Consilierul guvernatorului BNR: Nu este nicio gaura in buget

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 15 ianuarie 2017, 11:46 Revista Presei | Radio TV

Lucian Croitoru
Foto: Hotnews
Consilierul guvernatorului Bancii Nationale, Lucian Croitoru, a declarat pentru Digi24 ca gaura de 10 miliarde de euro despre care vorbeau social-democratii nu exista.

"Nu este vorba de nicio gaura, de la un an la altul bugetul nu-si transforma resursele. Noul an fiscal incepe de la 0, cu veniturile pe care le planifica sa le corecteze si cu cheltuielile pe care le planifica a le face. Deci nu exista legatura intre ele", a declarat Lucian Croitoru in emisiunea "In fata ta", pe care Digi24 urmeaza sa o difuzeze duminica.

Amintim ca presedintele PSD Liviu Dragnea vrea infiintarea unei comisii care sa ancheteze modul in care s-au facut rectificarile bugetare din august-noiembrie anul trecut de catre guvernul Ciolos, dupa ce, sustine Dragnea, ar fi depitat o "gaura" de 10 miliarde din buget.

Ulterior Dragnea a renuntat la  termenul de "gaura" si a sugerat ca cele doua comisii de buget din Camera si Senat vor ancheta rectificarile pozitive operate de Guvernul Ciolos in 2016. De asemenea, el a admis ca ''gaura'' de miliarde este diferenta dintre veniturile prognozate si cele realizate.

Liderul PSD a precizat ca, in conformitate cu programarea initiala, la adoptarea bugetului pentru 2016 veniturile era estimate pe final de an la 231,1 miliarde lei, iar la sfarsitul anului veniturile au fost de 221,1 miliarde lei, mai putin cu 10 miliarde.


Citeste mai multe despre   



















13260 vizualizari

  • +45 (63 voturi)    
    PSD viseaza (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:00)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pesedistii viseaza gauri in buget probabil din proprie experienta sau pentru ca asta e scopul primar - sa fure din buget cit pot. Hoțul strigă hoțul!
    • -10 (22 voturi)    
      Cu guvernul zero au dreptate. (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:35)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ținta pentru bugetul de stat este zero.
    • +13 (17 voturi)    
      Dar Pinochio? (Duminică, 15 ianuarie 2017, 19:04)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Dragnea ar face bine sa constituie o comisie care sa-l ancheteze pe Victor Viorel Pinochio pentru cei 500 de milioane de dolari date cazacilor !!!
      • +4 (8 voturi)    
        Acolo nu e gaura! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 20:07)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

        Acolo e...hau!
        Ori pe puscafrias nu il intereseaza haul dat de pesedea ci presupusele gauri puse in carca altora.
        Apropo, mormintele dezgropate in Telemorman nu sunt tot... gauri. Pálea cine le ancheteaza, Livache!?
    • +2 (6 voturi)    
      Dar Pinochio? (Duminică, 15 ianuarie 2017, 19:04)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Dragnea ar face bine sa constituie o comisie care sa-l ancheteze pe Victor Viorel Pinochio pentru cei 500 de milioane de dolari date cazacilor !!!
    • 0 (0 voturi)    
      ancheteaza cum a fost posibil (Luni, 16 ianuarie 2017, 17:49)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      sa fie o "gaura" de 10 mld dar sa nu fure nimeni nimic !

      asta e ingrozitor pt PSD .. nu le vine sa creada asa ceva - spera ca totusi a luat cineva ceva si vor face 50-50
  • -48 (66 voturi)    
    ba este (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:03)

    Gustav666 [utilizator]

    Atata vreme cat s-au estimat prin minciuna 235 miliarde permitand tehnocratilor doua rectificari pozitive, este o mare gaura. De caracter, as zice cu blandete...
    • +38 (50 voturi)    
      s-au estimat prin minciuna? (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:22)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      domnule, iti sugerez sa pui mana pe o carte de statistica. Unde te crezi cu sofismele astea?
      • +29 (43 voturi)    
        estimarea asta (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:00)

        chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        a fost facuta de ponta. sunt curios ce gaura lasa psd-ul la visul de 253 de miliarde incasate.
        • +7 (11 voturi)    
          pai ponta are o gaura de 14 miliarde. (Duminică, 15 ianuarie 2017, 17:57)

          ouyang [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

          daca e sa o luam pe estimari. dar despre asta nu vorbeste mustaciosul.
      • -18 (28 voturi)    
        Nu prin minciuna (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:08)

        Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        Aprecierea ar fi prea blanda, ci, mai exact, prin fals intelectual in acte publice si uz de fals. Actiune premeditata pentru a permite cheltuieli altfel nesustinute legal. Puscarie. In ce priveste Statistica..., sper ca nu esti Voineag.
        • +22 (30 voturi)    
          nu pricepi! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:23)

          q1953 [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          Ori nu pricepi ori esti activit PSD! Daca faceau cheltuieli cum zici tu, ar fi depasit deficitul. Daca stii se-i acela?!
        • +19 (29 voturi)    
          Intrebare (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:24)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          DE UNDE cheltuieli nesustinute legal, daca deficitul a fost mai mic decat s-a dorit (2.59 vs 2.95) si s-a cheltuit cu 10.8 mld lei mai putin decat s-a previzionat?

          Cat o sa mai tineti placa asta?


          Ps. Singurul lucru fata de care esti reticent e probabil bunul-simt.
      • +12 (20 voturi)    
        Bata! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:02)

        q1953 [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        Carte la PSD-isti? La ei merge bata!
      • -4 (6 voturi)    
        hehe (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:55)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        Se crede la sediu la partid :))
    • +45 (51 voturi)    
      greu cu matematica (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:50)

      VladSnow [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

      "Găurile" astea în buget se formează fie având venituri mai mici, fie cheltuieli mai mari.

      Daca ai atât venituri mai mici cât si cheltuieli mai mici, cum e cazul aici, nu e nicio gaură.

      Mai mult, dacă cheltuielile au scăzut mai mult decât au scăzut veniturile poți face o rectificare pozitivă. Simplu, nu-i așa? Dar na, când ești plătit să postezi e normal să nu vezi lucrurile simple.

      De exemplu, sa zicem ca e vorba de bugetul tău pe 2016, făcut in decembrie 2015.

      Ai estimat ca familia va avea venituri de 20 mii euro din salarii, cheltuieli curente de 18 mii euro, vei câștiga 30 mii de euro la loterie, și vei cumpăra o mașina de 28 mii euro daca câștigi la loterie, și vei pune si 4 mii euro deoparte.

      Estimare venituri: 30 + 20 = 50
      Estimare cheltuieli: 28 + 18 = 46
      Excedent bugetar: 4

      Pe la jumătatea anului constați ca e imposibil să câștigi la loto 30 mii euro așa ca estimarea a fost greșită. Cum cumpărarea mașinii era condiționată de câștigul loto, automat nu mai cumperi nici mașina cu 28 mii euro.

      În schimb în ianuarie ai primit o mărire de salariu, pentru că ai făcut multe postări pe Hotnews în 2015 și șefii tăi sunt mulțumiți. Ocazie cu care venitul tău anual din salarii crește de la 20 mii euro la 24 mii euro.

      Noile estimări sunt:

      Estimare venituri: 24
      Estimare cheltuieli: 18
      Excedent bugetar: 6

      Deci, deși veniturile au scăzut, excedentul tău bugetar estimat a crescut, deci poți face o rectificare pozitivă.

      De exemplu poți aloca cele 2 mii euro suplimentare excedent pentru înlocuirea caloriferelor și montarea unei centrale de apartament.

      După rectificarea pozitivă, rezultă:

      Estimare venituri: 24
      Estimare cheltuieli: 18 + 2 = 20
      Excedent bugetar: 4

      Și uite așa, poți face rectificări pozitive cu venituri mult mai mici decât cele estimate inițial, fără să apară nicio mare gaură. Despre caracterul cuiva care postează la comandă în schimb nu vreau să comentez.
      • +21 (27 voturi)    
        Bravo! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:30)

        europeanul2 [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

        Excelent comentariu VladSnow!
        • 0 (0 voturi)    
          nu e deloc excelent ! (Luni, 16 ianuarie 2017, 18:02)

          silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

          pt ca e mult prea lung si depaseste cu mult capacitatea RAM a tipilor care ar trebui sa primeasca raspuns

          pe viitor cateva sfaturi: comentarii scurte-scurte / cu cel mult 2-3 cifre incluse / cel mult o adunare sau in cel mai rau caz o scadere (in nici un caz inmultiri, impartiri, procente si Doamne-fereste de radicali-logaritmi-derivate-integrale) / un singur scenariu (deja 2 scenarii introduc panica si haos) / de mentinut in toate comentariile aia cu 30.000 Eu castigati la loterie (pentru tonusul mental)
      • +18 (24 voturi)    
        Elegant (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:19)

        UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

        Minunat modul cum puneti problema. Dar e dificil intr-o societate care se informeaza tot mai putin, iar daca o face, e dintr-o singura sursa..

        Mai mult, ne-am facut parca un scop din a actiona permanent bazat pe zvonuri, nu pe date.

        Legat de executia bugetara. S-a incasat cu 9.6 mld. lei mai putin decat s-a previzionat. 8 mld. provin din nerealizari pe parte de proiecte europene. Aceste proiecte trebuiau pregatite si lansate in 2014-2015 pentru a se putea incasa de pe urma lor in 2016, deci nu doar acest guvern trebuie tras la raspundere. Randul lui vine in 2017-18. Alt aproape un miliard vine din scaderea incasarilor din TVA. Tinand cont ca acesta a scazut cu 17% (24 -> 20) la 01.01.2016, nu este o surpriza, ba chiar o scadere de sub 2%. Deja am acoperit aproape toata "gaura". Bineinteles, nu este asa de simplu, dar poti sa-ti faci o idee. La nivelul datelor din 11.2016 eram inca in grafic, insa in decembrie s-a incasat neasteptat de putin (raportat la 2015). De aici probabil si previziunile optimiste. Daca este ceva de anchetat, asta ar fi din ce pix s-au facut anumite previziuni in 2015 (cu privire la bugetul pe 2016) si din ce motive s-au estimat incasari mai mari in 12.2016 si nu s-au realizat. ATAT.

        Acum legat de gaura, s-au incasat 9.6 mld mai putin decat previzionat, DAR s-au cheltuit 10.8 mld mai putin decat previzionat. De aici si deficitul de 2.59, nu 2.95. Gauri au doar unii in cap. Intradevar, s-au estimat incasari mai mari la rectificarile bugetare, de aici si cheltuieli ceva mai mari, dar cand aceste incasari nu s-au realizat, nici nu s-a cheltuit extra, ci chiar mult mai putin. Dar, in bunul stil mioritic, vedem minusurile doar acolo unde ne convine..
        • -4 (10 voturi)    
          o mica erata (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:45)

          nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

          proiectul trebuia trebuia terminat si receptionat in 2015 ca sa incasezi in 2016. Trebuia -un proiect mare- sa fie aprobat in 2012.
      • -9 (17 voturi)    
        e o posibilitate (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:44)

        corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

        uite aici alta
        Ai cumparat masina, si speri pana in ultima clipa ca o sa castigi la loterie?
        bugetul tau o sa arate super pana la final :
        Estimare venituri: 30 + 24 = 54
        Estimare cheltuieli: 28 + 18 = 46
        Excedent bugetar: 8
        iar la anul cand e randul nevestei sa faca bugetul afla si ea situatia adevarata...
        NU AI CASTIGAT LA LOTO
        iar bugetul pe 2016 a fost de fapt
        venituri: 24 = 24
        cheltuieli: 28 + 18 = 46
        deficit bugetar: 22
        OUPS
        • +10 (16 voturi)    
          astia nu se opresc niciodata (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:08)

          Scotty [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

          asa si?
          ce vrei sa spui?

          ca stii si tu sa aduni? ne gandeam si noi ca nu sunteti toti prosti, nesimtiti da.

          cisteste asta:

          "deficitul a fos 2.6%", sau pe acolo, deci tremina cu prostiile. adica pe intelesul tau, nu si-a cumparat mercedes-ul ala bun de parcat in statia de RATB.
        • +5 (11 voturi)    
          Am (Duminică, 15 ianuarie 2017, 16:07)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

          prognozat venituri de 100 lei si cheltuieli de 103 lei-deficit 3%.Spre sfarsitul anului descopar ca sunt in deficit de 1.5%,deci pot sa fac o rectificare pozitiva de 1.5% ca sa ajung la 3%.Si cu toate ca mi-am propus sa mai cheltui 1.5%,n-o mai fac.
          Asta inseamna ca gaura e in cap,nu in buget,mai...
          In afara de China -da' nu sunt sigur-nu prea exista tari cu excedent bugetar.Toti traim pe datorie,datorii facute pentru investitii ,nu pentru pensii si salarii,mai...
          Si sa mai stiti-nu cred ca v-ati gandit-aia 3% sau cat o sa fie deficitu' lui Dragnea trebuie sa-i imprumutam,mai...
      • +3 (7 voturi)    
        super corect! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 20:06)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

        daca nici acum nu inteleg pesedistii de pe aici cum sta treaba cu "gaura"...
    • +30 (36 voturi)    
      estimarea (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:06)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      a fost facuta de guvernul Ponta , sper sa nu uitati acest lucru , guvernul Ciolos a lucrat cu bugetul facut de catre Ponta si aprobat de parlamentul majoritatii PSD
      • -11 (17 voturi)    
        las-o ma ca macane!!! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:50)

        corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

        legea bugetului pe 2016 a fost publicata pe 19.12.2015 la o luna dupa instalarea guvernului Ciolos.
        In plus guvernul Ciolos a facut 2 rectificari in august si in noiembrie...
        Avem doua posibilitati aici... fie toti poscacii ca tine manaca rahat, fie aveti dreptate si Ponta i-a facut lui Ciolos si bugetul si rectificarile bugetare, caz in care Ciolos e un mare bou.
        Te las sa alegi care posibilitate e mai realista...
        • +12 (18 voturi)    
          Bugetul (Duminică, 15 ianuarie 2017, 16:00)

          fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

          Se stie bine ca Ciolos a preluat bugetul pregatit de catre ministri PSD , in data de 13 Noiembrie domnu Campeanu impreuna cu domnul Nica si domnul Teodorovici I-au prezentat proiectu de buget pe 2016 la palatul Victoria si gvernul Ciolos a lucrat pe acel proiect . Rectificarile facute incadreaza bugetul in deficitul asumat asa ca nu au nici un impact negative , ce tot o dam in sus si in jos cu aceste rectificari? Cititi declaratia ministrului de finante de ieri care spune ca trezoreria are bani . Nici macar PSD nu contesta ca buget se incadreaza in deficit .Deci???
    • +15 (19 voturi)    
      >>>>>>>>>>>>>>>>> (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:09)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      234 miliarde.
      Pune cifrre care sa fie mai usor de retinut de prostime.
    • +11 (17 voturi)    
      Curiozitate (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:20)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Cum cataloghezi o estimare de crestere a veniturilor cu 1.6% (proiect buget pt 2016), cand, la inceputul aceluiasi an, scazi valoarea principalei surse de venit (22-23% din total) cu 17% (TVA de la 24 la 20)? Sau cand estimezi un sac de bani incasati din proiecte europene pe care NU LE-AI PREGATIT? Sau, si mai bine, mari proiecte care stau blocate din motive birocratice (lipsa de autorizatii de tot felul) si din lipsa de plati efectuate la termen? Tot gaura de caracter?
    • +20 (26 voturi)    
      PATETIC! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:12)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      oh da, mult caracter are in schimb Dragnea si gasca pesedista, nu mai avem aer de caracterul lor!

      Ciolos a fost singurul premier in Romania ultimilor 70 de ani care a intrunit calitatile umane,morale si profesionale necesare acestei functii.

      Valorile etice, onoarea, demnitatea si onestitatea acestui om sunt contestate de o adunatura de hoti neo-ceusisti incolonati in spatele unui condamnat la inchisoare?!

      Ce ironie sinistra....
    • +9 (15 voturi)    
      Ce (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:30)

      naica [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      gaura?Eete un mare gol in cunostintele economice ale lui dragnea.///.
    • +9 (15 voturi)    
      Minciuna de 235 md s-a aprobat in... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:53)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      parlament! E Lege!!! Unde era tovaraselul drac.nea? Unde putea fi ''gaura'' atata timp cat toate cifrele sunt transparente si chiar se publica in Monitoare Oficiale . In niciun an estimarea nu a coincis cu incasarea efectiva; poate doar in timpul odiosului... Numai ca psd-elele si-au facut o pasiune din a ne insulta inteligenta. Si rectificarile sunt aprobate de Lege!!!
      Dar prostia...colcaie peste tot .
  • -28 (44 voturi)    
    asta sau e prost sau se face.... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:05)

    petre56 [utilizator]

    orice evidenta contabila incepe cu un sold, nu cu 0
    • +34 (40 voturi)    
      daca (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui petre56

      taceai, filozof ramaneai.
      esti cea mai elocventa dovada de analfabet functional.
    • +27 (33 voturi)    
      Voi chiar sunteti platiti sa debitati toate astea? (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:06)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui petre56

      Sau o faceti din convingere si nestiinta de carte ?
    • +5 (13 voturi)    
      Uite aici (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:28)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui petre56

      Sold: - 264,5306 mld. lei

      Cifra e pentru 10.2016, momentan nu sunt publice datele pentru finalul lui 2016.
    • +11 (17 voturi)    
      parerolog? (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:47)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui petre56

      bugetul incepe de la zero.Datoria guvernamentala este cea care are sold.
    • +11 (17 voturi)    
      /// (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:20)

      Scotty [utilizator] i-a raspuns lui petre56

      da, bugetul incepe pe 0. Plata datoriei publice se face din buget la cheltuieli.

      ce nu inteleg eu, ce cautati voi, trolii P$Dsti-putinisti, sa va dati cu parerea pe un site unde oricum nu veti reusi vreodata sa convingeti pe careva cu balivernele voastre.

      ///
      Veniti cu argumente gen Latrina 3 la noi mai baieti?
      ///
    • -1 (3 voturi)    
      Zau? (Luni, 16 ianuarie 2017, 10:55)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui petre56

      Ia mai pune mana pe carte! In orice entitate economica, fie ca este privata sau de stat, soldurile veniturilor si cheltuielilor incep cu 0 la inceputul exercitiului financiar!!! In schimb celelalte obligatii/datorii sau creante au mai tot timpul solduri indiferent de moment.
      Cum zicea cineva mai sus analfabetismul functional face ravagii in Romania.
  • +28 (38 voturi)    
    Bravo,domnule ! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:17)

    gigiN [utilizator]

    Bine ca se mai gaseste cineva-rar,este adevarat-sa le dea cate un bocanc" in gura !!!
  • +33 (45 voturi)    
    auto (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:18)

    Ilidia [utilizator]

    "Auto" Dragnea a vorbit pentru prostimea care nu stie ce este un buget. Mai mult, bugetul cu "gaura" a fost intocmit de guvernul lui Pinochio, alt mare "specialist" in materie de finanate. Si sa vii acum sa-i acuzi pe altii ca nu s-au realizat incasarile la un buget facut de acest "urechist" este culmea nerusinarii...
  • -18 (28 voturi)    
    nu e gaura dar nici bani (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:44)

    demaGOCU [utilizator]

    A mintit putin guvernul zero precum comunistii, daca tot avem Securitate.
  • -28 (38 voturi)    
    technocratii benere... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:45)

    demaGOGU [utilizator]

    ...isi arunca greutatea in spatele technocratilor detasati de la bruxelles!

    nu e o surpriza ptr nimeni, BNR nu mai joaca demult in tabara poporului (roman).
    • +15 (23 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:03)

      chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      inainte eram cu totii milionari. acum aven niste amarate salarii de 2-3 mii.
    • +11 (17 voturi)    
      <<<<<<<<<<<<<<<<<<< (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:11)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      pai daca e haripa PSD...
  • +28 (38 voturi)    
    Tacerea e de aur ?! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:47)

    ana-pat [utilizator]

    De ce oare atit de tirziu BNR scoate citeva cuvinte ??
    Toate laturile varsate in capul "tehnocratilor" cine le mai poate spala ?? Trist dle Isarescu !
    • +15 (19 voturi)    
      Laturile sunt deja mancate (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:16)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui ana-pat

      iar receptorii si-au primit doza din platou cateva seri la rand. Stirea asta o sa apara in jurnalul de la ora 4 noaptea ca o dezmintire la ce a zis Dragnea ca sa mimeze si ei ca sunt un post de stiri.
    • +16 (22 voturi)    
      intradevar, curios comportamentul BNR (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:56)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui ana-pat

      care a lasat sa se rostogolesca timp de doua saptamani o minciuna psdista care putea fi combatuta din prima zi de catre BNR.
  • +12 (18 voturi)    
    Reformulez (Duminică, 15 ianuarie 2017, 12:59)

    ipolitic [utilizator]

    INCA nu este nici-o gaura in buget. Rabdare...
  • +18 (26 voturi)    
    romanesc (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:04)

    strungarul [utilizator]

    O intrebare oarecum retorica; Romanului ii place oare sa fie manipulat si mintit?
    Cam prea multe minciuni in nici doua luni de betie in putere a PSD. nu v-i se pare?
  • -16 (26 voturi)    
    Gaura din bugetul 2016 (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:22)

    emilclick [utilizator]

    Toata stima pentru dl. Croitoru pentru comentariile sale de inalta tinuta pro. Insa nu si de aceasta data.
    Mai intai ca termenul de ”gaura” pentru escrocheria din guvernul tehnocrat este doar o figura de stil. Apoi referirea a fost facuta la exercitiul bugetar 2016 al tehnocratilor si nu a zis nimeni nimic de bugetul lui 2017.
    Asa ca domnul Croitoru se face ca nu a priceput, sau vrea sa acopere o imensa frauda penala.
    Cum altfel sa numesc acea raportare mincinoasa de la momentul primei rectificari bugetare pe 2016.
    Atunciau falsificat datele privind realizarea bugetara, facandu-se ca in locul ”realizatului” au raportat ”previzionatul”. Asta in mod intentionat ca sa poata aproba cheltuieli suplimentare, in mod ilegal prin fals in raportare oficiala. Si bineinteles sa aduca o lumina favorabila unei guvernari dezastruoase.
    Asa a inceput si odiseea frauduloasa a guvernului grec. Numai ca grecilor le-a sarit in ajutor Merkel cu sute de miliarde de euro. Interesele
    • +13 (21 voturi)    
      Intrebare (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:04)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui emilclick

      Daca bugetul se incadreaza in deficitul de 2,8% , deficit care nu e contestat de nimeni , chiar si cu venituri mai mici si implicit cheltuieli mai mici pentru ca altfel nu se incadra in deficit , nu vad de ce trebuie sa folosim astfel de figuri de stil pe care multi nu le inteleg (aici ma refer la marea masa de votanti PSD ) si mai ales in acest mod panicard cum a facut-o domnu Dragnea . Domnu Croitoru explica ca , chiar si daca ar exista o gaura in bugetul aferent lui 2016 acest lucru nu ar afecta bugetul pe 2017 pentru ca orice buget pleaca de la 0. Toate rectificarile s-au facut in baza estimarilor de la data respectiva , si atat timp cat s-a pastrat deficitul in limitele decise se pare ca , cu tot cu acele rectificari pozitive atat de blamate , guvernul Ciolos a gestionat cu cap bugetul . Va rog sa cititi declaratia ministrului de finante data ieri parca in care spune ca trezoreria are bani sa acopere toate cheltuielile asumate de PSD, sper ca intelegeti ca banii din trezerorie sunt meritul guvernului Ciolos.Deci pana la urma "gaura" este un plus!!!!
    • +13 (21 voturi)    
      Ei hai (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:05)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui emilclick

      Ia fii putin atent.

      In primul rand, n-ai nevoie de studii economice ca sa poti intelege aceasta situatie, ci doar de putin bun-simt si ceva rabdare sa te informezi CORECT si COMPLET.

      In al doilea rand, ce numesti dumneata raportare mincinoasa? Toate sunt date publice. Cum adica s-a raportat cifra previzionata si nu cea realizata cand e clar din datele de pe site-ul MF ca cifra e mai mica?

      Tu intelegi, macar vag, despre ce vorbesti? Ai spus ca si-au aprobat cheltuieli mai mari, dar, cumva, au reusit sa mentinta deficitul bugetar in limita celor 2.6%, cu tot cu "gaura" de 10 mld. Cum Dumnezeu au cheltuit mai mult? A, si-au propus sa cheltuie mai mult, dar NU AU FACUT-O. Altfel aveam un deficit de 4+ %. Si atunci, da, am fi vorbit de o gaura.

      Tragand linie, s-a incasat cu 9.6 mld lei mai putin decat previzionat (8 mld. provin din nerealizari pe partea de fonduri europene, iar aceste proiecte pentru 2016 NU trebuiau pregatite de guvernul Ciolos) si s-a cheltuit cu 10.8 mld. lei MAI PUTIN decat previzionat. Unde e gaura? In capul vostru eventual..
  • -4 (10 voturi)    
    pe undeva e pacat.. (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:41)

    splinty [utilizator]

    .. daca era gaura macar aveam o sansa sa vedem ceva inapoi ;/)
    • 0 (4 voturi)    
      dar se vede (Duminică, 15 ianuarie 2017, 16:44)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui splinty

      tot mai mult acea" gaura inapoi" de la alde psd! Insa unii pricep doar daca li se deseneaza!
  • +6 (14 voturi)    
    Daca (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:42)

    hamangiu [utilizator]

    Daca tot l-am introdus in folclorul popular pe Basescu cu( Iarna nu e ca vara) de ce sa nu-l gratula pe preopinent cu (GAURA LUI DRAGNEA)adicale ceva INEXISTENT.
    • +5 (13 voturi)    
      gaura lui Dragnea (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:43)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      Imi place !!
    • -2 (2 voturi)    
      Gaurele... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:41)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      ...ca are mai multe...
  • -8 (16 voturi)    
    Continuare (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:44)

    emilclick [utilizator]

    Deci Merkel a sarit in ajutorul grecilor pentru ca asa cereau interesee oamenilor de afaceri germani.
    In cazul nostru fiti siguri ca nu ar misca nimeni nici un deget, maiales dupa rezultatele proaste dupa eforturilor financiare imense pentru greci. A aparut brexitul si amenita grexitul.
    Si mai ganditiva ce tulburari au suferit grecii. Greve, miscari ample de proteste stradale cu multa violenta si multe victime omenesti. Aproape un an.
    Si cine a raspuns pentru toate astea? Nimeni, poulatia. Asa va fi in acest caz al fraudei penale a guvernului tehnocrat. Cu atat mai mult cu cat instutii si structuri de putere cauta sa acopere realitatea. Si asta in frunte cu presedintele tarii, dl. Iohanis. Normal cata vreme e vorba de guvernul domnei sale.
    • +8 (14 voturi)    
      ... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:28)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui emilclick

      Faci niste paralele... e mai mare minunea.
    • +12 (18 voturi)    
      buna credinta! (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:32)

      q1953 [utilizator] i-a raspuns lui emilclick

      Vezi ca a explicat mai sus Vladsnow! Intelege oricine care e de buna credinta. La PSD-isti nu se poate vorbi de asa ceva, dar ....cine stie!
    • +9 (13 voturi)    
      Lumea (Duminică, 15 ianuarie 2017, 16:30)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui emilclick

      traieste pe datorie.Asta inseamna deficit=DATORIE.Intelegi?Cand grecii au ajuns la datorii de 300% din PIB,Merkel n-a mai vrut sa-i imprumute.
      Merkel,o doamna ,le-a sters o parte din datorii,i-a pus sa-si taie pensiile si-i imprumuta in continuare ca altfel n-ar avea de unde...
      Deficit=datorie.Ai inteles asta?
      Deficitul lui Ciolos e de 2.59% si nu de 2.8% cat era in buget.Frauda penala sau gaura in buget inseamna ca Ciolos n-a cheltuit aia 10 mld.,adica n-a indatorat tara pana la 2.8%.
      Uf,greu cu pesedistii,ma,manca-v-as...!
  • -4 (10 voturi)    
    hm (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:46)

    om simplu din multime [utilizator]

    cam face impotriva vantului.
    i'o coace nicu. :-)
  • +16 (22 voturi)    
    ''Cantarea Romaniei'' hocus pocus- (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:28)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Noroc cu BNR ca astia ne ciuruiau creierele cu gaurile lui Dragnea.

    Iesiti mai des stimati domni.
  • +11 (17 voturi)    
    Rog citați corect: (Duminică, 15 ianuarie 2017, 15:33)

    Vival [utilizator]

    "Nu este vorba de nicio gaura, de la un an la altul bugetul nu-si TRANSFERA resursele. Noul an fiscal incepe de la 0, cu veniturile pe care le planifica sa le COLECTEZE si cu cheltuielile pe care le planifica a le face.
    • +8 (14 voturi)    
      Normal (Duminică, 15 ianuarie 2017, 16:11)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Vival

      Dar psd-elele nu stiu sa citeasca. Ei inghit nemestecat laturile latrinelor. Si CNA a adormit...
  • +3 (7 voturi)    
    10 miliarde e suma de teapa imediata (Duminică, 15 ianuarie 2017, 17:32)

    Coco Whistle [utilizator]

    pe care vrea sa o dea PSD sau...e incompetenta crasa. amindoua intra in categoria infractorilor care conduc romania. btw chiar nu il i-a nimeni la intrebari pe iliescu care e unicul care stie de implicarea rusiei si altora in revolutie si nenorocirea poporului pe urmatoarea 100 de ani? chiar asa timpiti sintem sa nu-l facem sa spuna totul si sa se odihneasca ca un tradator acolo unde merita?
  • +6 (10 voturi)    
    Dracna tipa ca lipsesc 10 miliarde (Duminică, 15 ianuarie 2017, 19:09)

    Wanheda [utilizator]

    dar e o mica eroare, corect e "or sa lipseasca". Mai dati-le putin timp si o sa vedeti cum is papati banii, domeniu in care pesedeii is masteri.
  • -2 (4 voturi)    
    bai, ati amplificat GAURA.... (Luni, 16 ianuarie 2017, 1:37)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    cu un factor de 4.5. Din lei ati transformat-o in Euro. Va dati seama ce ar insemna 10 miliarde euro?
  • -2 (2 voturi)    
    Luciene, vezi ca te (Luni, 16 ianuarie 2017, 11:14)

    averageJoe [utilizator]

    pune pe liber Gabriela daca mai carcotesti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă