Tariceanu: Vrem ca anumiti oameni cu functii importante in stat sa se distinga stand la cozi sau sa se ocupe de ce trebuie?

de Sebastian Rotaru     HotNews.ro
Miercuri, 24 august 2016, 0:35 Revista Presei | Radio TV

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului Calin Popescu Tariceanu a declarat, marti, in legatura cu relatarile din presa potrivit carora el a eludat coada formata la Directia de pasapoarte si eliberare permise, ca exista o doza imensa de populism in Romania si ca nu a vazut si nu ar fi de dorit ca prim-ministri, ministri, presedintele tarii sa faca exercitiul de a sta la coada, informeaza Agerpres.

"Exista o doza imensa de populism in Romania. Trebuie sa ne hotaram ce vrem. Vrem ca anumiti oameni cu functii importante in stat sa se distinga stand la cozi, sigur nefiresti fara indoiala si pe care si eu le condamn, sau vrem sa se ocupe de ceea ce trebuie in functia respectiva, cum isi gestioneaza timpul ? Suntem intr-o faza de populism extrem in Romania care face sa existe aceste atitudini pe care le-am observat", a spus Tariceanu, la B1 Tv, explicand situatia relatata in media, potrivit careia el a eludat saptamana trecuta coada la DRPCIV pentru a-si reinnoi permisul de conducere.

De asemenea, presedintele Senatului a afirmat ca acea coada nu a fost de 1.000 de persoane, in conditiile in care seful institutiei i-a relatat ca in acel moment se eliberau intre 200 si 400 de permise de conducere pe zi.  

"Nici eu n-am vazut, nici nu cred ca ar fi de dorit sa vedem prim-ministri, ministri, presedintele tarii in trecut sau in viitor facand acest tip de exercitiu. Ramane de rezolvat de ce se intampla aceasta problema.

Am avut aceasta ocazie sa vorbesc cu seful institutiei si care mi-a spus: 'In momentul de fata se elibereaza intre 200 si 400 de permise pe zi". Deci nu 1.000, cum a fost facuta valva. Am vazut ca stirea a fost preluata nemestecat ca au stat 1.000 la coada. Intre 200 si 400 de permise pe zi pentru ca s-a concentrat in acelasi loc si Bucurestiul si Ilfovul si au un deficit de personal. Sigur ca ar fi problema Executivului pentru ca Executivul s-a angajat la debirocratizare.

Debirocratizarea vedem ca este, mai degraba, un slogan", a mentionat Tariceanu. El a adaugat, in context, ca in Romania, conform legii, inalti oficiali beneficiaza de un sistem de protectie asigurat de SPP.  

"Exista anumite protocoale intre SPP si institutii in cazul in care un oficial, eu sau altul care beneficiaza de aceste dispozitive, are nevoie sa mearga intr-o institutie publica, aceste protocoale prevad cum se realizeaza aceste comunicari si modul de functionare. Pentru ca exista anumite considerente de securitate care functioneaza in egala masura si in Romania si in alte state (...) in asa fel incat sa se evite situatii, incidente", a precizat Tariceanu.  

Totodata, presedintele Senatului a mai explicat ca a fost sa-si preschimbe permisul, a depus un dosar, a platit taxa la CEC si a fost chemat la ora 4,30 sa-si ridice documentul. "Mi-au transmis cei de la SPP: 'trebuie sa ne prezentam la 8 fara 20 sa depunem dosarul'.

(...) Pe baza informatiilor care au aparut in presa, probabil cineva din interiorul institutiei a anuntat. Nu incepuse inca programul de lucru, oficial, cu publicul. Am venit dupa aceea, seara, sa ridic permisul. Erau cateva persoane la rand", a mai sustinut Tariceanu.
























8984 vizualizari

  • +61 (63 voturi)    
    Unde matale (Miercuri, 24 august 2016, 0:23)

    MoemBius [utilizator]

    Tovarashu Razgandeanu faci ce trebuie?

    ......Daca da ......PENTRU CINE?
    ca pentru mine unul nu ai facut nimic de 27 de ani
    da NIMIC ....NIMIC
    • +45 (45 voturi)    
      i s-a deschis dosar penal (Miercuri, 24 august 2016, 0:55)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui MoemBius

      si acu isi construieste apararea... din functia de senator bineinteles.
      • +9 (9 voturi)    
        motocicleanu nu s-a ocupat decat (Miercuri, 24 august 2016, 9:18)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui mavis

        de hoții si de femei tinere. De aia nu are timp să stea la coadă. Mafia roșie kaghebista din care face parte vrea să împartă România în demnitari si cetățeni de mana a doua. La canal cu mafioții care au supt sângele tarii douăzeci și cinci de ani! Hai DNA!
      • +10 (10 voturi)    
        perfect punctat! (Miercuri, 24 august 2016, 11:06)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui mavis

        tariceanu lucreaza la scaparea penalilor!
        el a latrat tot timpul pentru toti puscariasiabilii, in speranta ca va construi un fel de mafie si toate lumea sa-l ajute si pe el cand ii va sosi randu' la zeghe.

        omu' asta merita sa infunde puscaria pe viata pentru cat rau a produs Romaniei. Fara drept de apel + munca silnica la ocna.
    • +10 (10 voturi)    
      Constitutia (Miercuri, 24 august 2016, 9:10)

      Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      ARTICOLUL 16
      (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.

      (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

      Amu, ce ne spune individul asta inainte de alegeri (vedea-l-as dand declaratii in afacerea Sterling si nu numai) ?
      Ca nu cunoaste Constitutia?
      Sau ca il doare la basca de ea?
    • +5 (5 voturi)    
      puteai sa te distingi deja (Miercuri, 24 august 2016, 9:17)

      goguleana lugojana [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      - daca aveai grija ca astfel de cozi sa nu mai existe
      - daca se putea sa facem 90% din procedura online iar acolo la politie sa mergem doar pentru poza
      - daca iti pasa cu adevarat de tara asta.

      in schimb te-ai distins prin
      - trocuri politice
      - puci
      - alte mizerii.
    • +4 (4 voturi)    
      Stai la coada si toti romanii vor fi mai fericiti. (Miercuri, 24 august 2016, 17:57)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      Caci munca ta consta numai in calomnii, excrocherii si casatorii. De aici, cu ce sa profite bietul roman? Stai la coada, poate atunci faci mai putin rau.
  • +52 (54 voturi)    
    Pai sa ne spuna Tariceanu (Miercuri, 24 august 2016, 0:27)

    transalpinarum [utilizator]

    cum a ajutat Romania in ultimele 12 luni sa zicem. Care sunt faptele lui de arme in parlamentul Romaniei! Sa faca si el bilantzul celor 4 ani de mandat, ca tot vin alegerile si ar trebui sa dea socoteala celor care l-au ales, uninominal, nu-i asa?
    • +29 (33 voturi)    
      ce vrem (Miercuri, 24 august 2016, 1:41)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Vrem sa nu mai fie cozi!
      E chiar asa de greu?
      • +7 (7 voturi)    
        Nu era nicio coadă (Miercuri, 24 august 2016, 6:03)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Aia 200-400 de oameni stăteau de câte 3-4 ori la coadă și păreau 1000, doar așa să apară la TV.
      • +4 (4 voturi)    
        Subscriu (Miercuri, 24 august 2016, 8:37)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Asta doream sa spun si eu. Iar articolul de pe TNR este elocvent.
        http://www.timesnewroman.ro/life-death/reguli-noi-la-permise-auto-daca-nu-plangi-de-nervi-pana-ajungi-la-ghiseu-mai-stai-o-data-la-coada
      • +5 (5 voturi)    
        Vrem sa nu fie cozi, dar pana nu mai (Miercuri, 24 august 2016, 9:36)

        Carpi [utilizator] i-a raspuns lui john70

        sunt cozi, sa se respecte LEGEA !!
        Cum sa-ti explic pentru tine lucrul acesta??, adica ,,LEGE'' ?
        Uite asa: Pentru ce a facut in ultimii 8 ani, multa lume ar vrea sa-l bata pe Tariceanu daca-l intalneste pe strada, dar se abtin pentru ca sunt opriti de LEGE !!
      • +6 (6 voturi)    
        Fii serios! (Miercuri, 24 august 2016, 11:53)

        serban b [anonim] i-a raspuns lui john70

        Cum mai faci diferentele intre cei cu functii importante si prostii ca mine si ca tine? Cozile sunt facute ca sa se vada statutul social.
        Pai domnule Tariceanu eu zic sa mai faceti o Romanie, una plina de autostrazi, de piste de biciclete, de scoli. Hai, CA CAsa Poporului o ocupati de ceva vreme, dati afara domne Tariceanu si poporu' din tara. Fara popor n-ai populisme si e lumea asa cum o vrei. Intr-o tara serioasa tineai si alea 5 neveste cu tine, nu trebuia sa le restitui poporului. Cat despre lungimea cozii, parol, nu erau 1000 de oameni la coada, erau doar doi oameni la coada, Tariceanul primul si inca un roman care s-a pus la coada de 1000 de ori.
  • +39 (43 voturi)    
    . (Miercuri, 24 august 2016, 0:33)

    adi.i [utilizator]

    Să-ți fie clar, tu, plătitorule de taxe, votantule, tu nu ești important.
  • +50 (52 voturi)    
    Doamne, ce cretin (Miercuri, 24 august 2016, 0:39)

    Boham [utilizator]

    oamenii cu functii trebuie sa faca in asa fel incat sa nu mai fie cozi, nu sa le ocoleasca, profitorule!

    te pune iar PSD-ul pe lista ca sa te voteze mortii din Teleorman, nu scapa poporul asta de oamenii ca tine
  • +35 (37 voturi)    
    Tariceanu vrea CORUPTIE si Hotie ! (Miercuri, 24 august 2016, 0:43)

    JohnAnticoruption [anonim]

    Sa nu uitan ca si Mr. Tariceanu are numai o gaura de intrare si iesire indiferent de faptul ca a fost manechin amator !

    C. P. ( KGB ) Tariceanu vrea Hotie si Coruptie in Parlamentul al Romaniei precum functii importante in Statul Roman de a desfasura activitatea corespunsatoare in interes PROPIU si pofund PARTICULAR .
    • -4 (4 voturi)    
      Ai definit perfect doctrina liberalilor (Miercuri, 24 august 2016, 10:22)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui JohnAnticoruption

      si a socialistilor/comunistilor de pretutindeni. Indiferent ca se chiama laburisiti sau democrati, socialisti sau oricum altcumva. Toti cei ce mor de grija celor multi si napastuiti.
      • +4 (4 voturi)    
        Culoare politica? (Miercuri, 24 august 2016, 12:38)

        JLuca [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        cum ai transformat tu asta in problema socialista?

        Baga pastila repede!
  • +35 (37 voturi)    
    Mama (Miercuri, 24 august 2016, 0:44)

    mitg [utilizator]

    Asta persista in prostia sa, nu-si da seama ca a antagonizati si proprii lui admiratori.

    Distinge-te stand la cozi si punct, iar daca nu este suficient de demn sa stai la cozi, faci o propunere legislativa sa schimbi sistemul si sa aplici/primesti permisul prin posta.
  • +36 (38 voturi)    
    ba asta e tampit ? (Miercuri, 24 august 2016, 0:49)

    BillytheGreat [utilizator]

    Nu e, ne crede pe noi asa. Si o tot tine pe a lui ca ce importanta scula e.In 26 de ani de cind e in politica nu "s-a ocupat de ce trebuie" ca sa nu mai existe coada asa incit nici mult-prea- importantul si nici muritorul de rind sa nu fie nevoit sa stea la coada, ba chiar sa nu mai existe notiunea de coada.
    • +37 (37 voturi)    
      Nu, e arogant (Miercuri, 24 august 2016, 1:08)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui BillytheGreat

      Inteleg din cuvintele nestatatorului la coada ca un chirurg, poate sta la coada, ca nu are de operat pe cineva important, (primii oameni in Stat plecand in strainatate la tratament).
      Un sef de antrepriza poate sta la coada, caci doar da faliment, nu e ceva grav.
      Un bolnav, o mama, o vaduva etc etc, trebuie sa stea la coada.
      Caci: vrem egalitate, dar nu pentru catei.
      • +2 (2 voturi)    
        Si inca ceva (Miercuri, 24 august 2016, 13:05)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        Chirurgul ala salveaza vieti zi de zi toata viata lui. Tariceanu e "important" doar temporar ca sef al senatului, chiar daca la inaltimea sa timpul curge altfel si iti da iluzia de vesnicie.
    • +35 (35 voturi)    
      He still doesn't get it (Miercuri, 24 august 2016, 1:27)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui BillytheGreat

      La cat de porcalan e, nici nu are cum. A crescut de mic in spiritul asta fanarioto-balcanic.
  • +26 (28 voturi)    
    da, e normal sa nu stai la coada (Miercuri, 24 august 2016, 0:53)

    Nevermind [utilizator]

    la DNA
  • +32 (32 voturi)    
    culmea nesimtirii (Miercuri, 24 august 2016, 1:02)

    Confuzu [utilizator]

    Treburi importante = sa puna la cale cu PSD cum sa jefuiasca tara?

    Ce face el, de fapt? Pe ce ia banii?
    Si mai platim si SPP-ul ca sa-l pazeasca sa nu-l scuipe cineva...

    Unul dintre cele mai nocive personaje din politica romaneasca, cu un tupeu care concureaza cu Dragnea, Ponta si Nastase (care continua sa dea sfaturi dupa ce a iesit din puscarie)
  • +35 (35 voturi)    
    Personal, aș dori (Miercuri, 24 august 2016, 1:04)

    Ronis ot Astria [utilizator]

    ca "oamenii cu funcții importante în stat" să fie cetățeni cinstiți ... adică, în cazul dvs., să vă fi luat o zi de concediu și să vă fi pus la coadă ... particular, referitor la dvs., aș mai dori să nu vă mai văd în viața publică ... în 26 de ani am ajuns să mă satur de mutra dvs.!
  • +35 (35 voturi)    
    Sa se ocupe de ce trebuie? (Miercuri, 24 august 2016, 1:17)

    galeo [utilizator]

    Ce trebuie sa faca asa important domnul Tariceanu, sa apere hotii si sa atace non stop justitia?
  • +31 (31 voturi)    
    cozile sunt expreia politicienilor (Miercuri, 24 august 2016, 1:25)

    MirceaCristian [anonim]

    Tariceanule

    ai aceleasi drepturi si nimic mai mult precum orice cetatean, te supui acelorasi reguli si proceduri

    daca sunt cozi, asta se intampla drept consecinta a incompetentei voastre, a politicienilor care nu sunt capabili sa administreze tara asta si ii fac pe cetani ca la 27 de ani sa trebuiasca inca sa se aseze la cozi...

    cat de retard poti sa fii ca sa provoci disucitii si polemici pe tema asta

    esti expresia vie a incompetentei politicienilor si parlamentarilor
  • +31 (31 voturi)    
    slabiceanu (Miercuri, 24 august 2016, 2:03)

    ras-putin [utilizator]

    Haha, si-a gasit alta scuza, adica nu s-a pus la coada ca sa nu para "populist". Le fierbe la toti creierul ala obstinat pe furtisaguri numai scuze cind sint prinsi incalcind legea dar n-are nici unul constiinta sa-si dea demisia.
  • +23 (25 voturi)    
    Măăăăi Căline, (Miercuri, 24 august 2016, 2:08)

    trilulilu [utilizator]

    ezistă o carte în care zice că nimeni nu e mai presus de LEGE.

    mai ezistă o altă carte în care sunt prevăzute soluţii pentru iubăreţi motociclişti ca tine şi alţii ....

    acolo zice de PROCURĂ.
    în schimb nu găsesc nicio carte despre soluţia matale.

    mai caut, dar DEGEABA, că nu găsesc.
    pls. o scrii matale acolo ştii unde ... unde au mai scris şi alţii.
    atenţie la timpii de plimbat in curte şi cu munca, pt că la urmă nu se suprapună :-)))
    că iese şi mai rău la final :-))
    • +3 (3 voturi)    
      eu nu sunt motociclenist (Miercuri, 24 august 2016, 11:32)

      LucianBaciu1 [anonim] i-a raspuns lui trilulilu

      dar sa fim seriosi: fotografia pentru carnet nu se poate face prin procura.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect (Miercuri, 24 august 2016, 13:03)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui LucianBaciu1

        Insa se poate conveni o data si o ora cand iti misti femurul la poza. Fara coada ca doar ti s-a zis cand sa vii. Intarzii 10 min, ghinion. Mai faci o programare.
  • +42 (42 voturi)    
    Nu erau 1000 (Miercuri, 24 august 2016, 2:24)

    Marius DanBalica [anonim]

    Erau de fapt 250 dar care s-au asezat de 3-4 ori la coada, ca sa se vada la televizor...
    Nu e nicio deosebire intre Monta si Moliceanu.
    Doi fatarnici.
    • +2 (2 voturi)    
      foarte tare (Miercuri, 24 august 2016, 8:41)

      MihneaUrsu [anonim] i-a raspuns lui Marius DanBalica

      ai pus punctul pe i ca prea repede uita lumea
    • +1 (1 vot)    
      curiozitate logica (Miercuri, 24 august 2016, 9:29)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Marius DanBalica

      Cum poti pune 250 de oameni, de 4 ori la coada, sa numeri 1000 deodata?
      • +3 (3 voturi)    
        De ce nu-l intrebi pe ponta ca (Miercuri, 24 august 2016, 13:59)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        el a declarat chestia asta. O fi stiind el ceva, nu degeaba si-a luat doctorat.
  • +32 (34 voturi)    
    Paralele (Miercuri, 24 august 2016, 2:29)

    Marius DanBalica [anonim]

    Exista vreo legatura intre cozile de la ambasadele si consulatele Romaniei si cozile de la permise auto?
    Da, legatura e data de dispretul lui Ponta si a lui Tariceanu fata de cei care stau la aceste cozi...
    • +3 (3 voturi)    
      Sa faci ce trebuie? (Miercuri, 24 august 2016, 8:08)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Marius DanBalica

      Adica sa dati legi ca sa scapati basma curata desi nu stiti decit sa furati? Parlamentul ROmaniei = rusinea Europei.
  • +4 (4 voturi)    
    Manechinul repetent... (Miercuri, 24 august 2016, 5:58)

    Tzepe [utilizator]

    ...se crede buricul pamantului.
    Plin de impotanta persoanei sale, rupt complet de realitatea din strada.
    S-a urcat scroafa-n copac.
  • +3 (3 voturi)    
    Uite un om mai important ca tine (Miercuri, 24 august 2016, 5:59)

    Captain Obvious [utilizator]

    http://9gag.com/gag/aK3A43O

    Nesimțitul!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Mosule,matale te-ai "distins "cu"opera"Sterling (Miercuri, 24 august 2016, 6:02)

    Plagarus [utilizator]

    Popescu T. are podul plin de lucraturi penale !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Asa deci (Miercuri, 24 august 2016, 6:13)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Nu ai pus problema cum `trebuie`, ca sa-ntelegi....
    1. Vrem ca legea sa fie una pentru toti.
    2. Vrem ca abuzul in functie sa nu se dezincrimineze.

    Ar fi indeajuns pentru neamul nostru, acum!
  • +3 (3 voturi)    
    Draga Calin, file de poveste (Miercuri, 24 august 2016, 7:08)

    feisbuk [utilizator]

    Pentru a te ocupa de functie, ma ofer sa ma ocup si eu de o functie - practic, sa te sterg zilnic la fund, pentru a avea mai mult timp de trreburile importante in care esti implicat.

    Al tau,
    TP
  • +4 (4 voturi)    
    Timp liber pt 3 nunti (Miercuri, 24 august 2016, 7:22)

    izolatu [utilizator]

    a avut?
    Nimeni nu i-a cerut dlui Tariceanu sa-si rezolve problema cu permisul de conducere in timpul programului de lucru; putea sa-si ia cateva zile de fara plata, sau din CO si sa-si rezolve problema.
    Ce, atunci cand s-a insurat a nu stiu cata oara, nu mai erau probleme importante de stat de rezolvat?
    Sau dl Tariceanu munceste zi si noapte, 24 h din 24 h ale zilei, numai in folosul cetateanului?
  • +3 (3 voturi)    
    functii importanate ?/ (Miercuri, 24 august 2016, 8:03)

    nedumeritul [utilizator]

    daca oamenii cu functii importante si-ar face treaba nu ar fi cozi.....de 1000 de oameni...
  • +3 (3 voturi)    
    RESPECT (Miercuri, 24 august 2016, 8:07)

    cepreudonim [utilizator]

    ROMANII VOR RESPECT. E ASA DE GREU????
  • +4 (4 voturi)    
    Așa, Tăricene (Miercuri, 24 august 2016, 8:15)

    slashroot [utilizator]

    Scuipă-ne în ochi, persistă în prostie. Pe urmă spune-ne că ai fost scos din context.

    Care sunt alea "funcții importante" și de ce sunt mai importante în România decât în Norvegia, să zicem?

    Tipul ăsta e expresia vie a clasei politice românești. El chiar crede ce spune, e sincer uimit că niște cetățeni obișnuiți îi cer lui să se comporte ca un cetățean obișnuit, când el a fost un profitor și un privilegiat parazitic toată viața.
    Văzându-l, îmi aduc aminte de Elena Ceaușescu explicându-le soldaților cum i-a hrănit ca pe copiii ei.
  • +3 (3 voturi)    
    dulaii (Miercuri, 24 august 2016, 8:17)

    zigot [utilizator]

    vor egalitate, dar nu pentru …oamenii corecti
  • +4 (4 voturi)    
    Las-o balta Caline! (Miercuri, 24 august 2016, 8:36)

    IoanPopescu2 [anonim]

    Au un talent teribil politicienii astia sa despice firul in patru, numai sa nu vada esenta problemei.
    Draga Caline! Rolul tau este nu de a sta la coada, ai dreptate, ci acela de a face sa nu mai fie coada! Pricepi tu chestia asta sau esti prea incuiat la cap sa o pricepi? Rolul unui politician este intr-adevar sa lucreze pentru oameni. Dar asta inseamna ca imediat ce ai vazut asa o coada sa faci stanga imprejur si sa rezolvi problema organizarii la nivelul acelei institutii astfel incat sa nu mai stea oamenii la coada. E clar acum?
    No, mars la treba si nu mai fa pe prostul cu noi!
  • +4 (4 voturi)    
    ce comunist (Miercuri, 24 august 2016, 8:39)

    toxx [utilizator]

    fosila bipeda. Prin simplul fapt de a sta la coada alaturi de oamenii de rand si poate raspunzand la cateva intrebari + stirile de rigoare, "casablanca" romanesc avea sanse mari sa castige capital politic, pt ca se duce la vale rau. Nu ca mi-ar fi placut sa castige capital politic, dar din perspectiva lui cam asta avea nevoie. Nici macar oportunist nu ii putem spune, pt ca asta era o oportunitate sa prosteasca niste oameni mimand o chestie. Dar a decis sa mearga pe ocolite, ca inainte de '89 atragand ura din partea oamenilor. Cat de indoctrinat si retardat sa fii sa persisti in prostie spunand de multiple ori ca nu e treaba oamenilor cu functii sa stea la coada ?
  • +4 (4 voturi)    
    taricene (Miercuri, 24 august 2016, 8:43)

    gnd [utilizator]

    N-are nimic, ca daca n-ai vrut sa stai la coada la permise, vei sta cu siguranta la coada pe scari la DNA si apoi la coada la Rahova.
    Ah, si asa ca sa stii, lumea nu a sarit la tine la beregata din populism, ci pentru ca nu te inghite si pt ca esti un corupt cinic ordinar si arogant.
  • +5 (5 voturi)    
    Credeam ... (Miercuri, 24 august 2016, 8:52)

    xxy [utilizator]

    Credeam ca parlamentul este in vacanta. Bietul domn tariceanu, se sacrifica pentru popor chiar si in vacanta. Are programul asa de incarcat sa faca ce trebuie, incat nu poate astepta la coada cu toti ceilalti.
  • +5 (5 voturi)    
    Vrem ca (Miercuri, 24 august 2016, 9:16)

    marki [utilizator]

    „anumiti oameni cu functii importante in stat sa se distinga” prin respect pentru oameni, prin modestie și bun simț! Dar pentru dom' Tăriceanu, mereu balonat de propria-i măreție, strecurat pe ușa din dos și cocoțat pe cel mai înalt scaun din Senat, nu contează aceste... fleacuri.
    Sper din tot sufletul să nu-i mai vedem mutra acră, constipată.
  • +4 (4 voturi)    
    Pe bune? (Miercuri, 24 august 2016, 9:36)

    DanielPredescu [anonim]

    Daca tu, domnule Tariceanu, ai fi facut ceea ce trebuie atunci cand ai facut parte din ”executiv” sau daca faci ceea ce trebuie acum cand faci parte din ”legislativ” nu ar fi trebuit sa stea nimeni la coada. Daca faci un simplu exercitiu de memorie istorica, o sa realizezi ca noi, ”palmasii” cum probabil ne spui, suntem satui de cozile la care am stat pe vremea comunismului pentru o portie de mancare. Poate tu at fi trebuit sa ne feresti si de acest lucru!
    Daca faci o lege ca voi, ”demnitarii” sa nu mai stati la coada, te rog sa faci o lege care sa va ajute sa intrati la zdup mult mai repede atunci cand, chipurile, ”gresiti” si savarsiti acte de coruptie. Mi-ar placea ca sa reintroduceti pedeapsa cu moartea pentru inalta tradare si marea coruptie si sa fiti executati precum in China, pe stadioane iar familia sa va plateasca glontul! Cinic, nu-i asa? Eu zic ca este mai bine sa stai lo coada!
  • +3 (3 voturi)    
    serios? (Miercuri, 24 august 2016, 9:40)

    shtou [utilizator]

    pe bune?mai poti tariceanule?phuaaa....hai ca astept urmatoarea faza cu tine..next episode
  • +4 (4 voturi)    
    Domnule Tariceanu (Miercuri, 24 august 2016, 9:49)

    Porcurorul General [utilizator]

    Citind cu atentie (ca presedintele KWJ) declaratia Dvs mi-am dat seama de un lucru esential in viata Dvs. Daca sa zicem in institutii s-ar deschide doua ghisee: "Oameni Importanti" si "Oameni Neimportanti", dumneavoastra ati sari chiar si peste coada de la ghiseul pentru oameni importanti in stat.

    Sincer si cu mana pe inima recunosc ca prostul am fost eu: v-am crezut mai destept ca om si va scuzam o parte din aroganta. Reusiti insa sa aratati contrarul si, colac peste pupaza, sa persistati in demonstratie.
  • +6 (6 voturi)    
    un comunist deghizat ... (Miercuri, 24 august 2016, 10:00)

    astronaut [utilizator]

    in cel mai autentic mod (romanesc) , asta vrea si privilegii individuale nu-i ajung privilegiile de grup !
  • +5 (5 voturi)    
    mentalitate de sef de colhoz (Miercuri, 24 august 2016, 10:19)

    bogdan1477 [utilizator]

    To'ar'shu Tariceanu, in primul si in primul rind vrem sa se respecte legea. Si daca legea nu zice ca seful senatului are voie sa fenteze coada la permise, inseamna ca e infractiune ce-ai facut matale. Mai departe, daca se considera ca asha oameni importanti nu-si pot consuma pretiosul timp cu statul la coada, putem schimba legea. Dar pina atunci, fiecare individ, inclusiv seful senatului trebuie sa respecte legile in vigoare. Punct. Restul e gargara pentru electoratul captiv.
  • +4 (4 voturi)    
    Stimabile, (Miercuri, 24 august 2016, 11:30)

    ostrogotul [utilizator]

    Statul la coada se face in timpul liber, nu in timpul serviciului, asa cum face orice om normal. Nu plec din timpul serviciului, cand am de rezolvat permisul/buletinul/pasaportul/etc. Imi iau o zi libera, daca orarul institutiei (sau coada) nu imi permite sa imi rezolv problema, dupa ce am iesit de la servici. Sau sa inteleg ca presedintele Senatului nu are concediu? Sau nu e dispus sa foloseasca concediul pentru a-si rezolva problemele personale? Si atunci isi rezolva problemele personale in timpul serviciului?
  • +3 (3 voturi)    
    . (Miercuri, 24 august 2016, 12:27)

    gb [utilizator]

    ca si cand noi ceilalti care stam al coada nu avem nimic altceva de facut. Multi dintre noi suntem obligati sa ne luam o zi de CO pentru a rezolva probemele cu administratia
  • +2 (2 voturi)    
    Vacanta (Miercuri, 24 august 2016, 14:18)

    andrei1232000 [utilizator]

    Tov Tariceanu este in vacanta deci avea tot timpul din lume sa stea la coada. Ca la munca la Parlament nu se grabeste sa se intoarca.
  • 0 (0 voturi)    
    D-le Tăriceanu (Vineri, 7 aprilie 2017, 13:57)

    AdrianOltean [anonim]

    Vrem ca oamenii importanți din stat să se ocupe de măsurile necesare CA SĂ DISPARĂ COZILE !!! Cu totul! În felul ăsta și oamenii angajați la ghișee ar putea fi mai folositori societății.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri