Ponta, la Romania TV: Basescu l-a chemat de multe ori pe procurorul Lucian Papici la birou, cum a chemat si alti procurori/ Nu o sa mai fie nimic Basescu dupa 2014, s-ar putea sa fie vreun inculpat

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 14 noiembrie 2013, 19:11 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta, la RTV
Foto: Captura RomaniaTV
Premierul Victor Ponta l-a acuzat pe presedintele Traian Basescu ca minte atunci cand afirma ca nu l-a cunoscut niciodata personal pe procurorul Lucian Papici, ci doar au vorbit o data la telefon. Invitat la Romania TV, seful Executivului a afirmat capresedintele s-a intalnit cu procurorul Papici de nenumarate ori, ba chiar l-a chemat de multe ori la birou, cum a chemat si alti procurori, si "i-a dat ordine".  In aceeasi emisiune, premierul a afirmat ca nu vede un rol in politica pentru Traian Basescu dupa terminarea mandatului de presedinte la finalul lui 2014. "Nu o sa mai fie nimic Basescu, s-ar putea sa fie vreun inculpat", a afirmat Ponta, precizand ulterior ca nu are informatii in acest sens insa ii inceteaza imunitatea "care l-a salvat de casa Mihaileanu, de flota, de terenurile din Calarasi".

Ponta a precizat ca USL isi mentine intentia de a face un referendum in 2014 pe tema modificarii Constitutiei si ca el ar urma sa se desfasoare odata cu alegerile prezidentiale, "poate fi turul unu sau doi". Seful Exceutivului a aratat ca in maxim 10 zile de la decizia Curtii Constitutionale, care a aratat joi ca Legea Referendumului este constitutionala, - adica in jurul datei de 24 noiembrie - aceasta trebuie sa fie promulgata de presedinte, astfel incat, peste un an, pe 24 noiembrie 2014, poate fi organizat un referendum cu noul prag de validare de 30%.

"In mod normal, in maxim zece zile, ar fi 24, daca nu o promulga, o pot promulga cei doi presedinti ai camerelor, s-a mai intampalt in 2007-2008, exista precedente", a mai afirmat Ponta.
  • Declaratii Victor Ponta
Despre bugetul pe 2014

Spun un singur lucru, ca oamenii sa nu se lase mintiti ca daca iau doar jumatate de pahar, nu pot sa am tot paharul, daca am taxe mici si investitiile publice sunt mici.

In momentul in care esti intr-o alianta esti obligat sa faci compromisuri.

Dar, daca vreti sa dublam bugetul Santatii, trebuie sa dublam taxele la Sanatate.

Intrebare: Ce fel de an economic vom avea?

Ponta: Avem o crestere economica  care trebuie sa se mentina anul viitor.

Ma intereseaza foarte mult rezultatul PSD, dar nu candidez.

Intrebare: Excludeti candidatura la alegeri?

Ce legatura are asta cu bugetul? Da, vreau sa raman premier pana in 2016 si toate scenariile noului prezicator al natiunii le iau in ras.

Cine il baga in seama (pe presedintele Traian Basescu care a vobit depsre un posibil candidat PSD la prezidentiale - n.red.)? Constat o stare de disperare care recunosc ca ma binedispune.

Cu cat e mai disperat, cu atat ma binedispune.

A respins si CCR sesizarea cu referendumul, intram in ultimul an si dl presedinte stie asta.

Intrebare: Daca partidul va va cere sa candidati?

Ponta: Partidul suntem noi, liderii, militantii, si PSD a ales functia de premier si nu vad un motiv sa ne razgandim.

PSD este si va ramane cel mai puternic partid pentru ca are o baza de mase pe care celelalte partide nu o au.

Noi am avut doi premieri si un presedinte in 23 de ani, eu sunt al patrulea din aceasta serie.

Eu am fost prezent si la esecul din 2004, care nu e doar un esec al PSD, ci si al Romaniei, am fost si in 2009 si am invatat foarte multe lectii.

Cel mai important e sa dovedesc ca acest guvern isi face treaba si dincolo de propaganda, care se va amplifica, ce spune statistica e cel mai important.

E prima oara la sfarsitul anului cand ajungem cu PIB-ul la 2008. Practic am pierdut 5 ani.

Acum dupa 5 ani am ajuns la 2008.

In 2014 va fi anul cu cel mai mare PIB dupa 2009.

Limbajul presedintelui e din ce in ce mai suburban iar argumentele lipsesc, vad ca nici macar la Curtea Constitutionala nu mai castiga.

(despre declaratiile presedintelui Basescu facute in conferinta de presa de miercuri seara) Nu cunosc, nu ma intereseaza familia dl presedinte, nu am vorbit niciodata de ea.

Consider ca e subuman, e  o mizerie fara limita sa te iei de familia cuiva, cum a facut presedintele asta vara cu bona mea si copii, e sub orice limita.

Datoria mea e sa se stie in ce maura preseintele isi foloseste functia pentru a obtine avantaje imorale.

Presedintele obtine un credit important, cand niciun roman nu primeste credit, si il suna pe ministrul Finantelor sa ii spuna sa nu-l sune pe directorul bancii.

Cand consilierul prezidential, platit din taxele romanilor, se ocupa de prospectiuni de teren, cand un procuror cerceteaza exact acele terenuri cu sase luni inainte, cred ca e de datoria parlamentului de a elucida in ce masura o persoana publica, presedintele, prin alte persoane care isi folosesc functiile pentru interesele personale.

E un gen de sfidare tipica presedintelui

In ce masura un presedinte, un sef de banca de stat, un consilier si un procuror isi folosesc functiile pentru interese private? Asta vrea Parlamentul sa verifice.

Nervozitatea sa confirma faptul ca e ceva necurat acolo.

De cate ori l-a sunat presedintele sa nu sune alti oameni? De ce doar presedintele de la CEC? Dl Chitoiu i s-a parut ceva ciudat, m-a sunat sa nu-l schimb pe Ghetea.

Si dupa 2 sapatamani aflam de teren.

Deci numai cand are interese se baga? Dom'le, fix pe Papici, fix pe Ghetea?

Presedintele isi foloseste functia pentru a interveni pentru interese personale.

De ce nu intervine pentru dvs, poentru mine, pentru un om obisnuit?

Pentru dl Ghetea, cred ca are vreo 15.000 de euro salariu, uite ca a intervenit.

Eu am aflat de cazul terenului cand a devenit dl presedinte mosier din presa.

Daca nu are nimic de ascuns, nu inteleg nervozitatea, furia.

Cred ca presedintele si-a spus punctul de vedere, ar trebui sa se ocupe de treburile tarii, nu numai de afacerile personale.

Cred ca acest model de presedinte a expirat.

De aia il platim, sa scrie pe Facebook?

Pe dl Radulescu, pe Lazaroiu, de ce-i platim?

Va spun cati bani le dam la administratie prezidentiala, 10 milioane lei cheltuieli de personal, mai bine nu le-am da...

Niciodata consilierii prezidentiali nu s-au ocupat de condus partide politice, noi ii platim 10 milioane ca sa isi rezolve probleme personale.

Cand a facut prospectiunile de piata, in timpul liber? Asta e treaba unui consilier personal?

L-am intrebat pe dl Antonescu, a zis nu, categoric, sustine ideea de a avea o comisie care sa stabileasca de ce persoane publice, din bani publici...ideea asta cu fiica nu e adevarata, e vorba de patru persoane care ocupa functii publice.

Daca nu era nimic, nu-l vedeati in fiecare seara tunand si fulgerand la televizor.

Cred ca romanii stiu cand Basescu minte cu adevarat, toata lumea l-a vazut ca minte, avea fata lui tipica de mincinos.

Despre acordul de coabitare

Il respect si il voi respecta, institutiile trebuie sa functioneze, domnia sa o sa plece, eu probabil o sa raman in functie

Intrebare: Regretati ca ati semnat acordul cu Basescu?

Ponta: Nu regret ca am semnat acordul, cum era in decembrie sa ne apucam iar de suspendari? Era tot pentru Romania, nu pentru Basescu, stiam toti cat face cuvantul lui.

Intrebare:
Credeti ca exista o colaborare intre Crin Antonescu si Traian Basescu?

Ponta: Sincer nu.

Despre SRS

Bine ca l-a dat afara, as fi preferat sa-l dea afara pentru USL, nu pentru Traian Basescu, dar bine a facut, nu era un om de echipa pentru USL.

Eu nu l-as pune pe Basescu premier niciodata daca as fi presedinte.

Pus de mine sau cu sprijinul PSD, exclud ideea total.

E o iluzie, nu ati vazut cum se incurajeaza lazaroii ca o sa vina Basescu premier?

Nu o sa mai fie nimic Basescu (dupa 2014 - n.red.), s-ar putea sa fie vreun inculpat.

Daca vor fi lucruri pe care domnia sa le cerceteaza, sigur ca va trebui sa raspunda.

Ii inceteaza imunitatea, care l-a salvat de casa Mihaileanu, de flota, de terenurile din Calarasi.

Nu stiu, spun daca va fi cazul, nu vorbesc de lucruri concrete, eu spre deosebire de el nu stiu lucruri din dosare.

Asta e de desene animate, ca nu l-a vazut pe Papici, l-a vazut de zeci de ori.

Personajul Basescu a ajuns intr-un film de prost gust, spune ca are o fata de incredere vorbind cu el la telefon.

Evident ca l-a vazut pe Papici de nu stiu cate ori, l-a chemat de multe ori cum a chemat si alti proocurori.

E o practica care trebuie sa inceteze.

El a spus cum l-a sunat pe procurorul general, si i-a dat ordine, eu nu l-am sunat niciodata.

E o practica de satrap in care pui mana pe telefon si rezolvi toate lucrurile

Intrebare:
Aveti certitudinea ca le cere, le impune lucruri?

Ponta: Da, s-a intamplat de multe ori in decursul acestor ani.

Intrebare: De unde stiti?

Ponta:
De la fosti colegi ai mei procurori.

Intrebare: Cum ati defini relatiile in USL?

Ponta: In guvern a functionat tot timpul solidaritatea guvernamentala, sunt multumit de toti ministrii, in parlament poate au fost ceva exceptii, dar la toate proiectele importante USL a functionat.

Pana la urma am gasit o solutie de compromis si la Rosia Montana.

Crin Antonescu e candidat la presedintie, e o strategie pe care am vazut-o dupa aceasta vara, din punctul meu de vedere e gresita.

PNL nu pleaca de la guvernare si nici nu e nevoie.

Intrebare: Crin Antonescu e in opozitie?

Ponta: Nu a fost in opozitie, guvernul sta foarte bine in opiniile oamenilor, e pacat sa fii in opozitie fata de ceva care merge bine.

Alegerile parlamentare sunt in 2016, pana atunci sunt convins, cu intelepciune si vointa, sa ramane impreuna

Despre decizia CCR

A respins-o pentru a doua oara, e un abuz fara margini al presedintelui Basescu, in iunie a respins deja cererea, facuta de PDL.

Presedintele, in bataie de joc, a contestat din nou acelasi lucru. Ce putea sa faca Curtea?

Si-a batut joc si de CCR, si de noi toti, tragand de timp degeaba, ce a castigat? Dispretul nostru pentru metodele absolut josnice pe care le foloseste.

Referendumul il facem cu alegerile prezidentiale, poate fi turul unu sau doi.

In mod normal, in maxim zece zile, ar fi 24, daca nu o promulga, o pot promulga cei doi presedinti ai camerelor, s-a mai intampalt in 2007-2008, exista precedente.

La anul, pe 24, putem face referendum.

E foarte strans calendarul, dar putem sa o facem

Despre meciul Romania-Grecia de vineri seara

Bravo! Ati dat lovitura secolului, sa transmiteti meciul

Ma bucur pentru Romania Tv, ma bucur ca ati fost destepti.

Mi se pare inadmisibil ca din cauza unui membru PDL din CA al TVR, doamna Mezesan, TVR sa nu transmita meciul.

Foarte bine, o sa ne uitam pe Romania TV.

Eu cred ca Romania are sansa a doua, dar se poate califica.

Am admirat intotdeauna la greci incapatanarea si increderea pe care o au in ei, mi-ar placea sa o vad si la noi.

Daca maine seara si marti romanii vor fi mai curajosi, mai increzatori cred ca putem

Fotbalul nu asculta de calcule, ati vazut si la Liga nu a ascultat de calcule.

Nu vreau sa fie suparat de mine, dar era timpul unei schimbari, sincer.

Am vazut ca a zis ca m-am implicat, nu m-am implicat dar nici nu mi-am ascuns dorinta de schimbare, oamenii care stau prea mult in functii...vedeti ce se intampla.


Citeste mai multe despre   






















7533 vizualizari

  • +59 (69 voturi)    
    pe mine ma bucura (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:20)

    __alex__ [utilizator]

    aroganta lui ponta. asa a fost si nastase inainte sa si-o ia urit. aroganta ii certifica prostia.
    • +56 (64 voturi)    
      Cred ca era beat! (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:26)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Pinocchio, revino pe pamant! Basescu nu va fi inculpat, ci va ramane cosmarul tau si al hotilor care te sustin! A promis ca va beli PSD-ul, se va tine de cuvant si va beli si PNL-ul!
    • +19 (25 voturi)    
      gresesti (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:46)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      cred ca gresesti, nastase era mult mai inteligent decat ponta.

      mai mult:

      nastase n-a avut niciodata atata sustinere populara.

      "media" nu i-a fost niciodata atat de prietenoasa.

      nastase nu acaparase atat de mult din tara (mitica-iorgulescu e ultimul exemplu, nastase nu furase sportul).

      jafurile lui nastase erau subtile, ale lui ponta sunt grosolane.

      nastase n-a incalcat niciodata legea atat de brutal precum o face plagiatorul.

      nastase nu mintea cum minte ponta.

      una peste alta, daca as avea de ales intre plagiator si 0049, l-as alege pe puscarias fara ezitare.

      ws
      • +23 (25 voturi)    
        pai... (Vineri, 15 noiembrie 2013, 0:56)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui ws

        uite ce zice media: "Prin debarcarea presedintelui CEC, Radu Gratian Ghetea, inainte de expirarea mandatului, guvernul risca o plata compensatorie care poate fi foarte consistenta si poate atrage sanctiuni din partea Curtii de Conturi. Oficialii guvernamentali care acuza interventia presedintelui pentru mentinerea lui Ghetea in functie stiu acest lucru, dupa cum stiu si ca telefonul dat de Traian Basescu a fost dat la o luna dupa ce fiica sa, Ioana Basescu, a obtinut un credit CEC, aprobat de altfel chiar de reprezentantii PNL si PSD in conducerea bancii, dezvaluie Capital.ro"
        pai daca e asa, si nu vad de ce Capital ar scrie nazbatii neverificate, pontas-a facut de toata bascalia...
      • +20 (22 voturi)    
        pai nastase (Vineri, 15 noiembrie 2013, 6:04)

        gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui ws

        a fost mai stilat , dar tot un hot ramine, iesit prea repede din puscarie
  • -28 (36 voturi)    
    lasa ponat (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:24)

    fartonicul [utilizator]

    o sa ai ocazia sa te impaci cu baselu. in celula :))
    • +6 (6 voturi)    
      Corect era "din celula", (Vineri, 15 noiembrie 2013, 9:02)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

      nu "in celula".
  • +53 (59 voturi)    
    ponta (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:25)

    argus43 [utilizator]

    Matematica pontista e simpla! Taxele,taxele si iar taxele aduc fericirea! Un om mai prost ca Ponta e greu,foarte greu sa gasesti. Si cand te gandesti ca acest plagiator ar vrea sa ne fie presedinte!!!!!!!
  • +51 (53 voturi)    
    dublu sau nimic (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:29)

    Eugen_ [utilizator]

    Nu bai Ponto, nu taxe duble la sanatate trebuie. Trebuie sa furati voi mai putin (deloc, daca s-ar putea)! Trebuie sa nu va mai puneti toate pitipoancele in posturi prin directii si ministere. Trebuie sa nu le mai cautati posturi caldute tuturor nepotilor de la unchi pe care-i gasiti. Trebuie sa nu mai misculati voi toate licitatiile.

    Probabil v-ar surade taxele dublate, ati avea de furat si muls de 2 ori mai mult.

    Nu degeaba avem noi "Miorita". Inceti si resemnati ca niste mioare suntem, in timp ce ciobanul ne mai... canta ceva.
  • +45 (49 voturi)    
    E nervos ca i-ai atacat familia, Ctrl-C (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:34)

    ac [utilizator]

    Cum ar fi orice om de pe lumea asta. Greu de inteles?
  • -33 (41 voturi)    
    yes! (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:38)

    laurentiucat [utilizator]

    Nu o sa mai fie nimic Basescu (dupa 2014 - n.red.), s-ar putea sa fie vreun inculpat.
    • +36 (40 voturi)    
      Putina importanta ce va face Basescu dupe 2014 (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:45)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Important e ca ii face pe uslasi sa turbeze.
    • +6 (8 voturi)    
      O sa fie deputat sau senator (Vineri, 15 noiembrie 2013, 9:44)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Si o sa ajunga prim ministru. Nu azi, nu miine...
  • +42 (46 voturi)    
    Papici trebuie sa-l dea inn judecata pe Ponta (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:40)

    Gryphus [utilizator]

    Papici ar fi bine sa-i raspunda lui Ponta pt ca o asemenea minciuna dauneaza imaginii DNA si a justitiei ...de fapt asta e si scopul plagiatorului mincinos
    • -5 (7 voturi)    
      Ramane cum am stabilit, (Vineri, 15 noiembrie 2013, 7:01)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Pa Papici!!!!
  • +53 (57 voturi)    
    Ha ! ha ! (Joi, 14 noiembrie 2013, 19:56)

    V. Val [utilizator]

    Primul mincinos al tarii dixit : "Spun un singur lucru, ca oamenii sa nu se lase mintiti ". Asa este, Romanii nu se mai lasa mintiti de plagiator. Cine-l mai crede ?!
  • +39 (43 voturi)    
    hehe (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:02)

    Crop [utilizator]

    ti-e cam frica victorase.
  • +51 (55 voturi)    
    Lovitura de stat continua (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:02)

    V. Val [utilizator]

    USLeul vrea cu tot dinadinsul sa treaca acea constitutie catastrofala a kkRaului. Daca se intampla asa ceva, vai ! vai de tara asta !
    • +33 (37 voturi)    
      lovitura de stat (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:11)

      mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

      ai dreptate val.democratia are multe slabiciuni.n-am fost vigilenti si tara a fost acaparata de un grup de borfasi.
    • +17 (17 voturi)    
      oare cum.. (Joi, 14 noiembrie 2013, 23:36)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

      am putea sa scapam de un asrfel de individ??? cred acum ca si cel mai fanatic sustinator al PSD-ului regreta ca a pus stampila ca un prost. revin totusi cu intrebarea. oare cum putem sa scapam de un astfel de individ care nu face altceva decat sa ne afunde tara in mocirla??? el a reusit ca folosind indivizi precum Dogaru sa ne manipuleze ca pe ultimii prosti
  • +27 (29 voturi)    
    pe cinstite ca asta este .... (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:06)

    exilatul [utilizator]

    reprezentativ pt o mare parte a romanilor...de asta psd ul aduna in jur de 30-35% din voturi...
    • +6 (6 voturi)    
      30-35%? (Vineri, 15 noiembrie 2013, 9:45)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Poate din virtualii 7 milioane, de fapt 6, adica sa zicem 5 dupa scoaterea constantei lui Dragnea.
  • +24 (24 voturi)    
    grija mare (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:10)

    fartonicul [utilizator]

    o lege criminala e pe punctul de a fi aplicata. daca se intampla asta vor fi exproprieri masive dupa bunul plac al tuturor firmelor. e vorba de adaugare la legea 225/2010.
    http://www.nasul.tv/2013/11/13/alesii-vor-sa-modifice-legea-exproprierilor-cu-dedicatie-pentru-companiile-cu-licente-de-exploatare-miniera/
  • +26 (30 voturi)    
    manipulare ... (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:17)

    gigel62 [utilizator]

    Cit de prosti ne cred incit manipuralile grosolane ale acestui plagiator sa aiba un cit de mic succes??
  • +27 (31 voturi)    
    nu zau! (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:20)

    monaana58 [utilizator]

    Dar pe ponta pentru ce-l platim? Sa stea seara de seara la televiziuni?
  • +24 (28 voturi)    
    Eu nu mai citesc interviurile lui Ponta (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:40)

    abel [utilizator]

    Imi sunt suficiente titlurile ... Mi se pare obositor sa minti atata timp ... Si m-am convins de ceva timp ca lui Ponta i se pare mai atragator eccranul TV decat munca , stie ca prin aparitii permanente TV ramane proaspat in mintea alegatorilor lui...
    • +4 (4 voturi)    
      Toate astea se numeau intr-un fel (Vineri, 15 noiembrie 2013, 9:46)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui abel

      PROPAGANDIST. Activist. Komissar. Politruc. Whatever. Ideea e aceeasi; as fi vrut sa-l vad inainte de '89, ce prim secretar sau conducator de Daciade mirifice ar fi fost.
  • +37 (39 voturi)    
    Ponta, am să-ți dau la temelie (Joi, 14 noiembrie 2013, 20:41)

    marius v [utilizator]

    în online pe unde și ori de câte ori voi avea ocazia . Nu pentru toate măgăriile pe care le faci și le spui, ci pentru cei 13 lei pe care statul român, sub guvernarea ta, i-a pretins lui Călin Calfa. Vei vedea cum numărul 13 îți aduce ghinion. Mă, voi, politicienii, sunteți niște nulități perfecte, lipsiți de idei, cinste, cunoștințe, integritate... oameni fără însușiri; voi, tocmai voi, „cavalerii“ apocalipsei valorilor, pretindeți bani de la un copil de geniu, ca să aveți ce risipi sau fura!

    Voi merge până la limita jignirii și calomniei. Poate că nu va fi adevărat tot ceea ce voi scrie cu privire la tine, dar te asigur că nu mă va apăsa niciun regret și nicio reținere. Ce importanță are?! Te asigur că se vor găsi oameni care să mă creadă. Dacă smulg măcar 1000 de voturi găștii de netrebnici pe care o conduci, consider că mi-am făcut treaba.
    • +22 (24 voturi)    
      Noroc! (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:13)

      gmarian [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      Sper sa reusesti!
      Sunt alaturi de tine!
    • +21 (23 voturi)    
      baga! (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:43)

      jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      sunt alaturi de tine si apreciez ce vrei sa faci.Pe unul ca onta trebuie sa-l bati cu propriile arme: calomnii, minciuni si nesimtire.Pacat ca oricat ai incerca nu vei reusii niciodata sa ajungi la macar 0,00000000001% din nesimtirea si tupeul lui.
      Dar sa-l tratam asa cum merita!
  • +29 (33 voturi)    
    stai usurel ca iti vine si tie randul (Joi, 14 noiembrie 2013, 21:02)

    aracic [utilizator]

    vezi sa nu ai tu soarta lui ceau si gadafi ma pacaliciule
    • +10 (10 voturi)    
      Oare au mintit atata? (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:14)

      gmarian [utilizator] i-a raspuns lui aracic

      Parca cei doi spuneau de mai multe ori adevarul (chiar partial)!
    • +2 (4 voturi)    
      crezi (Joi, 14 noiembrie 2013, 23:39)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui aracic

      ca asa va fi???
  • +18 (20 voturi)    
    pontache-procuroru' (Joi, 14 noiembrie 2013, 21:26)

    zapada reloaded [utilizator]

    mai pontache, tu care esti procuror (cica) ar trebui sa stii macar atata lucru ca afirmatia: "Nu o sa mai fie nimic Basescu dupa 2014, s-ar putea sa fie vreun inculpat", seamana a amenintare...

    Tu asa ai invatat la scoala cum e cu inculpatii: ajunge cine vrei tu nu cine e vinovat (si mai ales gasit vinovat-sic!).
  • +19 (21 voturi)    
    Se pare ca Agaricul Plagiator stie ceva (Joi, 14 noiembrie 2013, 21:42)

    Wanheda [utilizator]

    Stie ca li se apropie The Grande Finale si e disperat, altfel nu vad de ce ar spumega zilnic "Basescuuuuu" pe toate canalele.
  • +19 (21 voturi)    
    Eh eh (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:08)

    ipolitic [utilizator]

    Summa summarum, Ponta a aplicat o lovitura necruțătoare
    cu nasul în pumnul lui Băsescu.
    Mie personal mi-e mila de Ponta.
    In fond, e un omuleț blând si superficial,
    agățat de visul unui "dolce far niente" in
    fotoliul sau de premier(mamaaa! sunt premier!)
    In loc de liniște (LINISTE!), e prins in războiul
    asta nemilos a lui Voiculescu-și prins bine!
    I s-a arătat pisica. Si știe bine ca dacă antenele
    il iau în vizor, e om mort. Ca politician, bineînțeles.
    Asa ca, deși il are ca idol pe Băsescu (un secret cunoscut
    numai de psihiatrul sau personal) trebuie sa simuleze ca
    lupta împotriva lui. Ce tragedie personala!
    Chiar, mie mila.
  • +21 (23 voturi)    
    bai jale de PM(prim-mincinos), plagiator (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:17)

    fosta zoezoe [utilizator]

    si doctor in manipulare , asteapta tu prima manifestatie serioasa impotriva ta si a clicii tale- sa vezi tu cate am eu (SIMPLU CETATEAN) sa-ti spun .......Ne jignesti inteligenta in fiecare zi, faci carpa din procurori, justitie, jonglerii cu comisii si finalmente o alba-neagra pe constitutie.Si atunci nu o sa mai dati voi bilete de intrare la miting !
  • +24 (26 voturi)    
    bai nene.. (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:17)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    punem pariu ca daca insumam duminica timpul petrecut la televiziuni ale politicienilor, Ponta iese pe locul 1 la departare de cateva ore bine de urmatorul plasat ? Am ajuns sa pornesc televizorul cu o strangere de inima ca poate dau de mufa lui mincinoasa si manipulatoare.
  • +26 (28 voturi)    
    Pune ma putoare mana de guverneaza (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:18)

    Wanheda [utilizator]

    Nu sta numai la televizor si mari taxele aiurea bai incompetent mincinos si nesimtit.
  • +18 (20 voturi)    
    imi este scarba (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:39)

    jbstg01 [utilizator]

    de un asemenea om.Mic a spus presedintele, dar si microscopic e prea mult.
    Cum stie el, viorel cine va fi inculpat in 2014 si cine nu....
    Dar timpul trece, si poate vorba '' viorele nici nu stii.....'' s-ar putea adeveri inca o data.S-ar putea.
  • +15 (17 voturi)    
    refereence pontica (Joi, 14 noiembrie 2013, 22:39)

    ioan73 [utilizator]

    Domnule bbbo.. prim ministru! e de rau! vad cu ingrijorare ca, continiuati politica ( ar fi bine daca a-ti avea o politica... ) STRUTULUI. Acuzati fara temei. MITOMAN !!!! As vrea sa face-ti ceva si pentru Romania !!! E atat de greu !!!!!! Sper ca toti cei ca mine care au stat si nu au reactionat la " grosolaniile" USL asupra poporului ROMAN sa AIBA un cuvant de spus !!! ROMANI TREZITIVA !!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    nimeni nu e mai presus de lege (Joi, 14 noiembrie 2013, 23:12)

    visio [utilizator]

    ups, am greșit: Vosganian este mai presus de lege..
    revenind la treburi serioase, Ponta Plagiatorul trebuie să prezinte dovezi când aduce acuzații atât de grave; sincer, nu știu ce este mai grav: faptul că s-a antepronunțat la starea de inculpat, ori că a uzurpat funcția judecătorului...în ambele cazuri, este penal și justiția trebuie să se autosesizeze la fel cum ar fi trebuit să o facă în cazul acuzațiilor de plagiat; Academia Română a confirmat plagiatul, însă cine se cred tipii de acolo? nimic nu e mai cool decât să furi lucrările altora și să pretinzi că-s ale tale...
    Elena Ceaușescu cred că este în spume: s-a străduit să convingă savanții să o facă mai inteligentă, și acum să afle că era mult mai simplu să folosească copy-paste...așa cum spuneam, Ceaușeasca este în spume că slugile ei au ajuns așa de sus: Iliescu a fost Președinte, Adrian Năstase premier, și ăsta micu a ajuns Plagiator șef...și se mai face...
  • +7 (7 voturi)    
    sper sa ii vad (Vineri, 15 noiembrie 2013, 6:03)

    gopo111 [utilizator]

    pe amindoi in boxa acuzatiilor, cel putin ponta dupa falsificarea lucrari si pt implicarea in asasinarea colegului procuror, ca dupa aceasta a murit el a inceput sa urce scara spre putere
  • +5 (5 voturi)    
    "Putin" scrie pe el! (Vineri, 15 noiembrie 2013, 9:17)

    Nationalistul [utilizator]

    Am citit toata nebunia asta.
    Ponta ori e nebun, ori e inconstient. Cred ca nici macar acum nu-si da seama ca el e premier... Cum poate vorbi asa, tot ce-i trece prin cap? Sunt indignat. Daca are dovezi, il rog sa mearga sa depuna plangere la institutiile statului. Dar el ce face? Sta la "radio sant". E penibil...
    Cel mai tare ma ingrozeste ca un astfel de personaj e pe locul I in preferintele romanilor.
    • +2 (2 voturi)    
      sondajele sunt aranjate (Vineri, 15 noiembrie 2013, 13:59)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistul

      sau mințim poporul cu televizorul; rețeta luyi Iliescu încă mai merg la gernerația lui; nu și la generațiile sub 40 ani; de asta sunt disperați infractorii din usl: vor cu disperare să scape de pușcărie pt că peste 4 ani nu îi va mai crede nici cel dela grădiniță; acum este ultimul lor tren și vor cu disperare să nu îl piardă; unde este milionul de locrui de muncă noi promise de usl? au spus că vor elimina impozite și vor stimula investițiile; cum să îi cred dacă ei fac exact pe dos? pt prostul de țăran care este ocupat cu sapa nu contează foarte mult scumpirea carburanților; el este obișnuit, încă din preistorie, să scurme pământul cu o bucată de fier; pe ăla e ușor să îl prostești; însă orășeanul e mai greu, el simte imediat la intreținere, la biletul de bus sau metrou, tren sau...orice; serios acum, chiar crezi ce spun plagiatorii?ăștia sunt crema mincionișilor; îți pierzi timpul sperând că realitatea stă cum o prezintă ei; situația e mai simplă: când muncești nu ai timp să plagiei sau să îți torni neamurile la poliția politică; decât dacă asta e meseria ta...frate român, singurii care fac excepții dela o existență discretă sunt nebunii și geniile: unii sunt mereu surpinși de lumea în care trăiesc, alții sun tocupați cu progresul și ambiția personală de a lăsa ceva în urma lor; hai să facem ceva să ne schimbăm nivelul de trai, pentru că sărăcia nu este o opțiune; și politicienii ne vor săraci; hai să găsim oameni inteligenți, cu ei vom trăi omenește; ce poate oferi un plagiator sau un turnător? e o întrebare foarte serioasă: ce poate oferi indizivi fără valoare? ce vrei să te învețe? cum să furi? am o veste nașpa pt tine: tu ești ”prost” și muncești; e timpul ca ”proștii” să trăiască omenește..
  • +5 (5 voturi)    
    funia (Vineri, 15 noiembrie 2013, 10:30)

    wald [utilizator]

    Observ aceeasi disperare (culmea, pe care tot el o invoca vorbind despre Basescu) cu care ajunsese sa conduca PSD sub Nastase. Valuri peste valuri de dosare, de chemari la DNA, Dragnea e la rand acum. Mi se face sila de evenimente bombastice bagate cu forta pe gat, gen "Cantarea Romaniei" sub forma maretelor realizari economice, cresteri de salarii, fotbal pe paine (intrebare si raspuns lasate strategic la urma, pentru a-l simti mai aproape de romani). In tot acest timp ignora protestele, grevele, vina e desigur a celor dinainte. Totul numai si numai pentru a acoperi haznaua politica a celui mai corupt guvern din istoria de dupa 1989... Din ce stim pana acum.
  • +3 (5 voturi)    
    "Sa nu vrea Dumnezeu ce sfant , (Vineri, 15 noiembrie 2013, 10:53)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Sa vrem noi sange, nu pamant ! " Asta iti spune ceva, latura plagiatoare ?
  • +3 (5 voturi)    
    proverbul cu prostul (Vineri, 15 noiembrie 2013, 10:58)

    Hrestic [utilizator]

    Nu stiu de ce se agita Ponta cu ce va fi Basescu dupa 2014 pentru ca el este de pe acum un NIMIC!Cineva care a plagiat,care minte la fiecare cuvand,premierul a carui tara este vai mama ei iar el sta toata ziua la tv mai ceva ca Ceausescu ce este?Un nimeni si un nimic.
  • +1 (1 vot)    
    Sfat pentru Ponta (Vineri, 15 noiembrie 2013, 18:27)

    chiaburu [utilizator]

    Am ovarsta venerabila.
    Dacaprin absurd eu asi fi in loculdumitale si s-ar
    spune numai ce s-a spus in aceste comentarii despre mine as pleca imediat din functie.
    Eu am mai spus si omai spun si acum ca palaria de PM este prea mare pentru mata,deoarecs nuti se mai vede fata
    Cat de curand o sa depun oplanger penala impo-
    triva matala pentru PLAGIAT.
    sA FII SANATOS DOMNULE PONTA.
  • +1 (1 vot)    
    Nimic? (Vineri, 15 noiembrie 2013, 19:21)

    Luc2012 [utilizator]

    Sigur basescu nu o sa mai fie nimic deșteptule, cum nu este nici acum (dacă ai auzit de dubla negatie). In schimb tu ești un nimic încă de pe acum.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version