Liviu Dragnea despre Klaus Iohannis: A dat buzna in sedinta de Guvern in afara Constitutiei. Isi cere suspendarea. Vrea sa se victimizeze. Nu suntem interesati de asta, nu cred ca trebuie pentru Romania asa ceva

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 23 ianuarie 2017, 21:25 Revista Presei | Radio TV

Liviu Dragnea
Foto: AGERPRES
Presedintele PSD Liviu Dragnea l-a acuzat luni seara, la Romania Tv, pe presedintele Klaus Iohannis ca "A dat buzna in sedinta de Guvern in afara Constitutiei" si ca "Isi cere suspendarea". Dragnea a adaugat:"Cred ca vrea o tribuna, sa umble prin tara si sa se victimizeze. Nu suntem interesati de asta. Nu cred ca trebuie pentru Romania asa ceva."

El l-a acuzat pe seful statului ca "a facut acest spectacol neconstitutional, a mers in sedinta de Guvern, pentru a face din gratiere o tema de interes national. Este logica unui om politic care a pierdut alegerile, care a scazut in sondaje, care a facut foarte multe greseli. (...) Cu orice pret, vrea ca Guvernul sa nu puna in aplicare programul de guvernare, pentru ca romanii vor avea mai multi bani in buzunar, mediul de afaceri se va simti mult mai bine."

Dragnea a sustinut ca, aseara, seful statului ar fi incalcat legea, participand la un protest unde "a instigat": "Vrea sa resusciteze niste fosti sustinatori, alegand o cale complet gresita", sustine Liviu Dragnea.

"Cu orice pret, vrea ca Guvernul sa nu puna in aplicare programul de guvernare, pentru ca romanii vor avea mai multi bani in buzunar, mediul de afaceri se va simti mult mai bine.Planul presedintelui Iohannis este ca, cum-necum, pana in vara acest Guvern sa fie dat jos prin orice mijloace, pentru ca stie ca daca acest Guvern ramane la putere si efectele incep sa se simta, nu mai are nicio sansa."

Dragnea a sustinut si ca "Presedintele a mintit cu presa de fata la acea intalnire de la Guvern, printre care ca a fost invitat. Constitutia spune ca presedintele poate participa la sedinta de Guvern daca se discuta o tema de interes national - externe, aparare si ordine publica - sau daca este invitat de primul ministru. Traian Basescu a vrut sa participe o data la o sedinta de Guvern condusa ce C.P. Tariceanu, a trimis o adresa, ca asa se procedeaza, nu dai buzna, iar Tariceanu i-a raspuns ca nu se discuta probleme de interes national. Altadata a fost invitat si a participat."























18975 vizualizari

  • +55 (61 voturi)    
    Ne lasati? (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:31)

    mitg [utilizator]

    Sper sa mori in puscarie de supradoza de p...
    • +42 (46 voturi)    
      Pentru condamnatul penal... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:41)

      Arcasu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ... care conduce Camera Deputatilor: Constitutia Romaniei,
      ARTICOLUL 87
      (1) Preşedintele României poate lua parte la şedinţele Guvernului în care se dezbat probleme de interes naţional privind politica externă, apărarea ţării, asigurarea ordinii publice şi, la cererea primului-ministru, în alte situaţii.

      (2) Preşedintele României prezidează şedinţele Guvernului la care participă.

      Intrebari, nelamuriri?
      • +22 (26 voturi)    
        Da e ok (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:13)

        DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui Arcasu

        A venit la guvern conform articolului 87 alineat 1 pentru ca se punea in pericol siguranta tarii si a cetateanului. Cand se ataca justitia se ataca siguranta cetateanului. Deci Johannis este mai mult decat constitutional, si-a facut datoria de presedinte.
    • +36 (40 voturi)    
      Dragnea sa citeasca Constitutia Romaniei! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 1:35)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Dragnea daca stie sa citeasca poate citi articolul 87 din Constitutia Romaniei care spune clar ca Presedintele poate participa la sedintele de guvern si ca le PREZIDEAZA !

      (1) Preşedintele României poate lua parte la şedinţele Guvernului în care se dezbat probleme de interes naţional privind politica externă, apărarea ţării, asigurarea ordinii publice şi, la cererea primului-ministru, în alte situaţii.

      (2) Preşedintele României prezidează şedinţele Guvernului la care participă.

      http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3#t3c2s0sba87
      • +22 (24 voturi)    
        CCR (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:06)

        Kevi [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        "Curtea reţine că participarea Preşedintelui României la şedinţele Guvernului constituie, între altele, un mod de consultare a Guvernului, ca şi un mijloc de veghere la buna funcţionare a acestei autorităţi publice, prerogative ale şefului statului prevăzute de art.80 alin.(2) şi art.86 din Constituţie.
        În exercitarea acestor prerogative, Preşedintele are libertatea să participe la orice şedinţă a Guvernului."

        AVIZ CONSULTATIV Nr.1
        din 5 aprilie 2007
        privind propunerea de suspendare din funcţie a Preşedintelui României, domnul Traian Băsescu

        Publicat în Monitorul Oficial nr.258 din 18.04.2007
        • +17 (21 voturi)    
          De acord . (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:48)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Kevi

          Johannis sa se duca la fiecare sedinta pana se renuta la odonante , sa fie trecute prin parlament ca nu este nici o graba . Mai bine sar ocupa de ravagile iernii cu firea in frunte nu sa comenteze pe la televiziuni tot timpul sa treaca la masuri concrete .
          Iar penalii astia sa nu faca legi speciale pe ascuns pentru ei , cum au facut pentru ponta sa fie scapat cu plagiatul dar pana la urma s-a facut dreptate , dar nu totala ca infractorul ponta mai beneficiaza de titlul de avocat obtinut printr-un doctorat furat ,pana cand?
          Iar televiziunea borfasului ghita care apare prin filme si acuza in stanga si-n dreapta fara a se prezenta in fata instantelor sa-si dovedeasca nevinivatia . Aceste televiziuni partizane de dezinformare in masa , intr-o tara cu adevarat democratica erau inchise demult . Iar cna-ul ar trebuii desfintat sa nu mai fie cheltuiti atatia bani publici care sa actioneze doar la comanda politica doar in favoarea puterii neocomuniste.
    • +15 (19 voturi)    
      Bine zis !!! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:35)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Eu in locul presedintelui a-si merge la toate sedintele de guvern pana renunta complet la ordonate si sa le treaca prin parlament.
      S-a trezit sasul , sa vedem cat il tine .
  • +46 (52 voturi)    
    Ce zici Dragnea? Cine a pierdut alegerile? (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:35)

    Fane Babanu [utilizator]

    Comentariu deschis catre Dragnea:
    Dragnea baiatule, tu si penalii tai
    Ori va bagati mintile in cap si terminati cu prostiile ori va dam jos. Nu va mai jucati cu elefantul.
    Punct.
  • +43 (49 voturi)    
    " Așa prostălăi eu nu am mai văzut." (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:40)

    mnicku [utilizator]

    ca sa-l citez pe un clasic in viata TB, Si are dreptate ; prostalai putin zis
    • +15 (19 voturi)    
      e incredibil ? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:53)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      dar TB are dreptate. KJ putea sa preia sefia sedintei de guvern a lui grindeanu. intrebarea e daca aveau , el si cu Iodache pe ordinea de zi ordonantele cu pricina pentru ca daca da, intra in actiune alte reguli.
    • -3 (5 voturi)    
      tb ar putea sa'mi lamureasca dilema (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:40)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      ma indoiam in privinta lui nicu dracnea din saielele teliormanului, acest tzaranoi, cum i'a zis tb.

      nu ma indoiam de sinceritatea sa (hahaha !), ci daca el chiar se crede stapanul inelelor, cel mai tare in parcarea dumboviteana, din prostie, cum zice tb, sau isi cunoaste statura politica si limitele si incearca si el un bluff, sa prosteasca boboru' in cel mai dulce stil comunist, mostenit prin filiera ilici.
      caci, pe zi ce trece arata tot mai ilicist.

      bombonea si joana s'au dat de socialisti ioropeni, dottore s'a cracanat intre blair si putin/erdogan, pana si'a rupt genunchiul.

      acum, EU nea nicu, ca si marele sau inaintas omonim, vrea restaurarea deplina a puterii populare, a drumului spre o societate socialista, multilateral dezvoltata, in care EU si ai lui sa mulga statul, asa, ca'n iepoca de aur.
      bazneste la etatizari, la o mare companie de stat...

      deci, care este baza pt. EU nicu dracnea, prostia ori siguranta data de o cale politica calculata bine ?

      base cica ar fi un tzaranoi prost. la fel ca nicu al batran, un tzaranoi viclean.....
  • +42 (48 voturi)    
    Hopa !? "Logica"unui condamnat,atarnat in politica (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:41)

    Plagarus [utilizator]

    A doua condamnare te dispera,bey auto - a toate imbarligator.??????????
  • +36 (42 voturi)    
    un pachet de penali (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:41)

    fc [utilizator]

    iliescu, nastase contemporani politic
    dragnea, ponta va puteti imagina ce cosmar ar fi fost?
    • +15 (17 voturi)    
      Infractorul dovedit Dragnea arata.... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:08)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui fc

      cat de ticalos poate fi. Credeam ca Ponta este culmea nesimtirii si obrazniciei. Se pare ca m-am inselat. Adevarul ca Ponta nu putea fi detronat decat de unul care-l intrece, conform teoriei evolutioniste.
      • +4 (4 voturi)    
        Linisteste-te, PSD-ul niciodata nu va duce lipsa (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:57)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        de rezerva de cadre. Evident, cu cate un plus de valoare.
  • +42 (44 voturi)    
    Hahaha (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:43)

    robert.b [utilizator]

    Chiar functioneaza tipul acesta de argumentatie, cu vorbe puse in gura dusmanului? Sau votantul psd este suficient de prost sa inghita orice? Dragneo, esti de un penibil incomensurabil. Se vor scrie carti despre tine. Sau poti sa-ti scrii autobiografia, sa mai castigi niste zile!
  • +42 (46 voturi)    
    Minciunel (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:44)

    alegzandru [utilizator]

    "Cu orice pret, vrea ca Guvernul sa nu puna in aplicare programul de guvernare" - ia sa vina la camera cu programul de guvernare, sa vedem unde a scris acolo de cei doi elefantei.

    Observ ca Dragnea nu mai vorbeste de mineriada, de lovitura de stat. Spune niste mici baliverne fara sens, nu e la nivelul problemei uriase pe care a generat-o. Isi da seama ca a agitat cuibul de viespi, capitalul lui si al PSD se erodeaza accelerat. Daca totusi da ordonantele, in conditiile in care se vorbeste de referendumuri pe aceasta tema, deci sunt de maxima importanta, e terminat!

    Nu as vrea sa fiu in pielea lui acum. Dar lui ii doresc stresul asta, de el insusi cauzat!
  • +27 (31 voturi)    
    viceversa (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:45)

    0rms [utilizator]

    unui om care tocmai a crecut in sondaje, zilele acestea. Ai idee cu cat, ingalbenitule?
  • +43 (47 voturi)    
    Hai, pofteste... (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:46)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pofteste cu suspendarea, hot ordinar ce esti. Asta daca vreti sa o luati peste bot. Ati mintit cu NESIMTIRE si v-au votat 3,5 mil de năttrti. Acum s-au dumirit si nu ai să reusesti sa pui cizma ta de ciocoi rosu pe grumazul nostru. PSD= adunatura de scursuri, mafioti, corupti si hoti.
  • +47 (51 voturi)    
    Hai Dragnea, hai incearca suspendarea (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:48)

    Ord [utilizator]

    eu cred ca o sa iasa urat, da urat de tot pentru voi si pentru tine in special.
  • +37 (41 voturi)    
    O, cum o cauți! (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:52)

    mr_mojo [utilizator]

    Dar suntem aici.
  • +35 (39 voturi)    
    Domnu' de Teleorman (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:55)

    R.Stoian [utilizator]

    Tu te asculti cand deschizi gura? O sa sfarsesti mai rau ca prietenul ponta.
  • +40 (44 voturi)    
    Liviu Dragnea (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:56)

    auch [utilizator]

    minte prin omisiune si nu numai: Klaus Iohannis NU a candidat la parlamentare, deci nu avea cum sa piarda. Ba chiar mai mult: a devenit presedinte acum 2 ani pt ca A CASTIGAT alegerile, ba chiar cu un numar de voturi dublu fata de cat a obtinut psd+alde acum o luna jumate.
    O fi asta de fapt motivul pt care nu prea zoresc sa zica de suspendare? :D
    • +13 (15 voturi)    
      6 milioane de voturi Iohannis (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:10)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui auch

      3,2 milioane gasca mafiota a infractorului condamnat Dragnea
  • +37 (41 voturi)    
    Da de ce pina in vara dom'nu (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:57)

    MoemBius [utilizator]

    Draqnea?
    Eu unu va vreau la pushcarie de ieri ....pe toti



    ............Nu de la vara,,,,,,,de ieri
  • +43 (47 voturi)    
    Luati-l de pe mine ca-l omor! (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:58)

    un-buburuz [utilizator]

    Unde scrie, bă, in faimosul vostru program de guvernare despre modificarea legislatiei penale si despre gratiere? Ceva punctual, daca se poate, capitol, punct, litera etc.
  • +39 (43 voturi)    
    in afara constitutiei faceau astia sedinta? (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:58)

    cchris [utilizator]

    Auzi bai frate limbaj de lemn: in sedinta in afara constitutiei. Acolo a dat buzna asta. Asta e ca si cu betivul ala care conducea masina si i-a sarit brusc un copac in fata, care era pe marginea soselei din mijlocul drumului.

    Bai, oamenii astia nu inteleg ca daca ar lasa tara asta sa se dezvolte le-ar merge si lor mai bine?? nu ar avea bani mai multi, e drept, dar le-ar merge totusi mai bine. Cum pot sa doarma noaptea? Se pot privi in ogllinda??!!
    • +12 (14 voturi)    
      Cum sa le mearga mai bine ????? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:15)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      Ce-ar fi Dragnea daca n-ar face politica. Ar face bonuri de consum in vreo autobaza. 3000 lei/ luna in mana plus ce-ar mai ciubucari de la soferi. Nu tu domeniu cu iesire la doua strazi, nu tu patron de hotel, nu tu poze cu Trump. Si ar trai cu tinerele de 20 de ani doar pe internet, pe baza de selfservice.
  • +34 (42 voturi)    
    Uitati-va la mutra lui (Luni, 23 ianuarie 2017, 21:59)

    cartofil [utilizator]

    Sef de sala la vreun restaurant cu staif. Si infractorul condamnat Dragnea conduce tara. Si Hitler a fost votat de asistatii germani si uitati-va ce s-a intamplat in Europa. Infractorul condamnat ar trebui sa nu fie lasat sa candideze nici macar pentru o primarie intr-un sat cu 10 locuitori. Moralitate la individul asta care din leafa de bugetar si-a facut castel cu iesire la doua strazi ??? Care a cumparat aproape pe nimic doua hoteluri in Alexandria?? Care si-a bagat o pupila de 22 de ani in parlament si acum traieste cu alta de 24??? Asta-i omul moral Dragnea, asta conduce Romania???? Si vedeti cu cata rautate si ccu cate amenintari se exprima. Pentru mine infractorul Dragnea este un gunoi, care trebuie sa dispara din viata politica Romania. Nu pot lasa copiilor mei o tara condusa de sistemul mafiot al infractorului Dragnea.
    • +14 (16 voturi)    
      Si are tupeul (Marţi, 24 ianuarie 2017, 2:07)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      sa ne intrebe pe noi despre familie...
  • +34 (38 voturi)    
    dang dang (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:00)

    goguz [utilizator]

    cum a ajuns un mustacios oligofren sa schimbe subiectul de la amnistiere si gratiere in lovitura de stat si ca nu e guvernul lasat sa dea bani oamenilor sa se "simte" si ei bine.
  • -58 (70 voturi)    
    Iohannis nu a câștigat nimic (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:02)

    Shaolin [utilizator]

    Iohannis nu a câștigat nimic prin ieșirea în mulțime alături de cei ce scandau împotriva unui partid politic.

    Dimpotrivă, în opinia mea, a pierdut arătând că nu poate ieși din logica anticonstituțională a lui Băsescu.

    Nu e normal ca un președinte ce este OBLIGAT de lege să fie imparțial să se asocieze cu un miting anti-partid.

    Este o încălcare CLARĂ a Constituției.

    Iohannis este o rușine națională!
    • +36 (40 voturi)    
      Rusine esti tu (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:59)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Presedintele a fost ales de 6 milioane si are dreptul sa se opuna PSD-ului.

      Ca v-a fost frica azi noapte in sediul partidului unde stati voi postacii se stie.
      • -20 (24 voturi)    
        Tocmai! Că nu are dreptul! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:33)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        Articolul 80, paragraful 2, din Constituție! Citește-l și te vei lămuri!

        E obligat de CONSTITUȚIE să fie imparțial.
        • +5 (11 voturi)    
          Impartial ca... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 2:09)

          morometu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          un serif de camera ce dicteaza la guvern. Care sunt puterile in statu democratic?
        • +7 (11 voturi)    
          dupa logica ta (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:38)

          Crist y [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

          In ce a constat partialitatea presedintelui? adica a luat partea poporului impotriva puscariasilor/puscariabililor? Asta e de rau sa inteleg....
        • +3 (5 voturi)    
          impartial (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:55)

          nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          fiind impartial are dreptul la o parere personala pe care sa o exprime public.(pentru aceste pareri ale lui a fost ales presedinte)
          De asemenea in cazul unei lovituri de stat care-si propune sa-l dea jos are dreptul sa-si spuna parerea . De asemenea fiecare dintre noi avem dreptul sa ne spunem parerea. Faptul ca politicienii distorsioneaza si pretind ca spunandu-ti parerea ai provocat pagube mari si ai atentat la siguranta nationala incercand sa te incadreze la acest articol de lege este o mare magarie.Este genul de judecata Stalinista. Te acuza si te pune in imposibilitate de a te apara.
        • +4 (6 voturi)    
          Si impartial inseamna sa sprijine fie si prin (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:08)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          tacere sau inactiune -coruptia si coruptii ?!
          In strategia de aparare a CSAT scrie ca coruptia e amenintare la statul de drept si securitatea nationala -de peste 10 ani !! Nu cred ca a uitat nimeni si exemplificarea data de Ucraina !!
    • +31 (37 voturi)    
      se scanda contra (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:04)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      coruptiei, hotiei, prostiei, minciunii.
      Shaolin este un purtator ilegal de creier!
      • +18 (26 voturi)    
        Shaolin (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:40)

        CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

        are cap pe umeri ca sa nu-i ploua direct in gat.
        • -13 (19 voturi)    
          daca aruncam doar insulte... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:12)

          alilego [anonim] i-a raspuns lui CaiusCosades

          ...nu suntem cu nimic mai breji
          • +7 (9 voturi)    
            Asta cam asa-i (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:18)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui alilego

            Dar se pare ca este singura limba pe care o inteleg. Le e frica doar de bata.
      • +5 (5 voturi)    
        PSD, ALDE, UDMR (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:58)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

        Reprezinta minciuna, coruptia, prostia, hotia, deci are dreptate Shaolin
    • +31 (39 voturi)    
      Pa bune (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:09)

      anonim tm [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Doar atat pentru tine asiaticule, stai dracu jos psd-ist dobitoc, te asemeni cu borfasi din psd
    • +30 (34 voturi)    
      probabi esti unul din beneficiarii (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:30)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      politicii geni ale a PSD-ului. Ma gandesc la tine ca la unul care si-a luat banii de la SAFI de 8 ori mai mult inainte ca Vantu sa se hotarasca sa prabuseasca fondul. De retinut ca au stiut doar cativa politicieni din PDSR de atunci. Esti unul din cei care poate a contribuit la sloganul " Dormi linistit, SAFI lucreaza pentru tine"
      • +13 (17 voturi)    
        Sau poate... Bancorex (Marţi, 24 ianuarie 2017, 2:13)

        morometu [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        ca s-au preluat toate creditele la datoria publica.
    • +37 (41 voturi)    
      Dragnea are manifestări patologice (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:35)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Neutralitatea președintelui nu înseamnă că nu poate avea opinii proprii în legătură cu oportunitaea unor măsuri legislative. Chiar faptul că promulgarea unei legi intră în atribuțiile președintelui dovedește că are dreptul la opinii proprii, conform Constituției.

      În schimb, Liviu Dragnea pare să aibă din ce în ce mai multă nevoie de un examen psihiatric. Manifestările lui nu sunt tocmai ale unui om echilibrat psihic, pare să intre din ce în ce mai des în aceeași categorie cu Mircea Badea, Mugur Ciuvică sau Crin Antonescu
    • +23 (27 voturi)    
      bai saracie (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:38)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      ce ar fi sa spui daca este CLARA, ce articole din constitutie a incalcat.

      Merg mai departe cu pariul si eu ma pun sa votez cu PSD daca poti stii cate articole are Constituia Romaniei
    • +22 (26 voturi)    
      Daca ti-a spus careva ce sa scrii... (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:50)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Proasta minte ai avut sa-l asculti!
      Daca ai scris dupa mintea ta, proasta minte ai!
      Mai exact si mai update, daca esti postac, esti prost, daca crezi sincer ce ai scris esti prost de bubui!
    • +15 (19 voturi)    
      Iohannis a castigat totul ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:23)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Dovada ? Lui Dragnea ii e frica sa il suspende pt ca stie ca NU IL POATE DEMITE !

      Sustinatorii lui Iohannis ar depasi singuri mai mult decat lejer cvorumul de 30% votand NU la Referendum !

      PS. Asa ca schimba partitura !
    • +6 (8 voturi)    
      doar ca (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:54)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      mitingul nu a pornit ca miting anti partid ci anti gratiere,anti amnistie..si anti tuturor care sustin gratierea si amnistia
    • +6 (6 voturi)    
      Nu a fost meeting antiguvern, antipartid (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:55)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      A fost meeting impotriva gratierii si amnistiei, care nu au fost in programele electorale ale PSD si ALDE, deci nu au fost votate de electorat
  • +36 (42 voturi)    
    Poate aflam nea' Dragnea ... (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:04)

    za-k [utilizator]

    in ce calitate ai sunat tu si ai cerut sa se retraga jandarmii din fata sediului PSD? Controlezi tu jandarmeria?
  • +43 (49 voturi)    
    Haha (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:17)

    Orpheus [utilizator]

    Draga Dragnea:
    1. O fi pierdut alegerile, dar el e presedinte si tu nu esti in guvern.
    2. Eliberarea hotilor nu face parte din programul de guvernare.
    3. Aceeasi eliberare nu va pune bani mai multi in buzunarele romanilor... dar poate va pune in al tau.
  • +41 (47 voturi)    
    Dracna mai du-te dracului (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:21)

    Wanheda [utilizator]

    Esti un parnaias nesimtit de teleolt care ai facut avere furand statul. Du-te invartindu-te cu aberatiile tale cu tot.
  • +37 (43 voturi)    
    Program de guvernare= gratierea coruptilor??? (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:23)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Ce tupeu de borfas...programul de guvernare se refera la gratierea politicienilor penali, a faptelor de coruptie si la modificarea legislatiei anticoruptie, golind-o de continut??? Nu stiu sa fi vazut asta in programul psd... De Constitutie si egalitatea in fata legii au auzit??? Isi permite acest condamnat sa spuna ca 99% dintre manifestanti nu au citit ordonantele... Tocmai ca oamenii sunt foarte informati si de aceea au protestat...Ce a ajuns Romania..sa fie condusa de infractori care-si dau legi pentru ei sfidand o tara intreaga...
  • +46 (52 voturi)    
    Delir și ipocrizie, marca Dragnea (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:44)

    marki [utilizator]

    Preşedintele României
    ARTICOLUL 87
    1. Participarea la şedinţele Guvernului:
    (1) Preşedintele României poate lua parte la şedinţele Guvernului în care se dezbat probleme de interes naţional privind politica externă, apărarea ţării, asigurarea ordinii publice şi, la cererea primului-ministru, în alte situaţii.
    (2) Preşedintele României prezidează şedinţele Guvernului la care participă
    (Proiectele de ordonanță se încadrau la „apărarea țării” și la „asigurarea ordinii publice”)

    2.„Planul presedintelui Iohannis este ca (...) acest Guvern sa fie dat jos prin orice mijloace”.
    Nu mai aberați, domnule Dragnea!
    În caz că v-a scăpat, luați aminte aici, la excelentul comentariu al domnului Paul Dragoș Aligică! (Citez):
    „Au avut loc alegeri normale.
    Infrantii au acceptat democratic infrangerea.
    A avut loc transferul pasnic de putere.
    Trebuiau sa se apuce sa guverneze.
    Cand, din senin, au venit cu MAREA PRIORITATE.
    De ce era MAREA PRIORITATE un caz de forta majora urgentissima in miriadele de probleme ale tarii? Nu stim.
    Ce stim e ca au generat astfel deliberat premisele unei crize cat casa.
    Si apoi au insistat. Si insistat. Fortand impotriva logicii si agendei publice...
    Si cand rezistenta societatii a ajuns in strada, ce-mi fac?
    Declara ca are loc o lovitura de stat si incita la escaladare si criza constitutionala.”
    https://www.facebook.com/pauldragos.aligica?fref=ts
  • +37 (43 voturi)    
    Cum a dat buzna mai mustata? (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:46)

    Maniu [utilizator]

    De unde stii tu asa de bine Constitutia? Exact ca n-o stii.
  • +28 (32 voturi)    
    Romani TV este obienta fata de Dragnea (Luni, 23 ianuarie 2017, 22:52)

    dimu [utilizator]

    De ce oare moderatorii Romania TV nu l-au intrebat pe Liviu Dragnea despre modificarea codului privind abuzul in serviciu ?
  • +23 (27 voturi)    
    Dragnea a inceput s-o ia la vale.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:40)

    MG [utilizator]

    ... incepe sa devina mic-mic. O sa ramana doar mustata din el.
  • +26 (30 voturi)    
    Ridicolul nu ucide (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:43)

    dinfranta [utilizator]

    Presedintele partidului al carui presedinte de ONOARE a organizat mineriada din '90 (fapt pentru care este invinuit de crima impotriva umanitatii) ne acuza astazi pe noi, demonstranti pasnici ca si cei din '90 in Piata Universitatii, victimele mineriadei lui Ilici, ca noi am fi autorii unei "mineriade" !!!
  • +27 (29 voturi)    
    sa traduc putin: (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:57)

    liviu_ [utilizator]

    "ihannis castiga electorat si asta ne oftica la culme... de asemenea ne pune bete in roate, dar nu suntem idiotic stim ca suspendarea lui ne va distruge ca partid, asa ca amenintam si injuram fara sa facem nimic ca tremura chilotii pe noi de frica"

    sum fala de la tv... psd e doar un partid de lasi!
  • +18 (22 voturi)    
    Acum sa stam stramb si sa judecam drept ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:35)

    Susufler0 [utilizator]

    Pe Dragnea il doare in cur ca guvernarea lui a inceput sa scartaie deja ingrijorator ! In fond tot ce vrea el este sa scape de puscarie si sa apuce el si gasca lui de puslamale sa mai teleporteze ceva averi pana in 2020 !

    In fond daca i-ar reusi astea doua chestii, tot s-ar chema ca a avut o guvernare de succes si o presedentie fructuoasa a PSD, in comparatie cu Alinutza de exemplu, care a fost presedinta unui partid pe care in loc sa-l duca la guvernare si deci la teleportat averi, l-a dus in subsolul politicii !

    Asa ca il inteleg pe Livache ca nu-i interesat sa o ia in freza cu demiterea Neamtului.

    In fond, nu a reusit USL sa-l demita pe Marinar, aflat intr-o situatie mult mai grea decat Neamtul si o sa- reuseasca acum ? Haida-de !

    PS. Sa ne lamurim : Dragnea nu are anvergura, nu are stofa
    si nu are nici suficienti bani in Buget sa cumpere voturile romanilor pt 2020 !
  • +19 (23 voturi)    
    Mustață se crede Trump! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 0:46)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    A văzut și el atitudine de șmecher prin 'Murica și, revenit pe Dâmbovița, face ca un puber care a învățat primele înjurături :))

    Dați-i și lui atenție!
  • +13 (17 voturi)    
    Comportament alarmant (Marţi, 24 ianuarie 2017, 2:20)

    AculMorarului [utilizator]

    Comportamentul lui Dragnea e din ce in ce mai alarmant. Incepe sa semene cu un nou Ceasca. La partid, la camera si la guvern nu mai misca nimeni
    in front. Puterea legislativa si jumate din cea executiva sunt deja in subordinea lui. Mai ramane sa-si subordoneze presedentia si puterea judecatoreasca si cu asta se ocupa acum si gata s-a restaurat dictatura! Dar una cica "luminata" ca asa visa toarasu Iliescu! Si nea Nicu la fel, tara ardea, el se plimba... ca Dragnea acum. Romanii trag mitza de coada iar hotii care au jefuit si stagnat tara le aranjeaza Dragnea gratierea.
    Dar ce fel de parlament si partide sunt astea impanate si conduse de condamnati care au nevoie de gratiere ca sa fie oameni chipurile cinstiti? Ce zice restul lumii? Care mai e imaginea tarii in lume? Nici nu-i intereseaza. Pe ei ii intereseaza doar puterea si asta doar pentru
    a putea fura cu acte in regula si sa se autogratieze atunci cand nu au reusit sa fure cu acte in regula.
  • +10 (14 voturi)    
    Hai birjar, birjar ...poate la canal (Marţi, 24 ianuarie 2017, 2:25)

    morometu [utilizator]

    cu un astfel de comportament. Pana una alta ar trebui sa ne arati de unde platisi mata excursia de placere si sa ne convingi ca nu ti-am decontat-o noi. Fara bani...plimbati, spalati...pe la te miri ce societati si fara gaura la buget. Un om corect arata decontul intai, inainte de a trece la urmatoarele acuze. Transparenta! Hotelul lui Tramp, nu este ieftin deloc.
  • +12 (16 voturi)    
    Buna miscare.. (Marţi, 24 ianuarie 2017, 2:47)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    Va dati seama cat l-a macinat treaba asta? Penalii PSD nu se asteptau la miscarea asta din partea lu' Iohannis. I-a rupt in gura.
  • -8 (14 voturi)    
    pentru firmele romanesti (Marţi, 24 ianuarie 2017, 6:30)

    PanaitCristian [anonim]

    Nici un guvern din 1990 nu a facut pentru firmele mici romanesti curecte dpv fiscal cat a facut guvernul Grindeanu cu modificarea codului fiscal si trecerea la impozit pe microintreprinderi a firmelor cu cifra de afaceri de pana in 500.000 de euro. Acum multinationalele care au scos profiturile din tara, evazionistii si cei care mergeau pe pierdere vor sa-l schimbe,
    Sa vedem daca o sa poata.
  • +6 (10 voturi)    
    Hi hi hi (Marţi, 24 ianuarie 2017, 7:19)

    Enofereus [utilizator]

    Nu-i asa ca fierbi de nervi mustacila?
  • +9 (13 voturi)    
    PSD ultimul tren! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 7:22)

    Francisc 1 [utilizator]

    Lasati prostul din brate pana nu va baga in kkt si pe voi , nu cred ca va convin alegeri anticipate cand tocmai ce ati castigat alegerile .
  • +10 (14 voturi)    
    ... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 7:45)

    Cosanzeana9 [utilizator]

    "Cu orice pret, vrea ca Guvernul sa nu puna in aplicare programul de guvernare, pentru ca romanii vor avea mai multi bani in buzunar, mediul de afaceri se va simti mult mai bine." - aceasta este fraza cu care dl. Dragnea isi incheie mereu declaratiile. De ce? Pentru ca umbla numai cu manipulari si populisme: Johannis vrea raul poporului in timp ce el, Dragnea, vrea numai binele, vrea sa curga numai lapte si miere. Periculos om!
  • +14 (18 voturi)    
    pentru Romania? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 8:22)

    benicio [utilizator]

    Gratierea si amnistia le faceti pentru Romania, tovarase Dragnea? Incercati numai orice idee, orice mic gest spre suspendare si protestele de duminica seara o sa vi se para o adunatura din spatele blocului. Se pare ca nu ati invatat nimic de la colegul mai prostut si mai tinerel.
    • +6 (6 voturi)    
      Au invatat bine (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:55)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      lectia bolsevismului si strategia PCR din 1948. Altceva nu s-a prins de ei. De la niste IMPOSTORI nu poti sa te astepti sa invete ceva.
  • +12 (16 voturi)    
    IN LOCUL LUI IOHANNIS... (Marţi, 24 ianuarie 2017, 8:44)

    schroedinger [utilizator]

    M-as duce la fiecare sedinta de guvern!
    I-as face cu nervii!
    • +5 (5 voturi)    
      Buna, dar asta nu e totusi stilul sau ! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 10:58)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Se plia mai mult pe temperamentul Marinarului.

      Totusi, daca sunt chestiuni de politica externa, de ce nu ?

      PS. De exemplu, cand s-o intoarce de la Consiliul Europei, le poate face o vizita ministrilor la Guvern !
  • +9 (13 voturi)    
    Precizare (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:43)

    RoFa [utilizator]

    pentru nea Teleorman: eliberarea infractorilor din puscarii este o problema legata direct de "asigurarea ordinii publice" la care se refera art. 87 din CONSTITUTIE!!!
    Prostea crede ca toti ne-am nascut ca el cu doar doi neuroni si aia cu o singura sinapsa!
  • +9 (13 voturi)    
    smecherie PSD (Marţi, 24 ianuarie 2017, 9:51)

    cercetashu [utilizator]

    Acum ca au reusit sa vina la putere, la umbra promisiunilor vor sa isi asigure viitoarea praduiala fara sa fie trasi la raspundere. Nu se poate asa. Poporul vrea verticalitate. Daca nu va tine, lasati pe altii.
    Rusine!
  • +7 (7 voturi)    
    Asa intelege penalul politica, ca pe o continua (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:01)

    clint [utilizator]

    smecherie ieftina, ca si inaintasii lui, comunistii.

    Ii este dat poporului asta sa se lepede greu de ei, cu chinuri, ca pe o boala pe care o duci pe picioare pana te vindeci sau mori, ca in Evul Mediu, fara medicamente...
  • +7 (7 voturi)    
    Dragnea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:01)

    cladob [utilizator]

    In programul vostrii de guvernarea Nu e nimic de amnistiei si gratierea dar ministrului Justitie Iordache vrea SA le introduca. Intreaba l pe el daca Nu e ASA.
  • +7 (7 voturi)    
    NU NE LASAM MITUITI ! Romania si demnitatea (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:26)

    deval [utilizator]

    nu sunt negociabile !!
    In strategia de aparare a CSAT scrie ca coruptia e AMENINTARE LA STATUL DE DREPT SI SECURITATEA NATIONALA -de peste 10 ani !!
    Nu cred ca a uitat nimeni si exemplificarea istorica data de evenimentele din Ucraina !!
    Cel care a simulat condamnarea coruptiei de la Cotroceni 10 ani (crezand ca el si ai lui au scutire), printr-un spectacol jalnic a aprobat in 2009, prin guvernul LUI scaderea maximului de pedeapsa pentru coruptie de la 12ani (pe vechiul cod) la 5 ani care se pot reduce prin diverse artificii catre zero....La fel si pentru celelalte fapte asociate coruptiei ca mita, traficul de influenta sau cumpararea de influenta...
  • +6 (6 voturi)    
    Au aruncat cu bani (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:33)

    Bradisor [utilizator]

    in populatie ca sa scape de justitie .Nu vor reusi nu toata lumea poate fi cumparata.
  • +6 (6 voturi)    
    Iohannis a gresit mult ??? (Marţi, 24 ianuarie 2017, 11:37)

    andrei31 [utilizator]

    Da, a gresit mult cand a acceptat sa numeasca prim-ministru din partidul de comunisti si puscariasi penali !!!
  • +7 (7 voturi)    
    nu stii cu cine te-ai incurcat! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 12:19)

    q1953 [utilizator]

    Dragnea ar fi trebuit sa-si intrebe PSD-istii din Sibiu inainte sa intre in conflict cu Iohanis.
    Am cunostinte in Sibiu si am vorbit cu ele despre Iohanis cand era primar al orasului.
    El lucreaza nemteste, ceea ce a placut sibienilor( e adevarat, au o educatie civica superioara celor din vechil regat), analizeaza si actioneaza numai in urma analizei, dar odata pornit, nu mai e cale de intorcere, ca la Teleorman.
    Deci, atentie Dragnea, smecheras de Teleorman, te va zdrobi neamtul sibian, cu toate televiziunile tale, cu toti hotii si borfasii tai!
    Nu stii cu cine te-ai incurcat!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version