Ambasadorul rus la Bucuresti, despre scandalul provocat de donatia pentru Cumintenia Pamantului: Suntem nevoiti sa facem fata unui val de isterie xenofoba

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 9 octombrie 2016, 10:29 Revista Presei | Radio TV

Cumintenia Pamantului
Foto: Mediafax
Ambasadorul rus la Bucuresti, Valeri Kuzmin, sustine ca dupa donatia simbolica pentru Cumintenia Pamantului se vede ''nevoit'' sa faca fata unui ''val de isterie cu elemente ce pot fi descrise drept xenofobe'', desi campania Papaya Advertising a fost cea cu ''sentimente neprietenoase, provocari''.

''Povestea este simpla, ca un ou, ca painea. Cand am ajuns aici era perioada concediilor. De cate ori treceam prin Piata Victoriei spre vizitele pe care le faceam colegilor din corpul diplomatic, vedeam aceasta fotografie uriasa pe fatada cladirii guvernului. Eu nu inteleg bine romaneste si mi-am intrebat colegii despre ce este vorba. Si mi-au spus ca este o campanie nationala pentru strangerea de fonduri ca sa se cumpere aceasta statuie a lui Brancusi, ca un semn de recuperare a mostenirii nationale. Le-am spus, foarte bine, de ce nu, sa aratam ca sustinem aceasta campanie. Dar, mi-au spus ca din pacate pe retelele de socializare, campania este insotita de un fel de videoclip care pleaca de la presupunerea ca nimic bun nu poate sa apara dinspre Rusia. Si in acest context in mod particular au invinuit Rusia Dumnezeu stie pentru ce. Asa ca am simtit ca trebuie sa avem si noi o opinie in aceasta privinta, tot pe retelele de socializare'', a detaliat ambasadorul intr-un interviu acordat Digi24, potrivit Mediafax.

El a precizat ca nu poate spune ca a fost initiativa sa personala, ci a fost un grup din ambasada, pe ale carui sfaturi si donatii s-a bazat - ''modeste, dar simbolice''.

''Iar, ca rezultat, din pacate, pana acum, chiar daca nu am primit vreo dovada ca ar fi ceva neprietenos in filmul nostru, suntem nevoiti sa facem fata unui fel de val de isterie, cu elemente care pot fi descrise drept xenofobe. Ni s-a spus ca nu avem dreptul la o opinie. Pretextul lor era ca acel film mai lung, neprietenos, era o initiativa privata, iar initiativa noastra ar fi una oficiala. Nu este una oficiala, este o reactie umana fireasca la evenimentele care au loc. Daca un popor aduna bani sa isi rascumpere mostenirea, ne exprimam solidaritatea. Nimeni nu este impotriva unui astfel de lucru. Dar daca este insotita (campania, n.r.) de provocari, de sentimente neprietenoase impotriva tarii mele, nu pot sta deoparte. Trebuie sa imi exprim opinia'', a motivat Kuzmin.

Pe de alta el a mentionat ca nimeni nu i-a spus pana in prezent ''ce anume a fost neprietenos in adevaratul sens al cuvantului, nu la emotiile cuiva in mod personal sau ale unui anume grup'' in materialul video al Ambasadei.

''Va pot spune ca pana acum am discutat deja despre aceasta chestiune, m-am familiarizat cu ea nu doar de pe retelele de socializare, dar am vorbit personal cu mai multi oameni. Si nu am auzit comentarii de genul celor pe care le aud pe retelele de socializare. Ca este un act neprietenos, umilitor si asa mai departe. Dupa parerea mea, daca vrem sa invatam ceva despre partenerii si vecinii nostri, despre pozitia lor, trebuie sa le lasam inainte de toate dreptul sa isi exprime opinia'', a adaugat el.

Intrebat de ce inca mai simte Rusia nevoia sa ne invete istorie, Valeri Kuzmin a replicat ca Romania nu ar trebui sa ia acest film drept o declaratie oficiala semnata si parafata a Rusiei.

''Va pot dezvalui un secret: i-am rugat pe prietenii nostri din Romania sa faca o contrainterpretare, daca vreti (la campania Cumintenia Pamantului ''Ultimul tren'', n.r.). Nu va spun ca aceasta este o interpretare perfecta a istoriei. Aceasta este o interpretare a prietenilor nostri din Romania drept una pozitiva. Repet, nu este o pozitie formala a Rusiei, nu este pozitia unei adunari de istorici, a unei comisii comune, este opinia mea. Imaginati-va ca istoria nu stie la conditional sau modul subjonctiv, imaginati-va ca armata romana nu s-ar fi alaturat aliantei impotriva imperiului turc, in acel razboi. Poate ca prima recunoastere internationala a independentei Romaniei ar fi fost amanata, poate pana la inceputul primului razboi mondial'', a detaliat el.


Citeste mai multe despre   






















6390 vizualizari

  • +36 (48 voturi)    
    Nu mai omorati civili, maniacilor! (Duminică, 9 octombrie 2016, 10:44)

    OmulNou [utilizator]

    Si veti vedea cum nu va mai uraste nimeni.

    Ce repede se victimizeaza rusul, saracul de el, nici n-ai crede ca-si ia ordinele de la un psihopat.
    • -15 (27 voturi)    
      Rusia a simtit vulnerabilitatea afacerii Brancusi (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:45)

      LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui OmulNou

      Si pistoneaza pe acest subiect.
      Intreaga campanie pentru "Cumintenia Pamantului" e o gafa pe orice plan imaginabil: economic, cultural, social, moral. O gafa care are si un iz penal.
      Dar o radiografie exacta a gradului de "inteligenta" si gregaritate a "intelighentsiei" romanesti.
      • +3 (3 voturi)    
        ma intreb intre Pitesti si Bucuresti (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

        ce se poate intampla....
        • +4 (6 voturi)    
          rusnacii plini de tupeu (Duminică, 9 octombrie 2016, 20:51)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          O să și-o ia la cap așa cum și-au luat-o si altadata. US știe să negocieze cu rusnacii spre diferența de ue care stă în genunchi in fata lui putler. Hai US!
    • +20 (22 voturi)    
      De ce va uraste toata lumea ??? (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:35)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      La intrebarea asta ar trebui sa raspunda ciolovecul. Si daca ne pui sa facem un exercitiu de imaginatie, imagineaza-ti ca americanii n-ar fi pompat in economia URSS in al doilea razboi mondial, nu v-ar dat tehnologia pentru fabricarea de tancuri (T34), de nave, de avioane. Ce ati fi fost acum ???///
    • +4 (6 voturi)    
      " Executia " lui Constantin Brâncuși la Academia (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:26)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      R.P.R.! !
      Asa suntem noi romanii, indiferent cat de sus am urca. Vai de ei academicieni, si inca unii de prima marime! Acum ne straduim
      sa procuram prin subscriptie publica doar o piesa a marelui vizionar, la un pret exorbitant, cand puteam avea, iata, 200. Ce sa
      mai zici?! L-au infierat cu manie proletara pe un artsit inegalabil! Un proces verbal al unei ședințe din 1951 a Secțiunii de
      Stiința Limbii, Literatură și Arte s-a transformat într-un un document de istorie întunecată. Academicieni și intelectuali români de prima mînă, universitari cu greutate și pretenții participă la unul dintre cele mai anticulturale momente din istoria Academiei Române: o dezbatere legată de opera lui Constantin Brâncuși. Ea a avut loc în urma ofertei sculptorului român de a lăsa moșternire statului român circa 200 de lucrari și atelierul sau din Impasse Ronsin no 10. Academciienii și intelectualii români au respins oferta lui Brâncuși și astfel o impoartantă parte a moștenirii Brâncuși a ajuns în proprietatea statului francez. Ce a putut face politica din academicieni, din Academie și din arte vedem abia acum, cînd „omul nou” s-a făcut praf, iar „viitorul luminos” din anii comunismului s-a întunecat demult
      Proces verbal Nr. 10 al sedinței din 7 martie 1951 Ședința este prezidată de tov. Acad. M.Sadoveanu Participă: Acad. Gh. Călinescu, I. Iordan, Camil Petrescu, Al. Rosetti, Al. Toma, G. Oprescu, Jean Al. Steriadi, V. Eftimiu și tov. Geo Bogza, Prof. Al. Graur, Prof. I. Jalea, I. Panaitescu-Parpessicius și K. H. Zambaccian. Și-au scuzat absența tov. Acad. Gala Galaction și tov. Lucian Grigorescu. 1. Se citește procesul-verbal al ședinței din 28 Februarie a.c., care se aprobă. 2. Tov. Acad. I. Iordan depune raportul de activitate pe luna Februarie 1951 al Institutului de Lingvistică și tov. Acad. G. Oprescu depune procesul-verbal al ședinței din 1 Martie a.c a Institutului de Istoria Artei. 3. Tov. Prof. Jalea dă citire unei note de completare a comunicării D-sale asupra sculp
  • +40 (46 voturi)    
    Cand ati dus oameni in Siberia (Duminică, 9 octombrie 2016, 10:46)

    aniod [utilizator]

    cum erati scumpisor?
    Iubitorii aproapelui? De romanii morti pe drum si de cele facute acolo nu v-a intrebat nimeni?
    • -32 (46 voturi)    
      cu ce sunt vinovati rusii de azi (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:27)

      deveselu [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      Fata de ce au facut bunicii lor, e ca si cum am zice ca noi suntem vinovati de pogromurile de la iasi
      • +21 (25 voturi)    
        cu ce?...:))))) good joke (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:36)

        unu_din_Romania [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

        Pentru ca sustineti aceeasi lideri cu aceeasi ideologie lininisto-imperialista de acu' 100 de ani, care considera ca pot sari la gatul oricarei tari vecine fara sa raspunda vreodata pentru abuzuri, razboaie, vieti omenesti pierdute sau distruse...DE AIA!
        PS: Bunicii rusilor au furat un tezaur, de atata corectitudine rusii nu l-au returnat nici pana azi. Alte intrebari "nevinovate" mai ai?
        • -7 (13 voturi)    
          baiete (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:01)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui unu_din_Romania

          rusii n'au intrat peste noi. nemtii si romanii, cu italenii si ungurii, au invadat rusia.
          europa occidentala a invada rusia pt a doua oara, si de data asta, ca si napoleon, au plecat cu coada intre picioare.
          numai ca, bolsevicii au fost mai jmecheri decat rusii tzaristi, au ajuns si ei in mijlocul ioropei, luptand, ne'asa, cu hitleristii.
          c'asa'i in tenis, o mai dai si taiata, si lobata....

          daca vreti sa fiti ioropeni, ochii si urechea la berlin, cand vorbeste anghelina.
          • +4 (8 voturi)    
            Reichstag 1945-kremlin 2016/2017 (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:55)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Primul Steag Romanesc alaturi de steagul NATO aduce eliberarea Moscovitilor !
          • +1 (1 vot)    
            serios? (Luni, 10 octombrie 2016, 17:28)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Pai daca n-au intrat peste noi cum se face ca erau in Chisinau in 28 mai 1812 si apoi din nou in 28 iunie 1940 fara absolut niciun act ostil din partea noastra care ar fi putut provoca "intrarea peste noi"?

            "Baiete", daca ai probleme in a merge la ma-ta-n rusie, scrie unde iti faci veacul si te ajut eu.
          • +1 (1 vot)    
            Citat de pe Wikipedia: (Luni, 10 octombrie 2016, 19:58)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            „ Pe 26 iunie 1940, România a primit un ultimatum din partea Uniunii Sovietice, prin care se cerea evacuarea administrației civile și a armatei române de pe teritoriul dintre Prut și Nistru, cunoscut ca Basarabia, și din partea nordică a regiunii Bucovina. În cazul în care retragerea nu s-ar fi făcut în termenul impus de patru zile, România era amenințată cu războiul.[1] Din cauza presiunilor conjugate ruso-germane venite de la Moscova și de la Berlin, administrația și armata române s-au retras pentru a evita războiul. Aceste evenimente s-au petrecut în context geopolitic mai larg, în care, prin pactul expansionist Ribbentrop-Molotov din 23 august 1939, Germania nazistă și Uniunea Sovietică își împărțiseră, în mod imperialist, sferele de influență teritorială în Europa Răsăriteană, după care, tot în 1939, a început cel de-al Doilea Război Mondial, prin atacarea Poloniei de către Germania hitleristă, la 1 septembrie 1939.

            În cea mai mare parte a teritoriului ocupat, sovieticii au proclamat RSS Moldovenească, iar partea sudică a Basarabiei, Bugeacul, și nordul Bucovinei au fost alipite la RSS Ucraineană. Odată cu proclamarea RSS Moldovenești, RSSA Moldovenească, republică autonomă „moldovenească” de la răsărit de Nistru, a fost împărțită între cele două republici sovietice vecine, Moldova sovietică și Ucraina. Ocupația sovietică a fost întreruptă, pentru scurtă vreme, în 1941, după ce România a declanșat operațiunile militare de eliberare a teritoriilor ocupate de URSS ca parte a Operațiunii Barbarossa)[2], dar teritoriile au fost în cele din urmă recuperate de sovietici în 1944.”

            Atunci au intrat rușii peste noi.
            Dacă n-ar fi fost, nu s-ar fi povestit.
          • 0 (0 voturi)    
            Istoria e complicata DAR... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 22:34)

            unu_din_Romania [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            "bolsevicii au fost mai jmecheri decat rusii tzaristi"...cred ca bolsevicii nu erau nemti sau italieni..tot rusi se cheama; si cum se face ca nici urmasii bolsevicilor nu au returnat tezaurul?? sunt si ei la fel de corecti ca "profesorii" lor.

            PS: Romania n-a avut mult de ales: ori alierea cu unii sau altii...ori dezintegrarea (iar RUSIA era una din partile interesate la o halca din tara)
      • +19 (23 voturi)    
        Sunt vinovati ca nu-si asuma crimele (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:40)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

        facute de inaintasii lor. Ei traiesc aproape exclusiv din petrolul si bogatiile naturale extrase din teritoriile cucerite, unde au exterminat autohtonii. Nu sunt in stare sa fabrice mai nimic util unei societati normale, traiesc si acum, dupa 200 de ani de expansiune, doar din ce au furat si ce fura. Este un stat medieval, au mijloace de existenta de vremea lui Ghinghis-han. Iar cei care traiesc acum in Rusia aproba ticalosiile lui putin si le convine acest mod de existenta. Iata de ce sunt vinovati.
      • +12 (12 voturi)    
        Sunt vinovati de sustinerea lui Putin, (Duminică, 9 octombrie 2016, 14:25)

        OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

        de sustinerea unui /// la conducerea unei tari cu arme nucleare, a unui om atat de arogant incat e dispus sa creasca cheltuielile militare in situatia in care nu are bani de pensii.
      • +11 (11 voturi)    
        extraordinar (Duminică, 9 octombrie 2016, 14:41)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

        Ultima gaselnita ce-am auzit-o: Stalin n-a fost rus, ci georgian, de ce sa invinovatim rusii?
        • +8 (8 voturi)    
          Stalin (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:39)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          a condus puterea sovietelor, in marea uniune cu rusii in frunte.
      • +5 (7 voturi)    
        principial trebuie Taxidermiati (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

        asa va fi echilibru..pentru fapta bunicilor !
    • -15 (31 voturi)    
      Argumentul tau (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:54)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      si-a depasit perioada de valabilitate.
      Cel care a dus oameni in Siberia era REGIMUL Stalinist,
      si a facut-o fara discriminare. A dus si milioane de rusi.
      Daca vrei sa argumentezi corect, ia exemplu de la [rov] si intreaba de Transnistria, de Georgia,de Crimeea, de Donbas, de Siria.
      Si tot de la [rov] citire,
      "Noi uram POLITICA regimului mafiot/comunist.
      Rusii sunt un popor remarcabil. "
      Subscriu.
      • +17 (19 voturi)    
        Ia zi : Molotov (prim-ministrul URSS, (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:14)

        Carpi [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        care in anii '30 pana in mai '41 a pregatit razboiul de incorporare a Europei in URSS ), tot georgian era ca Stalin , sau de etnie rusa ????
        In afara de Beria sau Litvinov, care din guvernul sovietic nu era rus ??????
        La Katyn cei 22.000 de intelectuali polonezii au fost impuscati de georgieni sau de rusi ?????????
        • +4 (6 voturi)    
          la Katyn au fost impuscati ofiterii polonezi (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:47)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

          poate erau si intelectuali...
          • +3 (3 voturi)    
            Toti ofiterii sunt intelectualitatea (Duminică, 9 octombrie 2016, 22:56)

            Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            unei tari !!!.
            La Katyn au fost impuscati in ceafa ,,pe alese'', acei profesori de la tara, functionari de stat, mici antreprenori e.t.c.
            Toti aveau haine de ofiteri, dar de fapt faceau parte din rezerva civila !.
            Adica rolul lor la mobilizarea generala a armatei poloneze era sa conduca in lupta numerosele grupuri (plutoane) de taranii si muncitorii din fabrici, inarmati cu pusti si haine de soldat simplu.
            Ofiterii profesionisti din armata de timp de pace sunt complet insuficienti la numar pentru mobilizarea generala.
      • +11 (15 voturi)    
        Va inselati (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:54)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Brancusi a dorit sa-si lase atelierul de la Paris si operele respective mostenire statului Roman. Statul roman comunist a refuzat. De ce era statul roman comunist? Pentru ca asa au vrut rusii si conducatorul lor mult iubit, Stalin. Sa verificam pe unde mai sunt statui ale lui Lenin in picioare.
        Sa verificam daca am primit tezaurul Romaniei inapoi, dupa ceea ce a spus Lenin s-a implinit> Lenin a spus: " Se va inapoia primului guvern comunist din Romania" S-a inapoiat? NU. deci rusii pe ce pun mana nu mai pun inapoi. Intr-adevar sunt remarcabili. Hotie in stil mare.
        • -8 (12 voturi)    
          Putini stiu ca (Duminică, 9 octombrie 2016, 16:12)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui aniod

          o buna parte din tezaur a fost cheltuita pentru plata comunistilor romani cand erau in ilegalitate, pentru traiul lor si pentru actiunile de sabotaj pe care le puneau la cale.
          • +3 (5 voturi)    
            N-am inteles mesajul. (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:17)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

            Poate clarifici.
            • -3 (5 voturi)    
              Si mai putini stiu ca (Duminică, 9 octombrie 2016, 20:38)

              Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

              atunci cand NC a ridicat problema tezaurului in timpul unei vizite oficiale la Moscova, Brejnev i-a raspuns ca ar trebui luate in calcul toate materialele de razboi cu care a fost aprovizionata armata romana de catre rusi (inainte de revolutia bolsevica) si ca s-ar putea ca romanii sa iasa datori. La care NC a tacut malc si nu a mai ridicat niciodata aceasta problema. Stia, desigur, si ca banii pe care ii primea el in ilegalitate erau achitati de sovietici in baza faptului ca la Moscova se afla tezaurul.
              Cand Thorez s-a plans rusilor ca francezii primesc mai putini bani decat romanii, i s-a raspuns ca francezii nu au la Moscova niciun tezaur.
          • +4 (8 voturi)    
            Sa dea banii inapoi, caci au FURAT! (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:42)

            aniod [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

            RUSII AU FURAT!
            Rusii omoara acum sirieni nevinovati!
            Rusii au adus comunismul in Romania.
            Rusii su intrat cu forta in Moldova.
          • 0 (0 voturi)    
            Putin(ii) (Luni, 10 octombrie 2016, 20:05)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

            știu că puțini cunosc adevărul, în general
            Dar dumneavoastră de unde știți?
      • +8 (10 voturi)    
        Deci daca Putin omoara si rusi pe langa ucraineni (Duminică, 9 octombrie 2016, 14:27)

        OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        atunci e-n ordine, nu?

        Da-ti demisia de la postaci, angajeaza-te maturator de zapada.
      • +1 (1 vot)    
        remarcabil de prost (Luni, 10 octombrie 2016, 17:34)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        altfel nu ar alege mafioti si comunisti
    • -8 (14 voturi)    
      insiberia (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:45)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      majoritatea celor dusi in siberia erau cetateni rusi.
      erau dusi, nu de poporul rus, nu de organizatii civile, ci de guvernele tzarist si apoi bolsevic.
      ambele guvernari opresive au fost demolate tot de rusi, de poporul/popoarele din rusia.
      asa cum si la noi, comunistii au fost alungati de romani.

      atat filmul ala de propaganda, prost facut, cat si raspunsul rusilor sunt de tot rahatu'.
      din cate am inteles io, rspunsul rusesc a fost de fapt, tot romanesc, facut de, cum zice ambasadorul, prietenii nostri din ro.
      • +5 (7 voturi)    
        Faptul ca (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:45)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        au facut genocid cu propriul popor, nu scuza genocidul facut cu alte popoare.
        Cine a omorat miile de ofiteri polonezi in padurea de la Katyn??????
        Rusii!
        • -3 (7 voturi)    
          mai draga, (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:58)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aniod

          mata esti vinovat ca maniu si alti politicieni, precum si multi ofiteri ai armatei regale, dar si muncitori si mai ales tzarani fost omorati in puscariile din romania, la stuf, la canal, ca tzaranilor li s'a luat pamantul si au murit de foame, ca mii de sarbi, machedoni, dar si romani, din banat, au fost stramutati in baragan?

          atunci si nemtii sunt la fel de vinovati ca rusii, de lagarele de concentrare, de milioanele de morti pe front, si toate atrocitatile si crimele de razboi.

          americanii sunt vinovati ca i'au extermianat pe pieile rosii, englezii, portughezii si spaniolii pt. sclavie, comertul cu sclavi, etc.

          vad ca sunteti multi..
          dupa miniusuriele alea.

          afla de la mine ca de vina sunt soferii si biciclistii, nu altii ! :-))
          • 0 (6 voturi)    
            Nemtii (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:16)

            aniod [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            au platit.
            Orice greseala s-a intamplat in istoria Romaniei, eu, ca cetatean roman am suportat consecintele. Rusii nu au recunoscut crimele facute
          • 0 (4 voturi)    
            Nemtii (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:16)

            aniod [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            au platit.
            Orice greseala s-a intamplat in istoria Romaniei, eu, ca cetatean roman am suportat consecintele. Rusii nu au recunoscut crimele facute
            • -3 (5 voturi)    
              pe rusi nu i'a intrebat nimeni (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:57)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aniod

              dar daca vrei, iaca ieltzin a recunoscut rolul uniunii sovietice in inrobirea popoarelor si a dat tonul ruperii uniunii.

              in sprijinul sau au fost milioane de rusi, iesiti in strada.
        • 0 (6 voturi)    
          mai incerc odata (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:28)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui aniod

          ca vad ca idea nu patrunde pana la neuronul vostru responsabil cu ideile.
          Nu rusii au comis genocid ci regimul criminal stalinist. Cu executanti de diferite natiuni, rusi, ucrainieni, georgieni, azeri, moldoveni si inca o duzina.
          Pot sa va fac o lista cu toate cazurile de crime de razboi si genocid comise de alte regimuri ale altor natiuni, cred ca e suficient numai pentru europeni.
          Interesant e ca aceasta transgresiune a urii asupra relatiilor cu rusii nu se regaseste in viziunea voastra, de exemplu, asupra nemtilor. A, da, ei nu au facut genocid niciodata. Sau nu?
          • +1 (1 vot)    
            esti un bolovan fara seaman (Luni, 10 octombrie 2016, 17:39)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            pai nemtii de cand s-a terminat razboiul tot platesc si cer scuze.
            Ia zi, tactu Phutin ce plateste si cand si-a cerut scuze?
          • 0 (0 voturi)    
            Ca rabinul de la Buhuși. (Luni, 10 octombrie 2016, 20:16)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            Și tu ai dreptate și el are dreptate.
            Nici părinții noștri n-au fost vinovați de intrarea României în Război, dar au plătit cu vârf și îndesat despăgubiri. Nici noi nu suntem vinovați de confiscarile făcute de comuniști, dar plătim cu avânt despăgubiri.
        • 0 (4 voturi)    
          merkel e vinovata (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:46)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aniod

          ca nemtii au impartit polonia cu rusii.
          adica, sa fim cinstiti, hitler si stalin si'au impartit polonia.
          au nemtii sau rusii vina ?!
          that's for you to say !!
          • +1 (1 vot)    
            nemtii sunt la ani lumina distanta de voi ma! (Luni, 10 octombrie 2016, 17:42)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Voi astia ai Trollistanului sunteti inca cu aceeasi mentalitate pe care o aveau nemtii cand ati semnat pactul cu ei.
            Spre deosebire de voi, trollisor, nemtii au progresat, au platit, si-au cerut mii de scuze si sunt priviti cu respect.
  • +15 (21 voturi)    
    Ce-ar fi (Duminică, 9 octombrie 2016, 10:47)

    aniod [utilizator]

    sa te cheme pe tine la Moscova, acum. Tie iti place iarna acolo, la minus 40 de grade.
    • -2 (6 voturi)    
      tragi pe nas ?! (Duminică, 9 octombrie 2016, 19:03)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      altfel nu'mi explic intrebarea, postare matale. parol. ! :-)
  • +17 (21 voturi)    
    de rusine (Duminică, 9 octombrie 2016, 10:50)

    rov [utilizator]

    veti pleca din transnistria, georgia, ucraina, cecenia, siria.
    Drept buna credinta inapoiati tezaurul si Crimeea...
    Ne rugam ca poporul vostru sa ororile ocupatiei.
  • -7 (25 voturi)    
    Esti in eroare stimabile (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:02)

    rov [utilizator]

    XENOFÓB, -A, xenofobi, -e, adj., s. m. și f. (Persoană) care manifestă aversiune față de persoane de altă naționalitate sau față de alte popoare. – Din fr. xénophobe.
    Noi uram POLITICA regimului mafiot/comunist.
    Rusii sunt un popor remarcabil.
    • +9 (13 voturi)    
      "Rusii sunt un popor remarcabil" (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:57)

      ZVrk [utilizator] i-a raspuns lui rov

      domnule "noi", ai avut asta scris pe beletel? Ai aprobare de la komenduire? Ca altfel pierzi postul de comentator la hotnews!!!
      Pai nu merge asa tovarase "noi", ca "noi" a fost inventat si folosit de komunistisa arate ce multi e "noi" ...
      • -7 (13 voturi)    
        nu e cazul (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:31)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui ZVrk

        esti fericitul posesor al unui loz necastigator.
        "noi" cei care gandim stim ca nu exista natiuni proste, doar manipulate si prost conduse.
        • 0 (2 voturi)    
          Este absolut corect . . . (Luni, 10 octombrie 2016, 11:32)

          Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui rov

          . . . ce spui atat in aceasta postare cat si in cea anterioara in care spui ca rusii sunt un popor remarcabil, numai ca vezi dumneata in cazul de fata se aplica proverbul ala romanesc cu oaia face si capra trage. Este stiut faptul ca doua popoare remarcabile cum sunt rusii si nemtii in general au avut conducatori rai care nu odata au pus propriile popoare in situatii de razboi si saracie. Nu avem cum disocia politica rusiei de proriul ei popor, atat timp cat un conducator ca Putin este sustinut de peste 50% dintre membrii natiei. Stim ca rusii l-au dat pe Tolstoi, pe Dostoievski, pe Siskin pe Prokofiev si foarte multi oameni de valoare dar in acelasi timp l-au dat si pe Stalin pe Beria pe lenin si uite astazi pe Putin. Asa ca aici nu e vorba de oameni care gandesc si oameni care nu gandesc ci de oameni care isi spun propriile pareri, lucru pentru care nu trebuie sa fie etichetati. Numai bine!
  • +10 (12 voturi)    
    Sunteti nevoiti sa suportati consecintele (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:07)

    ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator]

    Oriunde e scandal sau coruptie in tara asta, sunteti voi in spate. N-ar fi mai bine sa va luati /// SVR si sa-i trimiteti acasa ?
  • +19 (21 voturi)    
    Russian BS. (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:09)

    unu_din_Romania [utilizator]

    Nici omuletii verzi din Crimeea nu au fost rusi domnu ambasador, nu?
    Xenofobi, ai?...cand a pus rusu bocancu peste alte natii si i-ai dus la racoare pe cei ce s-au impotrivit a fost ok... dar NOI suntem xenofobi. Rusia nu a facut NICIODATA NIMIC, NIMANUI..nu-i asa dom' ambasador?
    Political BS.
  • -11 (15 voturi)    
    Rusia a simtit vulnerabilitatea afacerii Brancusi (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:12)

    LiviusAcris1 [anonim]

    Si pistoneaza pe acest subiect.
    Intreaga campanie pentru "Cumintenia Pamantului" e o gafa pe orice plan imaginabil: economic, cultural, social, moral. O gafa care are si in iz penal.
    Da o radiografie exacta a gradului de "inteligenta" si gregaritate a "intelighentsiei" romanesti.
  • +5 (9 voturi)    
    ! (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:13)

    CTGOnline [utilizator]

    Si din pacate noi suntem nevoiti sa avem o Rusie care are prieteni in Romania.
  • +12 (14 voturi)    
    Cat a costat "videoclipul"? Pariu ca a costat mai (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:23)

    Maniu [utilizator]

    mult decat donatia jenant de mica pentru o "mare" putere care, intre altele, a detinut (nu stiu daca mai detine inca) vreo zece vile interbelice, de mare valoare arhitectonica, la Snagov, drept prada de razboi si dupa 1990? Cata chirie ar fi trebuit sa plateasca pentru ele? Puteau dona echivalentul ? Sa ne spuna dl. ambasador cit a platit pentru clip (slab oricum).
    Al doilea aspect: Rusia sa recunoasca, asa cum Germania a recunoscut raul facut oamenilor, raul pe care l-a facut exportul de ideologie criminala. Faptul ca inca se simt atacati de atacul la stalinismo-leninism-comunism ce vrea sa spuna? Ca inca il apara?
  • +12 (16 voturi)    
    Ei aș... (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:25)

    Amoredivino [utilizator]

    „Si in acest context in mod particular au invinuit Rusia Dumnezeu stie pentru ce.”
    Nu doar Dumnezeu știe, ci și noi știm (străbunicii, bunicii și tații noștri) - pentru ce toate națiunile limitrofe Rusiei învinuiesc Rusia. Finlanda/Suedia/Polonia/România/China/Japonia/Afganistan - au avut niște expierențe excesiv de amare cu Rusia.
    Rușii știu că nici chiar dacă ne-ar înapoia tezaurul (aprox 100 tone Au) nu ar face decât o reparație minoră față de nenorocirea pe care au reprezentat-o pentru România.
  • +15 (17 voturi)    
    imaginati-va domnule ambasador (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:28)

    SkyDan [utilizator]

    ca toate tarile porneau un razboi impotriva rusiei bolsevice in 1940. azi nu mai erati decat in jurul moskovei si leningradului.

    ca si inchisoare a popoareleor rusia e condamnata la inapoiere, la mizerie si la conflict deschis cu toata lumea.

    daca in 1990 ati scapat acum nu mai aveti sanse. va veti cheltui tot bugetul pe aparare dar nu veti putea sa va aparati. prea multa lume ravneste la aceasta placinta pe harta lumii numita rusia. chinezii n-ar vrea decat jumatate.

    o tara atat de mare cu o contributie minora la evolutia omenirii.
    o tara cu un pIB cat benelux-ul.
  • +18 (20 voturi)    
    Vai, vai, (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:30)

    rutger [utilizator]

    saracutzii de rushi ! Sunt agresati xenofob de unii, da' o sa le raspunda ei cu pumnu', c-asa-i in lupta pentru pace !!
  • +15 (17 voturi)    
    tezaurul (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:32)

    Irizat [anonim]

    "ca un semn de recuperare a mostenirii nationale."
    daca rusia vrea sa ajute la recuperarea mostenirii nationale, nu trebuie sa doneze nimic ci doar sa inapoieze ce ne apartine: tezaurul.

    nu mai vorbim de stivele de morti, bunici violate, de petrol si grane...alea s-au dus si pt asta numai dumnezeu stie cum se mai poate compensa.
  • +14 (20 voturi)    
    Returnati tezaurul furat Romaniei (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:34)

    tudorLeo [utilizator]

    Bai nesimitule tu vorbesti de valori morale si conduita, tocmai voi v-ati gasit? Ai uitat sa spui ca furati tot ce prindeti, ca omorati pe oricine are o opinie, ca ati muls Romania de toate bogatiile de-a lungul deceniilor. Acum apari sa ne inveti pe noi ce sa credem despre Rusia? ///
  • +6 (16 voturi)    
    Agent provocator (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:42)

    Caucazian [utilizator]

    Kuzmin e un agent provocator. Din nefericire, provocarea i-a reușit perfect de data asta. Românii au reacționat exact așa cum a vrut Moscova. A fost un test, atenție. Vor veni și alte provocări, mai puțin benigne.
  • -18 (24 voturi)    
    Incercand sa fiu cat mai detasat (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:44)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    de aceasta polemica, parca as da dreptate ambasadorului rus. Xenofobia face parte din gena romanilor, asa cred eu. Uneori si pe mine insumi ma surprind stapanit de acest sentiment, dar ma scutur rapid si imi revin.
    • +9 (9 voturi)    
      de fapt (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:11)

      tenere [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      esti detasat in Romania, troli sovietici trebuie sa stiti ca rusia nu este binevenita nicaieri in lume si oricunde a fost a intrat cu forta

      stati la voi asa detasati si lasati lumea in pace, ///
    • +3 (3 voturi)    
      La unguri (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:55)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      v-ati uitat? Dar la englezi?
    • +1 (1 vot)    
      La unguri (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:55)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      v-ati uitat? Dar la englezi?
    • +4 (6 voturi)    
      Care xenofobie a romanilor, postacule? (Duminică, 9 octombrie 2016, 14:29)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Aia din cauza invaziilor repetate comise de rusi? Aia din cauza furtului de teritoriu, iarasi, comis de rusi?

      Invata istoria, postacule, n-am castigat nimic de pe urma "relatiilor" cu rusii, dar am pierdut foarte mult.
    • 0 (0 voturi)    
      Pe bune, (Luni, 10 octombrie 2016, 20:28)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      cioban or pasztor?
      Să știți că eu n-am nicio problemă cu națiunile conlocuitoare.
      Mă întreb cum de trăiesc atâtea nații aici dacă românii sunt așa cum ziceți dumneavoastră?
  • +18 (22 voturi)    
    Domnule Ambasador! (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:47)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Nu numai ca Dumnezeu stie de ce in Romania se manifesta o stare xenofoba fata de Rusia, dar stie pana si ultimul om din acesta tara si toti oamenii mari din Rusia si chiar si Dumneavoastra ca ne-ati furat fara rusine 93 de tone de aur din tezaurul incredintat voua cu incredere spre pastrare acum 100 de ani. Si acum iesiti cu 100 de euro in mana spunand ca vreti sa ajutati la recuperarea patrimoniului national! Chiar nu va e rusine de gestul Dumneavoastra? Asa ca nu mai faceti pe nestiutorul si pe miratul ca am respins cu demnitate pomana Dumneavoastra, pentru ca nu va sta bine. In Romania, mai ales ca in iltimul timp ne tot amenintati in diferite moduri, nu o sa gasiti prieteni pana nu veti inapoia ce ati furat!
    • +3 (5 voturi)    
      Au furat 2 tezaure (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:21)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      L-au furat si pe al doilea , 200t de aur, dar asta cica legal, ca despagubiri de razboi si plata pentru cheltuielile de refacere a tarii (adica pentru furtul tuturor fabricilor din Romania si transportul lor in rusia).
  • +13 (17 voturi)    
    Si tezaurul Romaniei? Si armatele rusesti? (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:58)

    zzztop [utilizator]

    Ce se mai aude de inapoierea Tezaurului Romanesc?

    Sau armatele rusesti care ocupa parti din Ucraina, Moldova si altele?

    Sau liderii opozitiei ruse si din mass-media critica fata de Putin impuscati rand pe rand?
  • +12 (16 voturi)    
    Teatru (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:10)

    NicolaeA [utilizator]

    Se mira ca se vede ''nevoit'' sa faca fata unui ''val de isterie cu elemente ce pot fi descrise drept xenofobe'' ! Sigur nu se astepta la un val de extaz prietenesc; poate-l asteapta pe Rogozin care a promis ca vine in Romania la bordul unui bombardier strategic ! Evident, o vizita "prieteneasca" !
  • +7 (11 voturi)    
    hm (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:16)

    gear six [utilizator]

    "au invinuit Rusia Dumnezeu stie pentru ce"...asa e , invinuim rusii Dumnezeu stie pentru ce, poate ar trebui sa iti indrepti un pic fata spre Dumnezeu si afli mai multe, gospodin Valeri...nu se stie niciodata.

    "daca este insotita (campania, n.r.) de provocari, de sentimente neprietenoase impotriva tarii mele, nu pot sta deoparte"...vezi discutia de mai sus, poate afli si de unde vin sentimentele astea "neprietenoase".
    citeste si anexele alea secrete ( secrete o perioada de timp) ale pactului Ribbentrop-Molotov si te luminezi repede.

    "Nu va spun ca aceasta este o interpretare perfecta a istoriei." ....calci pe urmele autocratului Vladimir Vladimirovici.
    De ce interpretati voi istoria?Cu ce va ajuta? N-aveti ceva mai bun de facut , si va cautati de treaba, este?

    Te-ai gandit vreodata ce s-ar intampla daca brusc ati avea de lucru( ceva de lucru peste puterea voastra) si n-ati mai avea timp sa va ocupati de joaca asta obisnuita cu vecinii?
    Crezi ca o sa mai aveti timp de porcariile astea?

    La noi la romani este un proverb aplicabil voua rusilor, mai ales zilele astea : "de ce ti-e frica de aia nu scapi".
    Tine-l minte, viata voastra e determinata de ceea ce ganditi si faceti.
    Si in ultimul timp faceti numai prostii.
  • +14 (16 voturi)    
    Prietene (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:21)

    clint [utilizator]

    daca vrei sa fii atat de prietenos precum vrei sa pari, atunci eu as incepe cu:

    1. Jos labele de pe Moldova.
    2. Returnati ( macar partial ) tezaurul.
    3. Terminati cu retorica agresiva la adresa NATO si amenintarile la adresa Romaniei, santajul economic la adresa Moldovei si a celoelalti fosti sateliti. Cat timp NATO nu a luat vreo bucatica din teritoriile voastre in schimb voi ati ciupit de peste tot, la fel cum tarile NATO si UE au aderat de bunavoie si nu ocupate sau santajate ca la URSS-ul vostru, nu aveti nici un drept va luati de NATO.
    4. Terminati cu propaganda voastra bolsevica de pe toate site-urile romanesti si moldovenesti care ne tine pe loc de 25 de ani.
    5. Lasati-ne sa ii judecam si sa ii bagam in puscarie pe toti securisto-FSN-istii pe care i-ati instalat dupa ce ne-ati deturnat Revolutia din 89 si care au facut harcea-parcea aceasta tara doar-doar ne vom satura de "kapitalism" si ne vom intoarce spasiti in bratele Rusei.
    6. Cereti-va scuze formale fata de ce ne-ati facut din 45 incoace.

    Lista e mult mai lunga, dar pana nu vedem un minim de bunavointa reala, nu declarativa, nu putem avea un dialog. Avem sute de ani de agresiuni fizice sau diplomatice din partea Rusiei si nu suntem singura tara in situatia asta. Romanilor le recomand sa invete istorie adevarata nu propaganda nationalist-rusofila care inca se preda prin scoli si vor intelege ce vecin dusmanos avem la est. Dar chiar si asa, cu toata propaganda voastra, nu va asteptati de la tari ca Romania sau Polonia sa uite prea curand ce le-ati facut. Numai mujicii vostri sau ucraineni cu creierele imbibate in alcool pot sa fraternizeze cu calaul.
  • +8 (10 voturi)    
    Oricat va va injura toata lumea.... (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:25)

    gigiN [utilizator]

    ...tot nu ar fi suficient pentru magariile si pentru crimele voastre !!!
  • +6 (8 voturi)    
    Rusia perfida (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:27)

    Vlad-I [utilizator]

    Prima data provoaca si acum fac pe victimele. Nu mai cumparati gaz si materie prima de la rusi.
  • -16 (18 voturi)    
    Rusia... (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:41)

    OvidiuStoica [anonim]

    Nu rusii invadeaza acum Europa ci arabii si africanii.
    Cu miile zilnic , cu milioanele pe an.

    Isteria anti-rusa din Romania e dirijata propagandistic de media centrala romaneasca din frica.
    Frica NU DE RUSI ci din frica de o posibila simpatie a romanilor fata de rusi si de respingere a Vestului ce pare determinat sa se sinucida etnic si cultural.
    • +5 (9 voturi)    
      Cate ineptii poti scrie (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:53)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Nu este isterie anti-rusa este un sentiment cimentat in sufletul romanilor intr-un interval de 200 de ani. Daca n-au putut scoate acest sentiment cand au ocupat fizic Romania dupa razboi si au incercat sa prosteasca oamenii cu colhozuri si cu istoria falsa a rusiei bolsevice, nu vor putea nici acum. Ce treaba au Romanii cu africanii si arabi??? In Romania 92% din populatie este reprezentata de romani, iar 98% sunt crestini, cum ar putea sa ne sperie coloratii?
    • +3 (3 voturi)    
      Va inselati (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:49)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Milioanele de morti de foame din Ucraina, atrocitatile facute de armata sovietica cu prizonierii de razboi, lagarele de munca fortata in care au fost dusi tineri basarabeni, nu sunt propaganda, sunt istorie adevarata ce se transmite din om in om, de la cei ce le-au trait si le-au vazut cu proprii lor ochi.
  • +12 (16 voturi)    
    Am o nedumerire, (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:45)

    Leul in iarna [utilizator]

    domnule ambasador. Ce țară reprezentați dumneavoastră? RUSIA sau UNIUNEA SOVIETICĂ?
    • 0 (0 voturi)    
      Ce diferență este? (Luni, 10 octombrie 2016, 20:32)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      Între una și cealaltă?
      Oricum, ambasadorul își face treaba sa.
  • +11 (15 voturi)    
    Atitudine . (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:49)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Matale , domnule ambasador , ai crezut ca esti inca in Basarabia si toata lumea trebui sa-ti inghita mofturile . Pe romaneste , daca nu sti , te-a mancat in fund sa ne arati ce scula esti matale intr-ale politicii internationale . Poporul rus este remarcabil pe total , dar cateodata mai da si rebuturi . Arata-ne ca nu esti in categoria asta si uita pentru ceva vreme ca reprezinti un stat care astazi este condus de serviciile speciale . Cred ca ai vazut in istorie cum se lasa cu '' capete taiate '' cand , la o adica , poporul se satura de asemenea specimene . Chiar si voi ati avut asemenea momente in timpul lui Boris Eltin , cand cei din servicii s-au ascuns in fundul Rusiei . Nici nu poti sa sti cum se sucesc vremurile , nu ? .
  • -23 (25 voturi)    
    Hai sa nu mai suparam ursul rus (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:52)

    galeo [utilizator]

    Hai sa nu mai suparam ursul rus, sa nu ne-o luam peste ochi.

    Ii provocam prea mult pe rusi, bazandu-ne ca avem ca spate pe americani
    • +12 (12 voturi)    
      Ai o gandire de cocalar (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:59)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Daca nu iti aperi tu drepturile, cine sa o faca? Uneori trebuie sa faci si sacrificii pentru asta, trebuie sa si risti, trebuie sa suporti si pierderi. Dar, de obicei, principiile corecte de comportare, asta si in dreptul international, ofera o baza buna pentru a obtine , in final, succes. Ori, cum tot ceea ca gandesc si doresc romanii in relatia cu rusii se bazeaza pe dreptate, in sensul bunului simt acceptat de toata omenirea, in final vom avea castig de cauza. Daca esti un bun roman, trebuie sa sustii Romania indiferent de circumstante.
      • -7 (7 voturi)    
        Daca latrati (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:30)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Daca latrati ca niste pechinezi nu inseamna ca va veti atrage respectul rusilor.
        Eu nu am nimic cu rusii, ce a fost in istorie a fost.
        Daca e sa dezvelim rahatul istoriei ar trebui sa ne spargem capetele cu ungurii, turcii, etc
  • +1 (5 voturi)    
    serios?! (Duminică, 9 octombrie 2016, 14:37)

    liviu_ [utilizator]

    si cine a inceput?!
    cand incepeati sa-mi deveniti mai putin antipatici o dati cu bata in balta...
    eu cred ca de fapt voi vreti cu tot dinadinsul sa va urasca toata lumea!
  • -9 (13 voturi)    
    ... alo HN... (Duminică, 9 octombrie 2016, 15:47)

    Observatore [utilizator]

    ... datzi cu ceva antirabic pe aici pt unii deja fac spume la gura... .
    • +7 (9 voturi)    
      n-ai decat sa (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      te muti in siberia.
  • +9 (9 voturi)    
    Afara cu rusul... (Duminică, 9 octombrie 2016, 17:50)

    extrapolat [utilizator]

    ... provocator din Romania. Asta nu este diplomat, este agitator profesionist.
    Bai rusule afumat, hai sa-ti spun cateva motive pentru care te urasc romanii, pe tine si pe tot ce tine de Rusia/ URSS:

    1) Ati invadat Romania si ati luat Basarabia cu forta
    2) Ati adus comunismul in Romania
    3) Ati furat tezaurul si nu l-ati adus inapoi nici pana azi
    4) Ati supt din Romania timp de 10 ani de dupa WWII
    5) Din cauza comunistilor adusi din URSS s-a facut colectivizarea, o drama imensa pentru un popor, milioane de oameni au suferit, milioane de tarani au ramas fara pamant, printre care si bunicii mei, fortati sa dea pamantul la colectiv, pentru ca altfel tata nu mai era primit la scoala (doar una dintre sicanele comunistilor)
    6) Ati deportat miloane de romani in Siberia, Kazhstan si alte locuri din URSS, ati distrus intelectualitatea din Basarabia, ati distrus fibra unui popor prin deportari si mutari fortate de populatii neromane, rusofone
    7) Ati omorat milioane de oameni
    8) Armata Rosie a violat si batjocorit milioane de femei din Polonia pana in Romania pe tot frontul de est
    9) Sunteti cel mai respingator popor din lume, un popor de exploatatori si exploatati, o natie fara respect pentru valorile umane, o natie complexata si singura din cauza comportamentului vostru fata de vecini

    Mai recent, in zilele noastre:
    10) Armata a 14-a inca ocupa o parte din Romania
    11) Ati invadat Ucraina, Georgia
    12) Amenintati Tarile Baltice si toata Europa de Est cu invazia
    13) Ati omorat sute de mii ce civili in Siria, bombardati spitale si ati infaptuit crime de razboi
    14) Imprastiati minicuni, duceti razboi cibernetic si de propaganda cu toata lumea civilizata

    Toate crimele odioase comise de rusi nu se pot ierta, nu se pot uita. Trebuie transmise din generatie in generatie ca lumea sa stie cu cine avem de-a face. De data asta sunteti cam singuri...
    Sper ca Rusia cum este azi sa nu mai existe in scurt timp, sunteti o rusine pentru omenire si o pata mare care trebuie sa dispara.
    • +5 (5 voturi)    
      Iti explica slugile mancurtului Mazeta (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:14)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui extrapolat

      Cum ca rusii de azi nu-s aia de ieri, si ca daca te-ar lua de supt aripa imperialista americana, supt cea de porumbel pacificator bullshevin....o sa fie bine, bine ca in Rusia unde zghiara aia de foame intoxicati cu alcool in saracie lucie.
    • +4 (4 voturi)    
      Iti explica slugile mancurtului Mazeta (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:14)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui extrapolat

      Cum ca rusii de azi nu-s aia de ieri, si ca daca te-ar lua de supt aripa imperialista americana, supt cea de porumbel pacificator bullshevin....o sa fie bine, bine ca in Rusia unde zghiara aia de foame intoxicati cu alcool in saracie lucie.
  • +10 (10 voturi)    
    Gibonul de stepa de la ambasada mujica (Duminică, 9 octombrie 2016, 18:00)

    Wanheda [utilizator]

    si gugumaniile sale; alungati specimenele de genul asta din tara, ca fac rau si put.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică