Antonescu: Sunt de acord cu Voiculescu ca nu se poate coabita, ca ar fi catastrofal ca o mana sa inceapa sa spele pe alta / Exista perceptia ca Ponta face concesii presedintelui, trebuie sa demonstreze ca e gresita

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 28 ianuarie 2013, 19:32 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu
Foto: Captura Antena 3
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat luni seara, la Antena 3, ca este de acord, la nivel de enunt, cu declaratiile liderului Partidului Conservator, Dan Voiculescu, privind existanta unui pericol de fraternizare, "ca nu se poate coabita, ca ar fi catastrofal ca o mana sa inceapa sa spele pe alta". Liderul liberal a precizat ca acest lucru s-a mai intamplat in trecut insa a dat asigurari ca "nu a fraternizat nimeni nici nu Traian Basescu, nici cu oamenii regimului sau".

La observatia realizatorilor emisiunii ca exista senzatia ca premierul Victor Ponta face mai multe concesii presedintelui Traian Basescu, Antonescu si-a manifestat convingerea ca "Victor Ponta e la fel de anti-Basescu", dar ca exista aceasta perceptie si ca premierul trebuie sa o ia in calcul, sa o explice si sa demonstreze ca e gresita.

Declaratii Crin Antonescu:
  • Sunt perfect de acord cu dl Voiculescu, ca enunt general, pentru ca asta s-a mai intamplat.
  • Sunt de acord ca exista acest pericol, ca nu se poate coabita, ca ar fi catastrofal, ca o mana sa inceapa sa spele pe alta.
  • Ce spune dl voiculescu si sustin in totalitate este ca nu avem de a face si nu putem avea de a face cu coabitarea. E un termen pretios si nepotrivit. Si asa este si acordul de coabitare
  • Nu a fraternizat nimeni nici nu Traian Basescu nici cu oamenii regimului sau.
  • Nici altcineva dintre noi nu este in niciun fel de mana cu Traian Basescu
  • Intrebat care a fost ratiunea acordului de coabitare: Teama justificata pana la un punct de o noua criza politica, de devalorizarea leului.
  • Am convingerea ca Victor Ponta este la fel de anti-Basescu in ceea ce priveste datele regimului Basescu
Radu Tudor: Exista senzatia ca Victor Ponta face mai multe concesii presedintelui si a ramas Crin Antonescu simbolul luptei anti-Basescu. Populatia a ramas anti-Basescu si are o imensa frustrare. Premierul Ponta are o problema de imagine renuntind la actiuni anti-Basescu.

Crin Antonescu: Am convingerea ca Victor Ponta e la fel de anti-Basescu. Daca aceasta perceptie exista, si ea exista, e o problema pe care dl Ponta - ca om politic - trebuie sa o ia in calcul, pentru ca ea e serioasa. Ea nu e o impresie gresita a lui Radu Tudor. Victor Ponta nu are nici un motiv, nici un temei sa nu demonstreze ca ea nu e gresita.

Daca aceasta perceptie ca Victor Ponta face concesii presedintelui exista, si ea exista, e o problema pe care dl Ponta - ca om politic - trebuie sa o ia in calcul, pentru ca ea e serioasa

Victor Ponta si-a luat raspunderea sa semneze el acest acord, l-a semnat.

Dana Grecu: De ce ati fost in sala in care s-a semnat acordul?

Antonescu
: De ani buni, cu toate ca stiu cum se face, nu am dat-o pe diplomatii, am o atitudine intrasigenta fata de personajul T. Basescu, fata de regimul sau, fara niciun fel de nuanta. Lucrul acesta m-a costat mult. Chiar si dl Tariceanu a venit sa imi dea lectii de diplomatie.

Nu ma acuzati pe mine acum de moliciune, de cedare, ca m-am dus seara la Cotroceni. Nu m-am dus acolo sa negociez. Am vorbit despre momentul politic in care ne aflam, i-am adus la cunostinta ca nu are decit un singur lucru de facut - sa-l desemneze pe Ponta premier, altfel il paste suspendarea.

N-am fost de acord cu semnarea acordului, sint alaturi de Ponta si dupa ce l-a semnat.

(Intrebat in mod repetat de ce a participat la intilnirea de la Cotroceni in care Traian Basescu si Victor Ponta au semnat acordul de coabitare) Antonescu: O sa ajungeti sa ne reprosati ca nu l-am strins de git pe Basescu.

Antonescu:
  • Dreptul dl Tariceanu este de a candida dar asta nu are treaba cu USL.
  • Alegerile intr-un congres sunt alegeri interne si ele. In congresul acela, oricine poate veni si spune: "Atentie, nu votati prrpunerea aceea. Vreau sa candidez si eu".
  • Eu am fost amenintat cu congresul, cu caderea. Dupa ce au trecut alegerile, daca nu imi aminteam eu ca a fost mare dorinta pentru congres, nu mai exista niciun congres. Dl Tariceanu si dl Chiliman nu au mai zis nimic dar sfaraiau ca motanii la caldura.
Radu Tudor: A votat Calin Popescu Tariceanu on congresul anterior ptentru validarea lui Crin Antonescu drept candidat PNL?

Antonescu:
Sigur ca da.

Daca tot sunteti asa de duri in alte privinte, haideti sa clarificam niste lucruri. Nu e vorba de nicio convingere, daca ar fi fost o convingere ar fi anuntat-o de la congresul anterior, este vorba de o actiune care dauneaza, atat vreme cat nu propune.

Dana Grecu: Tariceanu si Basescu egal LOVE?

Antonescu: Nu, nu asa se pune problema. Actioneaza in acelasi sens.

Coincidente inseamna actiuni in acelasi sens.

Niels Schnecker: Acuzati cu subiect si predicat ca Tariceanu si Chiliman sunt in mana cu Basescu, au un delict de opinie?

Antonescu: In politica daca esti canalie nu e bine, dar mai merge, daca esti prost, e de neiertat.

Niels Schnecker: Deci Tariceanu si Chiliman sunt prosti sau canalii.

Antonescu: Eu nu am facut asemenea afirmatii.

Dana Grecu: Stroe, ministrul de Interne, a fost contestat azi de unii dintre liderii PNL...

Antonescu: Dl presedinte Marian Petrache a spus ca are o problema politica cu dl Stroe si a solicitat o discutie in trei. Nu s-a pus in discutie absolut deloc prestatia ca ministru al dlui Stroe. E o problema politica.

USL este mai unita decat isi doresc foarte multi, are aceleasi angajamente pe care le stiti si pasii sunt mici dar in directia buna.



Citeste mai multe despre   



















4815 vizualizari

  • +36 (40 voturi)    
    Cacaru' isi reia turneul de la A3 (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:42)

    Wanheda [utilizator]

    Dupa un indelung somn de infrumusetare (da' tot ca Chucky arata), incalificabilul in incoerenta incepe iar cu discursurile sale fara noima.
    Asta a mai fost odata si a facut exact o laie, cum sa fie asta potrivit??? Plus ca e si fosil comunist.
    • +1 (3 voturi)    
      exact (Marţi, 29 ianuarie 2013, 14:53)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Liniste tovarasi, s-a trezit Hitler de Romania, fara mustata, si vrea sa adreseze un cuvant poporului.
  • +29 (33 voturi)    
    un om santajabil se numeste plastilina (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:57)

    visio [utilizator]

    asta stie si felix turnatorul...
  • +25 (29 voturi)    
    In aceasta pauza, (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:58)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    In aceasta pauza de la A3, scriu atat:
    Antonescu a fost bagat in corzi de cei de la A 3, desi el a afirmat ca el FRATERNIZEAZA cu Voiculescu.
    • +7 (9 voturi)    
      Domnilor de la Hotnews! (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:45)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      ...a dat asigurari ca "nu a fraternizat nimeni nici nu Traian Basescu, nici cu oamenii regimului sau".
      Domnilor de la HotNews, nu inteleg dece nu ati redat si afirmatia lui C.A. ca el, spre deosebire de Ponta , FRATERNIZEAZA cu Voiculescu.
      Vi se pare ca nu e importanta?
  • +28 (34 voturi)    
    Sunt fan Antena 3! (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:03)

    LiviuIordache [utilizator]

    Eu sunt fan Antena 3 si, din aceasta postura, sfatuiesc pe toti anti-uselistii sa se uite la acest post minunat, cind au invitati ca Antonescu sau, mai ales, Ponta! Daca ati vedea cum matura alde Dana Grecu, Gadea (care, mai nou, vorbeste direct din laringe, printre dinti, in registru grav, de strana), ca sa nu mai vorbim de Badea sau Ciutacu, astia ii scuipa direct intre ochi, ei bine distractia este maxima! Sa-i vedeti cit sunt de umili, cum se justifica ei, cum se mototolesc in fata astora, cu isi arunca privirile in jur, sa nu apara cumva Voiculescu daca spun vreo prostioara, te unge pe suflet. Nasol este ca slugile astea ne pot lua, nervosi ca pleaca din studiourile respective cu chilotii plini, masuri care ne distrug viata, cel putin pe citiva ani. Dar romanul trece prin multe, parca-parca merita sa-i vezi ca o mizga pe ecran...
    • +8 (12 voturi)    
      Nu am nimic impotriva (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:58)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui LiviuIordache

      ca esti fan antena 3 ! Dar te rog nu fa propaganda pentru a urmari programul acestui post de prost gust ! Poate pentru tine este un post minunat dar pentru multi chiar foarte multi este doar o LATRINA !
  • +21 (29 voturi)    
    Populatia anti-basescu (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:07)

    HP [utilizator]

    Care sunt aia ? cei 30 la suta din 18 milioane ? Cui ii pasa de parerea lor ?
    • +12 (14 voturi)    
      asta-i problema (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:31)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui HP

      cersetorii au iesit la vot si se vede. "Intelectualii" s-au fandosit pe acasa, ca n-au cu cine vota... si au ales cersetorii in locul lor.
      • +4 (6 voturi)    
        corect (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:42)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        dar oricati intelectuali ar iesi, cei cu mana intinsa sunt absolut majoritari
  • +24 (28 voturi)    
    buruiana..... crin face spume degeaba (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:14)

    geocrin [utilizator]

    A mai fost un presedinte care Nu asculta de nimeni .....le stia pe toate.
    Iliescu mentorul lui crin l-a facut sa scape de dureri de cap.
    Crin nu te lua dupa Tariceanu, dute pe mina lui Voiculescu .......cine se seamana se aduna.
    Esti pe drumul cel bun, dar NU pentru noi romanii.
  • +29 (31 voturi)    
    infantilism (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:33)

    pragmatism [utilizator]

    "Dana Grecu: Tariceanu si Basescu egal LOVE?" ... Domne' numai un infantil poate folosi asemenea limbaj! Iar Cacarau ... are o atitudine d copil imbecil caruia tocmai i s- a luat jucaria preferata!
    • +12 (14 voturi)    
      Trist (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:53)

      max# [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Uitati-va bine: e viitorul presedinte al Romaniei...triste vremuri la orizont.
  • +13 (15 voturi)    
    Cacarul frate cu Varanul (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:06)

    Wanheda [utilizator]

    "USL este mai unita decat isi doresc foarte multi, are aceleasi angajamente pe care le stiti si pasii sunt mici dar in directia buna."
    Asa fac toti borfasii, strang randurile cand simt rasuflarea justitiei in ceafa. Daca va da fmi cu flit sa va vad, Grecia a fost parfum comparativ cu ce o sa se intample in Romania.
  • +12 (14 voturi)    
    concesii (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:12)

    Angoasat [utilizator]

    Poate ne explica caca ce scop are cu Romania si modul cum vede domnia sa metoda de organizare..a colabora si a fa\ce concesii sunt ingredientele unei echipe care vor sa realizeze ceva..
  • +15 (17 voturi)    
    Ha-ha-ha (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:16)

    rad_prostii [utilizator]

    Lui antronescu i-au intrat chilotii in fund (poarta de dama) de frica ca exista o conspiratie impotriva lui. Si cum antenele sunt ale lui voiculescu se pare ca nici acesta nu este foarte sigur de relatia lui pinocchio cu restul usl.
    De fapt felix l-a pus pe presedintele fara portofoliu (hi-hi-hi) sa iasa pe sticla sa-l intepe pe plagiator.

    In mod cert apele sunt tulburi in usl, se suspecteaza unii pe altii si nu sunt semne de insanatosire, buba se coace.
  • +12 (14 voturi)    
    dupa 15 zile e valabila demisia!!! (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:27)

    MirceaIo [utilizator]

    Dupa ce iti dai demisia scrisa si inregistrata in functie de pozitia pe care o ai mai trebuie sa lucrezi vreo 15 zile. Dl. Voiculescu ar trebui sa fie judecat de Inalta Curte. El nu poate pleca asa cand vrea, cine ii tine locul!!
  • +7 (9 voturi)    
    heheee (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:29)

    MirceaA [utilizator]

    de cand un caine e de acord cu stapanul?
  • +13 (15 voturi)    
    De asta nu pot sa ma uit la A3. (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:43)

    gazania [utilizator]

    Inca o data sunt multumita ca nu ma uit de ani de zile la A3 . Numai citind aceste dialoguri mi-e sila de ce se petrece acolo. Ma bucur ca au ajuns si ei sa fie umiliti acolo, dar e trist ca antenele ne conduc tara.
    • -6 (10 voturi)    
      VA UITATI POATE LA B1 (Luni, 28 ianuarie 2013, 22:49)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui gazania

      Il preferati pe tendentiosul Robert Turcescu, pe Radu Banciu, ce bàlàcàreste toatà lumea sau pe Dan Tapalagà, care face borfasi, 7,4 milioane de romani?
      • +8 (10 voturi)    
        Schimba replica (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:37)

        Danavincze [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Mai devreme la alt articol ați avut aceleași cuvinte. Mai schimbati. Si ca sa va răspund: da ii prefer.
      • +10 (12 voturi)    
        aaa... (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:38)

        brita [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        da, da si... da.
  • +11 (13 voturi)    
    thriller curat (Luni, 28 ianuarie 2013, 22:16)

    the [utilizator]

    daca neterinatul asta se vede bun in grad ca presedinte,
    si daca fr'o cateva milioane il ajuta in sensul asta,
    pai chiar nu mai e nici o speranta de Desteapta-te Romane ...
  • +8 (10 voturi)    
    dupa 15 zile poate pleca din PARLAMENT (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:04)

    MirceaIo [utilizator]

    Demisia ar trebui sa intre in vigoare la 15 zile dupa inregistrare. Pe 31.01.2013 poate fi fi judecat fara nici o problema. Cine e acest Voiculescu de se fac guverne si se schimba legi speciale pentru el. Asta cred ca manipuleaza destinele noastre. Sa mearga la judecata, dosarul trebuie sa ramana acolo unde e si sa se dea o sentinta. Asta isi bade joc de munca atator procuori, e INADMISIBIL. Ce stie Ponta unde trebuie sa se judece.
  • +8 (10 voturi)    
    Impostor Dan Voiculescu (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:44)

    MirceaIo [utilizator]

    Dl Dan Voiculescu m-a inselat. Mi-a promis ca daca il votam se va lupta in parlament sa se micsoreze TVA-ul la produsele alimentare de baza. Acum si-a dat demisia intr-un mod nedemn. Ar trebui judecat si pentrui inselaciune. Ce 7.4 milioane au fost inselati de niste sarlatani. Guvernul Ponta cica negociaza cu FMI. Vai de mama voastra!!!!niste tupeisti needucati, agresivi si fara valoare.
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta este (Marţi, 29 ianuarie 2013, 8:17)

    Mao2 [utilizator]

    simpatic fata de asta....liberali trezitiva.....
  • +5 (7 voturi)    
    Demnitate (Marţi, 29 ianuarie 2013, 8:50)

    Danavincze [utilizator]

    Putina demnitate, domnule pres Antonescu. Doar vreți sa fiti Președinte.
  • +3 (5 voturi)    
    offff (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:27)

    liviusmaximus [utilizator]

    m-a pus naiba sa citesc :)
    intr-o lume normala oamenii astia nu ar avea cum sa fie prezentatori/moderatori ai unei televiziuni cu audienta nationala (inteleg ca-i nationala, nu?).
    nici ca bufoni la un circ serios n-ar fi primiti. aici, se pare ca sunt chiar platiti bine, avand mari audiente...
    crin e politician, e scuzabil sa fie canalie dupa cum spune si el. dar astia sunt prosti, deci fara scuze chiar si raportat la standardele dumnealui :)
    • 0 (0 voturi)    
      Sediul Guvernului (Miercuri, 30 ianuarie 2013, 16:50)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      Dupa cat timp stau acolo putem spune ca
      Antena 3 este sediul Guvernului.
  • +4 (6 voturi)    
    Cum sa nu fie Chiulangiul Porumbacu (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:58)

    Gabi M [utilizator]

    de acord si sa nu fraternizeze cu stapanul sau,Felix?Sluga tot sluga ramane!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi