu mai e timpu lu ceasca sa irigam pentru a da plan de apa consumata. da tu care vezi agricultura de pe terasa pe lipscani ar trebui sa i-ti irigi beregata cu o bericica si sa nu mai tocesti tastatura.
  • -7 (9 voturi)    
    nu e bine ... (Marţi, 24 iulie 2012, 9:38)

    adrian8 [utilizator]

    vrem sa spuna basescu , numai el stie ce e bine ...
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta....te rugam trezeste-te (Marţi, 24 iulie 2012, 9:47)

    DavidM [utilizator]

    Romania nu are nevoie de 3 luni de campanie prezidentiala + 2 luni de campanie parlamentara. Oricine ar veni la guvernare dupa acest gol de neguvernare s-ar lovi de o situatie crunta. Leul se depreciaza in fiecare zi si populatia saraceste. Chiar nu ti-e mila de poporul roman? De ce minti? De ce furi?
  • +11 (11 voturi)    
    Tavalug (Marţi, 24 iulie 2012, 9:49)

    Raju [utilizator]

    Daca PSD=PCR va iesi invingator atunci se va vedea ca tavalugul incepe sa se rostogoleasca dea-binelea peste Romania. Europa va constata ca poporul nu doreste libertatea justitiei si deci nu are nici un rost sa mai fie acceptat in Uniunea Europeana. Hotia, coruptia si minciuna vor redeveni legi ca pe timpul Geniului Carpatilor si a sotiei sale Ing., Prof., Doctor., Academician, etc. etc.
    • +8 (8 voturi)    
      frumos, superb, idilic (Marţi, 24 iulie 2012, 10:17)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Raju

      dar din ce subventioneaza energia pentru irigatii? Bani inapoi la pensii, salarii, revolutionari, angajari bugetare... din ce, ca somajul creste si deci si incasarile scad. Are rusul bani?
      • +5 (5 voturi)    
        are bnr (Marţi, 24 iulie 2012, 11:58)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        care va fi fortata sa tipareasca bani fara acoperire. Si sa vezi ce inflatie a la ilici ne asteapta cu acesti baieti dastepti!
    • -6 (6 voturi)    
      Stimate portocaliu ... (Marţi, 24 iulie 2012, 12:11)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Raju

      ... e o fractura de logica evidenta in toata constructia cu "USL-ul vrea sa puna mana pe justitie". Este evidenta pentru cine are putin cap de fapt. Pai justitia nu poate fi independenta decat daca e controlata de Traian Basescu? Deci independent = controlat de ai nostrii. Neindependenta = adio imunitate Basescu = hai cu dosarele cu flota, cu casa din Mihaileanu, cu spalarea de bani / spaga de la Casuneanu.

      Nu e controlata de Basescu? Atunci cum de stie dl Basescu detalii din toate dosarele adversarilor politici?

      Nu e controlata? Atunci cum de scrie doamna procuror general e-mailuri direct catre ziare gen EVZ cu detalii din dosarele in care sunt implicati politicieni adversari PDL / Basescu? Din astea cu "Ponta hai sa iesim la o cafea. Hai!"

      Nu e controlata? Atunci cum de se inghesuia DNA-ul sa scrie eseuri despre cat de frumoasa si desteapta e doamna Udrea si ii dadea NUP cum laude?

      Nu e controlata? Atunci cum isi perimte domnul Basescu sa faca asemenea afirmatii: “Primul lucru pe care il fac dupa intoarcerea la Cotroceni va fi sa cer institutiilor statului sa ii aduca in fata legii pe cei responsabili de drama prin care trece Romania”? Pai CCR-ul a zis ca e ok cu suspendarea. Ce face dl Basescu daca o sa castige referendum? II aresteaza Lulutza pe toti?
      • +2 (2 voturi)    
        hm (Marţi, 24 iulie 2012, 12:44)

        Reshape [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Mi-e teama ca o fractura mica aveti voi.
        Voi ii tot dati ca justitia e controlata de Basescu. Dar atunci de ce oameni din PDL au probleme cu justitia?
        Desigur, aveti un raspuns si la treaba asta: pentru ca respectivii nu ar fi cotizat suficient unde trebuie.
        Dar daca nu au cotizat suficient unde trebuie, de ce Basescu, prin oamenii sai, nu i-a tras de mineca dinainte de a incepe procesele? De ce nu le-a zis: "nene, ai facut fapte de coruptie, eu stiu asta, tu nu ne-ai dat si noua ceva si ne suparam". Ca au fost destule cazuri: Solomon, Falca, ala de fugise in Kenya...
        Si care e problema daca Basescu stie detalii din dosarele adversarilor? E presedintele tarii, iar "detaliile" sint uneori de milioane de euro si aproape toate au legatura cu subminarea statului.
        A zis CCR-ul ca e de acord cu suspendarea? In ce realitate paralela?
  • +9 (9 voturi)    
    eee (Marţi, 24 iulie 2012, 10:12)

    santi [utilizator]

    singurul lucru pe care poti sa-l intaresti este ...convigerea electoratului ca vei parasi politica pe usa din dos.......impreuna cu porumbacu turnator si felix-varanul..............si toaaattttaaa mafia usl-ista......in frunte cu voicu...hrebe....vanghelie...dragnea.......
  • +8 (8 voturi)    
    AMF (Marţi, 24 iulie 2012, 10:22)

    thjokki [utilizator]

    Eu zic sa trecem pe rubla.
  • +10 (10 voturi)    
    ale cui irigatii? (Marţi, 24 iulie 2012, 10:55)

    ac23 [utilizator]

    cine sunt agricultorii care au instalatii de irigatii si nu le folosesc pentru a-si salva culturile.
    eu cred ca daca taranii - simpli si onesti , muncitori cinstiti - gospodari intr-un cuvant - ar avea asemenea instalatii nu s-ar mai uita la cativa lei cat ar plati curentul pentru a-si salva culturile. Au venit usl-istii la putere si a reinceput miloaga si favorismele.... rusine... aveti bani de asigurari, dar nu aveti bani sa platiti curentul pentru irigari. Inseamna ca aveti mii de hectare daca puneti problema asa. Sa nu uitam ca in Romania sunt multi care folosesc abuziv terenuri ce nu sunt ale lor mizand pe faptul ca proprietarii de drept - foarte batrani - nu au cum sa ii traga la raspundere... Ar trebui mai intai sa le ceara actele de proprietate pe teren si pe urma sa le deconteze facturile pentru irigari...
    • 0 (0 voturi)    
      si tu te pricepi? (Marţi, 24 iulie 2012, 16:40)

      paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui ac23

      vrei sa-ti dau eu foto cu instalatii de 2 milioane de euro care dorm de 5 ani fiindca apa e mai scumpa decat produsul finit. daca tot nu crezi poti veni personal si te duc sa vezi cu ochii tai. si nu i-ti mai zic ca de la parcarea lor si pana la statia de irigat e aceeasi distanta ca pana la dunare. adica vreo 2 km.
  • +10 (10 voturi)    
    saracu' leu (Marţi, 24 iulie 2012, 11:39)

    bdinalerta [utilizator]

    se va intari leul... ca moneda din Botswana
  • +1 (1 vot)    
    ei macar pot si vreau sa ajute (Marţi, 24 iulie 2012, 11:39)

    George Romania [anonim]

    Fundaţia Keshe are sediul în localitatea Ninov din Belgia şi, în ultimii 40 de ani, a dezvoltat mai multe sisteme revoluţionare de tehnologie a transportului, purificării mediului sau de alimentare cu energie, care în prezent ar putea transforma radical viaţa, pe întreaga noastră planetă, într-un timp foarte scurt – dacă guvernele lumii vor răspunde pozitiv la oferta fundaţiei. Istoria dezvăluirii acestor tehnologii este însă ceva mai veche.
    Practic vorbind, Fundaţia Keshe doreşte să pună la dispoziţia întregii omeniri, tehnologia bazată pe energie liberă şi pe propulsie magnetică, fără să solicite niciun profit şi nicio sumă de bani pentru aceasta. Ţelul fundaţiei este de a pune astfel capăt sărăciei şi foametei în lume. Noua tehnologie va face posibil transportul de mărfuri şi de fiinţe umane, în orice punct de pe planeta noastră, într-un interval de 5-10 minute; de asemenea, ea va oferi cu uşurinţă posibilitatea călătoriilor galactice şi, implicit, a contactului cu alte civilizaţii extraterestre, graţie dezvoltării tehnologiei de zbor spaţial. O altă utilizare imediată a tehnologiei va fi în ceea ce priveşte asigurarea unei cantităţi îndestulătoare de apă potabilă, foarte pură şi sănătoasă, astfel încât aproape nicio zonă de pe glob nu va mai avea de suferit de pe urma secetelor prelungite şi a lipsei de apă.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate profita guvernul Ponta (Marţi, 24 iulie 2012, 13:37)

      DinuA [utilizator] i-a raspuns lui George Romania

      E splendid ca ei "vreau" sa ne ajute. Poate devenim prima tara din lume care vom profita de pe urma acestor minuni avand in vedere ca SUA a zis "No thank you".
  • +6 (6 voturi)    
    e 'super-oferta' pentru prostime, (Marţi, 24 iulie 2012, 12:16)

    __alex__ [utilizator]

    sa mearga la referendum, sa scape de 'dictator'.

    Oare citi au sa puna botul?
    • 0 (0 voturi)    
      Cca 9.5 milioane (Marţi, 24 iulie 2012, 13:41)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      ...ca parca atatia au nevoie pentru validare!
  • -11 (13 voturi)    
    DA (Marţi, 24 iulie 2012, 12:26)

    basescujudecat [utilizator]

    Hai cu basescu la lada de gunoi a istoriei, gata cu tiganeala. Bine Ponta !
    • +7 (7 voturi)    
      tipic comunist (Marţi, 24 iulie 2012, 12:30)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      Bagi la gunoi un capitan ca sa-i faci loc unui plagiator trist. De aia ne meritam soarta, cu ponta saracia ne mananca!
  • +3 (3 voturi)    
    individul asta (Marţi, 24 iulie 2012, 12:47)

    doi si-un sfert [utilizator]

    arunca numai minciuni pe piata cu o seninatate uluitoare...Ei nu au fost instare sa ia macar o masura economica buna in 2 luni de guvernare si povestesc despre lucruri clar irealizabile in acest moment si probabil in 2013...
    • 0 (0 voturi)    
      ba au 1 (UNA) masura buna (Marţi, 24 iulie 2012, 13:44)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      au bagat Hidroelectrica in insolventa care a permis pe termen scurt anularea a catorva contracte preferentiale. Din pacate, parca vad ca masura initial buna o vor folosi in scop personal ulterior, dupa "castigarea" (pun ghilimele pentru ca ma indoiesc serios de anumite lucruri) referendumului....
  • +1 (1 vot)    
    Prin Ordonanta de Urgenta ? (Marţi, 24 iulie 2012, 13:17)

    Pindona [utilizator]

    Sau cum se va normaliza situatia si leul se va intari ? Ca altfel nu va pricepeti .........
    • 0 (0 voturi)    
      Si daca nu (Marţi, 24 iulie 2012, 13:25)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui Pindona

      Si daca nu se intareste leul iti dai demisia?
  • 0 (0 voturi)    
    Mitomania si cleptomania-afectiuni psihice (Marţi, 24 iulie 2012, 14:11)

    Garfield [utilizator]

    Omul acesta , Ponta, nu minte, el fabuleaza. Isi schimba pozitiile de la un moment la altul, fara o justificare. Aceasta boala se numeste mitomanie, cei care sufera de ea mint de dragul minciunii, nu pt a ascunde un adevar sau pt a-si justifica atitudinile. Este asemanatoare cleptomaniei. Cleptomanii fura nu pt ca au nevoie de un anumit obiect , ci pt ca nu se pot stapani.
  • 0 (0 voturi)    
    Plagiatorul debiteaza ineptii electorale (Marţi, 24 iulie 2012, 14:58)

    ion_pozitiv [utilizator]

    Urmand traditia propagandei bolsevice, transmisa probabil si pe cale genetica, licheaua face promisiuni acum, inainte de referendum. Promisiuni inutile, fiindca nu le va respecta sau le va respecta partial, aruncand tara intr-un haos si mai mare. Tembelul nu stie nici macar ca de la nivelul de junk nu mai poti scade, asa ca aceasta este explicatia ca nu ne-a scazut respectivul nive. Avem nivelul imediat superior lui Junk numai de la o Agentie si aia cea mai nesemnificativa. Toata colectia de "juristi" ai comunistilor mascati in USL si-au dovedit imbecilitatea, incalcand legile tarii, chiar asa imperfecte cum le-au facut. Acum urmeaza ca si economistii, "doctori" si ei, la fel de prosti sa distruga si ce a mai ramas din economie.
    Mergeti la vot, imbecililor, faceti "ordine" ca IMGB-istii. Aduceti minerii! Redati tara idiotilor care vor "liniste" ca sa fure cat mai mult! Eventual alipiti-o CSI!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Marţi, 24 iulie 2012, 16:03)

    Ariona [utilizator]

    Prin intoarcerea lui Basescu se va mai stabiliza putin piata, pentru ca va da increderea unei stabilitati in statul roman, dar totul depinde de modul in care USL va intelege sa nu mai faca circ si sa mai iste alte scandaluri.
    • 0 (0 voturi)    
      da da nu merge asa! (Marţi, 24 iulie 2012, 16:57)

      paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui Ariona

      Păi dacă vine Băse, Crin ce mi face? Vreți să moară omu de icter? Da nea Dan care abia așteaptă să se imbolnăvească de somnambulism Crin și să fie propus la funcția a mai mare la care ,intre noi fie vorba tânjește și deja a comandat sceptru de haur la hal mai mare aurar din istanbulbazar!
  • 0 (0 voturi)    
    eh nu ma innebuni (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:51)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    Don Ponta, ai mare noroc ca majoritatea sustinatorilor USL chiar te cred pe cuvint!
    Hai sa zicem prin absurd, ca va scadea TVA-ul la prod alimentare de la 24 la 9%. 15% trebuiesc luate din alata parte, ca doar nu le platesti din buzunarul USL-ului. Deci, de une le luam? Unde ridicam taxele ca sa ne iasa socoteala? FMI-ul vrea negru pe alb de unde ies cei 15% lipsa. Le explici cum?
    Inainte sa faci asemenea afirmatii false te-as sfatui sa iti consulti biroul de public relations. Sint amagiri electorale care va scoate in scurt timp oamenii in strada. Dar asa de departe se pare ca nu gindesti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version